Hotel Melior Boutique

Valetta, Malta, (Malta)

Opis hotelu Melior Boutique

Opis

- LOKALIZACJA - w miejscowości Valletta, ok. 350 m od turystycznego centrum, w pobliżu: ok. 280 m kino Embassy i fontanna Tritona, ok. 350 m Upper Barrakka Garden, ok. 450 m teatr Manoel, ok. 1 km od Narodowego Muzeum Wojny, ok. 6 km od Sliemy, ok. 8 km od lotniska na Malcie
PLAŻA - ok. 1 km od hotelu publiczna, kamienista plaża Wuestenwinds, betonowa platforma do opalania, zejście do morza po schodach, bez serwisu plażowego
HOTEL - miejski hotel, 5-piętrowy, 18 pokoi, 24h recepcja, lobby, 2 windy, taras, bar, przechowalnia bagażuWi-Fi w miejscach ogólnodostępnych bezpłatne
POKOJE 
- Typu Standard - ok. 19-21 m2, dla 2 osób
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, WiFi, sejf (płatny), ekspres do kawy na kapsułki (płatny)Inne dostępne pokoje:
Superior: ok. 25 m2, dla 2 osób
Deluxe: ok. 46 m2, dla 3 osóbOferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi
Uwaga! pokoje o podwyższonym standardzie
- dostępne w systemie lub na zapytanie (większy metraż, superior, suite, z widokiem na morze/basen, delux itp
- dodatkowo płatne).Pokoje rodzinne/family (bez podwyższonego standardu) to pokoje z dostawką dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, dwóch łóżek/rozkładanych foteli lub łóżka piętrowego
REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - zabiegi w Spa (płatne)
Więcej informacji o hotelu: https://www.meliormalta.com/ 
.
.
.
.
.

.

WYŻYWIENIE

- WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO
- oferta bez wyżywenia
BB
- śniadania w formie bufetu
HB (Half Board
- 2 posiłki)
- śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu.
Napoje do obiadokolacji płatne
FB (Full Board
- 3 posiłki)
- śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu.Napoje do obiadu i kolacji płatne
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
.
.
.

.

PRZELOTY LINIAMI REJSOWYMI/TANIMI LINIAMI

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.
Organizator potwierdza cenę
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Przykładowe warunki przewozów wybranych przewoźników.Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt.bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm.Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt.
bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm.Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika.Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika.Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu.
Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie).Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu
.
.
.
.
.
.
.

.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych
.
.
.
.
.
.
.

.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych.
W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds.Zapobiegania i Kontroli Chorób
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe.Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa.Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym
.
.
.
.
.
.
.

.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

- CENA ZAWIERA:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- opieka angielskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
UWAGA!
PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi,
- bagażu podręcznego 10kg w liniach WizzAir i Ryanair
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp
- miejsc obok siebie
UWAGA!
Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu
- licząc dni pracujące
.
.
.
.

.

WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna.
Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu.Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.).Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski).All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach.
Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu.Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych.Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów.
Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu
.
.
.
.
.
.
.

.

Polecamy inne hotele w regionie

Hotele, okolice i regiony

Sprawdź popularne miejsca na wypoczynek lub zwiedzanie , takie jak AX The Palace , db Seabank Resort & Spa, Corinthia Palace & Spa, The Windsor (Sliema). Inne ciekawe miejsca wyjazdu to np. Malta - Mayflower, Malta - Doubletree by Hilton Malta, Malta - Ikyk oraz Malta - La Falconeria, a także Valetta - La Falconeria.

Dane teleadresowe

Hotel Melior Boutique, 300 Republic St, Valletta VLT 1211, Malta Tel: 35623503000

Dane GPS

N 35º 53' 49.47"
E 14º 30' 37.8479"

Opinie o hotelu Melior Boutique

Aktualna średnia ocena

podsumowując 227 opinii z różnych źródeł
5.4 / 6
Znakomity
92% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
176 opinii
5.0
8 opinii
4.0
25 opinii
3.0
3 opinie
2.0
9 opinii
1.0
6 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Holiday Check

(6 opinii)

Thumb up Holiday Check
100%
5.9 /6

Hotel

5.9

Pokój

6.0

Serwis

3.0

Położenie

6.0

Gastronomia

3.0

Sport i rozrywka

-

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Melior Boutique

Lista najczęściej zadawanych pytań

Czy hotel Melior Boutique jest polecany przez klientów ?

Lokalizacja hotelu Melior Boutique

Jaka jest pogoda w Valetta?

#### Sezon (od kwietnia do października)

W sezonie, kiedy średnia temperatura w ciągu dnia sięga 19,8°C - 31,8°C, możesz cieszyć się pełnią lata, a dni są pełne słońca, z od 18 do 30 słonecznych dni miesięcznie. To idealny czas na plażowanie, kąpiele w morzu i zwiedzanie malowniczych uliczek Valetty, takich jak wycieczki fakultatywne do Mdiny czy na Wyspy Comino. Spakuj lekkie ubrania, krem z filtrem i okulary przeciwsłoneczne, by w pełni korzystać z ciepła i słonecznej pogody. Wybierając ten hotel w sezonie, zyskujesz komfortowy wypoczynek w promieniach słońca i możliwości zwiedzania w słonecznej aurze.

#### Po sezonie (od listopada do marca)

Po sezonie, gdy średnia temperatura spada do od 9,1°C do 22,7°C w nocy i 15,7°C do 17,5°C w ciągu dnia, pogoda staje się chłodniejsza, a dni są krótsze, z od 10 do 13 słonecznych dni miesięcznie. To czas, gdy klimat sprzyja spokojnym spacerom, zwiedzaniu zabytków i korzystaniu z kulturalnych atrakcji, takich jak wizyty w muzeach czy katedrach. Warto spakować cieplejsze ubrania, lekką kurtkę i parasol na nieprzewidywalne deszcze. Decydując się na pobyt po sezonie, możesz cieszyć się spokojniejszą atmosferą i atrakcyjnymi cenami, a hotel zapewnia komfort nawet podczas chłodniejszych dni.

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
16
15
16
17
20
24
27
28
27
24
21
18
średnia temp. w nocy
14
13
14
15
18
22
25
26
25
22
19
15
śr. ilość dni słonecznych
26
24
28
29
30
30
31
30
27
25
24
27
śr. ilość dni deszczowych
5
4
3
1
1
0
0
1
3
6
6
4
średnie opady (mm)
54.9
54.42
33.06
10.34
12.34
2.86
0.27
3.23
36.4
69.83
94.43
58.14
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie