Hotel The Londoner

Sliema, Malta, (Malta)

Opis hotelu The Londoner

Opis

- WARTO WYRÓŻNIĆ:
* hotel miejski
* przeznaczony dla osób dorosłych
* dogodna lokalizacja
LOKALIZACJA - w centrum Sliema, ok. 1 km od centrum handlowego The Point Shopping Mall, ok. 2 km od pomnika LOVE Monuments, ok. 2,5 km od przystani Portomaso, ok. 6 km od Valletty, ok. 10 km od lotniska na Malcie 
PLAŻA - ok. 800 m od hotelu publiczna, kamienista plaża Qui-Si-Sana Beach z betonowymi osłonami (zaleca się noszenie specjalnych butów), ok. 1 km od hotelu klub plażowy MedAsia Playa, serwisu dodatkowo płatny
HOTEL - 51 pokoi, 24h recepcja, salon, winda, bar restauracja
Płatne: wypożyczalnia samochodów i rowerówWi-Fi w miejscach ogólnodostępnych bezpłatne
POKOJE  - Typu Comfort
- ok. 28 m2, dla 2 osób
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, WiFi, telefon, minibar (płatny), sejf, zestaw do parzenia kawy i herbaty, balkon/tarasInne dostępne typy pokoi:
Deluxe Sea View
- ok. 30 m2
Superior
- ok. 30 m2Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi
Uwaga! pokoje o podwyższonym standardzie
- dostępne w systemie lub na zapytanie (większy metraż, superior, suite, z widokiem na morze/basen, delux itp
- dodatkowo płatne).Pokoje rodzinne/family (bez podwyższonego standardu) to pokoje z dostawką dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, dwóch łóżek/rozkładanych foteli lub łóżka piętrowego.Więcej informacji o hotelu: https://thelondonerhotels.mt/the-londoner-hotel-sliema/ 
.
.
.
.

.

WYŻYWIENIE

- WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO
- oferta bez wyżywenia
BB
- śniadania w formie bufetu
HB (Half Board
- 2 posiłki)
- śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu.
Napoje do obiadokolacji płatne
FB (Full Board
- 3 posiłki)
- śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu.Napoje do obiadu i kolacji płatne
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
.
.
.

.

PRZELOTY LINIAMI REJSOWYMI/TANIMI LINIAMI

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.
Organizator potwierdza cenę
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Przykładowe warunki przewozów wybranych przewoźników.Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt.bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm.Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt.
bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm.Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika.Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika.Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu.
Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie).Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu
.
.
.
.
.
.
.

.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych
.
.
.
.
.
.
.

.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych.
W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds.Zapobiegania i Kontroli Chorób
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe.Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa.Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym
.
.
.
.
.
.
.

.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

- CENA ZAWIERA:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- opieka angielskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
UWAGA!
PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi,
- bagażu podręcznego 10kg w liniach WizzAir i Ryanair
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp
- miejsc obok siebie
UWAGA!
Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu
- licząc dni pracujące
.
.
.
.

.

WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna.
Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu.Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.).Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski).All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach.
Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu.Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych.Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów.
Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu
.
.
.
.
.
.
.

.

Hotel znany jest również jako

  • The Londoner Hotel Sliema

Polecamy inne hotele w regionie

Hotele, okolice i regiony

Sprawdź popularne miejsca na wypoczynek lub zwiedzanie , takie jak Qawra Palace, Comino, Intercontinental Malta, ST Bayview. Inne ciekawe miejsca wyjazdu to np. Malta - IL Palazzin, Gozo - Ta Cenc, Malta - DOMs Boutique oraz Malta - Fitch, a także St. Julian's - Fitch.

Dane teleadresowe

The Londoner Hotel Sliema, 82, The Strand, SLM 1022 Sliema, Malta, Tel. +356 2713 1896.

Dane GPS

N 35º 54' 30.084"
E 14º 30' 4.01"

Opinie o hotelu The Londoner

Aktualna średnia ocena

podsumowując 223 opinie z różnych źródeł
5.1 / 6
Bardzo dobry
86% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
153 opinie
5.0
0 opinii
4.0
39 opinii
3.0
14 opinii
2.0
5 opinii
1.0
12 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu The Londoner

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu The Londoner ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Katowice International Airport" a "Malta International Airport (Luqa Airport)" ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu The Londoner ?

Czy hotel The Londoner jest polecany przez klientów ?

Czy hotel The Londoner posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu The Londoner

Jaka jest pogoda w Sliemie?

Podczas sezonu w Sliemie, od czerwca do września, temperatury w ciągu dnia sięgają nawet 31°C, a słoneczne dni stanowią ponad 28 w miesiącu. To idealny czas na plażowanie, relaks przy basenie i korzystanie z atrakcji wodnych, a także wycieczki fakultatywne, takie jak rejsy po wybrzeżu czy zwiedzanie starożytnych miejsc. Warto spakować lekkie ubrania, krem z filtrem i okulary przeciwsłoneczne, aby w pełni cieszyć się ciepłą, słoneczną pogodą. Decydując się na ten hotel w sezonie, możesz korzystać z pełnego komfortu i atrakcji, które zapewni Ci słoneczna aura i długie, słoneczne dni.
Po sezonie, od października do maja, średnia temperatura w ciągu dnia waha się od 15,7°C do 20,8°C, a dni słoneczne pojawiają się znacznie rzadziej – od 10 do 16 w miesiącu. To idealny czas na zwiedzanie, spacery po promenadzie czy wycieczki fakultatywne, takie jak zwiedzanie Valletty czy wycieczki do Mdiny, kiedy nie musisz obawiać się tłumów i upałów. Pakuj cieplejsze ubrania, lekką kurtkę i parasol, bo pogoda jest bardziej zmienna, ale też bardziej relaksująca i spokojna. Wybierając ten hotel po sezonie, będziesz mógł cieszyć się kameralną atmosferą i atrakcyjnymi cenami, a łagodniejsza pogoda pozwoli na spokojne odkrywanie uroków Sliemy i jej okolic.
miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
16
15
16
17
20
24
27
28
27
24
21
18
średnia temp. w nocy
14
13
14
15
18
22
25
26
25
22
19
15
śr. ilość dni słonecznych
26
24
28
29
30
30
31
30
27
25
24
27
śr. ilość dni deszczowych
5
4
3
1
1
0
0
1
3
6
6
4
średnie opady (mm)
54.9
54.42
33.06
10.34
12.34
2.86
0.27
3.23
36.4
69.83
94.43
58.14
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie