Zenith

Słoneczny Brzeg, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Trwa weryfikacja ceny...

Zenith zdaniem specjalistów Urlop.pl

Większość gości docenia położenie Zenith tuż przy szerokiej, piaszczystej plaży. Piękne widoki, zwłaszcza na morze, z pokoi nadają pobytowi niepowtarzalny klimat. Niestety, łazienki często budzą zastrzeżenia – układ jest mało funkcjonalny, brakuje prywatności, a niektórzy narzekają na zapachy i niewielką przestrzeń na kosmetyki. Strefa basenowa również nie zadowala wszystkich; basen jest niewielki, a leżaków często brakuje, co skutkuje rezerwowaniem ich ręcznikami. Zenith będzie dobrym wyborem dla osób, które przede wszystkim liczą na bliskość morza i ładne widoki, choć warto pamiętać o niedogodnościach związanych z łazienkami i basenem.

  • bezpośrednio przy plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 40 min.
  • Długość lotu 1h 50min.
  • wifi
  • basen
  • sport

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Tylko kilka kroków od piaszczystej plaży leży hotel plażowy Zenith Hotel. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są za opłatą. Miasto Nessebar jest oddalone o około 3 km (Burgas około 40 km, Varna około 90 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 2 km od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 200 m. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 50 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 2 km. Dalsze możliwości rozrywki podczas wakacji gwarantują kino i teatr (ok. 40 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Aqua Park (ok. 2 km). Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (ok. 50 m) i przystanek autobusowy (ok. 300 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. Lotnisko (BOJ) położone jest ok. 27 km od hotelu. Kolejne lotnisko (VAR) jest oddalone o ok. 100 km.
Wyposażenie :
Ten 10-piętrowy hotel, odnowiony w 2024 roku, oddaje do dyspozycji gości 281 pokoi. Obiekt posiada recepcję lobby z barem, 3 windy, klimatyzację, salon fryzjerski, sklep, parking (płatny), system kontroli dostępu oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi w wyznaczonych miejscach. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje windę dostosowaną do transportu wózków, specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym tego nowoczesnego hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z zintegrowanym basenikiem dla dzieci (możliwość użytkowania od maja do września).
Wyżywienie:
Śniadanie  w formie szwedzkiego stołu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Menu dla dzieci. Woda, przekąski oraz koktajle w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe, piwo, wino, lokalne alkohole, nocne przekąski oraz bezpłatny dostęp do Internetu. Wcześniejszy check-in i późniejszy check-out są możliwe (w zależności od dostępności).
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia, tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 300 m od hotelu), rzutki (za opłatą) i bilard (za opłatą). W bezpośrednim sąsiedztwie hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 3 - 12 lat).
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, rosyjsku i po bułgarsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.
Standard JuniorSuite 
Pokoje wyposażone są w podwójne łóżko, dodatkowe rozkładane łóżko, łóżeczko dziecięce (bezpłatnie), balkon lub taras, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję kablową i telewizor z płaskim ekranem oraz klimatyzację z centralnym sterowaniem (od maja do września). Łazienka z prysznicem. Powierzchnia: ok. 40 m.
Standard Pokój
Pokoje wyposażone są w podwójne łóżko lub dwa łóżka pojedyncze, dodatkowe rozkładane łóżko, łóżeczko dziecięce (bezpłatnie), balkon lub taras, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję kablową i telewizor z płaskim ekranem oraz klimatyzację z centralnym sterowaniem (od maja do września). Łazienka z prysznicem. Powierzchnia: ok. 25 m.
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa;  lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Dane GPS hotelu Zenith
N 42º 42' 29.5704"
E 27º 43' 39.2556"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Zenith w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 788 opinii z różnych źródeł
3.8 / 6
Przeciętny
66% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
326 opinii
5.0
0 opinii
4.0
209 opinii
3.0
105 opinii
2.0
69 opinii
1.0
79 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób szukających spokoju (100%)
  • rodzin z dziećmi (100%)
  • osób niewymagających (100%)
  • osób oszczędnych (100%)
Najczęściej oceniane:
  • Plaża
  • Jedzenie

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Zenith

Opinie o hotelu i otoczeniu

Zenith przyciąga nowoczesnym, odnowionym wnętrzem oraz świetną lokalizacją tuż przy szerokiej, piaszczystej plaży, na spokojnym końcu promenady Słonecznego Brzegu. Goście chwalą piękne widoki na morze, które można podziwiać z wielu pokoi i z terenu hotelu. Otoczenie jest zadbane, a części wspólne utrzymywane w czystości, choć czasem pojawiają się uwagi dotyczące sprzątania i wykończenia. Teren hotelu nie jest duży, a przy pełnym obłożeniu trudno znaleźć wolny leżak przy basenie. W pobliżu znajduje się wiele sklepów, restauracji i punktów usługowych, a do centrum kurortu można dojść spacerem. Zenith to propozycja dla osób szukających spokojnego wypoczynku nad morzem, z łatwym dostępem do atrakcji kurortu.

Opinie o pokoju

Pokoje w Zenith są nowoczesne i przestronne, a goście często chwalą wygodne łóżka oraz codzienne sprzątanie i regularną wymianę ręczników. Wnętrza sprawiają wrażenie świeżych i czystych, choć pojawiają się uwagi o niedoróbkach wykończeniowych, takich jak brak półek, wieszaków czy drobne uszkodzenia mebli. W niektórych pokojach umywalka i prysznic znajdują się w otwartej przestrzeni, co może ograniczać prywatność, zwłaszcza przy podróży w kilka osób. Łazienki bywają oceniane jako niefunkcjonalne, z problemami typu brak miejsca na kosmetyki, nieprzyjemny zapach czy trudności z ciepłą wodą. Klimatyzacja działa, ale nie zawsze zapewnia oczekiwane chłodzenie. Mimo wielu pozytywnych opinii o czystości i komforcie, część gości zgłaszała niedociągnięcia związane ze sprzątaniem i wyposażeniem łazienek.

Opinie o gastronomii

Wiele osób docenia szeroki wybór potraw i ich dostępność przez cały dzień, choć pojawiają się opinie o powtarzalności dań, zwłaszcza podczas śniadań i przekąsek. Świeżość i smak posiłków są często chwalone, jednak niektórzy narzekają, że jedzenie bywa letnie lub zimne, a organizacja w restauracji sprzyja kolejkom i utrudnia spokojne spożywanie posiłków. Oferta napojów obejmuje lokalne alkohole i koktajle, ale jakość drinków i win nie zawsze spełnia oczekiwania, a wybór alkoholi jest raczej ograniczony. Bar przekąskowy działa poza głównymi posiłkami, choć niektórzy goście zwracają uwagę na monotonię przekąsek i krótkie godziny otwarcia. Restauracja bywa zatłoczona, co może wpływać na komfort podczas jedzenia.

Opinie o basenie

Basen na terenie Zenith często oceniany jest jako zbyt mały w stosunku do liczby gości, co sprawia, że leżaki są mocno oblegane i trzeba je rezerwować bardzo wcześnie rano. Wielu gości zwraca uwagę na problem z zajmowaniem leżaków na długo przed przyjściem oraz na czystość wokół basenu i stan leżaków czy stolików. Brakuje wygodnych materacy, a basen infinity dostępny jest tylko dla wybranych pokoi na pierwszym piętrze, co bywa rozczarowujące dla pozostałych. Zdarzają się też uwagi dotyczące sporadycznych problemów z wodą i higieną. Strefa basenowa nie oferuje rozbudowanej infrastruktury ani dodatkowych atrakcji wodnych.

Opinie o plaży

Szeroka, piaszczysta plaża znajduje się tuż przy hotelu, a dojście do niej jest bardzo wygodne – wystarczy przejść przez niewielką ulicę lub skorzystać z bezpośredniego wyjścia z terenu obiektu. Plaża jest zadbana i rozległa, co pozwala swobodnie korzystać z wypoczynku nad morzem. Leżaki i parasole dostępne są za dodatkową opłatą, ale istnieje też bezpłatna strefa, gdzie można rozłożyć własny ręcznik. W pobliżu nie brakuje barów i punktów gastronomicznych, więc łatwo o przekąski i napoje bez konieczności wracania do hotelu. Wejście do wody jest łagodne, nie wymaga specjalnego obuwia, a brak rafy czy pomostu nie przeszkadza w kąpieli. Część osób narzeka na brak darmowych leżaków i konieczność zajmowania miejsc z wyprzedzeniem, jednak bliskość i jakość piaszczystej plaży to zdecydowany plus tego miejsca.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Bliskość plaży to duże ułatwienie dla rodzin z dziećmi, które mogą szybko dotrzeć nad morze lub na długą promenadę. Dla najmłodszych przygotowano płytki basen i codzienne animacje, choć nie zawsze odbywają się one regularnie i nie każdemu odpowiada ich poziom. W restauracji można znaleźć dania i słoiczki dla dzieci, a także świeżo dezynfekowane krzesełka do karmienia i kuchenkę mikrofalową. Klubik dziecięcy z zajęciami plastycznymi i zabawami bywa zamknięty w niektóre dni. Zenith zapewnia podstawowe udogodnienia dla rodzin, jednak niektórzy goście zwracają uwagę na niewielką liczbę leżaków przy basenie oraz brak typowych atrakcji dla dzieci, takich jak plac zabaw. Ogólnie rzecz biorąc, dzieci mają gdzie się bawić, ale nie należy spodziewać się szerokiej gamy rozrywek.

Opinie o rozrywce i sport

Na miejscu organizowane są codzienne animacje zarówno dla dzieci, jak i dorosłych, choć niektórzy goście zauważają, że program bywa powtarzalny i niezbyt rozbudowany. Dzieci mogą liczyć na mini disco i różne zabawy, a w ciągu dnia odbywają się konkursy czy gry zespołowe, takie jak rzutki czy aerobik wodny. Wieczorne rozrywki są raczej skromne i nie zawsze trafiają w gusta dorosłych, zwłaszcza podczas dłuższego pobytu. Basen hotelowy jest niewielki, co przekłada się na trudności ze znalezieniem wolnych leżaków, ale bliskość plaży i promenady rekompensuje te niedogodności. Do dyspozycji gości jest też mała siłownia z podstawowym sprzętem. Ogólnie rzecz biorąc, oferta sportowa i animacyjna jest obecna, choć nie każdemu wystarczy do pełnej satysfakcji.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie tuż przy szerokiej, piaszczystej plaży to jeden z największych atutów tego miejsca, co docenia wielu gości nastawionych na wypoczynek nad morzem. W okolicy nie brakuje sklepów, restauracji, barów i atrakcji zarówno dla dzieci, jak i dorosłych – od sportów wodnych, przez trampoliny, po wypożyczalnie hulajnóg i animacje. Spacerem można dotrzeć do centrum Słonecznego Brzegu, gdzie czekają kluby, centra handlowe i rozrywkowe. W pobliżu są także sklepy spożywcze, apteki i stoiska z pamiątkami. Wielu gości poleca wycieczkę do zabytkowego Nesebyru, do którego łatwo dojechać autobusem miejskim lub wrócić wodną taksówką. Lokalizacja zapewnia zarówno spokój, jak i łatwy dostęp do wszystkich atrakcji regionu.

Ocena klientów
Holiday Check
3.7 / 6
Przeciętny
100% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie3.0
Pokoje4.0
Położenie i okolica4.1
Gastronomia3.5
infrastruktura4.0
Ogólne wrażenia3.8
Holiday Check

(6 opinii)

Thumb up Holiday Check
67%
4.8 /6

Hotel

4.6

Pokój

5.0

Serwis

4.6

Położenie

4.9

Gastronomia

4.4

Sport i rozrywka

4.5
Opinie użytkowników
Adam
sierpień 2019
3.7 / 6
Zalety
Przyjemna plaża
Wady
Mało urozmaicone jedzenie
Hotel
Bardzo przecięty hotel o zdecydowanie zawyżonym standardzie. Obsługa miła, ale całość usług na słabym poziomie.
Pokoje
Pokój niezły i zadbany. Miał ciekawy widok na morze, a klimatyzacja spisywała się bardzo dobrze. Jedynie z łazienki dochodził niemiły zapach
Gastronomia
Wyżywienie było po prostu do zjedzenia, ale niema co tam liczyć na wyszukane smaki, ani zbyt duże urozmaicenie.
Infrastruktura
Plaża dość niedaleko i była nawet ładna i spokojna.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), 3-6 dni

Zenith na mapie

Jaka jest pogoda w Słonecznym Brzegu?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
7
8
11
15
19
25
28
28
24
18
14
9
średnia temp. w nocy
2
3
5
8
13
18
21
21
18
13
9
5
śr. ilość dni słonecznych
24
22
26
24
23
22
26
28
27
26
26
25
śr. ilość dni deszczowych
7
6
5
6
8
8
5
3
3
5
4
6
średnie opady (mm)
65.01
49.6
44.7
48.21
56.29
58.44
40.37
15.51
37.23
71.1
51.45
70.95
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie