Grand Hotel

Słoneczny Brzeg, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Trwa weryfikacja ceny...

Grand Hotel zdaniem specjalistów Urlop.pl

Poziom czystości w Grand Hotelu oceniany jest bardzo wysoko. Zarówno pokoje, jak i części wspólne wyglądają na zadbane, a serwis sprzątający regularnie dba o porządek. Komfortowe i nowocześnie urządzone pokoje z praktycznymi udogodnieniami oraz atrakcyjnym widokiem na morze zbierają pozytywne opinie. Część gości zwraca jednak uwagę na niewielki i często zatłoczony basen, gdzie liczba leżaków bywa niewystarczająca. Wiele osób narzeka także na ograniczoną liczbę miejsc parkingowych oraz konieczność dodatkowej opłaty za postój, często poza terenem hotelu. Wygodne warunki noclegowe i dbałość o czystość to mocne strony Grand Hotelu, choć przy większych oczekiwaniach wobec basenu i parkingu pojawiają się pewne niedogodności.

  • ok. 50m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • Długość lotu 1h 50min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis
WARTO WYRÓŻNIĆ
* lokalizacja przy samej plaży
* w sercu Słonecznego Brzegu
LOKALIZACJA - Słoneczny Brzeg, ok 300 m od centrum, ok 6 km od Nessebaru. Lotnisko Burgas ok 27 km. W pobliżu przystanek autobusowy, sklepy, atrakcje miejskie.
PLAŻA - Przy hotelu, oddzielona deptakiem, szeroka, piaszczysta - publiczna; serwis plażowy płatny.
HOTEL - Wi Fi na terenie całego hotelu płatne.Wybudowany w 1970 r, częściowy remont przeszedł w 2020 roku, posiada 200 pokoi rozmieszczonych w jednym budynku. Do dyspozycji Gości: całodobowa recepcja, sejf (płatny), usługa prania (płatna), wypożyczalnia samochodów (płatna).
Oficjalna kategoria lokalna 4*

POKOJE  - Klimatyzacja sterowana centralnie, łazienka z WC (prysznic/wanna), TV Sat, mini bar (płatny), balkon lub taras.Standardowe dla 2 osób dorosłych z możliwością 1 dostawki.
Apartamenty - dla 5 osób - oddzielna sypialnia,Oferta może zawierać zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje o podwyższonym standardzie (z widokiem na morze, apartamenty) dodatkowo płatne.
REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - Basen - leżaki bezpłatne; przykładowe atrakcje i zajęcia: aerobik, animacje ( w wysokim sezonie), masaże, tenis stołowy, rzutki (część atrakcji płatna).
Więcej informacji o hotelu: https://grandhotelsunnybeach.com/
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa;  lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Dane GPS hotelu Grand Hotel
N 42º 41' 52.4364"
E 27º 42' 57.24"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Grand Hotel w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1577 opinii z różnych źródeł
4.0 / 6
Dobry
68% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
622 opinie
5.0
148 opinii
4.0
394 opinie
3.0
208 opinii
2.0
106 opinii
1.0
99 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób szukających rozrywek (100%)
  • osób młodych i aktywnych (100%)
  • nowożeńców (67%)
  • rodzin z dziećmi (67%)
  • osób niewymagających (33%)
  • osób oszczędnych (33%)
Najczęściej oceniane:
  • Pokój
  • Widoki
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Basen

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Grand Hotel

Opinie o hotelu i otoczeniu

Grand Hotel znajduje się tuż przy plaży, w samym centrum popularnego kurortu, co zapewnia szybki dostęp do promenady, sklepów i licznych atrakcji. Wysoki, 12-piętrowy budynek oferuje bardzo ładne widoki na morze, szczególnie z wyższych pięter i balkonów. Wnętrza oraz części wspólne są nowoczesne, a po niedawnym remoncie wiele przestrzeni prezentuje się świeżo i schludnie. Wokół budynku nie ma rozległych ogrodów, a teren przy hotelu jest raczej niewielki i intensywnie zagospodarowany. Czystość w częściach wspólnych utrzymywana jest na dobrym poziomie, choć zdarzają się uwagi dotyczące szczegółów oraz okresowych niedociągnięć. Stan techniczny wind i niektórych elementów wspólnych bywa krytykowany, zwłaszcza przy dużym obłożeniu, ale większość gości ocenia ogólny wygląd i porządek jako zadowalający. To propozycja dla osób ceniących centralną lokalizację, bliskość plaży i miejskich atrakcji.

Opinie o pokoju

Pokoje w Grand Hotelu są przestronne i nowoczesne, a widoki na morze z wyższych pięter często zbierają pozytywne opinie. Wnętrza wyposażono w wygodne łóżka, klimatyzację oraz praktyczne udogodnienia, takie jak sejf czy lodówka. Codzienne sprzątanie i regularna wymiana ręczników są standardem, choć niektórzy goście zgłaszali uwagi dotyczące powierzchownego sprzątania lub braku dokładności. Komfortowe materace i wybór poduszek są często chwalone, co przekłada się na wygodny wypoczynek. Łazienki są nowoczesne, jednak pojawiają się opinie o ich niewielkim rozmiarze, problemach z odpływem wody czy niedostatecznym uzupełnianiu środków higienicznych. Mimo tych uwag, większość osób pozytywnie ocenia standard wyposażenia pokoi i ich czystość.

Opinie o gastronomii

W ofercie gastronomicznej dominują posiłki w formie bufetu, które pojawiają się regularnie w opiniach gości. Wiele osób chwali różnorodność dań, świeżość oraz dużą dostępność potraw przez cały dzień, choć pojawiają się również opinie o powtarzalności i monotonnym charakterze niektórych posiłków, zwłaszcza śniadań. Desery i wypieki są często wskazywane jako mocny punkt, a przekąski między głównymi posiłkami są dostępne, choć nie zawsze spełniają oczekiwania wszystkich gości. Napoje, w tym alkohole, serwowane są w kilku barach, jednak część opinii wskazuje na niską jakość drinków oraz rozwodnione piwo. Wśród recenzji pojawiają się również pozytywne głosy na temat kawy i szerokiego wyboru herbat. Pomimo licznych pochwał dotyczących wyboru i ilości jedzenia, nie brakuje uwag o letnich lub zimnych daniach, a także o ograniczonym wyborze napojów bezalkoholowych i alkoholowych. Restauracja hotelowa oferuje tematyczne wieczory kulinarne oraz możliwość spożywania posiłków na zewnątrz, co doceniają niektórzy goście. Całość oceny wskazuje, że jedzenie i napoje są na dobrym poziomie, choć nie każdemu przypadną do gustu wszystkie elementy tej oferty.

Opinie o basenie

Basen na terenie Grand Hotelu jest niewielki i płytki, co często podkreślają goście jako niedopasowane do liczby osób korzystających z obiektu. Wokół basenu brakuje wystarczającej liczby leżaków, przez co rezerwacja miejsc od wczesnych godzin porannych jest na porządku dziennym. Część osób zwraca uwagę na czystość strefy basenowej i stan wody, wskazując na potrzebę lepszej konserwacji. Basen dziecięcy jest dostępny i doceniany przez rodziny z małymi dziećmi, jednak ogólna infrastruktura nie oferuje wielu dodatkowych atrakcji wodnych. W opiniach pojawia się wzmianka o braku ręczników basenowych oraz ograniczonych godzinach działania baru przy basenie.

Opinie o plaży

Plaża piaszczysta znajduje się tuż przy hotelu i jest łatwo dostępna przez prywatną bramkę. Szeroki pas piasku oraz łagodne zejście do morza są często chwalone przez rodziny z dziećmi i dorosłych. W okolicy nie ma rafy, a goście nie wspominają o konieczności używania specjalnego obuwia. Leżaki i parasole są płatne, ponieważ plaża jest publiczna i nie należy do hotelu. W pobliżu nie brakuje sklepów, barów oraz punktów z atrakcjami wodnymi. W recenzjach często pojawia się pochwała za bardzo dobre położenie względem morza, choć niektórzy narzekają na ograniczoną liczbę bezpłatnych miejsc do wypoczynku na piasku.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Bliskość plaży jest często wskazywana przez rodziny jako duży atut Grand Hotelu. Na terenie obiektu znajduje się brodzik oraz płytki basen, które bywają doceniane przez rodziców młodszych dzieci. Dla najmłodszych przygotowano kącik zabaw, choć jego godziny otwarcia są mocno ograniczone, a animacje i rozrywka dla dzieci pojawiają się sporadycznie lub są oceniane jako niewystarczające. W restauracji można znaleźć dania odpowiednie dla dzieci, jednak nie wszystkie udogodnienia dla rodzin spełniają oczekiwania gości. Część osób zwraca uwagę na ograniczone wsparcie animatorów i raczej podstawową ofertę dla najmłodszych. Grand Hotel może odpowiadać rodzinom, które nie oczekują rozbudowanej animacji i szukają prostych rozwiązań na wakacje blisko morza.

Opinie o rozrywce i sport

Bliskość plaży i głównych atrakcji kurortu sprawia, że goście mają łatwy dostęp do sklepów, barów i klubów. Na miejscu znajduje się niewielki basen, jednak liczba leżaków bywa niewystarczająca, a teren wokół basenu nie sprzyja większej aktywności. Wieczorami pojawiają się występy wokalne, karaoke, pokazy tańca czy bingo, jednak program animacyjny dla dorosłych i dzieci jest raczej ograniczony i powtarzalny. Animacje dziecięce trwają krótko, a wieczorna rozrywka nie odbywa się codziennie. W ciągu dnia organizowane są zajęcia takie jak wodny aerobik, darts czy gry zespołowe, choć nie wszyscy goście uznają je za angażujące. Na miejscu dostępna jest nowoczesna siłownia, która pozwala na podstawowe treningi fitness. Atmosfera w hotelu jest spokojna, co odpowiada osobom szukającym relaksu, natomiast osoby nastawione na bogaty program rozrywkowy mogą odczuć niedosyt.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie Grand Hotelu tuż przy szerokiej, piaszczystej plaży oraz głównej promenadzie Słonecznego Brzegu pozwala na szybki dostęp do morza i licznych atrakcji kurortu. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się sklepy, bary, restauracje oraz stragany, które umożliwiają wygodne zakupy i korzystanie z lokalnej rozrywki o każdej porze dnia i nocy. Z hotelu można w kilka minut dojść do popularnej Flower Street, gdzie życie tętni do późnych godzin wieczornych, a oferta klubów, pubów i dyskotek przyciąga zarówno młodszych, jak i starszych turystów. W pobliżu dostępne są także przystanki autobusowe i postoje taksówek, co ułatwia wycieczki do zabytkowego Nessebaru – miasta wpisanego na listę UNESCO, oddalonego o około 10–15 minut jazdy. Okolica słynie z bogatego życia nocnego, licznych parków rozrywki, wesołych miasteczek i aquaparków, które zapewniają wiele możliwości spędzania wolnego czasu poza hotelem. Słoneczny Brzeg to jeden z najbardziej znanych bułgarskich kurortów, odpowiedni zarówno dla osób szukających relaksu na plaży, jak i tych, którzy cenią sobie aktywny wypoczynek i miejską atmosferę.

Ocena klientów
Holiday Check
4.2 / 6
Dobry
100% osób poleca
(3 opinie)
Hotel i otoczenie4.1
Pokoje4.1
Położenie i okolica4.1
Gastronomia4.3
infrastruktura4.0
Ogólne wrażenia4.3
Holiday Check

(88 opinii)

Thumb up Holiday Check
66%
5.3 /6

Hotel

5.3

Pokój

5.6

Serwis

4.0

Położenie

5.7

Gastronomia

5.6

Sport i rozrywka

3.7
Opinie użytkowników
Katarzyna
wrzesień 2020
4.6 / 6
Zalety
W bardzo dobrym położeniu, wszędzie blisko, plaża pod nosem
miła obsługa
Wady
Tylko 2 windy
Uzasadnienie
Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w tym hotelu , wszystko było jak należy.
Gastronomia
duży wybór jedzenia
Infrastruktura
blisko plaża oraz inne atrakcje, polecamy słoneczny brzeg

Grand Hotel na mapie

Jaka jest pogoda w Słonecznym Brzegu?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
7
8
11
15
19
25
28
28
24
18
14
9
średnia temp. w nocy
2
3
5
8
13
18
21
21
18
13
9
5
śr. ilość dni słonecznych
24
22
26
24
23
22
26
28
27
26
26
25
śr. ilość dni deszczowych
7
6
5
6
8
8
5
3
3
5
4
6
średnie opady (mm)
65.01
49.6
44.7
48.21
56.29
58.44
40.37
15.51
37.23
71.1
51.45
70.95
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie