Izola Paradise

Słoneczny Brzeg, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Trwa weryfikacja ceny...

Izola Paradise zdaniem specjalistów Urlop.pl

Goście często chwalą wysoki poziom czystości w pokojach i częściach wspólnych. Animatorzy są zaangażowani, a program animacyjny zdobywa pozytywne opinie za różnorodność oraz podejście do dzieci i dorosłych. Wiele osób docenia jakość serwowanych alkoholi – drinki są dobrze przygotowane i dostępne w szerokim wyborze. Z kolei stan techniczny obiektu budzi sporo zastrzeżeń. Meble i wyposażenie w pokojach bywają przestarzałe, a awarie klimatyzacji, lodówek czy suszarek zdarzają się dość często. Łazienki wymagają odnowienia; przeciekające prysznice, stare płytki i brak komfortu to elementy, na które zwracają uwagę turyści. Te niedociągnięcia wpływają na codzienną wygodę podczas pobytu w Izola Paradise.

  • ok. 550m od plaży
  • plaża piaszczysta, pomost
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • Długość lotu 1h 50min.
  • basen
  • siłownia
  • spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis
LOKALIZACJA - w Słonecznym Brzegu, ok. 200 m od centrum kurortu,w poblizu hotelu sklepy, ok. 0,5 km od Aquaparku (wejścia płatne), ok. 6 km od Nessbaru,  ok. 35 km od lotniska w Burgas
PLAŻA - ok. 500 m od hotelu, przejście przez ulicę, publiczna, piaszczysta, parasole i leżaki płatne
HOTEL - 236 pokoi zlokalizowanych w kliku 5-piętrowych budynkach, 24h recepcja, lobby, windy, kantor, parking, taras, resturaja, bar w lobby, bar przy basenie
Płatne:  sklep z pamiątkami, sejf w recepcji, fryzjerWi-Fi płatne
POKOJE  - Typu Standard DBL - ok. 24 m2,  dla max.3 osób
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, telefon, minilodówka (płatny), bakon (stolik, krzesełka)Inne dostępne pokoje:
Typu Standrad DBL Large (powiększony) dla max. 4 osób
Typu APARTAMENT (one bedroom) dla max. 4 osób
Typu SINGLE (pokój jednoosobowy)
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - 2 baseny, brodzik dla dzieci, parasole i leżaki przy basenie bezpłatne, rzutki, tenis stołowy, pokój zabaw dla dzieci, plac zabaw, program animacyjny dla dzieci i dorosłych (wybrane dni)
Płatne: bilard, sporty wodne na plaży (oferta firm zewnętrznych), zabiegi w centrum wellness
Więcej informacji o hotelu: www.izolaparadise.com
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa;  lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Dane GPS hotelu Izola Paradise
N 42º 41' 53.6316"
E 27º 42' 37.2456"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Izola Paradise w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 513 opinii z różnych źródeł
3.9 / 6
Przeciętny
73% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Przeciętny

6.0
166 opinii
5.0
103 opinie
4.0
111 opinii
3.0
44 opinie
2.0
24 opinie
1.0
65 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • rodzin z dziećmi (58%)
  • osób młodych i aktywnych (42%)
  • osób szukających spokoju (42%)
  • osób szukających rozrywek (42%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (25%)
  • osób niewymagających (25%)
  • osób oszczędnych (25%)
  • wymagających klientów (17%)
Najczęściej oceniane:
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Jedzenie
  • Czystość i porządek
  • Alkohole
  • Bar
  • Animacje
  • Pokój

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Izola Paradise

Opinie o hotelu i otoczeniu

Izola Paradise położony jest w spokojnej okolicy, z dala od pierwszej linii brzegowej, co pozwala odpocząć od miejskiego zgiełku. Spacer na plażę zajmuje kilkanaście minut, a w pobliżu nie brakuje sklepów, targowisk i różnych lokali usługowych. Teren hotelu jest zadbany, a części wspólne regularnie sprzątane. Goście często chwalą czystość w lobby, restauracji oraz wokół basenów. Budynek nie należy do najnowszych i niektóre elementy infrastruktury mogą wymagać odświeżenia, jednak ogólna organizacja i porządek są na dobrym poziomie. Z wyższych pięter rozciągają się ładne widoki na okolicę, a zielone otoczenie sprzyja relaksowi.

Opinie o pokoju

Pokoje w Izola Paradise są przestronne, choć urządzone w starszym stylu i wymagają odświeżenia. W wielu opiniach pojawia się informacja o codziennej wymianie ręczników i regularnym sprzątaniu, jednak niektórzy goście zwracali uwagę na niedociągnięcia w zakresie czystości i konserwacji. Klimatyzacja oraz podstawowe wyposażenie, takie jak lodówka czy telewizor, są dostępne, ale nie zawsze działają bez zarzutu. W łazienkach można spotkać się z przestarzałymi kafelkami, uszkodzonym prysznicem lub problemami z dostępem do ciepłej wody. Goście narzekali też na niewielką ilość artykułów higienicznych oraz ogólny stan techniczny tych pomieszczeń. Mimo tych mankamentów, wielu odwiedzających docenia wygodne łóżka i codzienne utrzymanie porządku.

Opinie o gastronomii

Wiele osób docenia szeroki wybór potraw dostępnych podczas głównych posiłków oraz przekąsek w ciągu dnia. Smak i świeżość dań są często chwalone, choć pojawiają się też opinie, że menu bywa powtarzalne lub nie zawsze odpowiednio ciepłe. Bufet jest obfity, ale niektórzy goście zwracali uwagę na brak regularnego uzupełniania potraw, zwłaszcza pod koniec godzin wydawania posiłków. Na miejscu dostępne są lody, napoje oraz alkohole, w tym drinki i lokalne piwo czy wino, które zbierają mieszane opinie – część osób ocenia je pozytywnie, inni narzekają na rozwodnienie lub ograniczony wybór. Bar przy basenie jest często chwalony za lokalizację i obsługę. Przekąski, takie jak pizza czy frytki, cieszą się popularnością, choć ich dostępność bywa ograniczona w godzinach szczytu. Ogólnie rzecz biorąc, wyżywienie odpowiada standardowi hotelu, ale osoby oczekujące wyższego poziomu kulinarnego mogą być nieco rozczarowane.

Opinie o basenie

Na terenie hotelu znajdują się trzy baseny, w tym wydzielona strefa dla dzieci. Wielkość basenów pozwala uniknąć tłoku nawet w szczycie sezonu. Część gości chwali czystość basenów, choć pojawiają się też opinie o niedostatecznym sprzątaniu i obecności zanieczyszczeń w wodzie lub na dnie. Brakuje zjeżdżalni i dodatkowych atrakcji wodnych dla dzieci, co może być minusem dla rodzin. Leżaki i parasole są dostępne i zwykle nie ma problemu ze znalezieniem wolnego miejsca. Okolica basenowa bywa głośna w ciągu dnia, co warto wziąć pod uwagę planując wypoczynek.

Opinie o plaży

Do szerokiej, piaszczystej plaży można dojść z hotelu w około 10–20 minut, w zależności od tempa spaceru. Plaża zbiera pozytywne opinie za czystość i łagodne zejście do morza, co doceniają szczególnie rodziny z dziećmi. W okolicy nie ma pomostu, a korzystanie z leżaków i parasoli wiąże się z dodatkową opłatą. W pobliżu plaży nie brakuje barów, atrakcji sportowych oraz promenady z restauracjami i sklepami. Ze względu na odległość, dojście może być uciążliwe dla rodzin z małymi dziećmi lub osób starszych, zwłaszcza w upalne dni. Plaża jest publiczna, więc nie ma wydzielonej strefy hotelowej ani hotelowych leżaków.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny z dziećmi często podkreślają, że w Izola Paradise nie brakuje atrakcji dla najmłodszych. Codzienne animacje, mini dyskoteki i tematyczne zajęcia cieszą się sporym zainteresowaniem, a na terenie hotelu znajdują się trzy baseny, w tym brodzik dla dzieci. Przez cały dzień dostępne są lody i przekąski dedykowane maluchom. Animatorzy organizują różne gry, zabawy i malowanie twarzy, choć niektórzy goście zauważali, że ich obecność bywa mniej widoczna. W okolicy hotelu można znaleźć plac zabaw i trampolinę, co stanowi dodatkową rozrywkę. W opiniach pojawia się także informacja o możliwości wypożyczenia łóżeczka dziecięcego. Chociaż oferta dla dzieci jest rozbudowana, niektórzy oczekiwali większej liczby zjeżdżalni lub bardziej urozmaiconego programu animacyjnego.

Opinie o rozrywce i sport

Na miejscu dostępne są trzy duże baseny, w tym jeden przeznaczony dla dzieci. Goście mają do dyspozycji animacje obejmujące gry, zabawy, turnieje, mini dyskoteki oraz zajęcia dla najmłodszych, choć opinie na temat zaangażowania animatorów i różnorodności programu są podzielone. Wieczorami organizowane są atrakcje takie jak karaoke, a w ciągu dnia można wziąć udział w aqua aerobiku czy malowaniu twarzy dla dzieci. W obiekcie znajduje się niewielka siłownia, której stan techniczny nie zawsze spełnia oczekiwania. Dodatkowo dostępne są stoły do bilarda, piłkarzyki, tenis stołowy oraz PlayStation, co pozwala urozmaicić czas wolny. Atmosfera sprzyja relaksowi zarówno rodzinom, jak i osobom szukającym spokojniejszego wypoczynku, choć nie jest to miejsce nastawione na intensywną rozrywkę.

Opinie o położeniu i okolicy

Obiekt znajduje się w Słonecznym Brzegu, jednym z najpopularniejszych kurortów w Bułgarii. Do szerokiej, piaszczystej plaży można dojść w około 10–15 minut, mijając po drodze liczne sklepy, butiki i stragany z pamiątkami. W okolicy nie brakuje restauracji, barów i kawiarni, gdzie można spróbować lokalnych specjałów lub po prostu odpocząć przy drinku. Bliskość centrum miasta zapewnia łatwy dostęp do rozrywek, w tym klubów nocnych i tętniącego życiem bulwaru. Z pobliskiego przystanku można wygodnie dojechać autobusem do Starego Miasta w Nesebyrze, które zachwyca zabytkami i klimatem. W sąsiedztwie hotelu znajdują się także supermarkety i minimarkety, co ułatwia codzienne zakupy.

Ocena klientów
Holiday Check
4.6 / 6
Dobry
81% osób poleca
(27 opinii)
Hotel i otoczenie4.7
Pokoje4.7
Położenie i okolica4.8
Gastronomia4.4
infrastruktura4.4
Ogólne wrażenia4.5
Opinie użytkowników
Greta
sierpień 2023
5.2 / 6
Zalety
Dużym plusem jest jedzenie
Drinki fajne
Obsługa w porządku
Wady
Brak animacji. 4 lata temu były super animatorki i cały czas coś robiły. A teraz hmmm. Widzę dwójkę ale jakoś nie specjalnie się angażują. Zobaczymy co będzie dalej
Uzasadnienie
Podsumowując jest bardzo w porządku.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), stacjonarne biuro podróży, wypoczynek, apartament, 1 tydzień, podróżuje 1 raz w roku

Izola Paradise na mapie

Jaka jest pogoda w Słonecznym Brzegu?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
7
8
11
15
19
25
28
28
24
18
14
9
średnia temp. w nocy
2
3
5
8
13
18
21
21
18
13
9
5
śr. ilość dni słonecznych
24
22
26
24
23
22
26
28
27
26
26
25
śr. ilość dni deszczowych
7
6
5
6
8
8
5
3
3
5
4
6
średnie opady (mm)
65.01
49.6
44.7
48.21
56.29
58.44
40.37
15.51
37.23
71.1
51.45
70.95
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie