Harmony Suites 11 & 12

Słoneczny Brzeg, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Trwa weryfikacja ceny...

Harmony Suites 11 & 12 zdaniem specjalistów Urlop.pl

Goście często chwalą przestronne i nowoczesne pokoje w Harmony Suites 11 & 12, które gwarantują komfortowy wypoczynek. Liczne i zadbane baseny na terenie obiektu cieszą się dużym uznaniem, a dostępność leżaków nie stanowi problemu nawet w sezonie. Apartamenty wyposażone są w świetnie urządzone aneksy kuchenne, umożliwiające wygodne przygotowywanie posiłków. Bliskość sklepów i supermarketów, znajdujących się tuż przy obiekcie, ułatwia codzienne zakupy. Ten obiekt wyróżnia się wysokim standardem, spokojną atmosferą i funkcjonalnością, które doceniają zarówno rodziny, jak i osoby szukające relaksu.

  • ok. 850m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis
Harmony Suites Grand Resort to kompleks apartamentów w Słonecznym Brzegu. Harmony Suites Grand Resort dysponuje wspaniałym ogrodem, idealnym na spokojne spacery i relaks. W bliskiej odległości od kompleksu goście mogą znaleźć restauracje i supermarkety, a także Grand Club i kasyno Cuban. Dla rozrywki goście mogą odwiedzić tor kartingowy. Harmony Suites Grand Resort jest idealnym miejscem na idealne relaksujące wakacje z przyjaciółmi i rodziną.
LOKALIZACJA - w Słonecznym Brzegu, ok. 1,5 km od centrum, ok. 27 km od lotniska w Burgas
PLAŻA - ok. 850 m od hotelu, piaszczysta, parasole i leżaki płatne
HOTEL - 2 budynki, recepcja, lobby, punkt wymiany walut, winda, ogród, restauracja, bar
Płatne: wypożyczalnia aut, pralniaWi-Fi w miejscach ogólnodostępnych bezpłatne
POKOJE  - Typu Studio Standard - ok. 30 m2,  dla max.2 osób
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, wyposażony aneks kuchenny z kuchenką mikrofalową, czajnikiem, płytą kuchenną, bakon/taras (stolik, krzesełka)Inne dostępne pokoje:
Typu Studio dla max. 3 osób
Typu Apartament z jedną sypialnią dla max. 4 osób lub z dwiema sypialniami dla max. 6 osób
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - odkryty sezonowy basen, basen dla dzieci, parasole i leżaki przy basenie bezpłatne, plac zabaw
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa;  lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Dane teleadresowe
Dane GPS hotelu Harmony Suites 11 & 12
N 42º 41' 21.9912"
E 27º 42' 4.3488"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Harmony Suites 11 & 12 w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 86 opinii z różnych źródeł
5.2 / 6
Bardzo dobry
85% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
62 opinie
5.0
0 opinii
4.0
11 opinii
3.0
7 opinii
2.0
0 opinii
1.0
6 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Harmony Suites 11 & 12

Opinie o hotelu i otoczeniu

Nowoczesny i zadbany kompleks Harmony Suites 11 & 12 otoczony jest rozległym terenem z licznymi basenami oraz starannie utrzymanym ogrodem, tworzącym przyjemne warunki do wypoczynku. Na terenie obiektu znajdują się słoneczne tarasy, hamaki, leżaki oraz zacienione strefy z wygodnymi pufami, które sprzyjają relaksowi. Części wspólne są regularnie sprzątane i prezentują się bardzo estetycznie, co przekłada się na wysoki komfort pobytu. Lokalizacja zapewnia ciszę i spokój, a jednocześnie umożliwia łatwy dostęp do sklepów i restauracji w okolicy. Całość utrzymana jest w bardzo dobrym stanie technicznym, co doceniają odwiedzający.

Opinie o pokoju

Pokoje w Harmony Suites 11 & 12 wyróżniają się nowoczesnym wystrojem, przestronnością oraz bardzo dobrym wyposażeniem, obejmującym klimatyzację, wygodne łóżka, duże balkony i praktyczne udogodnienia, takie jak pralka, lodówka, kuchenka czy zestaw do prasowania. Wysoki standard apartamentów oraz czystość są często podkreślane w opiniach, podobnie jak komfort codziennego pobytu. Nowoczesne łazienki wyposażone są w wygodne prysznice i pralki, a natychmiastowo dostępna gorąca woda zapewnia wygodę użytkowania. Klimatyzacja działa cicho i efektywnie, gwarantując przyjemny chłód nawet w upalne dni. Większość gości jest bardzo zadowolona z komfortu i czystości pokoi oraz łazienek.

Opinie o gastronomii

Serwowane na miejscu posiłki cieszą się uznaniem gości, którzy podkreślają wysoką jakość jedzenia oraz przystępne ceny w restauracji. Różnorodność dań pozwala uniknąć monotonii, a możliwość korzystania zarówno ze śniadań, jak i obiadokolacji jest często doceniana. Bar przy basenie oferuje szeroki wybór napojów i alkoholi w atrakcyjnych cenach, co sprzyja relaksowi w otoczeniu basenów. Dodatkowym atutem jest opcja samodzielnego przygotowywania posiłków w dobrze wyposażonych apartamentach, co zapewnia większą swobodę podczas pobytu. W nielicznych opiniach pojawiały się uwagi dotyczące czystości niektórych miejsc restauracyjnych i ograniczonej dostępności pełnej oferty gastronomicznej na początku sezonu, jednak zdecydowana większość gości wyjeżdża zadowolona z kulinarnych doświadczeń.

Opinie o basenie

Na terenie Harmony Suites 11 & 12 znajduje się kilka zadbanych basenów, które zapewniają komfort zarówno podczas spokojnego wypoczynku, jak i w okresie większego obłożenia. Goście mają do dyspozycji dużą liczbę leżaków, wygodne miejsca do relaksu oraz strefy z hamakami i pufami. Baseny są regularnie utrzymywane w czystości i oferują przestrzeń zarówno dla dorosłych, jak i dzieci, w tym brodzik ze zraszaczami dla najmłodszych. W pobliżu znajduje się bar serwujący napoje, a otoczenie zieleni zapewnia przyjemny cień. Swobodny dostęp do leżaków nawet w szczycie sezonu oraz estetyczny wygląd basenów są często podkreślane przez gości.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie Harmony Suites 11 & 12 w spokojniejszej części Słonecznego Brzegu sprawia, że jest to idealne miejsce dla osób poszukujących relaksu z dala od zgiełku głównej promenady. W pobliżu znajduje się duży supermarket oraz liczne kawiarnie i punkty gastronomiczne, co ułatwia codzienne zakupy i korzystanie z lokalnych atrakcji. Spacer na piaszczystą plażę zajmuje około 15 minut, a po drodze mijane są sklepy i lokale usługowe. Dla osób chcących korzystać z rozrywek centrum kurortu, dojście do głównej ulicy Flower Street zajmuje około 20 minut pieszo. Okolica jest cicha, co sprzyja spokojnemu wypoczynkowi, a jednocześnie umożliwia łatwy dostęp do szerokiej oferty rozrywek, restauracji i sklepów Słonecznego Brzegu.

Harmony Suites 11 & 12 na mapie

Jaka jest pogoda w Słonecznym Brzegu?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
7
8
11
15
19
25
28
28
24
18
14
9
średnia temp. w nocy
2
3
5
8
13
18
21
21
18
13
9
5
śr. ilość dni słonecznych
24
22
26
24
23
22
26
28
27
26
26
25
śr. ilość dni deszczowych
7
6
5
6
8
8
5
3
3
5
4
6
średnie opady (mm)
65.01
49.6
44.7
48.21
56.29
58.44
40.37
15.51
37.23
71.1
51.45
70.95
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie