Wave Resort

Pomorie, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Trwa weryfikacja ceny...

Wave Resort zdaniem specjalistów Urlop.pl

Goście Wave Resort często zwracają uwagę na duży wybór basenów. Są tu strefy dla dorosłych, dzieci, zjeżdżalnie, podgrzewane baseny wewnętrzne i sporo leżaków, które nawet w sezonie nie sprawiają problemu ze znalezieniem wolnego miejsca. Czystość całego obiektu, od pokoi po restauracje i tereny wspólne, pojawia się w opiniach jako mocna strona. Jedzenie oceniane jest jako świeże i różnorodne, a posiłki serwowane niemal przez całą dobę. Bufety i przekąski przy basenach cieszą się popularnością wśród dorosłych i dzieci. Wśród wad najczęściej pojawiają się łazienki połączone z sypialnią, co nie wszystkim odpowiada, a także uwagi do nieszczelnych drzwi czy problemów z odpływem i temperaturą wody. Pomimo tych niedogodności większość gości pozytywnie ocenia pobyt.

  • bezpośrednio przy plaży
  • plaża piaszczysta
  • wifi
  • zjeżdżalnie wodne
  • basen

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Naszym zdaniem
Hotel Wave Resort to luksusowy kompleks, który cieszy się dużą popularnością wśród turystów.

Położony ok. 7 km od centrum Pomorie, w bliskiej odległości od jeziora Pomorie, słynnego ze swych właściwości leczniczych.Kąpiele błotne pomogą pomóc przy zapaleniu stawów, artretyzmu, czy chorobach układu oddechowego.Hotel oferuje dla swoich Gości m.in. prywatną plażę z bezpłatnym serwisem plażowym, kompleks basenów zewnętrznych, w tym basen tylko dla osób dorosłych, Aqua Tower z 3 zjeżdżalniami dla dzieci, czy wodny plac zabaw dla najmłodszych.Dzięki swojej lokalizacji, nowoczesnemu wyposażeniu i bogatej ofercie, Wave Resort stanowi doskonały wybór dla osób szukających luksusowego wypoczynku nad Morzem Czarnym.

.

Położenie
Spokojna okolica, ok. 2,5 km od centrum Aheloy, publiczna, piaszczystO-żwirowa znajduje się przy hotelu (ciemny bezpłatne leżaki i parasole na plaży), ok. 7 km od centrum Pomorie, ok. 10 km od centrum Słonecznego Brzegu. W bliskiej odległości od hotelu leży jezioro Pomorie- laguna solankowa ze słynnymi błotami o właściwościach leczniczych. Port lotniczy w Burgas znajduje się ok. 15 km od hotelu, port lotniczy w Warnie znajduje się ok. 120 km.

Wyposażenie
Hotel został otwarty w 2019 roku, składa się z budynku głównego (6 pięter).

Do dyspozycji gości: basen zewnętrzny dla dorosłych, basen półolimpijski (podgrzewany od maja do połowy czerwca oraz od połowy września do października), basen infinity tylko dla osób dorosłych (+16),  kompleks basenów zewnętrznych typu lagoon, 4 zjeżdżalnie, brodzik zewnętrzny dla dzieci, Aqua Tower z 3 zjeżdżalniami dla dzieci, wodny plac zabaw dla dzieci, basen kryty (na terenie Centrum Spa & Wellness, czynny w kwietniu, maju i październiku), brodzik kryty dla dzieci (na terenie Centrum Spa & Wellness, czynny w kwietniu, maju i październiku), bezpłatne leżaki i parasole przy basenie (w miarę dostępności), ręczniki plażowe są wydawane na podstawie karty; restauracja główna, 3 restauracje A la Carte (w przypadku pobytu min.7-dniowego: 1x na pobyt bezpłatna kolacja w restauracji bułgarskiej Lavanda" lub śródziemnomorskiej Oliva", wymagana wcześniejsza rezerwacja; restauracja Ginger: kuchnia azjatycka: płatna); 5 barów (w tym Pool Bar, Beach Bar oraz Bar Amphi Avenue czynny od 01.05 do15.09.), sauna fińska, sauna ziołowa, bezpłatne Wi-Fi w pokojach i wyznaczonych strefach.Płatne: prania, lekarz (na wezwanie), fryzjer, centrum Spa & Wellnees o pow.2.500 m2 (masaże, sauna, łaźnia turecka, zabiegi na twarz i ciało), parking podziemny (ok. 25 BGN/dzień, w miarę dostępności), 3 sale konferencyjne.

.

Pokoje
426 pokoi:

Standard LateralSeaView Balcony or Terrace: ok. 36m2, dla czterech osób, urządzone w łóżko podwójne, łóżko pojedyncze lub rozkładaną sofa w formie dostawki, z bocznym widokiem na morze.

Wyposażanie: klimatyzacja (od maja do września), prywatna łazienka z prysznicem, suszarka, TV, sejf (bezpłatnie), minibar (bezpłatne napoje bezalkoholowe oraz piwo), zestaw do parzenia kawy/herbaty, Wi-Fi (bezpłatne), balkon lub taras.
Standard LateralSeaView Balcony: ok. 36m2, dla czterech osób, urządzone w łóżko podwójne, łóżko pojedyncze lub rozkładaną sofa w formie dostawki, z częściowym widokiem na morze.Wyposażanie: klimatyzacja (od maja do września), prywatna łazienka z prysznicem, suszarka, TV, sejf (bezpłatnie), minibar (bezpłatne napoje bezalkoholowe oraz piwo), zestaw do parzenia kawy/herbaty, Wi-Fi (bezpłatne),  balkon.
Standard LateralSeaView Balcony or Terrace: ok. 36m2, dla czterech osób, urządzone w łóżko podwójne, łóżko pojedyncze lub rozkładaną sofa w formie dostawki, z częściowym widokiem na morze.Wyposażanie: klimatyzacja (od maja do września), prywatna łazienka z prysznicem, suszarka, TV, sejf (bezpłatnie), minibar (bezpłatne napoje bezalkoholowe oraz piwo), zestaw do parzenia kawy/herbaty, Wi-Fi (bezpłatne),  balkon lub taras.
Standard SeaView Balcony: ok. 36m2, dla czterech osób, urządzone w łóżko podwójne, łóżko pojedyncze lub rozkładaną sofa w formie dostawki, z widokiem na morze.Wyposażanie: klimatyzacja (od maja do września), prywatna łazienka z prysznicem, suszarka, TV, sejf (bezpłatnie), minibar (bezpłatne napoje bezalkoholowe oraz piwo), zestaw do parzenia kawy/herbaty, Wi-Fi (bezpłatne), balkon.Corner SeaView Balcony or Terrace Junior Suite: ok. 43 m2; dla maksymalnie 3 os., wyposażone w łóżko podwójne oraz sofę w formie dostawki, widok na morze, pokój narożny.

Wyposażenie: prywatna łazienka (wanna/prysznic, suszarka do włosów, WC), klimatyzacja (od maja do września), sejf (bezpłatny); mini bar (bezpłatne napoje bezalkoholowe oraz piwo), zestaw do parzenia kawy/herbaty; Wi-Fi (bezpłatne), TV, telefon, balkon lub taras.
Corner SeaView Balcony Junior Suite: ok. 43 m2; dla maksymalnie 4 os., wyposażone w łóżko podwójne oraz sofę w formie dostawki, widok na morze, pokój narożny.Wyposażenie: prywatna łazienka (wanna/prysznic, suszarka do włosów, WC), klimatyzacja (od maja do września), sejf (bezpłatny); mini bar (bezpłatne napoje bezalkoholowe oraz piwo), zestaw do parzenia kawy/herbaty; Wi-Fi (bezpłatne), TV, telefon, balkon lub taras.
Standard SeaView Balcony or Terrace Maisonette: ok. 95 m2; dla max. 6 osób, urządzone w łóżko podwójne + 3 łóżka pojedyncze, 2 piętra, widok na morze.

Wyposażenie: prywatna łazienka (wanna/prysznic, suszarka do włosów, WC), klimatyzacja (od maja do września), sejf (bezpłatny); mini bar (bezpłatne napoje bezalkoholowe oraz piwo), zestaw do parzenia kawy/herbaty; Wi-Fi (bezpłatne), TV, telefon, balkon.
Double Premium LateralSeaView Balcony or Terrace: ok. 44 m2; dla max. 3 os. dorosłych lub 2 osób dorosłych i dziecka; urządzone w łóżko podwójne oraz sofę w części wypoczynkowej w formie dostawki, częściowy widok na morze.Wyposażenie: prywatna łazienka (wanna/prysznic, suszarka do włosów, WC), klimatyzacja (od maja do września), sejf (bezpłatny); mini bar (bezpłatne napoje bezalkoholowe oraz piwo), zestaw do parzenia kawy/herbaty; Wi-Fi (bezpłatne), TV, telefon, balkon lub taras.
Double Premium SeaView Balcony or Terrace: ok. 44 m2; dla max. 3 os. dorosłych lub 2 osób dorosłych i dziecka; urządzone w łóżko podwójne oraz sofę w części wypoczynkowej w formie dostawki, widok na morze.Wyposażenie: prywatna łazienka (wanna/prysznic, suszarka do włosów, WC), klimatyzacja (od maja do września), sejf (bezpłatny); mini bar (bezpłatne napoje bezalkoholowe oraz piwo), zestaw do parzenia kawy/herbaty; Wi-Fi (bezpłatne), TV, telefon, balkon lub taras.
Low Cost Standard: ok. 32 m2, dla maksymalnie 3 osób, urządzone w łóżko podwójne, mogą nie mieć balkonu i różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej cenie.Wyposażenie: prywatna łazienka (wanna/prysznic, suszarka do włosów, WC), klimatyzacja (od maja do września), sejf (bezpłatny); mini bar (bezpłatne napoje bezalkoholowe oraz piwo), zestaw do parzenia kawy/herbaty; Wi-Fi (bezpłatne), TV, telefon, balkon.

Zakwaterowanie: 15.00

Wykwaterowanie: 11.00
Hotel nie akceptuje zwierząt domowych..

Wyżywienie
All Inclusive Plus (AI+): śniadanie (07:30-10:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (18:00-21:00) w formie bufetu w restauracji głównej, późne śniadanie w Bistro Buffet (10:00-12:30), przekąski w Amphi Avenue Food Corner (11:00-17:00; od 01.06-15.09.2023), popołudniowe przekąski w Bistro Barze (14:00-18:00), nocne przekąski w Bistro (21:00-07:30).

Lokalne oraz wybrane importowane napoje alkoholowe oraz bezalkoholowe (08:00-23:00), w Bistro Barze napoje bezalkoholowe, piwo, wino (21:00-07:30).Dodatkowo płatne: inne napoje importowane i wysokojakościowe, świeżo wyciskane soki, napoje butelkowane, napoje energetyczne.

.
Sport i rozrywka
Bezpłatne: animacje (w ciągu dnia i wieczorem w terminie od 01.05 do30.09), wieczory tematyczne (okazjonalnie), wieczorne przedstawienia, siłownia. Płatne: sporty wodne na plaży.
Dzieci
Bezpłatne: animacje (od 01.05 do 30.09), mini klub (4-12 lat), mini disco, klub dla nastolatków (12-16 lat), plac zabaw, menu i krzesełka w restauracji; łóżeczko dla dzieci do lat 2 (na życzenie, bezpłatnie). Płatne: wypożyczenie wózka (w miarę dostępności), opiekunka (na życzenie).

Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem) transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczna obsługa telefoniczna lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera
Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej,jeśli są lokalnie wymagane, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakietu sport.

 

Informacje o lotach liniami lot, wizzair, ryanair,
Przeloty do Bulgarii oparte są o dynamiczne pakietowanie.

Przelot liniami WizzAir:

* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (bagaż umieszczany pod fotelem poprzedzającym)

* WIZZ Priority ww dwie WIZZ Priority daje prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm).

Obie sztuki bagażu możba zabrać zdo kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.)

* bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane poniżej ceny za bagaż w dwie strony)
Przelot liniami Ryanair:

* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczana pod fotelem poprzedzającym)

* pierwszeństwo wejścia na pokład.Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.

* bagaż rejestrowany za dopłatą (podane ceny za bagaż w dwie strony)

Przelot PLL LOT:

* w cenie jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).

* bagaż rejestrowany do 23 kg za dodatkową dopłatą (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)
.
Uwaga!
W Bułgarii cena zawiera obsługę telefoniczą rezydenta w języku polskim.

24 godziny przed wylotem powrotnym do kraju, klient zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z naszym lokalnym przedstawicielem (kontakt w języku polskim), aby potwierdzić godzinę transferu i lotu.

Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.

Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.

Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody.Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu.Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
.
Dane GPS hotelu Wave Resort
N 42º 37' 37.8128"
E 27º 37' 57.5147"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Wave Resort w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 2047 opinii z różnych źródeł
4.1 / 6
Dobry
72% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
1264 opinie
5.0
77 opinii
4.0
142 opinie
3.0
68 opinii
2.0
41 opinii
1.0
455 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • wymagających klientów (100%)
  • rodzin z dziećmi (50%)
  • osób szukających spokoju (50%)
  • nowożeńców (50%)
  • osób młodych i aktywnych (50%)
  • osób szukających rozrywek (50%)
Najczęściej oceniane:
  • Animacje
  • Czystość i porządek
  • Ogólne wrażenie

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Wave Resort

Opinie o hotelu i otoczeniu

Wave Resort prezentuje się jako nowoczesny, rozległy kompleks położony tuż przy plaży, z dala od miejskiego zgiełku. Przemyślana architektura, zadbane alejki, liczne fontanny i bujna roślinność tworzą przyjemne otoczenie do wypoczynku. Wokół rozciągają się szerokie strefy relaksu, a z wielu miejsc można podziwiać widoki na morze, ogrody i okoliczne słone jeziora. Zarówno części wspólne, jak i otoczenie są regularnie sprzątane i utrzymane w czystości. Goście doceniają przestronność kompleksu, dzięki czemu nawet przy pełnym obłożeniu nie odczuwa się tłoku. W bezpośredniej okolicy nie ma innych atrakcji, co sprzyja spokojnemu wypoczynkowi, a do pobliskich miejscowości można dojechać taksówką lub hotelowym busem.

Opinie o pokoju

Pokoje w Wave Resort są przestronne, nowocześnie urządzone i utrzymane w wysokim standardzie czystości. Goście zwracają uwagę na wygodne łóżka, codziennie uzupełniany minibar oraz praktyczne udogodnienia, takie jak sejf, czajnik, ekspres do kawy i duże balkony z miejscem do suszenia ubrań. Wiele pokoi oferuje widok na morze lub baseny, a klimatyzacja działa sprawnie i cicho. W łazienkach często znajduje się oddzielna kabina prysznicowa i toaleta, podwójne umywalki, a wyposażenie jest nowoczesne i funkcjonalne. Część osób wspomina o ograniczonej prywatności w łazienkach ze względu na szklane drzwi lub otwartą aranżację, co nie zawsze odpowiada rodzinom. Ogólnie pokoje są bardzo dobrze utrzymane, codziennie sprzątane, a obsługa dba o świeże ręczniki i czystość, co przekłada się na wysoki komfort pobytu.

Opinie o gastronomii

Różnorodność i dostępność oferty kulinarnej przez całą dobę to częsty temat w opiniach gości. Bufety są bogate, a bary przy basenach oferują przekąski przez cały dzień. Wiele osób chwali świeżość potraw i szeroki wybór dań, w tym propozycje dla dzieci oraz osób na diecie wegetariańskiej czy bezglutenowej, choć pojawiają się też głosy o powtarzalności i zbyt łagodnym smaku niektórych posiłków. Desery i wypieki wyglądają atrakcyjnie, ale nie zawsze spełniają oczekiwania pod względem smaku. Alkohole, w tym markowe trunki i koktajle, są szeroko dostępne w ramach all inclusive, a bary działają zarówno w dzień, jak i wieczorem. Samoobsługowy system napojów bywa wygodny, choć czasem napoje gazowane są zbyt słodkie lub nie dość schłodzone. Restauracje tematyczne, choć wymagają rezerwacji lub dodatkowej opłaty, stanowią ciekawe urozmaicenie, jednak nie zawsze zachwycają jakością. Mimo kilku uwag dotyczących temperatury i monotonii menu, większość gości pozytywnie ocenia doświadczenia kulinarne.

Opinie o basenie

Strefa basenowa w Wave Resort cieszy się dużym uznaniem wśród gości ze względu na różnorodność – dostępnych jest wiele basenów zewnętrznych i krytych, w tym wydzielone strefy dla dzieci, dorosłych oraz spokojna część tylko dla osób powyżej 16 lat. Baseny są regularnie sprzątane i utrzymane w czystości, a leżaki dostępne przez cały dzień bez konieczności rezerwacji z samego rana. Podgrzewane baseny stanowią alternatywę dla tych, którzy wolą cieplejszą wodę, szczególnie poza sezonem. Aquapark z licznymi zjeżdżalniami i atrakcjami wodnymi dla dzieci i dorosłych zbiera bardzo dobre opinie i jest dużą zaletą obiektu. Dla szukających relaksu przygotowano także strefę tylko dla dorosłych z jacuzzi i spokojną atmosferą. Czasem pojawiają się uwagi o chłodnej wodzie w niektórych basenach, jednak większość gości chwali komfort i ilość atrakcji wodnych.

Opinie o plaży

Bezpośrednie sąsiedztwo szerokiej, prywatnej plaży piaszczystej to jeden z mocnych punktów Wave Resort. Dojście z hotelu jest wygodne i nie wymaga pokonywania dużych odległości czy stromych zejść. Plaża wyposażona została w leżaki i parasole, choć w szczycie sezonu bywa, że brakuje wolnych miejsc. Piasek jest ciemniejszy, miejscami z drobnymi muszelkami, a wejście do morza łagodne i bezpieczne nawet dla dzieci. Woda przy brzegu jest płytka, nie ma dużych kamieni, a specjalne obuwie do wody nie jest potrzebne. Na miejscu działa bar serwujący napoje i przekąski przez większość dnia, a wieczorami organizowane są dodatkowe atrakcje. W okolicy plaży można skorzystać z naturalnych kąpieli błotnych i solankowych.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Dla rodzin z dziećmi Wave Resort przygotował wiele atrakcji i udogodnień, które pojawiają się w licznych opiniach gości. Na terenie obiektu działa rozbudowany aquapark z różnorodnymi zjeżdżalniami, brodzikami i strefami wodnymi przeznaczonymi specjalnie dla najmłodszych. Dzieci mają do dyspozycji kluby z animacjami, place zabaw zarówno na zewnątrz, jak i w środku, a także codzienne programy rozrywkowe, takie jak mini disco, wieczorne pokazy czy gry. W restauracjach można znaleźć bufety oraz gotowe posiłki i przekąski dla dzieci i niemowląt. Rodzice często wspominają o dobrze zorganizowanej opiece, wydzielonych strefach rodzinnych i dużej liczbie leżaków przy basenach. W chłodniejsze dni dzieci korzystają z podgrzewanych basenów krytych oraz sal zabaw.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie kompleksu nie brakuje rozrywek i możliwości aktywnego spędzania czasu. W ciągu dnia oraz wieczorami prowadzone są animacje, gry zespołowe, aqua aerobik, turnieje, a także różnego rodzaju pokazy i mini-dyskoteki. Dla dzieci przygotowano klub, plac zabaw, park wodny ze zjeżdżalniami oraz salę gier. Goście mają do dyspozycji kilka dużych basenów, w tym strefę tylko dla dorosłych, kryty basen oraz część relaksacyjną z saunami i spa. Osoby aktywne korzystają z nowoczesnej siłowni i boisk sportowych. Wieczorne show i muzyka na żywo pojawiają się regularnie, choć nie wszyscy są równie zadowoleni z poziomu animacji po zmroku. Przestrzeń i spokojna atmosfera pozwalają wybrać między aktywnością a wypoczynkiem.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie Wave Resort w spokojnej, oddalonej od zgiełku okolicy zapewnia relaksującą atmosferę, ale oznacza też brak atrakcji i sklepów w najbliższym sąsiedztwie. Do Pomorie można dostać się bezpłatnym hotelowym busem, jednak miejscowość ta jest raczej niewielka i nie oferuje wielu rozrywek czy ciekawych miejsc do zwiedzania. Spacerowanie poza teren obiektu jest ograniczone, a wszelkie wyjścia wiążą się z koniecznością skorzystania z taksówki lub wypożyczenia samochodu. Warto rozważyć wycieczkę do historycznego Nesebyru, który często pojawia się w opiniach jako miejsce warte odwiedzenia. Alternatywą dla osób szukających większego wyboru sklepów i atrakcji może być Słoneczny Brzeg, dostępny taksówką. Okolica to głównie tereny zielone i wybrzeże Morza Czarnego, co sprzyja odpoczynkowi, ale nie zapewnia szerokiego wachlarza aktywności poza samym hotelem.

Ocena klientów
Holiday Check
4.3 / 6
Dobry
67% osób poleca
(3 opinie)
Hotel i otoczenie4.3
Pokoje4.3
Położenie i okolica4.2
Gastronomia4.3
infrastruktura4.2
Ogólne wrażenia4.3
Holiday Check

(558 opinii)

Thumb up Holiday Check
98%
5.7 /6

Hotel

5.7

Pokój

5.7

Serwis

5.3

Położenie

4.8

Gastronomia

5.6

Sport i rozrywka

5.1
Opinie użytkowników
Zachariasz
lipiec 2023
1.0 / 6
Wady
Choróbsko
Uzasadnienie
Byliśmy gośćmi hotelu wave resort w dniach 14. 07. 23 do 21. 07. 23, i niestety, były to nasze najgorsze wakacje w życiu. Uważam, że nie jest to bezpieczne miejsce, aby wybrać się z dzieckiem. Pierwsze dwa dni były naprawdę super. Hotel widać, że jest przygotowany na rodziny z dziećmi. W strefach z jedzeniem wszędzie są po rozstawiane słoiczki z jedzeniem dla dzieci w różnym wieku, od +3 miesiące do +12 miesięcy, oraz tubki z owocami. Strefa basenowa jest niesamowita i widać, że zaprojektowana dla dzieci od roku do kilku lat. Hotel jest piękny, nowy, a pokoje również. Jedzenie to typowe all-inclusive, które po kilku dniach może się znudzić, a alkohole są międzynarodowe, więc tu też jest ok. Problem zaczyna się z higieną. Nie wiem, czy to kwestia jakości jedzenia, wody w basenie, czy przecierania części wspólnych. Od początku, gdy wylądowaliśmy i zameldowaliśmy się w hotelu w piątek, pierwsze dwa dni do niedzieli były super, co niestety zignorowaliśmy. Dzisiaj już wiem, że nie powinniśmy tego lekceważyć, ponieważ w niedzielę po południu spotkaliśmy parę z dziećmi, która narzekała, że musieli jechać do miejscowego szpitala w burgas z dwójką dzieci, bo oboje dostali zapalenia żołądka. Mówili też, że kilka dni wcześniej spotkali parę z identycznym problemem. W poniedziałek rano zacząłem wymiotować, myślałem jednak, że to agresywny atak refluksu (miewałem takie). Udałem się do punktu medycznego w szpitalu i poprosiłem o leki oraz zastrzyk z omeprazolem, niestety wymioty nie przechodziły (łącznie 5 razy). Zwykle omeprazol w połączeniu z no-spa (lek rozkurczowy) załatwiał sprawę, tym razem ból i wymioty trwały. Lepiej poczułem się dopiero wieczorem. Z tego miejsca pozdrawiam panią w punkcie medycznym, która była bardzo miła i profesjonalna, pomimo słabego angielskiego udało nam się dogadać i otrzymać pomoc. Następnego dnia (wtorek rano) załatwiając formalności w punkcie medycznym (dokumenty dla ubezpieczyciela), spotkaliśmy inną parę, która przyleciała tego samego dnia co my (piątek). Okazało się, że ich córeczka - 2,5 roku - wymiotuje od soboty i miała wbity wenflon w rączce. Mężczyzna również od kilku dni nie czuł się najlepiej (wszyscy mieliśmy te same objawy). Najgorsze miało dla nas dopiero nadejść. Około godziny 19 udaliśmy się na kolację z naszym rocznym (rok i 3 miesiące) dzieckiem, mała nic nie chciała jeść i była marudząca. Ogarnęliśmy się więc szybko i ruszyliśmy do pokoju, żeby się spakować na wieczorny spacer. Po powrocie na balkon, mała pierwszy raz zwymiotowała naprawdę obficie. Myśleliśmy, że po prostu coś zjadła i będzie po sprawie. Mega się pomyliliśmy, po 10 minutach mała zwymiotowała po raz drugi. Po tym fakcie od razu zadzwoniłem do ubezpieczyciela, aby ściągnęli nam lekarza do pokoju. W oczekiwaniu na lekarza, który pojawił się po około godzinie, mała zwymiotowała jeszcze 4-5 razy (łącznie 7-8). Lekarz pojawił się o godzinie 20 i od razu zabrał nas karetką do szpitala. W szpitalu (lokalna prywatna klinika w burgas) małej od razu wpięto wenflon, podano leki, elektrolity oraz inne substancje. Wszyscy, którzy mają małe dzieci, nie muszę mówić, jaki to koszmar, kiedy małe dziecko jest poddane takim stresom. Nie tylko wyrwane z domu w obcym kraju, ale także poddane igłom i obcemu środowisku. Po wpięciu wenflonu dziecko było w dramatycznym stanie, a żona również. Mała cały czas wymiotowała - łącznie od godziny 19 do rana wymiotowała około 20 razy! Przypominam, że dziecko miało rok i trzy miesiące! Ok. Godziny 23 zostalem wyproszony ze szpitala, zostawiając tam żonę z małym dzieckiem, same. W tym miejscu warto nadmienić, że obsługa szpitala za wyjątkiem młodszych osób nie mówiła po angielsku, a gdyby nie google translate, zginęlibyśmy zupełnie. Szpital okazał się na tyle uprzejmy, że zamówił mi taksówkę za 30 eur (60 bgn) - to istotne. Wróciłem do pokoju hotelowego i poszedłem spać. Około 6 rano (środa) otrzymałem smsa od żony, że mała zaczęła mieć biegunkę i lekarze są zaniepokojeni, bo dziecko jest bardzo mocno odwodnione. Przed południem udałem się na recepcję z zamiarem złożenia skargi, zostałem skierowany do pani janiny, odpowiedzialnej za "customer relation", itd. Przedstawiłem jej sprawę, po czym pani mi wyjaśniła, że hotel dokłada wszelkich starań, kontroli sanitarnych, itp. Warto zauważyć, że pani janina jest bardzo profesjonalną i empatyczną osobą. Gdyby nie jej postawa, pewnie sprawy na linii z hotelu potoczyłyby się inaczej. Wydawałoby się, że nasza sytuacja bardzo ją poruszyła, ale to, co mi się nie spodobało, to że starała się zbywać uwagi dotyczące tego, że przypadków takich jak nasze w hotelu było dosyć sporo. Sami spotkaliśmy przynajmniej 2 pary z dziećmi, które miały takie problemy jak my. Kilka minut później dostałem smsa od żony z prośbą o przywiezienie rzeczy, że zostają na kolejną noc i informacją, że z małą jest trochę gorzej. Natychmiast spakowałem, co było potrzebne, i ruszyłem do recepcji. Poprosiłem panią janinę o pomoc, na co zaoferowała, że zamówi taksówkę. Skomentowałem, że nie zapłacę za tę taksówkę, po czym mnie odprowadziła do taksówek, porozmawiała z taksówkarzem, który zawiózł mnie do szpitala. Niestety, w szpitalu mogłem spędzić tylko chwilę, po czym zostałem wyproszony. Zarówno żona, jak i dziecko były wykończone. Po powrocie do hotelu taksówkarz mnie zapytał, kto mu zapłaci. Stwierdziłem, że hotel ma mu zapłacić, a udał się więc do pani janiny, aby porozmawiać. Mi z kolei zaproponowano podpisanie porozumienia, po zapoznaniu się z jego treścią stwierdziłem, że nie podpiszę go. Zasadniczo hotel zdejmował z siebie całą odpowiedzialność za zdarzenie, argumentując, że "wirusy się zdarzają". Mimo to hotel wciąż zapłacił 90 eur za taksówki. Resztę dnia spędziłem na linii z lekarzem w polsce, ubezpieczalnią oraz każdym, kto mógł mi przyjść do głowy. Następnego dnia (czwartek) o 3 rano otrzymałem smsa od żony, że ona również zaczęła wymiotować. Jak tylko przeczytałem tę wiadomość, udałem się do szpitala. Byłem tam około 7 rano. Sam wziąłem taksówkę z hotelu. Po przyjeździe do szpitala okazało się, że mała czuje się lepiej, wymioty ustąpiły, ale na siłę pojawiła się biegunka. Moja żona z kolei intensywnie wymiotowała od 3 rano - łącznie przez cały dzień około 7 razy. W szpitalu zajmowałem się dzieckiem, w czasie gdy moja chora żona leżała na łóżku pod kroplówką. W tym czasie dziecko również otrzymywało leki dożylnie. Tak upłynął nam czwartek do godziny 17:00, kiedy zostaliśmy wypuszczeni ze szpitala. W hotelu byliśmy po godzinie 17:00 przed 18:00. Podsumowując, jeżeli chcesz spędzić urlop w bułgarskim szpitalu, wymiotując przez 4 dni i obserwować, jak twoje zdezorientowane dziecko jest poddane stresowi, nie tylko wyrwane z domu w obcym kraju, ale także poddane igłom i obcemu środowisku, to jest idealne miejsce dla ciebie. W innym wypadku nie polecam.
Komu odradzasz i dlaczego?
Na 7 dni urlopu 4 spędziliśmy w szpitalu.

Wave Resort na mapie

Jaka jest pogoda w Pomorie?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
7
9
12
16
21
26
29
29
25
19
14
9
średnia temp. w nocy
1
2
5
7
12
17
19
20
16
12
8
3
śr. ilość dni słonecznych
22
23
26
23
23
22
26
29
27
26
27
24
śr. ilość dni deszczowych
9
5
5
7
8
8
5
2
3
5
3
7
średnie opady (mm)
70.24
51.88
48.25
49.94
57.07
59.79
34.81
16.97
37.53
74.03
51.88
71.9
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie