W cenie rejsu
- przelot i transfer do/z portu
- 9 noclegów: 7 na statku Celebrity Beyond, 2 w hotelu ****/***** w Miami
- wyżywienie: na statku – zgodnie z programem + pakiet CLASSIC, w hotelu – śniadanie
- pakiet Wi-Fi BASIC na statku (email, wiadomości, przeglądanie stron)
- wycieczka w Miami
- opłata serwisowa
- opłaty portowe
- ubezpieczenie Itaka Complex
- bogata oferta rozrywki na statku
Obowiązkowe opłaty na miejscu
- opłata resortowa w Miami: ok. 20-30 USD/pokój/noc
- w USA napiwek jest zwyczajowo przyjęty i należy go wręczyć kierowcy (ok. 3,5 USD/os./dzień), przewodnikowi (ok. 5 USD/os./dzień), obsłudze hotelowej (1–5 USD w zależności od usługi) oraz pracownikom obsługującym bagaże na terminalu (1–2 USD za sztukę bagażu)
Dodatkowe atrakcje podczas wycieczki
- wycieczki fakultatywne
Uwagi
- Paszport (także dla dziecka) musi być ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu do Polski.
- Pełne dane paszportowe należy podać w momencie zakładania rezerwacji.
- USA: Należy uzyskać zezwolenie wjazdu do USA poprzez Elektroniczny System Autoryzacji Podróży (ESTA) lub posiadać ważną wizę, wydaną przez ambasadę USA (w tym wiza typu B1/B2). Obowiązują dodatkowe opłaty za pośrednictwo (opcjonalnie). Dane potrzebne do uzyskania ESTA należy wysłać najpóźniej na 10 dni przed wylotem. Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj www.itaka.pl/stany-zjednoczone-wiza/
- Napiwki na statku są automatycznie doliczane do rachunków, np. w barze lub restauracji tematycznej i wynoszą 18% wartości zamówienia (nie dotyczą wykupionych pakietów Deluxe). 20% napiwku jest automatycznie dodawane do wszystkich usług zakupionych w spa.
- Na statkach obowiązują płatności bezgotówkowe. Karta do pokoju jest jednocześnie środkiem płatniczym. Należność za poniesione wydatki należy uregulować przed zakończeniem rejsu w recepcji (kartą lub walutą USD). Można też za pomocą aplikacji podpiąć kartę kredytową do rezerwacji.
- W portach na terenie USA obowiązuje narzut 20% na wszystkie ceny napojów konsumowanych na statku.
- Napięcie w gniazdkach elektrycznych w USA wynosi 120 V, wtyczki polskich urządzeń elektrycznych nie pasują do gniazdek amerykańskich.
- Osoby posługujące się paszportem innym niż polski są zobowiązane/powinny zweryfikować możliwość wzięcia udziału w rejsie, przesyłając zapytanie na adres mailowy:
[email protected].
- Rezerwacja rejsów wraz ze wszystkimi usługami, możliwa nie później niż 70 dni przed rozpoczęciem turnusu. Liczba miejsc ograniczona.