Grand Hotel

Słoneczny Brzeg, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Trwa weryfikacja ceny...

Grand Hotel zdaniem specjalistów Urlop.pl

Wysoki standard czystości w Grand Hotel jest potwierdzany przez liczne opinie gości. Nowoczesne i regularnie sprzątane pokoje zapewniają komfortowy wypoczynek. Oferta posiłków jest rozbudowana i urozmaicona; jedzenie cechuje się świeżością i różnorodnością, a serwowane jest przez cały dzień. Stabilne połączenie WiFi dostępne jest głównie w lobby, natomiast w pokojach bywa zawodne. Basen ma niewielkie rozmiary w porównaniu do liczby gości, co może nie spełniać oczekiwań osób szukających relaksu przy wodzie. Osoby ceniące czystość, wygodne pokoje i bogatą ofertę gastronomiczną znajdą tutaj odpowiednie warunki, choć strefa basenowa i dostęp do internetu mogą nie odpowiadać wszystkim.

  • ok. 50m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • Długość lotu 1h 50min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis
WARTO WYRÓŻNIĆ
* lokalizacja przy samej plaży
* w sercu Słonecznego Brzegu
LOKALIZACJA - Słoneczny Brzeg, ok 300 m od centrum, ok 6 km od Nessebaru. Lotnisko Burgas ok 27 km. W pobliżu przystanek autobusowy, sklepy, atrakcje miejskie.
PLAŻA - Przy hotelu, oddzielona deptakiem, szeroka, piaszczysta - publiczna; serwis plażowy płatny.
HOTEL - Wi Fi na terenie całego hotelu płatne.Wybudowany w 1970 r, częściowy remont przeszedł w 2020 roku, posiada 200 pokoi rozmieszczonych w jednym budynku. Do dyspozycji Gości: całodobowa recepcja, sejf (płatny), usługa prania (płatna), wypożyczalnia samochodów (płatna).
Oficjalna kategoria lokalna 4*

POKOJE  - Klimatyzacja sterowana centralnie, łazienka z WC (prysznic/wanna), TV Sat, mini bar (płatny), balkon lub taras.Standardowe dla 2 osób dorosłych z możliwością 1 dostawki.
Apartamenty - dla 5 osób - oddzielna sypialnia,Oferta może zawierać zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje o podwyższonym standardzie (z widokiem na morze, apartamenty) dodatkowo płatne.
REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - Basen - leżaki bezpłatne; przykładowe atrakcje i zajęcia: aerobik, animacje ( w wysokim sezonie), masaże, tenis stołowy, rzutki (część atrakcji płatna).
Więcej informacji o hotelu: https://grandhotelsunnybeach.com/
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa;  lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Dane GPS hotelu Grand Hotel
N 42º 41' 52.4364"
E 27º 42' 57.24"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Grand Hotel w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1834 opinie z różnych źródeł
4.0 / 6
Dobry
70% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
737 opinii
5.0
172 opinie
4.0
468 opinii
3.0
235 opinii
2.0
114 opinii
1.0
108 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób szukających rozrywek (100%)
  • osób młodych i aktywnych (100%)
  • nowożeńców (67%)
  • rodzin z dziećmi (67%)
  • osób niewymagających (33%)
  • osób oszczędnych (33%)
Najczęściej oceniane:
  • Pokój
  • Widoki
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Basen

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Grand Hotel

Opinie o hotelu i otoczeniu

Grand Hotel to nowoczesny, zadbany obiekt położony tuż przy szerokiej, piaszczystej plaży, zaledwie kilka kroków od głównego deptaka i licznych atrakcji centrum Słonecznego Brzegu. Goście doceniają wyjątkowe położenie – z hotelu można szybko przejść na promenadę, do sklepów, barów i restauracji, a z wyższych pięter rozpościerają się piękne widoki na Morze Czarne i okolicę. Budynek jest wysoki, z przestronnymi, odnowionymi wnętrzami oraz nowoczesnymi częściami wspólnymi, które utrzymane są w czystości i porządku. Wiele osób podkreśla również schludność i świeżość zarówno lobby, jak i innych ogólnodostępnych przestrzeni hotelowych. Mimo dużej liczby gości, hotel zachowuje dobrą organizację, a teren wokół obiektu jest zadbany. Grand Hotel to świetny wybór dla osób szukających komfortowego wypoczynku w doskonałej lokalizacji, z łatwym dostępem do wszystkich atrakcji kurortu oraz pięknymi widokami na morze.

Opinie o pokoju

Nowoczesny wystrój, przestronność i codzienne sprzątanie pokoi w Grand Hotel zapewniają wysoki komfort pobytu. Goście zwracają uwagę na czystość, świeżość wyposażenia, wygodne łóżka oraz dostęp do klimatyzacji, co sprzyja relaksowi po dniu pełnym atrakcji. Praktyczne udogodnienia, takie jak balkony z pięknymi widokami, sejfy i lodówki w pokojach, podnoszą wygodę pobytu. W łazienkach zastosowano nowoczesne rozwiązania, takie jak prysznice typu wet room, które są wygodne w użytkowaniu, choć niektórzy zwracają uwagę na ich mniejszy rozmiar. W większości opinii pojawia się pozytywna ocena czystości i funkcjonalności łazienek, a także regularna wymiana ręczników. Pokoje zapewniają przyjazną atmosferę i są dostosowane do potrzeb zarówno par, jak i rodzin, gwarantując komfortowy wypoczynek.

Opinie o gastronomii

Szeroki wybór potraw serwowanych w restauracji Grand Hotel spotyka się z uznaniem gości, którzy doceniają różnorodność i dostępność jedzenia przez cały dzień, w tym przekąski i desery. Wiele opinii zwraca uwagę na świeżość i smak posiłków oraz obecność strefy z daniami przygotowywanymi na żywo, co stanowi dodatkową atrakcję podczas pobytu. W opcji all inclusive dostępne są także napoje, choć część gości uważa, że jakość alkoholi i soft drinków mogłaby być wyższa. Restauracja hotelowa jest często chwalona za czystość i sprawną obsługę, jednak w szczycie sezonu może być nieco zatłoczona. Osoby o specjalnych wymaganiach dietetycznych również znajdą tu odpowiednie propozycje, a bar przy basenie oraz pub przy hotelu umożliwiają relaks z napojem w ręku. Ogólnie oferta gastronomiczna zapewnia komfortowy i smaczny wypoczynek, choć niektórym może brakować większej oryginalności lub wyższej jakości napojów.

Opinie o basenie

Strefa basenowa w Grand Hotel jest czysta i zadbana, choć jej wielkość i głębokość mogą okazać się niewystarczające w stosunku do liczby gości, szczególnie w szczycie sezonu. Woda w basenie bywa oceniana jako wymagająca lepszej filtracji, a otoczenie – mimo że schludne – powoli domaga się modernizacji. Basen stanowi miejsce relaksu zarówno dla dorosłych, jak i dzieci, a niewielka głębokość umożliwia bezpieczną zabawę najmłodszym. Brakuje informacji o podgrzewanym basenie oraz aquaparku na terenie obiektu. Osoby ceniące spokojny wypoczynek przy wodzie docenią atmosferę, natomiast amatorzy większych kompleksów basenowych mogą odczuć niedosyt przestrzeni.

Opinie o plaży

Bezpośredni dostęp do szerokiej, piaszczystej plaży stanowi jeden z głównych atutów Grand Hotel. Wystarczy przejść przez promenadę lub skorzystać z prywatnej bramki, by w kilka chwil znaleźć się na miękkim piasku. Plaża jest zadbana, z łagodnym zejściem do morza, co sprzyja zarówno rodzinom z dziećmi, jak i osobom szukającym relaksu. Ze względu na publiczny charakter, leżaki i parasole dostępne są za dodatkową opłatą, a hotel nie zapewnia własnych ręczników plażowych, dlatego warto zabrać je ze sobą. W okolicy plaży znajduje się wiele barów, restauracji i sklepów, które pozwalają cieszyć się urokami letniego wypoczynku bez konieczności długich spacerów. Goście doceniają również piękne widoki na morze z hotelowych pokoi oraz wygodne, bezpośrednie dojście do nadmorskiego deptaka. Brak rafy koralowej oraz pomostu sprawia, że plażowanie i kąpiele są komfortowe i nie wymagają specjalnego obuwia.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Dla najmłodszych przygotowano w Grand Hotel kilka udogodnień, w tym plac zabaw, mini klub oraz specjalną strefę zabaw z grami zręcznościowymi i konsolami. Rodziny z dziećmi mogą korzystać z płytkiego basenu, który zapewnia bezpieczną zabawę nawet dla maluchów. Warto jednak pamiętać, że oferta animacji i zajęć dla dzieci jest ograniczona – kącik dla dzieci bywa otwarty tylko przez kilka godzin dziennie, a obecność animatorów nie zawsze jest gwarantowana. Rodziny podróżujące z niemowlętami powinny wcześniej upewnić się co do dostępności łóżeczek dziecięcych oraz zabezpieczeń w pokojach. Obiekt będzie odpowiedni dla tych, którzy preferują samodzielne organizowanie czasu dzieciom, natomiast osoby oczekujące bogatego programu animacyjnego mogą być mniej usatysfakcjonowane.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie obiektu dostępnych jest wiele możliwości aktywnego spędzania czasu. Organizowane są animacje i gry dla dzieci oraz dorosłych, takie jak bingo, darts, mini golf czy wodna gimnastyka, a także wieczorne występy muzyczne i konkursy. W ciągu dnia goście mogą korzystać z niewielkiego basenu oraz nowoczesnej siłowni, co pozwala na aktywność nawet podczas mniej sprzyjającej pogody. Dla najmłodszych przygotowano kącik zabaw z grami zręcznościowymi i konsolami. W pobliżu znajduje się pub, gdzie można oglądać transmisje sportowe. Chociaż niektórzy goście wskazują na ograniczoną liczbę atrakcji wieczornych, atmosfera sprzyja relaksowi i spotkaniom towarzyskim.

Opinie o położeniu i okolicy

Centralne położenie Grand Hotel w Słonecznym Brzegu, tuż przy szerokiej, piaszczystej plaży i popularnym deptaku, sprawia, że wszelkie atrakcje są na wyciągnięcie ręki. W kilka minut spacerem można dotrzeć do tętniącej życiem Flower Street, gdzie znajduje się mnóstwo barów, restauracji, klubów nocnych oraz sklepów i marketów z pamiątkami czy odzieżą. W bezpośrednim sąsiedztwie hotelu nie brakuje rozrywek zarówno dla dorosłych, jak i rodzin z dziećmi – czekają tu wesołe miasteczka, aquapark, liczne stoiska z lokalnymi przysmakami i punkty wynajmu sprzętu wodnego. Zaledwie kilka kroków dzieli gości od przystanków autobusowych, które pozwalają łatwo i tanio wybrać się na wycieczkę do zabytkowego Nessebaru, wpisanego na listę UNESCO. Okolica słynie z bogatego życia nocnego, a także szerokiej oferty sportów wodnych i aktywnego wypoczynku na świeżym powietrzu. Położenie Grand Hotelu zachęca do korzystania z uroków Słonecznego Brzegu i odkrywania wszystkich atrakcji regionu.

Ocena klientów
Holiday Check
4.2 / 6
Dobry
100% osób poleca
(3 opinie)
Hotel i otoczenie4.1
Pokoje4.1
Położenie i okolica4.1
Gastronomia4.3
infrastruktura4.0
Ogólne wrażenia4.3
Holiday Check

(88 opinii)

Thumb up Holiday Check
66%
5.3 /6

Hotel

5.3

Pokój

5.6

Serwis

4.0

Położenie

5.7

Gastronomia

5.6

Sport i rozrywka

3.7
Opinie użytkowników
Katarzyna
wrzesień 2020
4.6 / 6
Zalety
W bardzo dobrym położeniu, wszędzie blisko, plaża pod nosem
miła obsługa
Wady
Tylko 2 windy
Uzasadnienie
Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w tym hotelu , wszystko było jak należy.
Gastronomia
duży wybór jedzenia
Infrastruktura
blisko plaża oraz inne atrakcje, polecamy słoneczny brzeg

Grand Hotel na mapie

Jaka jest pogoda w Słonecznym Brzegu?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
7
8
11
15
19
25
28
28
24
18
14
9
średnia temp. w nocy
2
3
5
8
13
18
21
21
18
13
9
5
śr. ilość dni słonecznych
24
22
26
24
23
22
26
28
27
26
26
25
śr. ilość dni deszczowych
7
6
5
6
8
8
5
3
3
5
4
6
średnie opady (mm)
65.01
49.6
44.7
48.21
56.29
58.44
40.37
15.51
37.23
71.1
51.45
70.95
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie