Gloria

Św. Konstantyn i Elena, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Trwa weryfikacja ceny...

Gloria zdaniem specjalistów Urlop.pl

Bliskość plaży to ważny atut Gloria, szczególnie dla rodzin z dziećmi, które doceniają czyste plaże i spokojną atmosferę w okolicy. Pokoje są zazwyczaj czyste i przestronne, a obsługa przyjazna. Występują jednak problemy z higieną i stanem technicznym obiektu. Meble bywają przestarzałe, a niektóre pokoje niewielkie i słabo utrzymane. Jakość jedzenia pozostawia wiele do życzenia, często jest monotonne i nieświeże. Basen jest czysty i funkcjonalny, choć zamykany wieczorem. W hotelu można napotkać braki w infrastrukturze i higienie. Lokalizacja i relaksujący klimat są cenione przez mniej wymagających turystów, którzy planują zwiedzanie i wypoczynek na plaży.

  • ok. 500m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • Długość lotu 1h 30min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis obiektu
Opis ogólny:
Ośrodek hotelowy Gloria jest oddalony o ok. 8 km od Varna. Najbliższa plaża znajduje się ok. 600 m od hotelu. Najbliższe sklepy znajdują się ok. 600 m od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 500 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 600 m. Przystanek autobusowy (ok. 500 m) zapewnia mobilność podczas urlopu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 8 km szpital. Lotnisko (VAR) położone jest ok. 17 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. Kolejne lotnisko (BOJ) jest oddalone o ok. 129 km.
Wyposażenie :
Ten 4-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 120 pokoi. Hotel posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby, windę, klimatyzację, sejf (odpłatny) oraz parking (płatny). Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Opieka medyczna jest dostępna odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci i jedna zjeżdżalnia wodna. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie).
Wyżywienie:
All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Bezpłatny dostęp do Internetu.
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: aerobik, bilard (bezpłatnie) i tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 250 m od hotelu). W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego. Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 3 - 12 lat).
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po rosyjsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.
Standard Pokój (balkon lub taras):
Pokoje wyposażone są w łóżko pojedyncze, dodatkowe łóżko, terakotę, łóżeczko dziecięce (bezpłatnie), ogrzewanie (regulowane indywidualnie), balkon, Internet (bezpłatnie) oraz telewizję kablową oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z prysznicem. Ręczniki zmieniane są dwa razy w tygodniu. Powierzchnia: OK 18 m.

Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa;  lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Dane GPS hotelu Gloria
N 43º 13' 45.8436"
E 28º 0' 31.3164"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Gloria w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1368 opinii z różnych źródeł
3.1 / 6
Średni
49% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
374 opinie
5.0
0 opinii
4.0
312 opinii
3.0
227 opinii
2.0
138 opinii
1.0
317 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Gloria

Opinie o hotelu i otoczeniu

Obiekt położony jest w zielonej, parkowej okolicy, co sprzyja spacerom i relaksowi. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się sklepy, supermarket oraz piękne, szerokie plaże, do których można dotrzeć w kilka minut pieszo. Goście zwracają uwagę na atrakcyjny ogród wokół hotelu, pełen zadbanej roślinności, który dodaje uroku całemu kompleksowi. Z wyższych pięter rozciągają się ładne widoki na okolicę i morze. Wspólne przestrzenie oraz teren wokół hotelu są utrzymywane w czystości, choć niektórzy wskazują na potrzebę odświeżenia i drobnych napraw. Gloria jest raczej rozległa, a jej największym atutem pozostaje lokalizacja blisko plaży oraz spokojna atmosfera w otoczeniu zieleni.

Opinie o pokoju

Pokoje w hotelu Gloria są zazwyczaj niewielkie i prosto urządzone, wyposażone w podstawowe udogodnienia, takie jak klimatyzacja, lodówka czy telewizor. W niektórych opiniach pojawiają się pochwały za codzienne sprzątanie oraz regularną wymianę pościeli i ręczników, jednak wielu gości zwraca uwagę na niedostateczną czystość, zużyte meble oraz obecność nieprzyjemnych zapachów. Komfort snu bywa ograniczony przez niewygodne materace i poduszki, a także słabą izolację akustyczną między pokojami. Łazienki często opisywane są jako bardzo małe, z problemami takimi jak nieszczelne prysznice, wilgoć czy pleśń. Sprawna klimatyzacja pomaga w upalne dni. Ogólnie warunki w pokojach i łazienkach są oceniane jako przeciętne – odpowiednie dla osób o niewygórowanych wymaganiach i szukających ekonomicznego wypoczynku.

Opinie o gastronomii

Oferta kulinarna w hotelu Gloria spotyka się z mieszanymi opiniami. Wielu gości docenia różnorodność potraw, dostępność świeżych warzyw i słodkości, a także możliwość skorzystania z lokalnych napojów i alkoholi w barze. Niektórzy chwalą urozmaicone posiłki oraz to, że nawet dzieci mogą znaleźć coś dla siebie. Z drugiej strony pojawiają się uwagi dotyczące monotonnego menu, powtarzalnych dań oraz ograniczonego wyboru, zwłaszcza dla najmłodszych. Część osób wskazuje na niską jakość niektórych produktów oraz niewystarczającą dbałość o czystość naczyń i higienę w restauracji. W barze dostępne są podstawowe napoje oraz lokalne piwo i wino, choć oferta nie zawsze spełnia oczekiwania bardziej wymagających gości.

Opinie o basenie

Duży i czysty basen stanowi wygodne miejsce do wypoczynku dla gości hotelu. Na terenie obiektu znajdują się dwa baseny – jeden z nich przeznaczony dla dzieci, co doceniają rodziny. Leżaki przy basenie są bezpłatne, choć w szczycie sezonu może brakować wolnych miejsc. Dodatkową atrakcją są zjeżdżalnie wodne w sąsiednim hotelu, z których mogą korzystać dzieci i młodzież. Basen bywa zamykany dość wcześnie, zwykle około godziny 18:00, co niektórym osobom może ograniczać czas relaksu. Opinie dotyczące czystości basenu są podzielone – część gości chwali porządek, inni zwracają uwagę na sporadyczne niedociągnięcia.

Opinie o plaży

W niedużej odległości od hotelu znajduje się szeroka, piaszczysta plaża, do której można dotrzeć w ciągu 5–10 minut spacerem. Goście doceniają czystość oraz komfortowe warunki do wypoczynku, szczególnie dla rodzin z dziećmi – dostępne są zarówno spokojniejsze zatoki, jak i fragmenty z głębszą wodą. Plaża nie jest połączona z rafą, a łagodne wejście do morza nie wymaga specjalnego obuwia. W okolicy można znaleźć zarówno bezpłatne miejsca na własny ręcznik, jak i strefy z leżakami i parasolami do wynajęcia. W pobliżu dostępne są bary oraz dodatkowe atrakcje, takie jak sklepy czy punkty z pamiątkami. Piaszczysta plaża uchodzi za jeden z większych atutów lokalizacji, choć w sezonie może być nieco tłoczno.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny z dziećmi znajdą w hotelu Gloria wiele atrakcji, które zapewniają najmłodszym rozrywkę przez większość dnia. Dostępne są animacje, konkursy, dyskoteki oraz zajęcia sportowe, takie jak bilard, tenis stołowy czy boiska do piłki nożnej i siatkówki. Dla maluchów przygotowano brodzik oraz możliwość korzystania ze zjeżdżalni wodnych w sąsiednim hotelu, co stanowi dodatkową atrakcję. Basen cieszy się pozytywnymi opiniami, choć bywa zamykany dość wcześnie, a wieczorami brakuje rozrywek dla dzieci. W restauracji dzieci mogą liczyć na lody i słodkie przekąski w wyznaczonych godzinach. Pomimo pewnych uwag dotyczących jakości animacji i ograniczonej liczby zajęć po godzinie 18:00, miejsce to wybierane jest przez rodziny szukające prostych i niedrogich wakacji z dziećmi.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie obiektu nie brakuje rozrywki dla dzieci, w tym animacji, konkursów, mini dyskotek oraz zajęć z animatorami. Goście mają do dyspozycji basen, a w pobliżu znajdują się zjeżdżalnie wodne dostępne także dla dzieci powyżej 6. roku życia. Dla osób aktywnych przygotowano stoły do tenisa stołowego, bilard oraz boiska do siatkówki i piłki nożnej. W ciągu dnia odbywają się zajęcia ruchowe, takie jak gimnastyka na lądzie i w wodzie. Zorganizowane atrakcje dla najmłodszych sprzyjają nawiązywaniu nowych znajomości i aktywnemu spędzaniu czasu. Wieczorami dzieci mogą uczestniczyć w dyskotece organizowanej w sąsiedztwie hotelu.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie w sercu kurortu Święty Konstantyn i Elena zapewnia łatwy dostęp do nadmorskich atrakcji oraz otoczenie zielenią. W spacerowej odległości znajduje się kilka urokliwych, piaszczystych plaż, z których jedna oferuje spokojną zatokę idealną dla rodzin z dziećmi, a druga dostęp do otwartego morza. W okolicy działa wiele sklepów, w tym popularny supermarket oraz punkty wymiany walut, co ułatwia codzienne zakupy. W pobliżu można odwiedzić słynny klasztor Konstantyna i Heleny, a także skorzystać z lokalnych targów z pamiątkami, odzieżą i innymi usługami typowymi dla nadmorskich kurortów. Dodatkową atrakcją są zjeżdżalnie wodne oraz park wodny w sąsiednim obiekcie, z których mogą korzystać także goście hotelu. Sama miejscowość sprzyja spacerom i relaksowi, a bliskość lotniska zapewnia wygodny dojazd.

Ocena klientów
Holiday Check
1.8 / 6
Mierny
0% osób poleca
(5 opinii)
Hotel i otoczenie1.6
Pokoje1.6
Położenie i okolica2.6
Gastronomia1.4
infrastruktura1.8
Ogólne wrażenia1.5
Opinie użytkowników
adusia
sierpień 2018
1.2 / 6
Uzasadnienie
Odradzam przyjazd tu, straciliśmy tylko pieniądze.
Hotel
To naprawdę okropne miejsce! Fatalny personel. Jedzenie takie, że szkoda komentować, wszędzie brudno, grzyb w klimatyzacji, noooo hotel jakby żywcem wyjęty z komuny. Najgorszy w jakim byliśmy.
Gastronomia
Ohydne posiłki i straszny klimat!
Infrastruktura
Zupełnie nic nie ma.
Położenie
W okolicy też praktycznie nic nie ma. Ale jak ktoś lubi to cicho.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień, Itaka

Gloria na mapie

Jaka jest pogoda w Św. Konstantynie i Elenie?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
5
7
12
17
21
26
30
30
25
18
13
7
średnia temp. w nocy
-3
-1
3
6
10
15
17
17
13
8
4
0
śr. ilość dni słonecznych
19
19
23
23
22
21
26
28
27
26
25
21
śr. ilość dni deszczowych
12
9
8
7
9
9
5
3
3
5
5
10
średnie opady (mm)
65.59
53.65
63.82
58.77
82.98
84.49
54.74
28.19
36.34
60.85
48.34
61.69
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie