Zenith

Słoneczny Brzeg, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Trwa weryfikacja ceny...

Zenith zdaniem specjalistów Urlop.pl

Większość gości chwali położenie Zenith – szeroka, piaszczysta plaża znajduje się tuż obok obiektu. Często wspominane są również ładne widoki na morze, które można podziwiać z balkonów i tarasów. Z drugiej strony, wiele opinii wskazuje na problemy techniczne – pojawiają się uwagi o niedokończonych remontach, drobnych usterkach w pokojach oraz kłopotach z instalacjami. W łazienkach brakuje prywatności, a nietypowe rozwiązania, takie jak przeszklone ściany czy ograniczona przestrzeń na kosmetyki, bywają uciążliwe. Basen bywa zbyt mały w stosunku do liczby gości, często trudno o wolny leżak, a czystość i organizacja tej części hotelu pozostawia wiele do życzenia. Mimo tych niedogodności, lokalizacja i widoki są doceniane przez osoby mniej wymagające, które szukają bazy wypadowej do zwiedzania lub planują spędzać czas głównie poza hotelem.

  • bezpośrednio przy plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 40 min.
  • Długość lotu 1h 50min.
  • wifi
  • basen
  • sport

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Tylko kilka kroków od piaszczystej plaży leży hotel plażowy Zenith Hotel. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są za opłatą. Miasto Nessebar jest oddalone o około 3 km (Burgas około 40 km, Varna około 90 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 2 km od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 200 m. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 50 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 2 km. Dalsze możliwości rozrywki podczas wakacji gwarantują kino i teatr (ok. 40 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Aqua Park (ok. 2 km). Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (ok. 50 m) i przystanek autobusowy (ok. 300 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. Lotnisko (BOJ) położone jest ok. 27 km od hotelu. Kolejne lotnisko (VAR) jest oddalone o ok. 100 km.
Wyposażenie :
Ten 10-piętrowy hotel, odnowiony w 2024 roku, oddaje do dyspozycji gości 281 pokoi. Obiekt posiada recepcję lobby z barem, 3 windy, klimatyzację, salon fryzjerski, sklep, parking (płatny), system kontroli dostępu oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi w wyznaczonych miejscach. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje windę dostosowaną do transportu wózków, specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym tego nowoczesnego hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z zintegrowanym basenikiem dla dzieci (możliwość użytkowania od maja do września).
Wyżywienie:
Śniadanie  w formie szwedzkiego stołu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Menu dla dzieci. Woda, przekąski oraz koktajle w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe, piwo, wino, lokalne alkohole, nocne przekąski oraz bezpłatny dostęp do Internetu. Wcześniejszy check-in i późniejszy check-out są możliwe (w zależności od dostępności).
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia, tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 300 m od hotelu), rzutki (za opłatą) i bilard (za opłatą). W bezpośrednim sąsiedztwie hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 3 - 12 lat).
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, rosyjsku i po bułgarsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.
Standard JuniorSuite 
Pokoje wyposażone są w podwójne łóżko, dodatkowe rozkładane łóżko, łóżeczko dziecięce (bezpłatnie), balkon lub taras, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję kablową i telewizor z płaskim ekranem oraz klimatyzację z centralnym sterowaniem (od maja do września). Łazienka z prysznicem. Powierzchnia: ok. 40 m.
Standard Pokój
Pokoje wyposażone są w podwójne łóżko lub dwa łóżka pojedyncze, dodatkowe rozkładane łóżko, łóżeczko dziecięce (bezpłatnie), balkon lub taras, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję kablową i telewizor z płaskim ekranem oraz klimatyzację z centralnym sterowaniem (od maja do września). Łazienka z prysznicem. Powierzchnia: ok. 25 m.
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa;  lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Dane GPS hotelu Zenith
N 42º 42' 29.5704"
E 27º 43' 39.2556"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Zenith w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 803 opinie z różnych źródeł
3.5 / 6
Przeciętny
57% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
279 opinii
5.0
0 opinii
4.0
195 opinii
3.0
140 opinii
2.0
91 opinii
1.0
98 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób szukających spokoju (100%)
  • rodzin z dziećmi (100%)
  • osób niewymagających (100%)
  • osób oszczędnych (100%)
Najczęściej oceniane:
  • Plaża
  • Jedzenie

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Zenith

Opinie o hotelu i otoczeniu

Zenith przyciąga nowoczesnym wystrojem i świetną lokalizacją tuż przy szerokiej, piaszczystej plaży, na spokojnym krańcu Słonecznego Brzegu. Goście chwalą piękne widoki na morze, które można podziwiać z wielu pokoi oraz terenów wokół hotelu. Sam obiekt jest dość duży, ale przestrzenie wspólne – zwłaszcza strefa basenowa i restauracja – bywają oceniane jako niewystarczające dla liczby gości, co może prowadzić do tłoku w godzinach szczytu. Części wspólne i lobby prezentują się nowocześnie, a codzienne sprzątanie zapewnia ogólną czystość, choć pojawiają się uwagi dotyczące drobnych niedociągnięć w wykończeniu czy organizacji. W okolicy znajduje się promenada z licznymi sklepami i atrakcjami, a jednocześnie panuje tu cisza i spokój, co sprzyja relaksowi. Zenith to propozycja dla osób ceniących nowoczesny styl i bliskość morza, choć niektóre udogodnienia i stan techniczny mogą nie zawsze spełniać oczekiwania bardziej wymagających gości.

Opinie o pokoju

Pokoje w Zenith wyróżniają się nowoczesnym wystrojem i sporą przestrzenią, co docenia wielu gości. W opiniach często pojawiają się pochwały za świeżość, czystość oraz komfortowe łóżka. Praktyczne rozwiązania, takie jak opaski z chipem do otwierania drzwi, również są pozytywnie oceniane. Z drugiej strony, część osób zwraca uwagę na nietypowy układ łazienek – umywalka znajduje się w pokoju, a prysznic i toaleta są oddzielone przeszklonymi ściankami, co nie każdemu odpowiada ze względu na ograniczoną prywatność. Pojawiają się też uwagi dotyczące braku niektórych udogodnień, takich jak czajnik, sejf, suszarka czy dodatkowe kosze na śmieci, a także sporadyczne problemy z ciepłą wodą lub klimatyzacją. Mimo tych niedociągnięć, większość gości uznaje pokoje za funkcjonalne, nowoczesne i wygodne.

Opinie o gastronomii

W opiniach gości często pojawia się informacja o szerokim wyborze potraw podczas posiłków oraz możliwości korzystania z przekąsek w ciągu dnia, co jest wygodne zarówno dla dorosłych, jak i rodzin z dziećmi. Bufety są regularnie uzupełniane, a oferta obejmuje zarówno kuchnię lokalną, jak i międzynarodową. Część osób zwraca jednak uwagę na powtarzalność menu i temperaturę serwowanych dań. Pozytywnie oceniana jest dostępność jedzenia dla najmłodszych oraz wygodne rozwiązania, takie jak snack bar. W kwestii napojów goście mogą liczyć na napoje bezalkoholowe i podstawowe alkohole, choć jakość drinków i wybór alkoholi nie zawsze spełniają oczekiwania. W restauracji bywa tłoczno w godzinach szczytu, a liczba miejsc siedzących nie zawsze wystarcza. Ogólnie kuchnia i serwis gastronomiczny oceniane są jako solidne, choć nie brakuje sugestii dotyczących możliwych usprawnień.

Opinie o basenie

Na terenie Zenith znajduje się basen z wydzieloną strefą dla dzieci oraz osobny, mniejszy basen typu infinity, z którego mogą korzystać wyłącznie wybrani goście. Basen główny bywa oceniany jako zbyt mały w stosunku do liczby odwiedzających, przez co zdobycie wolnego leżaka wymaga pojawienia się przy basenie bardzo wcześnie rano. Często pojawia się problem z zajmowaniem leżaków ręcznikami, co utrudnia korzystanie z tej strefy relaksu. Wokół basenu dostępna jest ograniczona liczba stolików i miejsc do siedzenia, co bywa kłopotliwe szczególnie w godzinach szczytu. Niektórzy goście zwracają uwagę na czystość basenu, która nie zawsze spełnia oczekiwania. Dla rodzin z dziećmi przygotowano niewielką strefę wodną, jednak oferta wodnych atrakcji jest raczej podstawowa.

Opinie o plaży

Plaża piaszczysta znajduje się tuż przy hotelu – wystarczy przejść przez niewielką ulicę lub promenadę, by znaleźć się na szerokim, rozległym wybrzeżu. Goście często podkreślają bardzo dogodną lokalizację, która pozwala na szybki i wygodny dostęp do morza. Plaża jest czysta i oferuje sporo miejsca zarówno na płatne leżaki, jak i własne ręczniki. W okolicy nie brakuje barów plażowych oraz różnych atrakcji, co sprzyja wypoczynkowi. Warto jednak pamiętać, że hotel nie udostępnia własnych, bezpłatnych leżaków na plaży – za korzystanie z nich trzeba zapłacić.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny z dziećmi mogą liczyć w Zenith na kilka udogodnień, które ułatwiają wspólny wypoczynek. Wśród opinii pojawiają się pozytywne głosy na temat dostępności specjalnych posiłków i słoiczków dla najmłodszych oraz czystych, regularnie dezynfekowanych krzesełek do karmienia. Na miejscu działa niewielki basen dla dzieci, a także organizowane są animacje – choć niektórzy rodzice zauważają, że ich program bywa ograniczony, a klubik dla dzieci nie zawsze jest otwarty. Wieczorami pojawiają się zajęcia rękodzielnicze i zabawy, co stanowi dodatkową atrakcję dla najmłodszych. Bliskość plaży jest dużym plusem dla rodzin, jednak hotel nie zapewnia leżaków na plaży w ramach pobytu. Część gości zwraca uwagę, że oferta skierowana do dzieci jest raczej podstawowa i liczba atrakcji mogłaby być większa.

Opinie o rozrywce i sport

W ciągu dnia na gości czekają animacje dla dzieci i dorosłych, obejmujące gry, zabawy oraz mini disco. Basen dostępny na terenie obiektu pozwala na relaks, choć liczba leżaków często okazuje się niewystarczająca, a teren wokół basenu jest raczej kameralny. Wieczorne programy rozrywkowe są obecne, ale nie zawsze oferują szeroki wybór atrakcji – często ograniczają się do krótkich występów lub animacji dla najmłodszych. Wśród aktywności można znaleźć rzutki, aerobik wodny czy wodną piłkę, co pozwala na aktywne spędzanie czasu. Na miejscu działa niewielka siłownia z podstawowym wyposażeniem. Bliskość plaży i promenady zachęca do spacerów i korzystania z lokalnych atrakcji, a niedaleka odległość od centrum daje dodatkowe możliwości rozrywki poza hotelem.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie Zenith na końcu promenady Słonecznego Brzegu, w spokojnej części kurortu, tuż przy szerokiej, piaszczystej plaży, jest często wymieniane jako duży atut. W najbliższej okolicy nie brakuje restauracji, barów, sklepów z pamiątkami, marketów i punktów usługowych, co ułatwia codzienne zakupy i wieczorne wyjścia. Spacerując promenadą, można szybko dotrzeć do tętniącego życiem centrum z bogatą ofertą rozrywkową, licznymi atrakcjami dla dzieci i dorosłych oraz lokalnymi targami. Bliskość przystanku autobusowego umożliwia wygodne wycieczki, na przykład do zabytkowego Nesebyru. W okolicy dostępne są także sporty wodne, wypożyczalnie sprzętu plażowego oraz różne atrakcje na plaży. Słoneczny Brzeg daje wiele możliwości, a lokalizacja Zenith pozwala w pełni korzystać z uroków regionu.

Ocena klientów
Holiday Check
3.7 / 6
Przeciętny
100% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie3.0
Pokoje4.0
Położenie i okolica4.1
Gastronomia3.5
infrastruktura4.0
Ogólne wrażenia3.8
Holiday Check

(6 opinii)

Thumb up Holiday Check
67%
4.8 /6

Hotel

4.6

Pokój

5.0

Serwis

4.6

Położenie

4.9

Gastronomia

4.4

Sport i rozrywka

4.5
Opinie użytkowników
Adam
sierpień 2019
3.7 / 6
Zalety
Przyjemna plaża
Wady
Mało urozmaicone jedzenie
Hotel
Bardzo przecięty hotel o zdecydowanie zawyżonym standardzie. Obsługa miła, ale całość usług na słabym poziomie.
Pokoje
Pokój niezły i zadbany. Miał ciekawy widok na morze, a klimatyzacja spisywała się bardzo dobrze. Jedynie z łazienki dochodził niemiły zapach
Gastronomia
Wyżywienie było po prostu do zjedzenia, ale niema co tam liczyć na wyszukane smaki, ani zbyt duże urozmaicenie.
Infrastruktura
Plaża dość niedaleko i była nawet ładna i spokojna.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), 3-6 dni

Zenith na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie