Riva Park Słoneczny Brzeg

Słoneczny Brzeg, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Trwa weryfikacja ceny...

Riva Park Słoneczny Brzeg zdaniem specjalistów Urlop.pl

Riva Park Słoneczny Brzeg wyróżnia się przyjazną atmosferą i wysokim standardem obsługi. Goście doceniają czystość zarówno w pokojach, jak i w częściach wspólnych, co świadczy o dbałości o komfort pobytu. W hotelowej restauracji serwowane są smaczne i zróżnicowane posiłki, choć niektórzy goście zwracają uwagę na możliwość większego urozmaicenia oferty. Pewne zastrzeżenia pojawiają się w odniesieniu do stanu łazienek, które nie zawsze spełniają oczekiwania. Mimo tego, ogólne opinie o pobycie w Riva Park Słoneczny Brzeg są pozytywne. Atrakcyjna lokalizacja blisko piaszczystej plaży oraz szeroki wybór udogodnień sprawiają, że hotel ten jest wart uwagi podczas planowania wakacyjnego wypoczynku.

  • ok. 150m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • Długość lotu 1h 50min.
  • basen
  • sporty wodne
  • blisko lotniska

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Opis ogólny:Hotel Riva Park jest oddalony o ok. 130 m od piaszczystej plaży. Do turystycznego centrum jest ok. 1 km. Miasto Bourgas jest oddalone o około 35 km (Varna około 105 km). Przystanek autobusowy (bezpośrednio przy hotelu) zapewnia mobilność na wakacjach. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 35 km. Lotnisko (BOJ) położone jest ok. 27 km od hotelu. Kolejne lotnisko (VAR) jest oddalone o ok. 100 km.Wyposażenie :Ten 4-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 93 pokoi. Obiekt posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, windę, klimatyzację oraz sejf (odpłatny). W hotelu znajduje się bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 3 baseny ze słoną i słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci (możliwość użytkowania od maja do września).Wyżywienie:All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach.Sport/czas wolny:Opieka nad dziećmi: program animacji i mini klub (dla dzieci w wieku od 3 - 7 lat).Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po rosyjsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard oraz Visa.
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa;  lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Dane GPS hotelu Riva Park Słoneczny Brzeg
N 42º 42' 9.5616"
E 27º 42' 56.6496"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Riva Park Słoneczny Brzeg w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1383 opinie z różnych źródeł
4.2 / 6
Dobry
76% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
727 opinii
5.0
26 opinii
4.0
304 opinie
3.0
156 opinii
2.0
59 opinii
1.0
111 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Riva Park Słoneczny Brzeg

Opinie o hotelu i otoczeniu

Zadbany i przestronny teren hotelu otoczony jest bujną zielenią oraz kwiatami, tworząc przyjemne warunki do wypoczynku. Bliskość plaży oraz promenady umożliwia łatwy dostęp do lokalnych atrakcji i spacerów nad morzem. Ogród z ławkami i placem zabaw sprzyja relaksowi w otoczeniu natury, a części wspólne utrzymywane są w nienagannej czystości. Dodatkowym atutem jest mini pasaż handlowy w pobliżu, ułatwiający codzienne zakupy.

Opinie o pokoju

Pokoje w Riva Park Słoneczny Brzeg zapewniają przestrzeń, czystość oraz komfortowe wyposażenie, takie jak klimatyzacja, lodówka, czajnik czy balkon z miejscem do wypoczynku. Codzienna wymiana pościeli i ręczników podnosi standard pobytu, a zadbane wnętrza oraz przyjemny widok z balkonu sprzyjają relaksowi. Łazienki są przestronne, choć prysznic umieszczony bezpośrednio nad toaletą może być mniej wygodny dla niektórych gości. Ogólna ocena pokoi pozostaje jednak bardzo pozytywna, a dbałość o czystość jest często podkreślana.

Opinie o gastronomii

Serwowane w hotelu Riva Park Słoneczny Brzeg posiłki cieszą się uznaniem gości dzięki świeżości, dobremu smakowi oraz dbałości o czystość w restauracji. Wiele opinii podkreśla różnorodność dań, szczególnie lekkich propozycji idealnych na letni wypoczynek. Obsługa regularnie uzupełnia potrawy, a stoliki są na bieżąco sprzątane, co zapewnia komfortową atmosferę podczas posiłków. Bar dostępny przez większą część dnia oferuje szeroki wybór napojów. Restauracja utrzymuje wysoki standard czystości, co przekłada się na pozytywne wrażenia z pobytu.

Holiday Check

(18 opinii)

Thumb up Holiday Check
63%
3.8 /6

Hotel

3.7

Pokój

3.8

Serwis

4.0

Położenie

4.3

Gastronomia

3.4

Sport i rozrywka

2.9

Riva Park Słoneczny Brzeg na mapie

Jaka jest pogoda w Słonecznym Brzegu?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
7
8
11
15
19
25
28
28
24
18
14
9
średnia temp. w nocy
2
3
5
8
13
18
21
21
18
13
9
5
śr. ilość dni słonecznych
24
22
26
24
23
22
26
28
27
26
26
25
śr. ilość dni deszczowych
7
6
5
6
8
8
5
3
3
5
4
6
średnie opady (mm)
65.01
49.6
44.7
48.21
56.29
58.44
40.37
15.51
37.23
71.1
51.45
70.95
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie