Hotel
Hotel stosunkowo niewielki, siedmiopiętrowy z dwiema działającymi windami. Codzienne sprzątanie pokoi polegało na wyniesieniu śmieci i zasłaniu łóżek. Najwyższa opcja wyżywienia (którą wybraliśmy) to FB, ale wystarczające byłoby HB. W obiekcie przebywali sami Anglicy.
Pokoje
Brak lodówki, szklanek, suszarki do włosów oraz podwójnego łóżka. Klimatyzacja sprawna. Ze wszystkich balkonów widok na basen.
Gastronomia
Zamiast opasek otrzymaliśmy kartki, z którymi każdorazowo musieliśmy się ustawiać w kolejce przed restauracją, aby personel mógł odznaczyć dany posiłek. Z czymś takim jeszcze nigdy się nie spotkałam. Śniadania ubogie i monotonne.
Infrastruktura
Brak animacji - być może ze względu na fakt, że było już po sezonie. W recepcji bezpłatne WiFi. Plaża piękna, długa i piaszczysta, z łagodnym zejściem do morza. Niewielki basen z zimną wodą.
Położenie
Hotel znajduje się około 200 m od plaży, ale po drodze łatwo się zgubić. W pobliżu bary i supermarket. Transport z lotniska trwa niecałą godzinę.
Ogólne wrażenia
Personel recepcji praktycznie nie znał angielskiego. Pracownicy nie rozumieli nawet naszego pytania o najbliższy sklep i odesłali nas do hotelowego baru. Podobna sytuacja w marketach.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień