Helena Sands

Słoneczny Brzeg, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Trwa weryfikacja ceny...

Helena Sands zdaniem specjalistów Urlop.pl

Goście często zwracają uwagę na bardzo wysoki standard czystości i porządku w Helena Sands – zarówno pokoje, jak i części wspólne są zadbane i codziennie sprzątane. Lokalizacja przy szerokiej, piaszczystej plaży ułatwia dostęp do morza i oferuje piękne widoki. Przestronne i wygodne pokoje są dobrze wyposażone, co sprzyja komfortowi nawet podczas dłuższego pobytu. Wiele osób chwali bogatą i różnorodną ofertę kulinarną, podkreślając świeżość i smak potraw. Niektóre opinie wspominają o widocznych śladach zużycia w wyposażeniu pokoi i hotelowych elementach, jednak nie wpływa to znacząco na ogólne zadowolenie. Helena Sands wyróżnia się przyjemną atmosferą, świetną lokalizacją i wysokim poziomem usług.

  • bezpośrednio przy plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • Długość lotu 1h 50min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Opis ogólny:
Ośrodek hotelowy Helena Sands jest oddalony o ok. 35 km od Bourgas (Varna około 100 km, Nessebar ca. 7 km). Najbliższa piaszczysta plaża, znajduje się ok. 25 m od hotelu. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są bezpłatnie. Do turystycznego centrum jest ok. 4 km. Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 300 m. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 500 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 1 km. Dalsze możliwości rozrywki podczas pobytu gwarantują kino i teatr (ok. 35 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Old Town Of Nessebar (ok. 8 km) oraz Aqua Park (ok. 3 km). Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (ok. 100 m) i przystanek autobusowy (ok. 500 m) zapewniają mobilność na wakacjach. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 35 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 35 km szpital. Lotnisko (BOJ) położone jest ok. 27 km od hotelu. Kolejne lotnisko (VAR) jest oddalone o ok. 100 km.
Wyposażenie :
Ten 8-piętrowy hotel, częściowo odnowiony w 2022 roku, oddaje do dyspozycji gości 194 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, 4 windy, klimatyzację, sejf (odpłatny), salon fryzjerski, sklep, parking (płatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajdują się dwie klimatyzowane restauracje. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Obsługa pokojowa, usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami.
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis (za dodatkową opłatą, ok. 100 m od hotelu), siatkówka plażowa, siłownia i tenis stołowy (za ewentualną opłatą). W odległości ok. 200 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: strefa spa, taras słoneczny, sauna, solarium, hammam i masaże za ewentualną opłatą. Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 2 - 12 lat).
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po rosyjsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard, Visa oraz American Express.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa;  lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Dane GPS hotelu Helena Sands
N 42º 42' 32.4684"
E 27º 43' 41.646"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Helena Sands w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1505 opinii z różnych źródeł
5.0 / 6
Bardzo dobry
84% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
821 opinii
5.0
331 opinii
4.0
138 opinii
3.0
43 opinie
2.0
152 opinie
1.0
20 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • wymagających klientów (56%)
  • osób młodych i aktywnych (22%)
  • rodzin z dziećmi (11%)
  • osób szukających spokoju (11%)
  • osób niewymagających (11%)
Najczęściej oceniane:
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Czystość i porządek
  • Jedzenie

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Helena Sands

Opinie o hotelu i otoczeniu

Helena Sands przyciąga uwagę elegancką architekturą i zadbanym terenem z licznymi ogrodami oraz alejkami. Położenie tuż przy szerokiej, piaszczystej plaży i na końcu spokojnej części promenady sprzyja wypoczynkowi z dala od zgiełku, a jednocześnie umożliwia łatwy dostęp do atrakcji kurortu. Wiele pokoi oferuje widok na morze, a goście chętnie korzystają z hotelowych tarasów i zielonych stref. Części wspólne, lobby i restauracje utrzymane są w czystości, a otoczenie hotelu wyróżnia się dbałością o szczegóły. Wnętrza i teren zewnętrzny zdobią oryginalne elementy wystroju, takie jak rzeźby czy dzieła sztuki, co podkreśla prestiż miejsca. To propozycja dla osób szukających komfortu, spokoju i wyjątkowych widoków w jednym z bardziej cenionych miejsc na Słonecznym Brzegu.

Opinie o pokoju

Pokoje oceniane są jako przestronne i czyste, a codzienna dbałość o porządek sprawia, że pobyt jest komfortowy. Goście często chwalą wygodne łóżka, funkcjonalne wyposażenie i przyjemny wystrój, choć pojawiają się głosy, że niektóre meble mogłyby zostać odświeżone. Duże balkony z widokiem oraz praktyczne udogodnienia, takie jak sejf czy zestaw do kawy i herbaty, są dodatkowym atutem. Łazienki są zadbane, oferują zarówno prysznic, jak i wannę, choć niektóre mogą wydawać się już nieco starsze. Klimatyzacja działa sprawnie, zapewniając odpowiednią temperaturę nawet podczas upałów. Ogólnie warunki sprzyjają wygodnemu wypoczynkowi zarówno dla par, rodzin, jak i osób podróżujących samotnie.

Opinie o gastronomii

Wielu gości zwraca uwagę na szeroki wybór potraw i wysoką jakość posiłków, zarówno podczas śniadań, jak i kolacji w formie bufetu. Kuchnia uchodzi za różnorodną i świeżą, z opcjami dla osób o różnych preferencjach, w tym dla wegetarian i wegan. Posiłki są estetycznie podane, a restauracje mają elegancki klimat. W hotelu dostępne są także bary oraz restauracja specjalizująca się w daniach rybnych, która zbiera pozytywne opinie. Ceny napojów w hotelu są często oceniane jako bardziej przystępne niż w lokalach na plaży. Zdarzają się jednak pojedyncze uwagi dotyczące powtarzalności niektórych dań czy organizacji obsługi podczas posiłków, choć ogólna ocena gastronomii pozostaje bardzo wysoka.

Opinie o basenie

Strefa basenowa wyróżnia się zadbanym i przestronnym otoczeniem, które sprzyja wypoczynkowi zarówno przy basenie zewnętrznym, jak i w części krytej. Goście doceniają dużą liczbę leżaków oraz wygodny system wydawania ręczników, co pozwala swobodnie korzystać z relaksu przy wodzie. Basen zewnętrzny otoczony jest zielenią i ma progresywną głębokość, dzięki czemu sprawdza się zarówno dla rodzin z dziećmi, jak i osób szukających spokojnego wypoczynku. Do dyspozycji jest także basen kryty, sauna, jacuzzi oraz rozbudowana strefa spa, co stanowi dodatkową atrakcję niezależnie od pogody. W niektórych opiniach pojawia się wzmianka o aquaparku, który umożliwia aktywną zabawę. Kompleks basenowy utrzymany jest w czystości, a atmosfera sprzyja relaksowi.

Opinie o plaży

Plaża położona tuż przy hotelu to szeroki, piaszczysty pas wybrzeża, który goście często chwalą za czystość i przyjemną atmosferę do wypoczynku. Dostępność bezpłatnych leżaków i parasoli jest dużym plusem, choć w sezonie bywa, że trzeba zająć miejsce wcześniej rano, bo szybko się zapełniają. W pobliżu działa bar z napojami, a dla aktywnych nie brakuje sportowych atrakcji. Położenie hotelu na końcu promenady zapewnia spokój, a jednocześnie pozwala korzystać z uroków nadmorskiego kurortu. Plaża nie jest połączona z rafą, więc nie ma potrzeby używania specjalnego obuwia.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Dla najmłodszych przygotowano brodzik oraz klub, gdzie dzieci mogą spędzać czas pod opieką animatorów. W opiniach często pojawiają się pochwały dla zespołu animacyjnego, który potrafi zainteresować dzieci różnymi zajęciami i zapewnić im rozrywkę podczas pobytu. Rodzice zwracają uwagę na obecność ratownika przy basenie, co daje większe poczucie bezpieczeństwa podczas zabawy w wodzie. Z drugiej strony, niektórzy goście zauważają, że liczba atrakcji i udogodnień dla dzieci jest raczej ograniczona, zwłaszcza jeśli chodzi o rodziny z młodszymi dziećmi lub nastolatkami. Oferta Helena Sands wydaje się bardziej odpowiadać osobom szukającym spokojnego wypoczynku niż rodzinom nastawionym na intensywną zabawę dzieci. Warto mieć to na uwadze, jeśli zależy nam na bogatej infrastrukturze i animacjach dla najmłodszych.

Opinie o rozrywce i sport

Na miejscu panuje raczej spokojna atmosfera, co docenią osoby szukające relaksu z dala od hałasu. Do dyspozycji gości są rozległe baseny oraz centrum wellness z masażami, sauną i siłownią. Dzieci mogą korzystać z klubu i animacji, które cieszą się uznaniem wielu rodzin. Okolica sprzyja spacerom i aktywnościom na świeżym powietrzu, zwłaszcza wzdłuż promenady. Z drugiej strony, osoby nastawione na intensywne animacje czy wieczorne imprezy mogą poczuć niedosyt. Helena Sands to propozycja głównie dla tych, którzy cenią komfort, relaks i dostęp do strefy fitness oraz wellness.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie Helena Sands w spokojnej części Słonecznego Brzegu, tuż przy szerokiej, piaszczystej plaży, pozwala codziennie korzystać z uroków morza i promenady. W okolicy nie brakuje barów, restauracji i sklepów, a do popularnych atrakcji, takich jak zabytkowy Nessebar czy centrum kurortu, można łatwo dotrzeć pieszo, mini pociągiem lub autobusem. Spacerując promenadą, można natknąć się na różnorodne rozrywki, stragany i lokalne przysmaki. Bliskość przystanków komunikacji miejskiej ułatwia planowanie wycieczek po regionie, a lokalizacja pozwala korzystać zarówno z ciszy, jak i z dynamicznego życia kurortu. W pobliżu znajdują się także sklepy z najpotrzebniejszymi rzeczami na wakacje. To miejsce dla tych, którzy cenią wygodę, ładne widoki i łatwy dostęp do atrakcji.

Ocena klientów
Holiday Check
5.2 / 6
Bardzo dobry
95% osób poleca
(20 opinii)
Hotel i otoczenie5.2
Pokoje5.3
Położenie i okolica5.5
Gastronomia5.2
infrastruktura4.9
Ogólne wrażenia5.3
Holiday Check

(525 opinii)

Thumb up Holiday Check
91%
5.4 /6

Hotel

5.4

Pokój

5.4

Serwis

5.3

Położenie

5.7

Gastronomia

5.3

Sport i rozrywka

4.4
Opinie użytkowników
Gość z polski
wrzesień 2022
2.0 / 6
Zalety
Hotel nie posiada żadnych zalet.
Wady
Obsługa bardzo niesympatyczna, w hotelu drożyzna, za wszystko trzeba płacić, nawet w pokoju na biurku chipsy i orzeszki słone są bardzo słono płatne, bo to nie jest prezent dla gości jak w innych hotelach. Wody mineralnej, która znajduje się w holu hotelu w dużych pojemnikach nie można brać za darmo, jeśli nie ma się opcji all inclusive.
Sprzątaczki sprzątają tylko rynek hotelu i nie wycierają tylko odkurzają.
Jedzenie jest zimne, niesmaczne, przesolone i wyłącznie każdy jeden produkt kupiony jest z znanej sieci najtańszego hipermarketu bułgarskiego. Kucharze nie gotują w ogóle posiłków, jedynie odgrzewają kupne posiłki z marketu.
W głównej restauracji jest bardzo brudno: talerze, szklanki, kubki, dzbanki do kawy i mleka, sztuczce, obrusy na stołach poplamione, na podłodze jedzenie rozsypane i nie sprzątane. Wszędzie widać, że Bułgarzy to brudasy i mają gdzieś higienę i czystość.
Uzasadnienie
Spędziłam w Bułgarii 4 dni w hotelu Helena sands (02. 09-06. 09. 2022), wręcz tak przez wszystkich zachwalanego, a ja nie mogę o tym hotelu, ani o obsłudze tego hotelu powiedzieć ani jednego dobrego zdania. Już pierwszego dnia obsługa tego hotelu w recepcji dała mi się nieźle we znaki. Przyleciałam do Bułgarii z polski wcześnie rano o 5 godzinie. Recepcjonista zapytał mnie jakiej narodowości jestem? Odrzekłam, że jestem z polski. Tak więc od razu zaczęły się problemy, z pokojem, iż pokój jeszcze jest nie gotowy bo doba hotelowa rozpoczyna się o 14 godzinie, a wszystkie 300 przeszło pokoi jest już zajętych i ani jednego nie ma wolnego. Mam iść sobie gdzie chcę bo do pokoju dopiero zostanę wpuszczona o 14 godzinie. Sprzątaczka musi dopiero pokój przygotować i wysprzątać. Zresztą sam pokój zostawiał dużo do życzenia. Wykładzina podłogowa była brudna, a w łazience czuć było dziwny smród. Przyrządy też nie były nowe i zadbane, lecz z czasów komuny. Nigdy w życiu bym temu hotelowi nie dałam 5 gwiazdek. Nie zasługuje na nie ani trochę. Najwyżej tylko na 3. W holu komplety wypoczynkowe są bardzo zniszczone, przedarte i brudne. Sprzątaczki sprzątają tylko rynek holu i pokój też nie jest dobrze nigdy wysprzątany. Sprzęt np. Suszarka była popsuta i źle działała. Obsługa jest bardzo niemiła. Polacy są bardzo źle widziani w tym hotelu i najgorzej traktowani. W restauracji i przy barach załoga obsługi restauracyjnej to w większości Ukrainki, które zwracają się źle do polskich gości i ofen wyrażają brutalne opinie o polskich gościach, że"polacy bardzo dużo piją i piją non stop" na siebie się żaden nie obejrzy, bo to samo mogą powiedzieć w polsce polacy o ukraińcach. Każdy ukrainiec bez pół litra z polskiego marketu nie wyjdzie. A za rogiem znajdą się sami ukraińscy alkoholicy. Wracając do tematu opinii na temat hotelu chciałabym dodać, że w hotelu za wszystko są pobierane opłaty. Jeśli nie jesteś gościem hotelowym z opcją all inclusive to musisz za wszystkie usługi słono zapłacić. Nawet wody mineralnej dostępnej w holu nie wydają gościom bez opcji all inclusive. Pani przy barze zwracała uwagę, gdy człowiek chciał napić się zwykłej wody mineralnej, że to usługa dla all inclusive. Chciałabym jeszcze nadmienić parę słów o głównej restauracji w hotelu serwującej posiłki. Gdyby weszła do niej magda gessler porozwalała by wszystkie talerze i szklanki z powodu higieny i nieczystości. Totalny syf i jeszcze raz syf. Obrusy poplamione, na stołach ograniczona liczba brudnych sztućców. Bułgarzy w tym hotelu trwają w chorej teorii: zużyjesz, twoja strata, zwrócisz obsłudze po zjedzeniu posiłków, więcej sztućców nie dostaniesz! Mniej zjesz! A posiłki wiele zostawiają do życzenia. Jedzenie to głównie sosy, te same słone białe sery porozwalane po wszystkich stołach, w 98% całe jedzenie zostało zamówione i sprowadzone z najtańszego bułgarskiego hipermarketu "janet", a kucharze tak naprawdę w ogóle nie gotują sami. Każdą jedną sałatkę i każdą potrawę serwowaną w restauracji głównej hotelu można znaleźć w tym hipermarkecie. Wszystko gotowe. Wystarczy wziąć i odgrzać na szybko. A nawet odgrzane to jedzenie było i tak na talerzu zimne. Nie ma różnorodności w posiłkach. Praktycznie każdy dzień jadło się to samo jedzenie. Wszystko przesolone i nie dobre. A ciasta i słodycze oczywiście zamówione w markecie przesłodzone do bólu! Żadnego wyczucia smaku! A kucharze na dodatek za to, że nic nie gotują sami od siebie to trzyma przy sobie szklaną skarbonkę, aby goście wrzucali do niej bułgarskie pieniądze lewy i euro, by ich leniwą pracę wynagradzać. Samo jedzenie porozrzucane przez dzieci w restauracji na podłogę leży i nie jest sprzątane. Kelnerzy i obsługa restauracyjna nie daje rady i nie nadąża! Nie dziwię się, że kolacja podzielona jest na dwie tury, bo kelnerzy nie nadążają z obsługą. Pośpieszają bezczelnie gości, aby szybciej jedli i się szybko wynieśli. To nie jest miłe! Bezczelne. Nawet spotkała mnie niemiła sytuacja, kiedy pewni goście przyszli na kolację wcześniej niż byli zapisani i zajęli mój przypisany stolik, bo ten stolik też był ich lecz na późniejszą porę drugiej tury kolacji. Ja przyszłam do restauracji na kolację i zobaczyłam, że mój stolik jest zajęty, a więc usiadłam obok na wolnym miejscu. Nie wtrącałam się i nie robiłam kłótni o zajęty stolik zwłaszcza, że była to młoda para z anglii z małym dzieckiem. Zachowałam się kulturalnie i usiadłam na innym miejscu. Natomiast kelnerka widząc to, że to ja nie siedzę na swoim miejscu przy swoim zajętym stoliku poszła na mnie naskarżyć i zaraz zleciała się cała załoga restauracji podnosząc głos i krzycząc na mnie jakim prawem to ja zajęłam inny stolik, a nie goście z anglii, którzy wcześniej zajęli mój stolik. Im się nie oberwało, bo oni byli gośćmi z anglii, a ja byłam z polski to niesłusznie i bezczelnie zostałam potraktowana przez jednego z bardzo młodych kelnerów, który nawet nie przeprosił za swoje bezczelne i niesłuszne zachowanie. Dopiero ta para z anglii przeprosiła mnie, że to ich wina była i całą winę ponoszą oni. W ten sposób bardzo negatywnie wspominam moje wakacje w tym hotelu niesłusznie nadanemu pięć gwiazdek bo ani hotel, ani obsługa hotelowa nie zasługuje na 5 gwiazdek tylko z ledwością na 3 gwiazdki. To był najgorszy urlop spędzony w tym hotelu. Jedynie z czego się cieszę to to, że spędziłam w nim tylko 4 dni i ani dnia dłużej.
Komu odradzasz i dlaczego?
Brak szacunku obsługi hotelowej dla gości z Polski
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), internetowe biuro podróży, wypoczynek, pokój standardowy, 3-6 dni, inny, podróżuje 1 raz w roku

Helena Sands na mapie

Jaka jest pogoda w Słonecznym Brzegu?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
7
8
11
15
19
25
28
28
24
18
14
9
średnia temp. w nocy
2
3
5
8
13
18
21
21
18
13
9
5
śr. ilość dni słonecznych
24
22
26
24
23
22
26
28
27
26
26
25
śr. ilość dni deszczowych
7
6
5
6
8
8
5
3
3
5
4
6
średnie opady (mm)
65.01
49.6
44.7
48.21
56.29
58.44
40.37
15.51
37.23
71.1
51.45
70.95
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie