Koral

Św. Konstantyn i Elena, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Trwa weryfikacja ceny...

Koral zdaniem specjalistów Urlop.pl

Dogodna lokalizacja Koral przyciąga osoby, które szukają taniego noclegu blisko sklepów i piaszczystej plaży. W okolicy nietrudno o zakupy, a spacer na plażę zajmuje kilkanaście minut. W wielu opiniach powracają jednak uwagi dotyczące łazienek – sporo osób zwracało uwagę na zaniedbania, wilgoć, pleśń i skromne wyposażenie. Stan techniczny obiektu także często bywa krytykowany, szczególnie jeśli chodzi o przestarzałe instalacje, awarie i brak remontów. Goście niejednokrotnie narzekali na czystość zarówno w pokojach, jak i w częściach wspólnych. Mimo tych wad niektórzy podkreślali, że przy niskiej cenie i niewielkich oczekiwaniach można tu znaleźć miejsce na budżetowy pobyt.

  • ok. 550m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • Długość lotu 1h 30min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis ogólny:
Ok. 500 m od piaszczystej plaży (płatny transfer na plażę) leży ośrodek hotelowy Koral Sveti Konstantin. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 500 m. Miasto Varna jest oddalone o około 8 km. Trzeba pokonać około 300 m, aby dotrzeć do supermarketu bądź pozostałych sklepów. Najbliższe bary i restauracje położone są również w odległości w odległości ok. 300 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Aladzha Monastery (ok. 9 km), Golden Sands (ok. 9 km), Aquapolis (ok. 9 km) oraz Albena (ok. 22 m). Postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (ok. 300 m). Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 8 km. Lotnisko (VAR) położone jest ok. 17 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. Kolejne lotnisko (BOJ) jest oddalone o ok. 129 km.
Wyposażenie :
Ten 5-piętrowy hotel, częściowo odnowiony w 2023 roku, oddaje do dyspozycji gości 110 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję, lobby z barem, windę, klimatyzację, sejf (odpłatny), parking (bezpłatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi w wyznaczonych miejscach. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną z łącznie 180 miejscami siedzącymi, dostępem do Internetu, a także cateringiem. Usługa sprzątania pokoi, usługa prasowania oraz usługa konsjerża są bezpłatne. Obsługa pokojowa, usługa prania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen z basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami.
Wyżywienie:
Śniadanie w formie szwedzkiego stołu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie, obiad i kolację i menu dla dzieci. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Woda w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe, piwo, wino, kawa i herbata, ciasta i wyroby cukiernicze, lokalne alkohole, późne śniadanie oraz przekąski.
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis stołowy (za ewentualną opłatą), bilard (za opłatą) i siłownia. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: saunę i masaże za opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego. Opieka nad dziećmi: program animacji. Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku i po rosyjsku. Dostępne opcje płatnicze: American Express, Visa oraz Eurocard/MasterCard.
Standard Pokój 
Pokoje wyposażone są w dwa łóżka pojedyncze lub łóżko pojedyncze, wykładzinę dywanową, czajnik (za ewentualną opłatą), balkon, sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną oraz klimatyzację z centralnym sterowaniem (od czerwca do września). Łazienka z wanną i prysznicem. Ręczniki zmieniane są codziennie. Powierzchnia: ok. 16 m.
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa;  lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Dane GPS hotelu Koral
N 43º 13' 45.4289"
E 28º 0' 21.8473"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Koral w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1030 opinii z różnych źródeł
3.2 / 6
Średni
53% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
225 opinii
5.0
140 opinii
4.0
186 opinii
3.0
189 opinii
2.0
47 opinii
1.0
243 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • rodzin z dziećmi (50%)
  • osób niewymagających (38%)
  • osób szukających spokoju (25%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (13%)
  • wymagających klientów (13%)
  • osób oszczędnych (13%)
  • osób młodych i aktywnych (13%)
Najczęściej oceniane:
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Basen
  • Łazienka
  • Klimatyzacja
  • Stan techniczny
  • Wygląd i teren hotelu
  • Jedzenie

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Koral

Opinie o hotelu i otoczeniu

Koral położony jest w spokojnej części miejscowości, niedaleko plaży i supermarketu, co ułatwia codzienne funkcjonowanie. Otoczenie hotelu to zieleń, drzewa i ogród, który niektórzy chwalą za przyjemny klimat, choć pojawiają się głosy o potrzebie lepszej pielęgnacji. Budynek jest starszy, a w wielu miejscach widoczne są ślady zużycia i konieczność odświeżenia infrastruktury. Opinie o czystości są mieszane – część osób docenia regularne sprzątanie, inni wskazują na niedociągnięcia. Okolica sprzyja spokojnemu wypoczynkowi, choć w sezonie bywa głośniej. Widoki z hotelu nie należą do jego atutów, a niektóre pokoje wychodzą na ścianę lub inne budynki. Koral sprawdzi się jako budżetowa baza wypadowa dla osób, które nie oczekują wysokiego standardu i cenią ciszę.

Opinie o pokoju

Standard i stan pokoi są bardzo zróżnicowane. Niektórzy goście chwalą przestronność, wygodne łóżka i codzienne sprzątanie, jednak pojawiają się liczne uwagi dotyczące zaniedbań, takich jak stara wykładzina, wilgoć, nieprzyjemny zapach, obecność pleśni czy brudne ściany. W niektórych pokojach występują problemy z klimatyzacją oraz brakiem ciepłej wody. Łazienki wymagają odnowienia, często pojawiają się w nich ślady pleśni i nieszczelności, a czystość pozostawia wiele do życzenia. Goście zgłaszają także niedociągnięcia w wymianie ręczników oraz utrzymaniu porządku. Warunki zakwaterowania mogą się różnić i nie zawsze odpowiadają prezentowanym zdjęciom.

Opinie o gastronomii

Opinie na temat wyżywienia są podzielone. Część gości docenia świeżość i smak potraw, inni narzekają na monotonię menu, zwłaszcza przy dłuższym pobycie. Śniadania i kolacje serwowane są w formie bufetu, jednak wybór dań nie zawsze spełnia oczekiwania wszystkich odwiedzających. Niektórzy chwalą ilość i jakość posiłków, inni zwracają uwagę na powtarzalność i letnią temperaturę potraw. W opcji all inclusive napoje, kawa i wybrane alkohole dostępne są tylko w określonych godzinach, a po zamknięciu baru większość trunków i przekąsek jest dodatkowo płatna. Jakość napojów, szczególnie tych z automatów, bywa oceniana jako niska.

Opinie o basenie

Na terenie obiektu znajduje się duży, zewnętrzny basen, który często pojawia się w opiniach jako jeden z głównych atutów. Woda zazwyczaj jest czysta, a codzienne sprzątanie liści i dbanie o porządek wokół basenu są zauważalne. Przy basenie dostępne są leżaki, choć czasem może ich brakować. Wydzielona strefa dla dzieci cieszy się uznaniem rodzin. Zdarzają się jednak uwagi dotyczące okresowego braku odpowiedniej higieny, śliskich płytek wokół basenu oraz braku kontroli nad hałasem i zachowaniem niektórych użytkowników. Część gości zwraca uwagę, że z basenu korzystają również osoby spoza hotelu, co nie wszystkim odpowiada.

Opinie o plaży

Piaszczysta plaża położona jest w niewielkiej odległości od hotelu, najczęściej wymieniana jako 5–10 minut spacerem, choć niektórzy wspominają o nieco dłuższej trasie. Okolica uchodzi za spokojną, a sama plaża opisywana jest jako cicha i bezpieczna, z łagodnym zejściem do morza. Brak rafy, pomostu czy konieczności używania specjalnego obuwia. Plaża tworzy zatoczki, co nadaje jej kameralny charakter, jednak pojawiają się różne opinie na temat czystości – część osób była zadowolona, inni wskazywali na niedociągnięcia. W niektórych recenzjach wspominano o barze na plaży, ale nie jest to standard dla całego wybrzeża w pobliżu hotelu. Mimo pewnych zastrzeżeń większość gości pozytywnie ocenia dostępność i charakter tej piaszczystej plaży.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Na terenie hotelu znajduje się basen z wydzieloną strefą dla dzieci, a także trampolina i miejsce do zabawy. Goście często zwracają uwagę na brak placu zabaw oraz ograniczoną liczbę atrakcji dla najmłodszych. Kącik dla dzieci bywa oceniany bardzo krytycznie, pojawiają się opinie o zaniedbanych i uszkodzonych zabawkach. Nie przewidziano animacji ani profesjonalnej opieki. W recenzjach pojawiają się również uwagi dotyczące bezpieczeństwa, takie jak brak zabezpieczeń w oknach czy niedostosowana winda. Ten obiekt może odpowiadać rodzinom, które nie oczekują rozbudowanej infrastruktury dla dzieci i stawiają na prostsze rozwiązania.

Opinie o rozrywce i sport

Na miejscu dostępny jest basen, który bywa chwalony za czystość, choć niektórzy zauważają jego wiek i śliskie płytki wokół. Goście mogą korzystać z sali fitness, masaży, bilarda czy ping-ponga, jednak część atrakcji wymaga dodatkowej opłaty. Program animacyjny jest ograniczony, a wieczorne rozrywki pojawiają się sporadycznie lub w niewielkim zakresie. Czasem organizowana jest muzyka na żywo przy basenie, ale ogólnie atmosfera pozostaje spokojna i nie ma tu wielu głośnych wydarzeń. Osoby szukające ciszy i relaksu raczej będą zadowolone, natomiast amatorzy intensywnej rozrywki mogą poczuć niedosyt.

Opinie o położeniu i okolicy

Obiekt znajduje się w spokojnej części Świętego Konstantyna i Heleny, gdzie panuje kameralna atmosfera bez tłumów i typowych nadmorskich straganów. W kilka minut można dojść do szerokiej, piaszczystej plaży, a wzdłuż niej ciągną się promenady idealne na spacery. W pobliżu hotelu działa sklep Lidl oraz inne lokale, gdzie można zrobić zakupy lub zjeść poza obiektem. Przystanki autobusowe zapewniają łatwy dojazd do Warny i okolicznych atrakcji. Sama miejscowość nie oferuje wielu rozrywek, dlatego miejsce to polecane jest osobom szukającym ciszy i wypoczynku. Warto pamiętać, że wybór restauracji i barów w okolicy jest ograniczony, a ceny bywają wyższe niż w centrum Warny.

Ocena klientów
Holiday Check
4.2 / 6
Dobry
67% osób poleca
(24 opinie)
Hotel i otoczenie4.3
Pokoje4.3
Położenie i okolica4.3
Gastronomia4.0
infrastruktura4.0
Ogólne wrażenia4.6
Holiday Check

(140 opinii)

Thumb up Holiday Check
47%
4.2 /6

Hotel

4.2

Pokój

3.4

Serwis

2.8

Położenie

3.7

Gastronomia

2.8

Sport i rozrywka

2.5
Opinie użytkowników
Maciej
lipiec 2024
1.0 / 6
Zalety
Czysty zadbany basen.
Wady
Hotel wymaga remontu, wilgoć w pokoju nie działająca klimatyzacja. Codzienne braki w dostawie prądu kilka razy po 5 do 10 min, brak ciepłej wody.
Jedzenie dosyć dobre ale mały wybór.
Uzasadnienie
Hotel określany jest jako rodzinny, a w rzeczywistości to przyjmują wszystkich również grupy kolonijne. Jak ktoś chce odpocząć to nie ma szans. Trafiliśmy na grupę taneczną z Gruzji. Na stołówce trzeba było się przepychać z nimi aby cokolwiek do jedzenia dostać. W basenie tak jakby wody nie widzieli no i bieganie do 1wszej w nocy po korytarzu i trzaskanie drzwiami żadnej kontroli dorosłych nad nimi. Tragedia!!!

Koral na mapie

Jaka jest pogoda w Św. Konstantynie i Elenie?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
5
7
12
17
21
26
30
30
25
18
13
7
średnia temp. w nocy
-3
-1
3
6
10
15
17
17
13
8
4
0
śr. ilość dni słonecznych
19
19
23
23
22
21
26
28
27
26
25
21
śr. ilość dni deszczowych
12
9
8
7
9
9
5
3
3
5
5
10
średnie opady (mm)
65.59
53.65
63.82
58.77
82.98
84.49
54.74
28.19
36.34
60.85
48.34
61.69
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie