Helena Sands

Słoneczny Brzeg, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Trwa weryfikacja ceny...

Helena Sands zdaniem specjalistów Urlop.pl

Tuż przy szerokiej, piaszczystej plaży położony jest hotel Helena Sands, co doceniają osoby szukające spokoju i bliskości morza. Goście często chwalą wyjątkową czystość w pokojach i częściach wspólnych, podkreślając codzienne sprzątanie i dbałość o detale. Przestronne i dobrze wyposażone pokoje zapewniają wygodę nawet podczas dłuższego pobytu. W restauracji serwowane są różnorodne i smaczne posiłki, a wiele opinii zwraca uwagę na wysoką jakość dań na śniadania i kolacje. Niektórzy zauważają jednak, że wyposażenie pokoi oraz niektóre elementy infrastruktury wymagają odświeżenia, pojawiają się też sporadyczne uwagi o śladach zużycia i drobnych usterkach. Helena Sands wybierają osoby, które cenią sobie wysoki standard usług, dobrą lokalizację i spokojną atmosferę nad morzem.

  • bezpośrednio przy plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • Długość lotu 1h 50min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

5
Bułgaria/Słoneczny Brzeg

Wyposażenie
Kurort oferuje 194 pokoje. Liczba znajdujących się ogólnie na terenie obiektu willi / domków wynosi 5. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Do dyspozycji gości jest sejf. Dostępne w hotelu Wi-Fi (odpłatnie) zapewnia wygodny dostęp do sieci. Kompleks dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na terenie obiektu znajduje się restauracja i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W obrębie ośrodka wczasowego znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu (odpłatnie). Do pozostałych świadczonych usług należą 24-godzinna ochrona, wypożyczalnia samochodów, serwis pokojowy i pralnia.
Pokoje
Pokoje wyposażone są w klimatyzację i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Dla dzieci dostępne są bezpłatnie łóżeczka dziecięce. Minibarek oraz (odpłatnie) sejf są również do dyspozycji gości. Dopełnieniem wyposażenia jest telefon, telewizor i Wi-Fi (odpłatnie). Łazienka posiada bidet. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Kurort oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.
Oferta sportowo-rozrywkowa
Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras oraz taras do opalania wraz z leżakami i parasolami przeciwsłonecznymi. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Oferujemy Państwu możliwość uprawiania różnorodnych sportów wodnych, w tym snorkelingu i aerobiku wodnego. Nurkowanie za dodatkową opłatą. Pozostałe opcje spędzenia wolnego czasu, jak nurkowanie, oferowane są przez organizatorów zewnętrznych. Studio fitness i tenis stołowy, jak również za opłatą bilard stanowią część oferty rekreacyjno-wypoczynkowej kompleksu. W obiekcie oddajemy do Państwa dyspozycji Centrum Wellness. Oferta płatnych zabiegów obejmuje saunę, łaźnię parową, zabiegi masażu i solarium. Ośrodek wczasowy oferuje gościom bogatą ofertę rozrywkową, w tym program animacyjny, miniklub i kasyno. Copyright GIATA 2004 - 2025. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126413
Wyżywienie
Kurort oferuje szeroką gamę wariantów żywieniowych. Do wyboru jest wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie i kolacja. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.
Karty kredytowe
Akceptowanym środkiem płatniczym w kompleksie są powszechnie używane karty kredytowe.
Świadczenia:
- transfer lotnisko - hotel - lotnisko

- zakwaterowanie w wybranym hotelu

- ubezpieczenie KL, NNW - Wariant Podstawowy

- przelot z bagażem podręcznym:
Wizz Air: 40x30x20 cm (wyloty z Gdańska, Katowic, Lublina, Warszawy)

PLL Lot: 55x40x23 cm, max. 8kg

Ryanair: 40x25x20 cm (wyloty z Gdańska, Krakowa, Poznania i Modlina)

Skyup: 40x30x20 cm, max 9 kg (wyloty z Katowic)
Dodatkowo płatne:
Podatek lokalny (ok 8 EUR/os./pobyt), płatne podczas zakwaterowania

dopłata do bagażu, miejsc w samolocie (dopłaty dostępne w formularzu rezerwacyjnym), ceny obowiązują w momencie rezerwacji

Uwaga! Po potwierdzeniu rezerwacji przez Ecco Holiday, dokupienie miejsc w samolocie lub dodatkowego bagażu jest możliwe wyłącznie po przez kontakt z infolinią Ecco Holiday - cena może być wyższa niż w momencie potwierdzania rezerwacji.
Obsługa:
Brak obsługi
Udogodnienia
Brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt.

Dane GPS hotelu Helena Sands
N 42º 42' 32.4684"
E 27º 43' 41.646"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Helena Sands w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1509 opinii z różnych źródeł
5.0 / 6
Bardzo dobry
84% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
822 opinie
5.0
332 opinie
4.0
141 opinii
3.0
43 opinie
2.0
153 opinie
1.0
18 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • wymagających klientów (56%)
  • osób młodych i aktywnych (22%)
  • rodzin z dziećmi (11%)
  • osób szukających spokoju (11%)
  • osób niewymagających (11%)
Najczęściej oceniane:
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Czystość i porządek
  • Jedzenie

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Helena Sands

Opinie o hotelu i otoczeniu

Helena Sands przyciąga uwagę elegancką architekturą i zadbanym terenem z licznymi ogrodami oraz alejkami. Położenie tuż przy szerokiej, piaszczystej plaży i na końcu spokojnej części promenady sprzyja wypoczynkowi z dala od zgiełku, a jednocześnie umożliwia łatwy dostęp do atrakcji kurortu. Wiele pokoi oferuje widok na morze, a goście chętnie korzystają z hotelowych tarasów i zielonych stref. Części wspólne, lobby i restauracje utrzymane są w czystości, a otoczenie hotelu wyróżnia się dbałością o szczegóły. Wnętrza i teren zewnętrzny zdobią oryginalne elementy wystroju, takie jak rzeźby czy dzieła sztuki, co podkreśla prestiż miejsca. To propozycja dla osób szukających komfortu, spokoju i wyjątkowych widoków w jednym z bardziej cenionych miejsc na Słonecznym Brzegu.

Opinie o pokoju

Pokoje oceniane są jako przestronne i czyste, a codzienna dbałość o porządek sprawia, że pobyt jest komfortowy. Goście często chwalą wygodne łóżka, funkcjonalne wyposażenie i przyjemny wystrój, choć pojawiają się głosy, że niektóre meble mogłyby zostać odświeżone. Duże balkony z widokiem oraz praktyczne udogodnienia, takie jak sejf czy zestaw do kawy i herbaty, są dodatkowym atutem. Łazienki są zadbane, oferują zarówno prysznic, jak i wannę, choć niektóre mogą wydawać się już nieco starsze. Klimatyzacja działa sprawnie, zapewniając odpowiednią temperaturę nawet podczas upałów. Ogólnie warunki sprzyjają wygodnemu wypoczynkowi zarówno dla par, rodzin, jak i osób podróżujących samotnie.

Opinie o gastronomii

Wielu gości zwraca uwagę na szeroki wybór potraw i wysoką jakość posiłków, zarówno podczas śniadań, jak i kolacji w formie bufetu. Kuchnia uchodzi za różnorodną i świeżą, z opcjami dla osób o różnych preferencjach, w tym dla wegetarian i wegan. Posiłki są estetycznie podane, a restauracje mają elegancki klimat. W hotelu dostępne są także bary oraz restauracja specjalizująca się w daniach rybnych, która zbiera pozytywne opinie. Ceny napojów w hotelu są często oceniane jako bardziej przystępne niż w lokalach na plaży. Zdarzają się jednak pojedyncze uwagi dotyczące powtarzalności niektórych dań czy organizacji obsługi podczas posiłków, choć ogólna ocena gastronomii pozostaje bardzo wysoka.

Opinie o basenie

Strefa basenowa wyróżnia się zadbanym i przestronnym otoczeniem, które sprzyja wypoczynkowi zarówno przy basenie zewnętrznym, jak i w części krytej. Goście doceniają dużą liczbę leżaków oraz wygodny system wydawania ręczników, co pozwala swobodnie korzystać z relaksu przy wodzie. Basen zewnętrzny otoczony jest zielenią i ma progresywną głębokość, dzięki czemu sprawdza się zarówno dla rodzin z dziećmi, jak i osób szukających spokojnego wypoczynku. Do dyspozycji jest także basen kryty, sauna, jacuzzi oraz rozbudowana strefa spa, co stanowi dodatkową atrakcję niezależnie od pogody. W niektórych opiniach pojawia się wzmianka o aquaparku, który umożliwia aktywną zabawę. Kompleks basenowy utrzymany jest w czystości, a atmosfera sprzyja relaksowi.

Opinie o plaży

Plaża położona tuż przy hotelu to szeroki, piaszczysty pas wybrzeża, który goście często chwalą za czystość i przyjemną atmosferę do wypoczynku. Dostępność bezpłatnych leżaków i parasoli jest dużym plusem, choć w sezonie bywa, że trzeba zająć miejsce wcześniej rano, bo szybko się zapełniają. W pobliżu działa bar z napojami, a dla aktywnych nie brakuje sportowych atrakcji. Położenie hotelu na końcu promenady zapewnia spokój, a jednocześnie pozwala korzystać z uroków nadmorskiego kurortu. Plaża nie jest połączona z rafą, więc nie ma potrzeby używania specjalnego obuwia.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Dla najmłodszych przygotowano brodzik oraz klub, gdzie dzieci mogą spędzać czas pod opieką animatorów. W opiniach często pojawiają się pochwały dla zespołu animacyjnego, który potrafi zainteresować dzieci różnymi zajęciami i zapewnić im rozrywkę podczas pobytu. Rodzice zwracają uwagę na obecność ratownika przy basenie, co daje większe poczucie bezpieczeństwa podczas zabawy w wodzie. Z drugiej strony, niektórzy goście zauważają, że liczba atrakcji i udogodnień dla dzieci jest raczej ograniczona, zwłaszcza jeśli chodzi o rodziny z młodszymi dziećmi lub nastolatkami. Oferta Helena Sands wydaje się bardziej odpowiadać osobom szukającym spokojnego wypoczynku niż rodzinom nastawionym na intensywną zabawę dzieci. Warto mieć to na uwadze, jeśli zależy nam na bogatej infrastrukturze i animacjach dla najmłodszych.

Opinie o rozrywce i sport

Na miejscu panuje raczej spokojna atmosfera, co docenią osoby szukające relaksu z dala od hałasu. Do dyspozycji gości są rozległe baseny oraz centrum wellness z masażami, sauną i siłownią. Dzieci mogą korzystać z klubu i animacji, które cieszą się uznaniem wielu rodzin. Okolica sprzyja spacerom i aktywnościom na świeżym powietrzu, zwłaszcza wzdłuż promenady. Z drugiej strony, osoby nastawione na intensywne animacje czy wieczorne imprezy mogą poczuć niedosyt. Helena Sands to propozycja głównie dla tych, którzy cenią komfort, relaks i dostęp do strefy fitness oraz wellness.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie Helena Sands w spokojnej części Słonecznego Brzegu, tuż przy szerokiej, piaszczystej plaży, pozwala codziennie korzystać z uroków morza i promenady. W okolicy nie brakuje barów, restauracji i sklepów, a do popularnych atrakcji, takich jak zabytkowy Nessebar czy centrum kurortu, można łatwo dotrzeć pieszo, mini pociągiem lub autobusem. Spacerując promenadą, można natknąć się na różnorodne rozrywki, stragany i lokalne przysmaki. Bliskość przystanków komunikacji miejskiej ułatwia planowanie wycieczek po regionie, a lokalizacja pozwala korzystać zarówno z ciszy, jak i z dynamicznego życia kurortu. W pobliżu znajdują się także sklepy z najpotrzebniejszymi rzeczami na wakacje. To miejsce dla tych, którzy cenią wygodę, ładne widoki i łatwy dostęp do atrakcji.

Ocena klientów
Holiday Check
5.2 / 6
Bardzo dobry
95% osób poleca
(20 opinii)
Hotel i otoczenie5.2
Pokoje5.3
Położenie i okolica5.5
Gastronomia5.2
infrastruktura4.9
Ogólne wrażenia5.3
Holiday Check

(526 opinii)

Thumb up Holiday Check
91%
5.4 /6

Hotel

5.4

Pokój

5.4

Serwis

5.3

Położenie

5.7

Gastronomia

5.3

Sport i rozrywka

4.4
Opinie użytkowników
Gość z polski
wrzesień 2022
2.0 / 6
Zalety
Hotel nie posiada żadnych zalet.
Wady
Obsługa bardzo niesympatyczna, w hotelu drożyzna, za wszystko trzeba płacić, nawet w pokoju na biurku chipsy i orzeszki słone są bardzo słono płatne, bo to nie jest prezent dla gości jak w innych hotelach. Wody mineralnej, która znajduje się w holu hotelu w dużych pojemnikach nie można brać za darmo, jeśli nie ma się opcji all inclusive.
Sprzątaczki sprzątają tylko rynek hotelu i nie wycierają tylko odkurzają.
Jedzenie jest zimne, niesmaczne, przesolone i wyłącznie każdy jeden produkt kupiony jest z znanej sieci najtańszego hipermarketu bułgarskiego. Kucharze nie gotują w ogóle posiłków, jedynie odgrzewają kupne posiłki z marketu.
W głównej restauracji jest bardzo brudno: talerze, szklanki, kubki, dzbanki do kawy i mleka, sztuczce, obrusy na stołach poplamione, na podłodze jedzenie rozsypane i nie sprzątane. Wszędzie widać, że Bułgarzy to brudasy i mają gdzieś higienę i czystość.
Uzasadnienie
Spędziłam w Bułgarii 4 dni w hotelu Helena sands (02. 09-06. 09. 2022), wręcz tak przez wszystkich zachwalanego, a ja nie mogę o tym hotelu, ani o obsłudze tego hotelu powiedzieć ani jednego dobrego zdania. Już pierwszego dnia obsługa tego hotelu w recepcji dała mi się nieźle we znaki. Przyleciałam do Bułgarii z polski wcześnie rano o 5 godzinie. Recepcjonista zapytał mnie jakiej narodowości jestem? Odrzekłam, że jestem z polski. Tak więc od razu zaczęły się problemy, z pokojem, iż pokój jeszcze jest nie gotowy bo doba hotelowa rozpoczyna się o 14 godzinie, a wszystkie 300 przeszło pokoi jest już zajętych i ani jednego nie ma wolnego. Mam iść sobie gdzie chcę bo do pokoju dopiero zostanę wpuszczona o 14 godzinie. Sprzątaczka musi dopiero pokój przygotować i wysprzątać. Zresztą sam pokój zostawiał dużo do życzenia. Wykładzina podłogowa była brudna, a w łazience czuć było dziwny smród. Przyrządy też nie były nowe i zadbane, lecz z czasów komuny. Nigdy w życiu bym temu hotelowi nie dałam 5 gwiazdek. Nie zasługuje na nie ani trochę. Najwyżej tylko na 3. W holu komplety wypoczynkowe są bardzo zniszczone, przedarte i brudne. Sprzątaczki sprzątają tylko rynek holu i pokój też nie jest dobrze nigdy wysprzątany. Sprzęt np. Suszarka była popsuta i źle działała. Obsługa jest bardzo niemiła. Polacy są bardzo źle widziani w tym hotelu i najgorzej traktowani. W restauracji i przy barach załoga obsługi restauracyjnej to w większości Ukrainki, które zwracają się źle do polskich gości i ofen wyrażają brutalne opinie o polskich gościach, że"polacy bardzo dużo piją i piją non stop" na siebie się żaden nie obejrzy, bo to samo mogą powiedzieć w polsce polacy o ukraińcach. Każdy ukrainiec bez pół litra z polskiego marketu nie wyjdzie. A za rogiem znajdą się sami ukraińscy alkoholicy. Wracając do tematu opinii na temat hotelu chciałabym dodać, że w hotelu za wszystko są pobierane opłaty. Jeśli nie jesteś gościem hotelowym z opcją all inclusive to musisz za wszystkie usługi słono zapłacić. Nawet wody mineralnej dostępnej w holu nie wydają gościom bez opcji all inclusive. Pani przy barze zwracała uwagę, gdy człowiek chciał napić się zwykłej wody mineralnej, że to usługa dla all inclusive. Chciałabym jeszcze nadmienić parę słów o głównej restauracji w hotelu serwującej posiłki. Gdyby weszła do niej magda gessler porozwalała by wszystkie talerze i szklanki z powodu higieny i nieczystości. Totalny syf i jeszcze raz syf. Obrusy poplamione, na stołach ograniczona liczba brudnych sztućców. Bułgarzy w tym hotelu trwają w chorej teorii: zużyjesz, twoja strata, zwrócisz obsłudze po zjedzeniu posiłków, więcej sztućców nie dostaniesz! Mniej zjesz! A posiłki wiele zostawiają do życzenia. Jedzenie to głównie sosy, te same słone białe sery porozwalane po wszystkich stołach, w 98% całe jedzenie zostało zamówione i sprowadzone z najtańszego bułgarskiego hipermarketu "janet", a kucharze tak naprawdę w ogóle nie gotują sami. Każdą jedną sałatkę i każdą potrawę serwowaną w restauracji głównej hotelu można znaleźć w tym hipermarkecie. Wszystko gotowe. Wystarczy wziąć i odgrzać na szybko. A nawet odgrzane to jedzenie było i tak na talerzu zimne. Nie ma różnorodności w posiłkach. Praktycznie każdy dzień jadło się to samo jedzenie. Wszystko przesolone i nie dobre. A ciasta i słodycze oczywiście zamówione w markecie przesłodzone do bólu! Żadnego wyczucia smaku! A kucharze na dodatek za to, że nic nie gotują sami od siebie to trzyma przy sobie szklaną skarbonkę, aby goście wrzucali do niej bułgarskie pieniądze lewy i euro, by ich leniwą pracę wynagradzać. Samo jedzenie porozrzucane przez dzieci w restauracji na podłogę leży i nie jest sprzątane. Kelnerzy i obsługa restauracyjna nie daje rady i nie nadąża! Nie dziwię się, że kolacja podzielona jest na dwie tury, bo kelnerzy nie nadążają z obsługą. Pośpieszają bezczelnie gości, aby szybciej jedli i się szybko wynieśli. To nie jest miłe! Bezczelne. Nawet spotkała mnie niemiła sytuacja, kiedy pewni goście przyszli na kolację wcześniej niż byli zapisani i zajęli mój przypisany stolik, bo ten stolik też był ich lecz na późniejszą porę drugiej tury kolacji. Ja przyszłam do restauracji na kolację i zobaczyłam, że mój stolik jest zajęty, a więc usiadłam obok na wolnym miejscu. Nie wtrącałam się i nie robiłam kłótni o zajęty stolik zwłaszcza, że była to młoda para z anglii z małym dzieckiem. Zachowałam się kulturalnie i usiadłam na innym miejscu. Natomiast kelnerka widząc to, że to ja nie siedzę na swoim miejscu przy swoim zajętym stoliku poszła na mnie naskarżyć i zaraz zleciała się cała załoga restauracji podnosząc głos i krzycząc na mnie jakim prawem to ja zajęłam inny stolik, a nie goście z anglii, którzy wcześniej zajęli mój stolik. Im się nie oberwało, bo oni byli gośćmi z anglii, a ja byłam z polski to niesłusznie i bezczelnie zostałam potraktowana przez jednego z bardzo młodych kelnerów, który nawet nie przeprosił za swoje bezczelne i niesłuszne zachowanie. Dopiero ta para z anglii przeprosiła mnie, że to ich wina była i całą winę ponoszą oni. W ten sposób bardzo negatywnie wspominam moje wakacje w tym hotelu niesłusznie nadanemu pięć gwiazdek bo ani hotel, ani obsługa hotelowa nie zasługuje na 5 gwiazdek tylko z ledwością na 3 gwiazdki. To był najgorszy urlop spędzony w tym hotelu. Jedynie z czego się cieszę to to, że spędziłam w nim tylko 4 dni i ani dnia dłużej.
Komu odradzasz i dlaczego?
Brak szacunku obsługi hotelowej dla gości z Polski
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), internetowe biuro podróży, wypoczynek, pokój standardowy, 3-6 dni, inny, podróżuje 1 raz w roku

Helena Sands na mapie

Jaka jest pogoda w Słonecznym Brzegu?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
7
8
11
15
19
25
28
28
24
18
14
9
średnia temp. w nocy
2
3
5
8
13
18
21
21
18
13
9
5
śr. ilość dni słonecznych
24
22
26
24
23
22
26
28
27
26
26
25
śr. ilość dni deszczowych
7
6
5
6
8
8
5
3
3
5
4
6
średnie opady (mm)
65.01
49.6
44.7
48.21
56.29
58.44
40.37
15.51
37.23
71.1
51.45
70.95
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie