Hotel Mont Gueliz

Marakesz, (Maroko)

Opis hotelu Mont Gueliz

Opis ogólny:
Hotel miejski Mont Gueliz jest oddalony o ok. 179 km od Essaouira (Agadir około 245 km).
Do turystycznego centrum jest ok. 2 km.Najbliższe sklepy znajdują się ok. 3 km od hotelu.Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 1 km.Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 5 km.
Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Mouassine Museum, Menara Gardens, Djemaa El Fna, Saadian Tombs oraz El Badi Palace.Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (ok. 100 m) i przystanek autobusowy (ok. 300 m) zapewniają mobilność na wakacjach.Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 2 km.Lotnisko (FEZ) położone jest ok. 536 km od hotelu.
Między hotelem a lotniskiem odbywa się transfer (ewentualnie odpłatny).Kolejne lotnisko (RAK) jest oddalone o ok. 5 km
Wyposażenie :
Ten hotel oddaje do dyspozycji gości 36 pokoi.Obiekt posiada całodobową recepcję, 2 windy, klimatyzację oraz kantor wymiany walut.Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi.
Poza tym hotel posiada salę konferencyjną.Obsługa pokojowa oraz usługa konsjerża są bezpłatne.Usługa prania i prasowania jest dostępna odpłatnie.Za usługę sprzątania pokoi mogą obowiązywać opłaty
Basen:
Na terenie zewnętrznym tego nowoczesnego hotelu znajduje się basen.
W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (za ewentualną opłatą)
Wyżywienie:
Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację
Sport/czas wolny:
W odległości ok. 7 km od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne).W odległości ok. 11 km od hotelu znajduje się pole golfowe.Oferty wellness: strefa spa za opłatą
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom.Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych.
Personel hotelu mówi po angielsku, francusku i po hiszpańsku.Dostępne opcje płatnicze: Visa, Eurocard/MasterCard oraz American Express
.
.
.
.
.
.
.

.

WYŻYWIENIE

- WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO
- oferta bez wyżywenia
BB
- śniadania w formie bufetu
HB (Half Board
- 2 posiłki)
- śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu.
Napoje do obiadokolacji płatne
FB (Full Board
- 3 posiłki)
- śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu.Napoje do obiadu i kolacji płatne
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
.
.
.

.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych
.
.
.
.
.
.
.

.

Oferta

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi.
Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu
.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych.
W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds.Zapobiegania i Kontroli Chorób
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe.Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa.Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym
.
.
.
.
.
.
.

.

Cena zawiera

- CENA ZAWIERA
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.10:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi (Marakesz/Agadir) i czarterowymi (Agadir),
- bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi (Agadir),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko (transfer prywanty Agadir, Shuttle bus Marrakesz)
- opieka polskojęzyczna w Agadirze
UWAGA!
PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagaży w przypadku przelotów liniami Wizzair i Ryanair (10 kg podręczny oraz bagaże rejestrowane)
- miejsc obok siebie w samolocie
- opieki polskojęzycznego przedstawiciela w Marakeszu
- Klienci otrzymują telefon alarmowy do anglojęzycznego opiekuna
- podatku turystycznego
- Wysokość podatku uzależniona jest od kategorii hotelu i wynosi od 1,60 /dzień/osoba.
Podatek należy opłacić w hotelu.WAŻNE
- opieka polskojęzyczego przedstawiciela w Agadirze zapewnia kontakt telefoniczny w sprawach wymagających interwencji, potwierdzeń trasferów oraz możliwość umówienia spotkania informacyjnego i zakupu wycieczek fakultatywnych.Dla ofert do Marakeszu nie ma opieki polskojęzycznego przedstawiciela
.
.
.
.

.

Informacje dodatkowe

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna - organizowana w wysokim sezonie, zależna od ilości chętnych.
Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu.Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.).Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski).All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach.
Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu- włączana jest w wysokim sezonie.Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych.Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi.
Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego
W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu
Plaża w Agadirze jest publiczna, część hoteli ma wydzieloną część plaży
.
.
.
.
.
.
.

.

PRZELOT BAGAŻ SERWIS

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAIR, Easy Jet, Corendon,Smartwings) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt.bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm.Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą "Pierwszeństwa wejścia na pokład" bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 10 kg lub 20 kg
WAŻNE!!!!  Od 12 listopada 2025 Pasażerowie lecący z Maroka są zobowiązani okazać mobilną kartę pokładową w punkcie odpraw w celu uzyskania papierowej karty
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt.bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm.Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:- bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego - umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład)
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 26 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg
UWAGA!
odprawa w przypadku nie dokupienia miejsc obok siebie odbywa się na mniej niż 24 h przed wylotem i mniej niż 24 h przed powrotem powrotem - karty pokładowe wysyłane są na adresy mailowe wskazane w rezerwacji.Lotnisko w Agadirze wymaga wydrukowanych kart pokładowych.Smartwings (QS) - cena oferty podstawowej zawiera bagaż podręczny 8 kg o wymiarach 55x40x23 cm, możlwość dokupienia bagażu rejestrowanego (głównego) 23 kg - tylko przy zakładaniu rezerwacji.Po potwierdzeniu rezerwacji nie ma możliwości dokupienia bagażu za pośrednictwem Organizatora.Miejsca w samolocie przydzielane są na lotnisku podczas odprawy
3.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika.Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika.Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu.Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu
4.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie).Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu
5.W przypadku przelotów rejsowych linie lotnicze proszą o stawienie się na lotnisku 3 h przed godziną wylotu
....
...

.

Udogodnienia

  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Basen odkryty
  • Darmowe WiFi
  • Rowery

Hotel znany jest również jako

  • Hotel Mont Gueliz

Hotele, okolice i regiony

Dane GPS

N 31º 38' 16.2852"
W 8º 1' 2.1036"

Opinie o hotelu Mont Gueliz

Aktualna średnia ocena

podsumowując 249 opinii z różnych źródeł
3.0 / 6
Średni
46% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
59 opinii
5.0
0 opinii
4.0
55 opinii
3.0
43 opinie
2.0
32 opinie
1.0
60 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Mont Gueliz

Lista najczęściej zadawanych pytań

Czy hotel Mont Gueliz jest polecany przez klientów ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Mont Gueliz ?

Czy hotel Mont Gueliz posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Mont Gueliz

Jaka jest pogoda w Marakesz?

Sezon (maj–wrzesień):

W Marakeszu w sezonie czeka na Ciebie średnio 33°C w dzień, nawet 29 słonecznych dni w miesiącu i niemal brak deszczu – to idealne warunki na relaks przy hotelowym basenie, kąpiele słoneczne i wieczorne kolacje na tarasie. Możesz bez przeszkód wybrać się na wycieczki do Ogrodów Majorelle, na targowiska medyny czy magiczną wyprawę do Doliny Ourika, nie martwiąc się o pogodowe niespodzianki. Spakuj lekkie ubrania, kapelusz i krem z wysokim filtrem, bo słońce w tym czasie naprawdę rozpieszcza. Decydując się na ten hotel latem, masz gwarancję komfortowego wypoczynku przy basenach i pełnego wykorzystania hotelowych atrakcji na świeżym powietrzu.


Po sezonie (październik–kwiecień):

Po sezonie w Marakeszu możesz liczyć na średnio 22°C w dzień, przyjemne wieczory (ok. 11°C) i aż 24 słoneczne dni w miesiącu, a deszcz pojawia się sporadycznie. To najlepsza pora, żeby spacerować po medynie, zwiedzać pałace lub wybrać się na fakultatywną wycieczkę do Casablanki – bez upałów i tłumów, za to w bardziej kameralnej atmosferze. Zabierz ze sobą lekką kurtkę na chłodniejsze wieczory i wygodne buty do zwiedzania. Wybierając ten hotel poza sezonem, docenisz spokojną atmosferę, cieplejsze baseny i łatwiejszy dostęp do wszystkich atrakcji bez kolejek.

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
19
20
23
26
29
33
37
38
32
29
23
21
średnia temp. w nocy
7
8
10
12
15
18
21
23
20
17
12
9
śr. ilość dni słonecznych
28
25
26
27
28
28
29
27
27
29
27
29
śr. ilość dni deszczowych
3
3
5
3
3
2
2
4
3
2
3
2
średnie opady (mm)
30.11
31.85
39.91
27.44
15.89
5.04
3.62
6.92
16.06
19.46
34.43
20.2
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie