Park Continental 3

Słoneczny Brzeg, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Trwa weryfikacja ceny...

Park Continental 3 zdaniem specjalistów Urlop.pl

Goście Park Continental 3 często wspominają duży basen i łatwy dostęp do wolnych leżaków. Lokalizacja blisko centrum, sklepów i przystanków zbiera pozytywne opinie wśród osób nastawionych na zwiedzanie. Najwięcej krytyki dotyczy wyżywienia – powtarzające się śniadania, niska jakość potraw oraz uwagi co do świeżości produktów pojawiają się w wielu recenzjach. Stan techniczny budynku i pokoi również budzi zastrzeżenia. Część osób narzeka na przestarzałe wyposażenie, problemy z ciepłą wodą i ogólny brak dbałości o szczegóły. Łazienki wymagają remontu, pojawiają się głosy o nieszczelnych prysznicach oraz nieprzyjemnych zapachach. Osoby poszukujące ekonomicznego noclegu i planujące spędzać czas poza hotelem cenią sobie korzystną lokalizację oraz basen.

  • ok. 300m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • Długość lotu 1h 50min.
  • basen
  • sport

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Opis ogólny:
Ośrodek hotelowy Parkhotel Continental jest oddalony o ok. 3 km od Nessebar (Pomorie około 20 km, Burgas ca. 35 km). Najbliższa piaszczysta plaża, znajduje się ok. 300 m od hotelu. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 2 km. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 100 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 300 m. Dalsze możliwości rozrywki podczas pobytu gwarantują kino i teatr (ok. 35 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Aquapark (ok. 5 km) oraz Nessebar (ok. 3 km). Postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (ok. 100 m) zapewniają mobilność na wakacjach. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 35 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 35 km szpital. Lotnisko (BOJ) położone jest ok. 27 km od hotelu. Kolejne lotnisko (VAR) jest oddalone o ok. 100 km.
Wyposażenie :
Ten 3-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 272 pokoi mieszczących się w budynku głównym oraz aneksie. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, sejf (odpłatny), minimarket oraz parking (płatny). W hotelu znajduje się restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Na zewnątrz hotelu dzieci mogą korzystać z placu zabaw. Poza tym hotel posiada 3 sale konferencyjne. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Usługa prania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen z basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami (bar zaprasza od godziny 10:00 - 22:00).
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: piłka nożna, tenis (za dodatową opłatą), tenis stołowy (za opłatą), bilard (za ewentualną opłatą), rzutki (za ewentualną opłatą), koszykówka i siatkówka. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: taras słoneczny i masaże za ewentualną opłatą.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku i po niemiecku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa;  lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Dane GPS hotelu Park Continental 3
N 42º 40' 56.1854"
E 27º 42' 24.3551"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Park Continental 3 w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1080 opinii z różnych źródeł
3.6 / 6
Przeciętny
53% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Przeciętny

6.0
353 opinie
5.0
78 opinii
4.0
143 opinie
3.0
359 opinii
2.0
46 opinii
1.0
101 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób nastawionych na zwiedzanie (83%)
  • osób oszczędnych (67%)
  • rodzin z dziećmi (50%)
  • osób niewymagających (50%)
  • osób szukających rozrywek (50%)
  • osób szukających spokoju (33%)
  • osób młodych i aktywnych (33%)
  • nowożeńców (17%)
Najczęściej oceniane:
  • Pokój
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Czystość i porządek
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Basen
  • Jedzenie
  • Okoliczne atrakcje i rozrywki
  • Ogólne wrażenie

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Park Continental 3

Opinie o hotelu i otoczeniu

Park Continental 3 położony jest niedaleko szerokiej, piaszczystej plaży i centrum miasta, co zapewnia łatwy dostęp do sklepów, restauracji oraz komunikacji miejskiej. Teren hotelu otacza zieleń, krzewy i sosnowy las, co tworzy przyjemną atmosferę do wypoczynku. Goście cenią sobie spokój i możliwość relaksu na świeżym powietrzu, choć pojawiają się uwagi dotyczące stanu technicznego budynku i części wspólnych. Opinie o czystości są podzielone – niektórzy chwalą codzienne sprzątanie, inni wskazują na niedociągnięcia i potrzebę odświeżenia. Widoki z hotelu na otaczającą przyrodę są często wymieniane jako dodatkowy atut.

Opinie o pokoju

Pokoje oceniane są bardzo różnie pod względem standardu i czystości. Część gości zwraca uwagę na codzienne sprzątanie i świeżą pościel, inni natomiast narzekają na brud, nieprzyjemne zapachy czy obecność insektów. Klimatyzacja działa sprawnie, co poprawia komfort pobytu. Łazienki wymagają odświeżenia, a częściej pojawiają się zastrzeżenia dotyczące ich stanu technicznego i czystości. Zdarzają się uwagi o braku ciepłej wody i problemach z odpływem. Ogólna jakość pokoi i łazienek nie zawsze spełnia oczekiwania odwiedzających.

Opinie o gastronomii

Opinie dotyczące wyżywienia są podzielone. Niektórzy goście chwalą świeżość potraw i regularność posiłków, jednak pojawiają się też głosy niezadowolenia związane z monotonią śniadań oraz jakością niektórych dań. Wspominano o ograniczonym wyborze pieczywa i dłuższych przerwach między posiłkami. Część osób wybierała lokalne restauracje poza hotelem, uznając je za ciekawą alternatywę. Bar przy basenie bywa pozytywnie oceniany, zwłaszcza za napoje. Wrażenia z gastronomii są mocno uzależnione od indywidualnych oczekiwań.

Opinie o basenie

Basen otoczony zielenią i sosnami zbiera wiele pozytywnych opinii. Goście doceniają jego wielkość oraz możliwość swobodnego pływania. Leżaki są dostępne o każdej porze dnia, a bar przy basenie z napojami i muzyką tworzy przyjemną atmosferę. Pojawiają się pojedyncze uwagi dotyczące zapachu wody, jednak większość osób jest zadowolona z czystości i utrzymania tej strefy. Basen często wymieniany jest jako jeden z głównych atutów pobytu.

Opinie o plaży

Plaża znajduje się bardzo blisko i jest często opisywana jako szeroka, piaszczysta oraz zadbana. Wydmy dodają jej uroku, a dojście nad morze zajmuje tylko chwilę. W okolicy nie brakuje atrakcji sportowych i barów plażowych, co doceniają osoby lubiące aktywny wypoczynek. Lokalizacja pozwala korzystać zarówno z uroków spokojnej, piaszczystej plaży, jak i pobliskiego centrum.

Opinie o położeniu i okolicy

Obiekt znajduje się w dogodnej części Słonecznego Brzegu, co pozwala szybko dotrzeć do piaszczystej plaży i wydm. W pobliżu dostępne są sklepy, punkty wymiany walut, apteki oraz liczne lokale gastronomiczne. Bliskość popularnej Flower Street sprawia, że okolica tętni życiem zarówno w dzień, jak i wieczorem. Przystanek autobusowy tuż obok ułatwia zwiedzanie. W sąsiedztwie nie brakuje barów plażowych, restauracji i atrakcji wodnych, a Słoneczny Brzeg oferuje zarówno spokojne spacery, jak i nocne rozrywki.

Ocena klientów
Holiday Check
4.4 / 6
Dobry
75% osób poleca
(8 opinii)
Hotel i otoczenie4.5
Pokoje4.3
Położenie i okolica4.7
Gastronomia4.0
infrastruktura4.4
Ogólne wrażenia4.3
Holiday Check

(35 opinii)

Thumb up Holiday Check
70%
4.1 /6

Hotel

3.9

Pokój

3.8

Serwis

3.1

Położenie

4.7

Gastronomia

3.0

Sport i rozrywka

3.2
Opinie użytkowników
Marcin
sierpień 2025
2.7 / 6
Zalety
Basen.
Codzienne sprzątanie.
Wady
Wszystko prócz basenu.
Uzasadnienie
Śniadanie tragedia. Nie jest to hotel 3*.

Park Continental 3 na mapie

Jaka jest pogoda w Słonecznym Brzegu?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
7
8
11
15
19
25
28
28
24
18
14
9
średnia temp. w nocy
2
3
5
8
13
18
21
21
18
13
9
5
śr. ilość dni słonecznych
24
22
26
24
23
22
26
28
27
26
26
25
śr. ilość dni deszczowych
7
6
5
6
8
8
5
3
3
5
4
6
średnie opady (mm)
65.01
49.6
44.7
48.21
56.29
58.44
40.37
15.51
37.23
71.1
51.45
70.95
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie