Calypso

Słoneczny Brzeg, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Trwa weryfikacja ceny...

Calypso zdaniem specjalistów Urlop.pl

W Calypso goście znajdą wygodne, przestronne pokoje, które są regularnie sprzątane i zapewniają komfortowy wypoczynek. Bliskość szerokiej, piaszczystej plaży to duża zaleta, ponieważ dojście do niej zajmuje kilka minut spacerem. Wysoki poziom czystości utrzymywany jest zarówno w pokojach, jak i w częściach wspólnych. Niestety, Wi-Fi działa głównie w lobby, a w pokojach często jest niedostępne. Klimatyzacja potrafi być głośna lub nieskuteczna, co może przeszkadzać podczas upałów. To propozycja dla osób ceniących czystość i lokalizację blisko plaży, które nie przywiązują dużej wagi do jakości internetu i klimatyzacji.

  • ok. 450m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • basen
  • siłownia
  • blisko lotniska

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Opis ogólny:Hotel Calypso jest oddalony o ok. 450 m od piaszczystej plaży. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 2 km. Miasto Bourgas jest oddalone o około 35 km (Varna około 100 km). Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 300 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 500 m. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 500 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Old Town Of Nessebar (ok. 2 km) oraz Aqua Park (ok. 3 km). Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (ok. 50 m) i przystanek autobusowy (ok. 100 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 35 km szpital. Lotnisko (BOJ) położone jest ok. 27 km od hotelu. Kolejne lotnisko (VAR) jest oddalone o ok. 100 km.Wyposażenie :Ten 5-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 110 pokoi. Obiekt posiada recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 11:00), lobby, 2 windy, klimatyzację, sejf (odpłatny) oraz parking (płatny). W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Na zewnątrz hotelu dzieci mogą korzystać z placu zabaw. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi oraz usługa prasowania są bezpłatne. Opieka medyczna jest dostępna odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci (możliwość użytkowania od maja do września). W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku (bar zaprasza od godziny 10:00 - 23:00).Wyżywienie:Śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 10:00) w formie bufetu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Napoje bezalkoholowe, kawa i herbata oraz koktajle w określonych godzinach. Piwo (10:00 - 23:00), wino (10:00 - 23:00), lokalne alkohole (10:00 - 23:00) oraz przekąski (15:00 - 17:00). Wcześniejszy check-in i późniejszy check-out są możliwe (w zależności od dostępności).Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia i tenis stołowy (bezpłatnie). W odległości ok. 804,5 km od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). Oferty wellness: taras słoneczny za ewentualną opłatą. Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard oraz Visa.
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa;  lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Dane GPS hotelu Calypso
N 42º 40' 19.0812"
E 27º 42' 22.6692"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Calypso w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1080 opinii z różnych źródeł
4.0 / 6
Dobry
71% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
456 opinii
5.0
174 opinie
4.0
141 opinii
3.0
63 opinie
2.0
182 opinie
1.0
64 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • rodzin z dziećmi (80%)
  • osób szukających spokoju (60%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (40%)
  • osób niewymagających (40%)
  • osób oszczędnych (40%)
  • osób młodych i aktywnych (20%)
Najczęściej oceniane:
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Pokój
  • Czystość i porządek
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Basen
  • Jedzenie

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Calypso

Opinie o hotelu i otoczeniu

Calypso wyróżnia się nowoczesnym i przyjemnym wyglądem, położony jest w spokojnej części Słonecznego Brzegu, zaledwie kilka minut spacerem od szerokiej, piaszczystej plaży. Budynek jest zadbany i czysty, a teren wokół obiektu regularnie utrzymywany w porządku. Estetyczne wnętrza oraz przestronne części wspólne, takie jak hol i strefa basenowa, zapewniają komfortowy wypoczynek. Z wielu miejsc w hotelu oraz z balkonów rozciągają się widoki na morze lub okolicę. W pobliżu znajdują się sklepy, apteka, przystanki komunikacji miejskiej oraz klimatyczny Nessebar, do którego można dojść pieszo. Obiekt sprzyja spokojnemu wypoczynkowi, a atmosfera sprzyja relaksowi zarówno rodzinom, jak i osobom szukającym ciszy.

Opinie o pokoju

Pokoje w Calypso wyróżniają się przestronnością, czystością oraz codziennym serwisem sprzątającym, co zapewnia komfortowy pobyt. Goście doceniają wygodne łóżka, duże balkony oraz funkcjonalne wyposażenie, takie jak lodówka, telewizor i klimatyzacja, choć ta ostatnia bywa oceniana jako słabo działająca lub hałaśliwa. Meble i wystrój są zadbane, choć w niektórych pokojach widoczne są ślady użytkowania. Łazienki pozostają czyste i dobrze utrzymane, z dostępem do suszarki i podstawowych kosmetyków, choć sporadycznie pojawiają się uwagi dotyczące drobnych usterek. Regularna wymiana ręczników oraz możliwość korzystania z dużych luster i przestronnych kabin prysznicowych podnoszą komfort pobytu. Ogólne wrażenie z zakwaterowania jest pozytywne, a komfort pokoi stanowi jeden z najmocniejszych punktów tego obiektu.

Opinie o gastronomii

Różnorodna oferta gastronomiczna obejmuje codziennie serwowane świeże posiłki w formie bufetu, z szerokim wyborem dań. Goście mają do dyspozycji przekąski, lody i napoje przez cały dzień, a w barze można spróbować lokalnych alkoholi. Opinie wskazują, że niektóre propozycje kulinarne bywają powtarzalne, a jakość potraw nie zawsze spełnia oczekiwania wszystkich odwiedzających. Mimo to, większość gości podkreśla, że zawsze można znaleźć coś smacznego dla siebie, a atmosfera restauracji sprzyja relaksowi. To miejsce sprawdzi się dla osób ceniących swobodny dostęp do jedzenia i napojów w przyjaznym otoczeniu.

Opinie o basenie

Przestronny basen z wydzieloną strefą dla dzieci oraz brodzikiem zapewnia komfortowy wypoczynek rodzinom z najmłodszymi. Basen jest regularnie sprzątany i nadzorowany przez ratownika, a wokół niego rozstawione są liczne leżaki, które zwykle są dostępne nawet przy większym obłożeniu. Przy basenie działa bar serwujący przekąski, napoje oraz lody, co dodatkowo uatrakcyjnia relaks nad wodą. Goście doceniają czystość oraz wygodę tej części hotelu, podkreślając możliwość spędzania wielu godzin na świeżym powietrzu. Brak głośnych animacji pozwala na spokojny wypoczynek, a w odległości spaceru znajduje się aquapark, stanowiący ciekawą atrakcję dla rodzin.

Opinie o plaży

Szeroka, piaszczysta plaża położona jest w niewielkiej odległości od hotelu, co umożliwia szybki i wygodny dostęp do morza. Goście doceniają czystość wybrzeża oraz łagodne zejście do wody, idealne dla rodzin z dziećmi. Na miejscu dostępne są leżaki i parasole (za dodatkową opłatą), a przestronna linia brzegowa pozwala na swobodny relaks. W okolicy znajdują się bary plażowe oraz różnorodne atrakcje, które umilają czas nad wodą. Plaża nie jest połączona z rafą i nie wymaga specjalnego obuwia, co ułatwia korzystanie z kąpieli morskich. Lokalizacja sprzyja także spacerom do pobliskiego Nessebaru czy centrum Słonecznego Brzegu wzdłuż wybrzeża.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny z dziećmi znajdą w Calypso wiele udogodnień, które uprzyjemniają wspólny wypoczynek. Dla najmłodszych przygotowano specjalne brodziki, baseny przeznaczone wyłącznie dla dzieci oraz niewielki plac zabaw. Dostępność lodów i przekąsek przy basenie stanowi dodatkową atrakcję dla maluchów. W hotelowym holu znajduje się duża strefa zabaw, a szeroka, piaszczysta plaża z łagodnym wejściem do morza sprzyja bezpiecznym zabawom. Obiekt jest dobrze przystosowany do potrzeb rodzin, zapewniając przyjazną atmosferę i komfortowy pobyt.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie obiektu dostępny jest basen, który cieszy się popularnością wśród rodzin. Osoby dbające o aktywność fizyczną mogą korzystać z niewielkiej, bezpłatnej siłowni. Do dyspozycji gości pozostaje również sala gier z tenisem stołowym, piłkarzykami i dartem. W wybranych terminach organizowane są wieczory tematyczne, takie jak występy folklorystyczne czy pokazy tańców. Oferta animacji i rozrywki jest raczej ograniczona, a brak regularnych programów wieczornych lub dziennych może być zauważalny dla osób oczekujących większej liczby atrakcji. To dobre miejsce dla tych, którzy cenią spokojniejszy wypoczynek i relaks przy basenie.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie hotelu w spokojnej części Słonecznego Brzegu, zaledwie kilka minut spacerem od szerokiej, piaszczystej plaży, sprzyja codziennym kąpielom morskim i relaksowi na wybrzeżu. W okolicy znajduje się wiele sklepów, aptek, kantorów oraz lokalnych marketów, co ułatwia codzienne zakupy. Z obiektu łatwo wybrać się na pieszą wycieczkę do urokliwego, zabytkowego Nessebaru – dojście do starówki zajmuje około 30 minut, a dla wygody dostępne są także kolejka turystyczna i autobusy. W pobliżu znajduje się centrum rozrywkowe Słonecznego Brzegu z bogatą ofertą restauracji, barów, klubów oraz licznymi atrakcjami dla rodzin i osób szukających wieczornych wrażeń. Okolica zachęca do spacerów i aktywnego wypoczynku, a dogodne połączenia komunikacyjne pozwalają łatwo odkrywać uroki regionu.

Ocena klientów
Holiday Check
4.9 / 6
Dobry
92% osób poleca
(12 opinii)
Hotel i otoczenie5.1
Pokoje5.2
Położenie i okolica4.8
Gastronomia4.8
infrastruktura4.7
Ogólne wrażenia5.0
Holiday Check

(157 opinii)

Thumb up Holiday Check
74%
4.3 /6

Hotel

4.4

Pokój

4.5

Serwis

2.7

Położenie

3.9

Gastronomia

2.7

Sport i rozrywka

2.3
Opinie użytkowników
Justyna
sierpień 2024
2.0 / 6
Zalety
Blisko do morza!
Wady
Słabe jedzenie. Ciągle to samo. Sałata nawet nie domyta. Nie sprzątane stoliki trzeba samemu sprzątać. Nie nadążają pracownicy z dostarczaniem jedzenia.
Uzasadnienie
Słabo jak na taki hotel. Siedzisz z jedzeniem wszyscy pala w koło.

Calypso na mapie

Jaka jest pogoda w Słonecznym Brzegu?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
7
8
11
15
19
25
28
28
24
18
14
9
średnia temp. w nocy
2
3
5
8
13
18
21
21
18
13
9
5
śr. ilość dni słonecznych
24
22
26
24
23
22
26
28
27
26
26
25
śr. ilość dni deszczowych
7
6
5
6
8
8
5
3
3
5
4
6
średnie opady (mm)
65.01
49.6
44.7
48.21
56.29
58.44
40.37
15.51
37.23
71.1
51.45
70.95
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie