Hotel Magnolia & SPA

Złote Piaski, Riwiera Bułgarska, (Bułgaria)

Magnolia & SPA zdaniem specjalistów Urlop.pl

Hotel Magnolia & SPA oferuje piękne widoki oraz spokojną atmosferę, co może przyciągać osoby poszukujące relaksu. Wiele opinii wskazuje jednak na problemy z czystością i stanem technicznym obiektu, co może wpływać na komfort pobytu. Pokoje nie zawsze spełniają oczekiwania gości. Zaletą jest bliskość plaży oraz przyjazna atmosfera, która została doceniona przez niektórych odwiedzających. Obiekt może być odpowiedni dla osób z ograniczonym budżetem lub tych, którzy planują spędzać większość czasu na zwiedzaniu okolicy.

  • Nr 44 wśród 52 hoteli 4* w Złotych Piaskach
  • ok. 300m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • Długość lotu 2h 10min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Opis hotelu Magnolia & SPA

Położenie Magnolia & SPA

Odległość od lotniska

  • ok. 25 km od lotniska w Warnie
  • ok. 125 km od lotniska w Burgas

Lokalizacja hotelu

  • w miejscowości Czajka
  • ok. 1,5 km od centrum miejscowości
  • ok. 5,5 km od centrum Złotych Piasków
  • ok. 14 km od Warny

W pobliżu hotelu

  • sklep: ok. 50 m
  • tawerny: ok. 300 m

Dostępna komunikacja

  • przystanek autobusowy ok. 100 m od hotelu

O hotelu Magnolia & SPA

  • kategoria: 4-gwiazdkowy
  • liczba pokoi i budynków: kompleks składa się z dwóch budynków
  • rok budowy i remontu: jeden budynek wybudowany w 1990 roku, drugi w 1991 roku; remonty przeprowadzane w 2003, 2005 oraz 2018 roku
  • liczba pokoi: 104 pokoje w jednym budynku, 85 pokoi w drugim
  • winda: 1 winda w jednym budynku, 2 windy w drugim
  • internet: bezpłatny internet bezprzewodowy w lobby, darmowe Wi-Fi
  • ogród: duży, malowniczy ogród o powierzchni 15 000 m², otaczający zabudowania
  • taras: taras słoneczny
  • sejf: dostępny za dodatkową opłatą
  • kantor: dostępny
  • udogodnienia dla niepełnosprawnych: dostępne

Pokoje w hotelu Magnolia & SPA

  • Pokój dwuosobowy: Powierzchnia ok. 23 m², dla 2 osób z możliwością dostawki (w niektórych pokojach możliwe 1 lub 2 dostawki dla dzieci). Wyposażony w łazienkę z prysznicem, WC i suszarką do włosów, klimatyzację (centralna lub indywidualnie sterowana w zależności od budynku), telewizję satelitarną, telefon, minibar lub lodówkę (płatne), balkon (część pokoi z widokiem na morze, stolik i krzesełka, suszarka). Bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat dostępne na zamówienie przed przyjazdem.

Wyposażenie wspólne dla wszystkich pokoi:

Klimatyzacja, telewizja satelitarna, telefon, minibar lub lodówka (płatne), łazienka z prysznicem, WC, suszarka do włosów, balkon. W wybranych pokojach dostępny internet bezprzewodowy.

Plaża w hotelu Magnolia & SPA

  • plaża Kabakum Beach znajduje się około 300 metrów od hotelu, jest publiczna, piaszczysta, szeroka, z łagodnym zejściem do morza
  • dojście na plażę prowadzi po schodach i przejściem podziemnym pod drogą główną
  • na wydzielonym odcinku plaży dla gości hotelu dostępne są bezpłatne parasole, natomiast leżaki i materace są płatne

Basen w hotelu Magnolia & SPA

  • 2 baseny odkryte: jeden z wodą mineralną o powierzchni ok. 144 m² i głębokości 1,1-1,7 m, drugi ze słodką wodą o powierzchni ok. 300 m² i głębokości 0,9-1,9 m
  • basen dla dzieci ze słodką wodą o powierzchni ok. 60 m² i głębokości 0,6 m
  • przy basenach dostępne są bezpłatne parasole i leżaki

Wyżywienie w hotelu Magnolia & SPA

Restauracja

  • Restauracja główna w Magnolia 1 – kuchnia europejska i bułgarska, dania w formie bufetu, dostępne foteliki dla dzieci, dania wegetariańskie.
  • Śniadanie (7.30-10.00), obiad (12.00-14.00), kolacja (18.00-21.00) w formie bufetu w restauracji głównej.
  • Późne śniadanie kontynentalne (10.00-10.30) w wyznaczonym barze.
  • Lody, ciasta i lekkie przekąski (14.00-16.00) w wyznaczonym barze.

All inclusive

  • Śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu.
  • Przekąski w barach przy basenie i na plaży (12.00-22.00).
  • Zimne napoje bezalkoholowe, kawa, herbata oraz lokalne piwo i wino w wyznaczonych barach (10.00-22.00).
  • Soft drinki i lokalne napoje alkoholowe (11.00-23.00).
  • Wybrane napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wyznaczonych godzinach w barze na plaży.
  • Wymagane noszenie opasek all inclusive.

Sport i rozrywka w hotelu Magnolia & SPA

Spa:

  • Centrum spa
  • Sauna
  • Jacuzzi
  • Masaże
  • Zabiegi upiększające i relaksacyjne na twarz i ciało

Sport:

  • Tenis ziemny
  • Tenis stołowy
  • Bilard (płatny)
  • Badminton
  • Szachy
  • Dart
  • Koszykówka
  • Siatkówka
  • Siatkówka plażowa
  • Fitness/siłownia
  • Boiska
  • Sporty wodne na plaży (w tym skutery wodne, narty wodne, windsurfing, nurkowanie)

Animacje:

  • Dzienne i wieczorne programy animacyjne oraz artystyczne dla dorosłych

Dla dzieci

  • Brodzik dla dzieci.
  • Plac zabaw dla dzieci.
  • Animacje dla dzieci.
  • Miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat.
  • Wysokie krzesełka w restauracji.
  • Łóżeczko dziecięce dostępne na życzenie i bezpłatnie.

Usługi dodatkowe

  • pralnia
  • sklep z pamiątkami
  • kantor
  • sala konferencyjna

Udogodnienia

  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Dla dzieci
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen odkryty
  • Bez paszportu
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Darmowe WiFi
  • Fitness / siłownia
  • Kurorty nadmorskie
  • Nurkowanie
  • Spa
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Tenis
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych

Hotel znany jest również jako

  • Hotel Sunshine Magnolia & Spa
  • Sunshine Magnolia And Spa Park View
  • Sunshine Magnolia And Spa Sea View
  • Magnolia
  • Sunshine Magnolia & Spa
  • Sunshine Magnolia & Spa (Pokój Z Widokiem Na Morze
  • Sunshine Magnolia Spa
  • Hotel Magnolia Spa
  • Hotel Magnolia And Spa
  • Magnolia Hotelcomplex

Hotele, okolice i regiony

Szczególnie polecany dla

  • osób niewymagających (75%)
  • rodzin z dziećmi (50%)
  • osób szukających spokoju (25%)

Udogodnienia

  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Sporty wodne
  • Nurkowanie
  • Blisko centrum
  • Spa

Dane GPS

N 43º 14' 59.4924"
E 28º 1' 35.4288"

Opinie o hotelu Magnolia & SPA

Aktualna średnia ocena

podsumowując 757 opinii z różnych źródeł
3.1 / 6
Średni
47% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
167 opinii
5.0
31 opinii
4.0
168 opinii
3.0
139 opinii
2.0
116 opinii
1.0
136 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób niewymagających (75%)
  • rodzin z dziećmi (50%)
  • osób szukających spokoju (25%)

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Magnolia & SPA

Opinie o hotelu i otoczeniu

Magnolia & SPA położony jest w atrakcyjnej lokalizacji blisko morza, co przyciąga miłośników plażowania i pięknych widoków. W okolicy znajduje się ogród botaniczny z rzadkimi roślinami, stanowiący interesującą atrakcję. Hotel oferuje spokojną atmosferę, choć niektóre opinie wskazują na potrzebę poprawy czystości i porządku na terenie obiektu. Mimo mieszanych opinii o stanie technicznym, obiekt ma potencjał, szczególnie dla osób ceniących relaks i bliskość natury.

Opinie o pokoju

Opinie na temat pokoi w hotelu są zróżnicowane. Część gości zwraca uwagę na problemy z czystością, takie jak pleśń czy zaniedbanie, podczas gdy inni podkreślają wygodę i porządek. Niektóre opinie wskazują na stare i niewygodne materace, choć klimatyzacja działa sprawnie. Łazienki są standardowo wyposażone, jednak czasami pojawiają się uwagi dotyczące ich czystości. Wybrane pokoje oferują widok na basen i morze, co jest dodatkowym atutem.

Opinie o gastronomii

Hotel oferuje różnorodne posiłki, które spotkały się z mieszanymi opiniami. Część gości docenia smaczne jedzenie i przyjazną obsługę, podczas gdy inni wskazują na monotonię menu i problemy z jakością potraw. W ramach opcji all-inclusive dostępne są również napoje, choć ich jakość nie zawsze spełniała oczekiwania. Doświadczenia kulinarne mogą się różnić w zależności od indywidualnych preferencji.

Opinie o plaży

Hotel Magnolia & SPA znajduje się w dogodnej lokalizacji blisko morza, co sprzyja wypoczynkowi nad wodą. Plaża jest łatwo dostępna, wyposażona w parasole i bar, a także oferuje piękne widoki na morze. Aby dotrzeć na plażę, należy pokonać krótką trasę ze schodami. Dla aktywnych gości dostępne są atrakcje sportowe, takie jak boisko do siatkówki.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Magnolia & SPA oferuje udogodnienia dla rodzin z dziećmi, w tym kącik zabaw oraz park w pobliżu, idealny na rodzinne spacery. Choć stan urządzeń zabawowych budzi pewne zastrzeżenia, przestrzeń na świeżym powietrzu umożliwia aktywny wypoczynek. Bliskość plaży zapewnia dodatkowe atrakcje dla najmłodszych, a hotel jest przyjazny rodzinom, oferując różnorodne formy spędzania czasu.

Ocena klientów
Holiday Check
3.3 / 6
Średni
40% osób poleca
(20 opinii)
Hotel i otoczenie3.0
Pokoje3.7
Położenie i okolica3.2
Gastronomia3.1
infrastruktura3.3
Ogólne wrażenia3.3
Holiday Check

(223 opinii)

Thumb up Holiday Check
23%
2.5 /6

Hotel

2.6

Pokój

3.4

Serwis

3.3

Położenie

3.2

Gastronomia

2.7

Sport i rozrywka

3.5
Opinie użytkowników
Jacek
listopad 2018
2.0 / 6
Hotel
Obiekt składa się z dwóch budynków, byłych socjalistycznych hoteli, oddalonych od siebie o 500 m, a przejście między hotelami wymaga pokonania 102 stopni w jedna stronę. Najgorsze są schody terenowe: krzywe, nierówne, śliskie i bez spoczników czy poręczy. Biorąc pod uwagę trzy posiłki dziennie - pokonuje się w sumie 612 stopni, co odpowiada różnicy poziomów 104 m, czyli wejściu na 35 piętro. Chcąc w ciągu dnia skorzystać z baru przekąskowego przy Magnolii 2 należy dodać dodatkowo 80 stopni razy dwa. Wyjście na plażę to dodatkowe schody Hotel MAGNOLIA 2 (dawniej Dolphin Marina) jest obiektem obsługującym wcześniej Niemców i architektonicznie prezentuje się ciekawie. Posiada basen i brodzik. Windy mają bardzo wąskie drzwi i małe kabiny, nieprzystosowane do wjazdu wózkami dziecięcymi czy inwalidzkimi. W hotelu nie ma możliwości spożywania posiłków. Jest tylko Restauracja ala Carta, możliwa do jednorazowego odwiedzenia podczas pobytu, po wcześniejszej rezerwacji ,jeżeli tylko będą wolne miejsca. Wyziewy z kuchni restauracji czuje się na wyższych piętrach. Ładne są widoki z pokoi od strony morza, natomiast dolne pokoje od strony przeciwnej umożliwiają oglądanie betonowego muru oporowego, tuż pod oknem i dachu garaży. W hotelu jest Lobby bar obsługiwany przez dwóch pracowników, gdzie nie ma nic do jedzenia a jedynie alkohol w cenach komercyjnych. Nie widziałem tam nigdy żadnego klienta, gdyż alkohol kupuje się w dwóch pobliskich sklepikach. W snak barze przy basenie tego hotelu nie ma możliwości spożycia posiłków, kanapek czy owoców lub lodów a nawet drinków z braku takowych i obsługi. Jest natomiast automat do ciepłych i zimnych napojów obsługiwany przez ratownika wodnego. Hotel posiada podjazd dla autokarów, ale i tak nie podjeżdżają tam autokary mimo czynnej tam recepcji, gdyż wysadzają gości, niezależnie od pory dnia i nocy przy drugim obiekcie - hotelu Magnolia 1, odległym o 500 m. W pokojach nie ma lodówki, telefonu ani polskojęzycznej telewizji. Telewizory - małe pudła z innej epoki. Klimatyzacja indywidualna, zdezelowane, źle zlokalizowana (dmuchająca w twarz), bardzo głośna, nie dająca spać w nocy. Meble są zdezelowane (trzeszczące łóżka ze skrzypiącymi sprężynami zamiast materacy gąbkowych), niefunkcjonalne amerykanki, trzeszczące, bez możliwości wejścia do nich z boku a tylko od nóg. Hotel MAGNOLIA 1 (dawniej Prima Sol Magnolia) jest obiektem starszym i w gorszym stanie technicznym posadowionym kaskadowo na skarpie. Hotel posiada klimatyzację centralną nie włączaną nigdy, natomiast w restauracji i w holu jest nieskuteczna klimatyzacja szafkowa, Z braku drzwi w restauracji i w holu, nie można uzyskać efektu chłodzenia. W okresie zimowym hotel nie jest ogrzewany, stąd smród wilgoci, grzyb, pleśń w pokojach niższych kondygnacji, nigdy nie wysychające ściany i ubrania. Pomimo okien wychodzących na morze, nie widać morza z powodu gęstwiny drzew Przy tym hotelu jest na pietrze restauracja, która kiedyś obsługiwała gości tylko tergo obiektu, a teraz również gości z hotelu Magnolia 2. Stąd problem ze znalezieniem wolnego miejsca w restauracji, czy sztućców, a także długie stanie w kolejce po posiłek. Przy tym hotelu jest basen, ale nie ma brodzika i dlatego trzeba przejść 102 schody do Magnolii 2. Przy basenie jest snak bar z obsługą, potrawami i drinkami. W hotelu, na pięć klatek schodowych jest jedna zdezelowana winda, nieczynnymi, z nieopisanymi przyciskami, z drzwiami, które nagle uderzają osoby wsiadające. Do windy nie ma podjazdu dla wózków. Korytarze posiadają uskoki co pięć pokoi oraz schody bez pochylni. Bar przekąskowy nie jest wydzielony z poczekalni - holu, więc nieopisany hałas nie pozwala tam przebywać w oczekiwaniu na autobus na lotnisko. W obiekcie nie ma kiosku z prasą, czy artykułami codziennego użytku, a puste tablice wskazują, że kiedyś rezydowali tu przedstawiciele znanych firm turystycznych (TUI). Z holu jest wejście po 25 schodach bez spocznika i bez pochylni do restauracji na piętrze. Nie ma też windy do restauracji, więc nie wjazdu wózkami nie ma co liczyć. W restauracji nie ma krzesełek czy stolików dla dzieci, a nawet menu dla dzieci, co jest w ofercie.
Pokoje
W Magnolii 2 pokój duży, z amerykanką jako dostawką. Meble stare, skrzypiące z głośnymi materacami sprężynowymi zamiast z gąbki. Balkon z wadliwie wyprofilowana podłogą, ze stającą ciągle na posadzce wodą po deszczu, z klimatyzacji czy z wywieszonego prania, z widokiem na morze. Na balkonie lampa. do iluminacji budynku, która w nocy nie pozwalała zasnąć, a jej wyłącznik był na recepcji. Łazienka bez pełnego parawanu przy natrysku, co powoduje zalewanie podłogi wodą. Brak lodówki, co ma znaczenie przy małym dziecku. Klimatyzacja wadliwie zlokalizowana, dająca nadmuch na twarz osoby w łóżku, pracująca bardzo głośno, szczególnie w nocy. Brak telefonu uniemożliwiał kontakt z recepcją czy zamówienie budzenia. Mały telewizor ze złej jakości obrazem, odbierający 45 kanałów, w tym żadnego w języku polskim. Należy się dziwić, że Itaka nie zadbała o polski kanał, choćby ze względu na bajki dla dzieci czy wiadomości. Inne narodowości miały swoje kanały telewizyjne w dużym wyborze. Do pokoi nie była dostarczana woda butelkowana. Nie było jej też do odbioru w recepcji, czego wymagają przepisy. Na zapytanie do rezydentki w tej sprawie usłyszeliśmy, ze jest woda w kranach, chociaż nie butelkowana. Sprzątanie pokoju tylko na przejściach między łóżkami, bez sprzątania pod meblami. Plaga mrówek pod łóżkami i w pościeli.
Gastronomia
W Magnolii 2 zlikwidowano restaurację ze względu na poszukiwanie oszczędności oraz dlatego, że nowy właściciel obiektu starał się przywrócić (uzyskać) standard 4 gwiazdkowy, gdzie jest wymagana Restauracja ala Karta. Stąd przemianował standardowa restauracji na Restaurację ala karta. Z uwagi na odległość między budynkami przekraczającą 500 m niedopuszczalne jest takie rozwiązania, gdyż musi być zapewniony dostępu do restauracji położonej nie dalej niż 300 m. W poprzednim sezonie restauracja w Magnolii 2 funkcjonowała i miała lepszą opinię niż w Magnolii 1. W tej sytuacji, na dwa hotele była czynna tylko jedna, mała restauracja z tarasem, niedostępnym przy złej pogodzie i wietrze, dwa snak bary przy Magnolii 1 i basenie oraz 1 snak bar na plaży. Przy Magnolii 2 był tylko samoobsługowy bufet z napojami. Jedzenie monotonne, nieurozmaicone, a niektóre potrawy źle przygotowane. Dwa rodzaje "masła" nie różniły się smakowo od margaryny, choć personel zapewniła, że jedno z nich to masło. Nie było reklamowanego menu dla dzieci, poza lodami. Nie było porcjowanych serków smakowych, maseł czy jogurtów dla dzieci. W automatach do napoi zimnych duże wahania jakości i smaku napoi w ciągu dnia. W automatach do napoi ciepłych częste pomieszania zawartości, zamiast kakao była kawa albo płynęła woda zabarwiona mlekiem. Pracownik restauracji wyrywał z rąk m.in banany, jeżeli chciało się je wynieść z restauracji. Wiadomo, że dziecko nie jest w stanie zjeść pełnego śniadania i taki banan mógłby być spożyty po śniadaniu, co było niemożliwe w tej sytuacji. W restauracji był napis w języku polskim o zakazie wynoszenia potraw. Miały być podobno owoce w snak barach, ale przy hoteli Magnolia 2 nie było snak baru,a we wsi sklepu z owocami. Zakaz ten uniemożliwiał wyniesienia posiłku dla dziecka śpiącego w porze posiłku lub chorego, Dotyczy to też osoby dorosłej która nie mogła przyjść na posiłek z powodu opieki nad dzieckiem czy złej pogody. Mimo wymagań normatywnych, w hotelu nie było usługi dostarczania posiłków do pokoju (serwis room), co jest obowiązkowe nawet w hotelach 3 gwiazdkowych. Z uwagi na kontuzję nogi nie byłem w stanie wielokrotnie dojść na posiłki do restauracji wówczas rezydentka odmówiła załatwienia dostawy posiłku do pokoju czy nawet załatwienia zgody, żeby ktoś z rodziny mógł wynieść posiłek z restauracji dla mnie. Podczas pobytu przechodziły kilkakrotnie po południu burze z wyładowaniami atmosferycznymi i nawalnymi ulewami. W obawie przed porażenie piorunem i połamaniem nóg na oślizgłych od liści schodach, nie byliśmy w stanie pójść na posiłek, a w naszym hotelu restauracja była zlikwidowana. W restauracji nie było skutecznej klimatyzacji i brak drzwi powodował napływ gorącego powietrza wraz z muchami. Nie było lamp owadobójczych i muchy chodziły po wystawionych potrawach Tylko w części zadaszonej były obrusy, natomiast na tarasie ich nie było i nie było osłon przed deszczem i wiatrem. Na tarasie były jaskółcze gniazda i ptasie odchody na podłodze, których nigdy nie sprzątano i można było na ich złamać nogę. Oddalając się od stołu po kolejna potrawę, widziałem że potrawy zostawione na talerzach były deptane i opluwane przez mewy. W restauracji nie było łyżeczek i widelczyków, więc ciasta i lody jadło się łyżką do zupy. Wystawione potrawy nie były opisane. W ramach all inclusive były dwa rodzaje kwaśnego (wytrawnego wina).
Infrastruktura
Przy Magnolii 2 była ruina amfiteatru, gdzie nic się nie działo i rosły tylko chwasty. Podczas naszego pobyty obiekt na zewnątrz nie był w ogóle sprzątany. Na chodniku i schodach leżały stare i nowe liście i kwiaty, opakowania po napojach. Leżały też gnijące owoce pestkowe, co groziło połamaniem nóg z tego powodu. Byłe świadkiem, gdy ludzie wywracali się na tych betonowych schodach. Mimo poruszanie się o kuli też wywróciłem się na tych schodach, doznając kontuzji. Basen był w trakcie remontu - uzupełnienie kafli i kątowników na schodach. Ściany basenu nie były myte od poprzedniego sezony, co sygnalizowała czarna linia na poziomie lustra wody. Parasole były uszkodzone (brak śrubowej blokad) i ich czaszy wyrywał wiatr, co poturbowało odpoczywające dziecko. Mimo, ze byliśmy przed pełnią sezony, brakowało wolnych leżaków i parasoli. nie było też materaców na leżaki. Mimo reklamy, że obiekt jest przystosowany dla osób z dziećmi, poruszanie się z wózkami po obiekcie było niemożliwe z braku sprawnych i dostosowanych do wózków wind, a także braku pochylni wzdłuż schodów. Dwa place zabaw dla dzieci urągały zasadom bezpieczeństwa. Były to obiekty jeszcze z XX wieku, odpacykowane częściowo farbą z wystającymi. przerdzewiałymi śrubami. Przegniłe drewniane pomosty, pniaki drzew, przerdzewiałe huśtawki, pochylnie bez zabezpieczenie liną stanowiły zagrożenie i były przyczyną upadków dzieci.
Położenie
Hotele Magnolia 1 i 2 są położone na stoku, w dużej odległości - około 800 od plaży, z dojściem po zrujnowanych i brudnych schodach. Jeden z sąsiednich hoteli ma kolejkę linową dowożącą gości bezpośrednio na plażę. Widok na okolicę jak na filmie grozy, gdyż wokół straszy około pięciu niedokończonych hoteli typu ruina. Poniżej hoteli dwa kontenery z pamiątkami oraz dwa sklepiki po 25 m kwadratowych oferujące chińskie zabawki, alkohol, papierosy , krakersy i słodycze. Jeden bufet oferujący zapiekanki i lody. Nie ma możliwości kupna owoców czy żywności dla niemowlaków. Nie ma kawiarni czy restauracji, gdzie można by zjeść posiłek. Nie ma sklepu z towarami przemysłowymi. Byłem na wyciecze fakultatywnej do delfinarium i do Warny. Zwiedzanie Warny z pilotem punktu widokowego za miastem i oglądanie przez szybę autokaru oraz w ramach tzw. wolnego czasu. Cena znacznie wyższa niż w przydrożnym punkcie turystycznym. Program wycieczki niezgodny z realizacją - wycięto posiłek dla dzieci i dla dorosłych, co wiązało sie z brakiem do stepu do toalety. Autokar z brudnymi szybami i nieczynną toaletą.
Ogólne wrażenia
Itaka, jako organizator imprezy nie zapewnił odpowiedniej liczby personelu na lotnisku, żeby sprawnie dokonać przyjęcia gości, co spowodowało blisko godzinne oczekiwanie. W autokarze nie było rezydenta, a jedynie bułgarski kierowca. Z tego powodu nie przekazano nam informacji o zakwaterowaniu, ani nie udzielono pomocy podczas zakwaterowania. Autokar podjechał o godz 2 w nocy tylko pod hotel Magnolia 1, a nie pod Magnolia 2. Recepcjonistka odmówiła zakwaterowania i kazała czekać do godz 12 w południe. W hotelu nie było pracowników do transportu bagażu z autokaru do hotelu i między hotelami. Pracownicy hotelowi transportowali bagaż i wózki dziecięce jedynie Rosjanom. Animacja dla dzieci, dziesięciominutowa odbywała się w sposób prymitywny na chodniku między hotelami. Sala zabaw dla dzieci zniechęcała dzieci do pobytu tam, gdyż nikt się nimi nie zajmował. Dziecko otrzymywało kartkę z rysunkiem do pokolorowania i to była cała rozrywka dla dzieci. Czuło się wrogość do polskiego języka ze strony Rosja. Gdy animatorzy nadali polską piosenkę, Rosjanie ostentacyjnie oddalili się. Stąd repertuar był ograniczony do utworów wschodnich gości. Rezydenci Itaki nie przyjmowali skarg i reklamacji, twierdząc że nie ma możliwości ich spełnienia z braku w hotelu dobrych łóżek.lodówek, aparatów telefonicznych. Na skargę, że nie było pomocy ze strony pracowników hotelu przy przenoszeniu bagażu na odległość 500 ,miedzy hotelami, rezydenci wyjaśnili, że w hotelu 3 gwiazdkowym nie ma takiej usługi. Są oni w błędzie, gdyż przepisy wymagają tego typu usługę nawet przy 3 gwiazdkach, a poza tym zapłaciliśmy za hotel 4 gwiazdkowy (UMOWA). Prosiliśmy, o podstawienie autokaru również pod hotel Magnolia 2, na co rezydenci oświadczyli, że kierowcy bułgarscy nie lubią tam podjeżdżać. Wystąpiliśmy z tą sprawa na piśmie do rezydentki, a ta powiedziała, że porozmawia z kierowca i da na znać. Niestety, nigdy nie dała znać.i autokar nie podjechał pod nasz hotel. Prośbę złożyliśmy na pasmie i rezydentka odmówiła przyjęcia tego i pisma i pokwitowania, twierdząc, że nie jest upoważniona do tego. Na prośbę, żeby zadzwoniła do przełożonych i dowiedziała się, kto jest upoważniony, oddaliła się nie kończąc rozmowy. Sprzątanie odbywało się tylko środkiem pokoju, bez sprzątania pod łóżkami, gdzie był wieczny brud i mrówki.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Kaarla1
sierpień 2018
1.1 / 6
Uzasadnienie
Dziwię się, że jeszcze jakiekolwiek biuro oferuje tam pobyt. Bangladesz jakich mało. Razem z Partnerem nie jesteśmy wymagający, ponieważ mało czasu spędzamy na wakacjach w pokoju, ale ten hotel przebił nasze najgorsze koszmary. Karaluchy w pokoju, pluskwy- standard, co druga osoba pogryziona przez robactwo, my dodatkowo mieliśmy gościa w postaci Skolopendry...pierwszy raz zdarzyło mi się spać na wakacjach w pełnym ubraniu z powodu obrzydzenia. Klimatyzacja zagrzybiała, sufity również. Warunki sanitarne - tragedia. Wyżywienie all inclusive pozostawia naprawdę wiele do życzenia. Pomijam kwestię upodobań i smaku, ale zepsuta wysmażona wędlina czy "podgnite" mięso to norma. Znalezione szkło w sałatce zostało przez obsługę zlekceważone i kolejni goście mogli się nią zajadać. Częsty rak talerzy, sztućców, napoi, bar otwierany z 2-godzinnym opóźnieniem (ludzie bez jakiegokolwiek dostępu do wody) Obsługa - tragedia, potrafili między sobą w głos "pyskować" na hotelowych gości, a nawet awanturować się z nimi. W basenie grzyb + farba, która zostawała na ciele i ciuchach (do oczyszczenia dostawaliśmy rozpuszczalnik). Wszystkie opisane w ofercie atrakcje zniszczone, pognite (stół do tenisa, boiska itp.). Okolica jak kto lubi, centrum na które się powołują w odległości 1,5 km to 3 sklepy + 4 knajpy. Plaża nie piaszczysta a żwirkowa, zaniedbana, brudna. Jeśli ktoś lubi mocne wrażenia to ok, ale kumulacja tego wszystkiego może przerażać.
Komu odradzasz i dlaczego?
Hotel odradzam każdemu, kto nie chce się męczyć, dlaczego- opis w ogólnych wrażeniach
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), internetowe biuro podróży, wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, Itaka, podróżuje 2 razy w roku
Sylwia
czerwiec 2018
5.3 / 6
Hotel
Hotel stworzony dla nas. Oferował wszystko to czego oczekiwaliśmy. Posiłki fantastyczne i urozmaicone. Smaczne przekąski w barze. Do plaży trzeba było zejść po schodkach, ale to nie stanowiło problemu. Leżaki bezpłatne. Szkoda, że nikt z personelu nie mówił po polsku.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
PB
czerwiec 2018
3.0 / 6
Uzasadnienie
Tyle co przyjechaliśmy, więc od razu piszemy. Ogólnie hotel w porządku, ładnie tu. Winda działała. Przez cały pobyt nikt nie przychodził sprzątać. Brakowało zasłonki pod prysznicem, więc co dzień była powódź w łazience. Mimo, że oferta tak mówiła, pokój nie był wyposażony w lodówkę. Animacji również nie było, nie licząc nieśmiertelnego mini disco dla dzieciaków. Posiłki baaaaaardzo monotonne. W barze w porządku, alkoholu nikt do drinków nie żałował i nie było ograniczeń. Miejsce raczej nie dla młodych osób.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Enn
wrzesień 2017
5.3 / 6
Hotel
Przyjemny rodzinny hotel polony na rozległym terenie. Sporo zieleni wokoło i liczne basenu. Wszystko zadbane i czyste. Bardzo fajna opcja AI. Wśród gości przeważały rodziny. Super rozrywki przygotowywano z myślą o dzieciach.
Pokoje
Wygodny i sporych rozmiarów pokój. Niezłe wyposażenie, ale łóżka musieliśmy zsunąć. Regularnie sprzątano i było naprawdę przyjemnie w nim,
Gastronomia
Posiłki był bardzo obfite, urozmaicone i przepyszne. Restauracja zadbana,a posiłki nawiązywały do kuchni śródziemnomorskiej. Panowała tam przyjazna i miął atmosfera. Niestety część gości nie potrafiła się zachować.
Infrastruktura
Doskonały poziom rozrywek przygotowywanych przez animatorów. Weseli i bardzo zaangażowani. W pobliżu hotelu znajdowała się plaża z płatnymi leżakami. Te przy basenie bywało, że całą noc był zarezerwowane. y
Położenie
Fajna lokalizacja przy plaży i w okolicy sporo sklepików. Duży wybór dodatkowych wycieczek.
Ogólne wrażenia
Rewelacyjna obsługa, z którą bez problemu można było się porozumieć też po polsku.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 2 tygodnie
Maciek
sierpień 2017
3.8 / 6
Uzasadnienie
Mam wrażenie, że to co widzieliśmy w internecie i co wybraliśmy, a co zastaliśmy na żywo to dwa różne miejsca oddalone o lata świetlne. Po pierwsze hotel znajduje się dalej, w innym miejscu niż miał - takiej magii to nawet Harry Potter się nie powstydzi i to droga wcale nie prosta do pokonania. Hotel ma więcej lat niż sam Gandalf i jemu podobni. Jakoś wszystkiego naprawdę niska. Moja opinia na pewno w pewien sposób wynika z zatrucia pokarmowego, a to chyba jeszcze więcej mówi o tym przybytku.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Dominika
lipiec 2017
3.5 / 6
Uzasadnienie
Personel, zwłaszcza względem gości z Polski, był prawie w całości nieuprzejmy. Ignorowali gości jak się o coś zapytało a w ogóle to nieliczne osoby tylko znały angielski.
Hotel
Było bardzo brudno, żeby nie powiedzieć syfiaście. Przy basenie w ogóle nie było nic sprzątane chyba, ani toalety ani leżaki no nic zupełnie. W wodę lepiej było wyposażyć się w sklepie. Całe szczęście, że był niedaleko, bo bardzo często były w hotelu różne problemy z wodą. Nawet czasem i po kilka dni potrafiło w pokoju nie być wody! Nawet w całej dzielnicy się przytrafiło że wody brakowało, no i to był dramat, bo nawet nikt żadnej informacji nam nie przekazał no masakra. Nawet wody do picia dla gości nie zapewniono… i jak poprosiliśmy o to, to nas olali. Naprawdę straszne zakończenie wakacji.
Pokoje
Był porządek w pokojach, jedynie klimatyzacja tak brudna, jakby tam nigdy nikt nie sprzątał. Już nie najnowsze te pokoje no ale ogólnie cały obiekt jest raczej dla osób z niskimi wymaganiami. Tyle dobrego, że codziennie sprzątają.
Gastronomia
Również w restauracji bardzo brudno. Posiłki były fatalne i wciąż podawano to samo. Jak coś zostało to wykorzystywano do przygotowania innych posiłków. Nawet piwo było rozwadniane... Z przekąskami też kiepsko, bo same słodkie, żadnych owoców ani nic.
Infrastruktura
Fajna były dla dzieciaków animacja, co prawda każdego dnia takie same, ale dzieciom to nie przeszkadzało.
Położenie
Hotel oddalony kilka km od Złotych Piasków, przez co było spokojnie wokoło. Z okien ładne krajobrazy.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
DuśkA
lipiec 2017
1.5 / 6
Hotel
1. Brud wszędzie! 2. Stare posiłki, na śniadanie oraz obiad. 3. Nie przyjemna, a nawet wulgarna obsługa. 4. Nie można wjechać wózkiem do windy. 5. Na plaży nie ma baru. 6. Nie dla rodzin z dziećmi - wiele schodów.
Pokoje
W miarę czysto z widokiem na morze. Inni nie mieli tyle szczęścia, mrówki to nie rzadkie zjawisko.
Gastronomia
Nie ma smaku, tłusto. Po restauracji a'la carte żołądkowe rewolucje. Porażką jest menu dla dzieci. Restauracja przypomina stołówkę z PRL-u.
Infrastruktura
Świetnie w teorii, a w praktyce jedynie basen był w porządku. Reszta nie nadaje się do użytku, brudna.
Położenie
Spokój oraz cisza. Wszędzie syf oraz ciemno. Nie opuścił bym tego obiektu wieczorem.
Ogólne wrażenia
Katastrofa, chamstwo, można poczuć się intruzem Tylko barman w porządku i uśmiechnięty, to był wyjątek.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Radek
lipiec 2017
1.7 / 6
Hotel
Przeważają rodziny z dziećmi i kolonie. Duży i zadbany hotel. Leżaki oraz baseny zaniedbane, nie wspomnę o toaletach. Każdego dnia sprzątane pokoje, jednak dość powierzchownie.
Pokoje
Sprawna klimatyzacja, za napiwek zmieniają pościel. W pokoju nie ma lodówki, a na ścianach grzyb.
Gastronomia
Kelnerzy zabierają talerze zanim skończysz jeść w restauracji. Nie wycierają stolików. Każdego dnia to samo na śniadanie, na obiad i kolację przez 5 dni coś innego. Nie doprawione, tłuste dania, brak wyboru. Brak napojów oraz ciepłych i zimnych przekąsek na plaży.
Infrastruktura
Atrakcje dla dzieci, gorzej z młodzieżą. Nie ma dyskotek, po prostu nuda. Stołowy tenis miał być darmowy, a okazał się płatny. Nie da się korzystać z leżaków przy basenie .
Położenie
Wyższa ocena, ponieważ do plaży niedaleko, ale po drodze można sobie nogi połamać. Z pamiątkami dwie budki oraz sklep z kiepskim asortymentem. Nie przyjmują euro.
Ogólne wrażenia
Oprócz recepcjonistki i kilku miłych pokojówek okropny personel. Niby 4 gwiazdki, a personel w barze okropny. Nie umieją zrobić ani jednego drinka.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 2 tygodnie
Aladeen
wrzesień 2016
4.4 / 6
Hotel
Super hotel z dużą liczbą miłych ludzi. Wszyscy bardzo dobrze nastawieni.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Magnolia & SPA

Lista najczęściej zadawanych pytań

Czy hotel Magnolia & SPA jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Magnolia & SPA według Urlop.pl ?

Komu jest polecany hotel Magnolia & SPA ?

Czy Hotel Magnolia & SPA jest polecany rodzinom z dziećmi ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Magnolia & SPA ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Gdansk Lech Walesa Airport" a "Varna Airport" ?

Czy hotel Magnolia & SPA posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Magnolia & SPA

Jaka jest pogoda w Złotych Piaskach?

Sezon W sezonie, gdy średnia temperatura w dzień sięga około 18,5°C - 26,3°C, Złote Piaski zachęcają do pełnego relaksu na plaży, a słoneczne dni sprzyjają opalaniu i kąpielom morskich. 24-27 dni słonecznych w miesiącu oraz niskie opady sprawiają, że możesz cieszyć się pełnią słońca i komfortowo spakować lekkie ubrania, okulary przeciwsłoneczne i krem do opalania. To idealny czas na korzystanie z oferty hotelu, który zapewni Ci komfortowe warunki do plażowania, a wycieczki fakultatywne, takie jak rejsy czy zwiedzanie Nessebaru, będą w pełni satysfakcjonujące. Decydując się na ten hotel w sezonie, zyskujesz gwarancję słonecznej pogody, co pozwoli Ci maksymalnie wykorzystać pobyt nad morzem i atrakcyjności okolicy. Po sezonie Po sezonie, gdy średnia temperatura spada do około 4,9°C - 13,7°C, Złote Piaski nabierają spokojniejszego charakteru, a chłodniejsze dni sprzyjają zwiedzaniu i spacerom w mniej tłocznej atmosferze. 22-24 dni słonecznych w miesiącu i ograniczona liczba deszczowych dni sprawiają, że możesz spokojnie planować wycieczki fakultatywne, takie jak zwiedzanie Parku Narodowego Kaliakra czy wizyty w lokalnych muzeach. Warto spakować cieplejsze ubrania, lekkie kurtki i wygodne buty do zwiedzania, ponieważ chłodniejsze wieczory mogą wymagać dodatkowej odzieży. Wybierając ten hotel po sezonie, cieszysz się mniejszą liczbą turystów i atrakcyjną ceną, a pogoda pozwala na komfortowe korzystanie z basenów i spacerów po plaży w promieniach jesiennego słońca.
miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
6
8
11
15
20
25
28
29
24
18
13
8
średnia temp. w nocy
1
2
4
8
12
17
20
20
17
12
8
3
śr. ilość dni słonecznych
24
22
26
25
22
22
25
28
27
26
27
25
śr. ilość dni deszczowych
7
6
5
5
9
8
6
3
3
5
3
6
średnie opady (mm)
54.91
40.24
38.94
39.1
56.71
70.71
47.01
19.5
41.06
65.16
47.63
56.65
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie