Villa List

Sozopol, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Trwa weryfikacja ceny...

Villa List zdaniem specjalistów Urlop.pl

Z okien Villa List roztaczają się piękne widoki na morze, które wielu gości bardzo docenia. Położenie hotelu w centrum Sozopola umożliwia szybkie dotarcie zarówno na plażę, jak i do zabytkowej części miasta. Bliskość piaszczystej plaży szczególnie przyciąga osoby poszukujące wypoczynku nad morzem. Wśród najczęściej wymienianych wad znajdują się liczne uwagi dotyczące łazienek – goście narzekają na ich niewielki metraż, przestarzałe wyposażenie oraz problemy z czystością i nieprzyjemnymi zapachami. Stan techniczny obiektu pozostawia wiele do życzenia: wiele pokoi i części wspólnych wymaga odnowienia, a uwagę zwracają zużyte meble, niedziałająca klimatyzacja oraz problemy z windami. Villa List będzie odpowiednim wyborem dla osób ceniących doskonałą lokalizację i widoki, które nie przykładają dużej wagi do standardu wykończenia wnętrz.

  • bezpośrednio przy plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 40 min.
  • Długość lotu 1h 50min.
  • basen
  • siłownia
  • spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Opis ogólny:Hotel Villa List znajduje się bezpośrednio przy piaszczystej plaży. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Miasto Bourgas jest oddalone o około 30 km (Primorsko około 20 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 35 km od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 10 m. Najbliższe bary i restauracje położone są również w odległości w odległości ok. 10 m. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 10 m. Dalsze możliwości rozrywki podczas pobytu gwarantuje kino (ok. 500 m). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Airport (ok. 40 km). Postój taksówek (ok. 300 m) i przystanek autobusowy (ok. 500 m) zapewniają mobilność na wakacjach. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 35 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 35 km szpital. Lotnisko (BOJ) położone jest ok. 44 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. Kolejne lotnisko (VAR) jest oddalone o ok. 168 km.Wyposażenie :Ten 8-piętrowy hotel, częściowo odnowiony w 2021 roku, oddaje do dyspozycji gości 160 pokoi mieszczących się w budynku głównym i 3 budynkach gospodarczych. Obiekt posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, 4 windy, klimatyzację, sejf (odpłatny), salon fryzjerski, kasyno (czynne w godzinach 00:00 - 00:00) oraz parking (płatny). W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Poza tym hotel posiada 3 sale konferencyjne z łącznie 200 miejscami siedzącymi, a także dostępem do Internetu. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Obsługa pokojowa, usługa prania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie. Za usługę prasowania mogą obowiązywać opłaty.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci (możliwość użytkowania od czerwca do września). W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami (bar zaprasza od godziny 10:00 - 18:00).Wyżywienie:Śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 10:00) w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację. Pełne wyżywienie Plus obejmuje śniadanie, obiad i kolację jak również napoje podczas posiłków (w limitowanej ilości). Menu dla dzieci. All Inclusive Light: śniadanie, obiad i kolacja. Woda (07:30 - 22:00) oraz napoje bezalkoholowe (11:00 - 22:00). Dodatkowo piwo, wino oraz kawa i herbata w określonych godzinach. Ponadto bezpłatny Internet.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia. W odległości ok. 100 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). Oferty wellness: strefa spa, taras słoneczny, saunę, jacuzzi, łaźnia parowa, hammam i masaże za opłatą.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, rosyjsku i po bułgarsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard oraz Visa.
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa;  lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Dane GPS hotelu Villa List
N 42º 25' 5.196"
E 27º 41' 46.5108"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Villa List w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1085 opinii z różnych źródeł
3.9 / 6
Przeciętny
73% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
343 opinie
5.0
187 opinii
4.0
280 opinii
3.0
160 opinii
2.0
60 opinii
1.0
55 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób szukających spokoju (78%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (67%)
  • osób oszczędnych (33%)
  • rodzin z dziećmi (33%)
  • nowożeńców (11%)
  • wymagających klientów (11%)
  • osób niewymagających (11%)
  • osób młodych i aktywnych (11%)
  • osób szukających rozrywek (11%)
Najczęściej oceniane:
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Jedzenie
  • Atmosfera i traktowanie gości

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Villa List

Opinie o hotelu i otoczeniu

Villa List zachwyca doskonałą lokalizacją – położona jest tuż przy plaży i w samym sercu Sozopola, co pozwala cieszyć się zarówno urokami morza, jak i spacerami po historycznym centrum miasta. Goście często podkreślają piękne widoki na morze i starą część Sozopola, które można podziwiać z wielu pokoi oraz tarasu restauracyjnego. Teren wokół hotelu jest zadbany, z dużą ilością zieleni i przyjemnymi miejscami do odpoczynku. Budynek składa się z kilku części o zróżnicowanej architekturze, co sprawia, że układ hotelu jest nieco nietypowy, ale większość gości docenia przestronność i wygodę części wspólnych. Czystość w częściach wspólnych oraz na terenie obiektu oceniana jest pozytywnie, choć pojawiają się opinie, że niektóre elementy wymagają odświeżenia. Villa List to dobry wybór dla osób ceniących bliskość plaży, piękne widoki i wygodny dostęp do atrakcji Sozopola.

Opinie o pokoju

W ofercie znajdują się pokoje o zróżnicowanej wielkości i standardzie – od przestronnych, nowoczesnych wnętrz z widokiem na morze, po mniejsze, skromniej urządzone pomieszczenia. Część pokoi została odnowiona i wyróżnia się czystością oraz codzienną wymianą ręczników, co docenia wielu gości. Udogodnienia obejmują klimatyzację, która w nowszych pokojach działa sprawnie, a niektóre pokoje posiadają balkony lub tarasy, idealne do relaksu. W łazienkach przeważają prysznice, jednak ich funkcjonalność i czystość są oceniane różnie – w nowszych częściach goście chwalą przestronność i świeżość, natomiast w starszych mogą pojawić się uwagi dotyczące zapachów czy drobnych niedogodności technicznych. Regularna obsługa sprzątająca dba o porządek w pokojach. Ogólnie, pokoje zapewniają wygodę i dobre warunki do wypoczynku, szczególnie w wyższych standardach i odnowionych częściach obiektu.

Opinie o gastronomii

Śniadania w hotelu są obfite i oferują szeroki wybór, a ich świeżość jest często podkreślana przez gości. Wiele opinii wskazuje na smaczne potrawy serwowane podczas posiłków, choć niektórzy zwracają uwagę na monotonię lub ograniczoną różnorodność dań, zwłaszcza przy dłuższych pobytach. Restauracja z widokiem na morze tworzy przyjemną atmosferę podczas jedzenia, a kawa serwowana do śniadania zdobywa pozytywne opinie. W ofercie hotelu znajdują się również napoje oraz drinki w barze przy basenie i w lobby, które są chwalone za jakość i przystępne ceny. Część gości wyraża zastrzeżenia co do jakości niektórych potraw lub ich świeżości, jednak zdecydowana większość podkreśla, że posiłki są smaczne i pozwalają na komfortowe rozpoczęcie dnia. Ogólne wrażenia z oferty gastronomicznej są dobre, a lokalizacja restauracji sprzyja relaksowi podczas posiłków.

Opinie o basenie

Przestronny basen z licznymi leżakami stanowi duży atut obiektu, a goście doceniają czystość oraz otoczenie pełne zieleni, sprzyjające relaksowi. Dla rodzin z dziećmi basen jest atrakcyjnym miejscem do wspólnego spędzania czasu. W sezonie letnim można korzystać z leżaków i parasoli, choć czasami pojawiają się uwagi o ich niewystarczającej liczbie. Teren wokół basenu jest zadbany, jednak niektórzy goście zwracają uwagę na potrzebę odnowienia niektórych elementów wyposażenia. Dostępny jest także basen wewnętrzny, choć poza sezonem nie zawsze bywa w pełni funkcjonalny. Brak aquaparku rekompensuje komfortowa strefa basenowa, która zapewnia przyjemny wypoczynek.

Opinie o plaży

Tuż przy hotelu rozciąga się szeroka, piaszczysta plaża, która jest łatwo dostępna i doceniana przez gości poszukujących wypoczynku nad morzem. To idealne miejsce zarówno na rodzinny relaks, jak i romantyczne spacery o zachodzie słońca. Z wielu pokoi Villa List roztacza się piękny widok na morze i centralną plażę. Leżaki i parasole dostępne są za dodatkową opłatą, a w pobliżu znajdują się bary oraz punkty gastronomiczne. W sezonie plaża jest zadbana i czysta, a łagodne zejście do morza sprawia, że miejsce to jest odpowiednie także dla dzieci. Brak rafy, konieczności używania specjalnego obuwia czy obecności pomostu potwierdza typowo piaszczysty, komfortowy charakter tej plaży.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Dogodna lokalizacja oraz hotelowy basen sprawiają, że Villa List jest często wybierana przez rodziny z dziećmi. Obiekt zapewnia przyjazną atmosferę i komfortowe warunki dla rodzin, jednak według opinii wielu gości udogodnienia dla najmłodszych nie należą do najmocniejszych stron hotelu – pojawiają się uwagi dotyczące braku dedykowanego menu dla dzieci oraz ograniczonych rozwiązań dla rodzin z wózkami. Zadowolenie budzi natomiast czystość i przestronność pokoi, co jest istotne dla rodzin podróżujących z dziećmi. Całościowo, miejsce sprawdzi się na rodzinny wyjazd, choć warto rozważyć indywidualne potrzeby najmłodszych przed dokonaniem rezerwacji.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie obiektu dostępny jest basen oraz sala fitness, co sprzyja aktywnemu wypoczynkowi i relaksowi podczas pobytu. Basen cieszy się popularnością wśród gości, choć czasami pojawiają się uwagi dotyczące czystości lub temperatury wody. Sala fitness wyposażona jest w podstawowy sprzęt, umożliwiając codzienny trening, jednak niektórzy zwracają uwagę na niewielką przestrzeń i stan urządzeń. W hotelu panuje spokojna atmosfera, co pozwala na relaks i wyciszenie. Okolica zachęca do korzystania z pięknych plaż oraz spacerów po urokliwym Sozopolu, co stanowi dodatkową atrakcję dla osób lubiących aktywność na świeżym powietrzu. Brak bogatego programu animacji czy dyskotek sprawia, że Villa List to propozycja szczególnie dla osób ceniących ciszę i własny plan wypoczynku.

Opinie o położeniu i okolicy

Wyjątkowe położenie w samym sercu Sozopola, tuż przy plaży i w sąsiedztwie zabytkowej starówki, sprawia, że Villa List jest doskonałą bazą wypadową do poznawania uroków południowego wybrzeża Bułgarii. Urokliwe uliczki, liczne restauracje, klimatyczne bary oraz sklepy znajdują się w zasięgu krótkiego spaceru, co pozwala w pełni korzystać z atmosfery tego historycznego miasteczka. Okolica słynie z malowniczych, piaszczystych plaż, które zachęcają do wypoczynku i długich spacerów promenadą. Bliskość zarówno centrum, jak i najważniejszych atrakcji umożliwia łatwe zaplanowanie aktywnego dnia – od zwiedzania po relaks nad morzem. W okolicy nie brakuje również supermarketów i lokalnych stoisk, gdzie można zaopatrzyć się w najpotrzebniejsze rzeczy.

Ocena klientów
Holiday Check
4.9 / 6
Dobry
84% osób poleca
(19 opinii)
Hotel i otoczenie4.9
Pokoje4.9
Położenie i okolica5.3
Gastronomia4.8
infrastruktura4.8
Ogólne wrażenia4.6
Holiday Check

(96 opinii)

Thumb up Holiday Check
73%
4.1 /6

Hotel

4.1

Pokój

3.3

Serwis

4.1

Położenie

5.2

Gastronomia

4.5

Sport i rozrywka

4.0
Opinie użytkowników
Dariusz
czerwiec 2022
Zweryfikowane
5.6 / 6
Uzasadnienie
Hotel godny polecenia. Miła obsługa, codziennie wysprzątany pokój i to dokładnie. Obfite śniadanie. Basen, morze w zasięgu ręki. Piękna starówka.
Dane wyjazdu
śniadania (BB), zwiedzanie, pokój standardowy, 1 tydzień, inny, podróżuje 3-4 razy w roku

Villa List na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie