Garden of Eden

Święty Włas, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Trwa weryfikacja ceny...

Garden of Eden zdaniem specjalistów Urlop.pl

Piękne ogrody i liczne baseny wyróżniają Garden of Eden. Piaszczysta plaża znajduje się w bliskim sąsiedztwie i oferuje leżaki oraz parasole za dodatkową opłatą. Pokoje są przestronne, czyste i dobrze wyposażone, choć niektóre wymagają odświeżenia. W ofercie dostępne są różnorodne restauracje serwujące smaczne posiłki. Obsługa jest pomocna i uprzejma. Wadą są łazienki, które mogą mieć problemy z przeciekami i stanem technicznym. To miejsce sprawdzi się dla osób szukających spokojnego wypoczynku w otoczeniu zieleni z łatwym dostępem do plaży i basenów.

  • ok. 100m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 40 min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis
Kompleks Garden of Eden składa się z 5* części hotelowej z pokojami dwuosobowymi i apartamentami oraz 4* cześci apartamentowej.
LOKALIZACJA - w Sveti Vlas, ok. 2 km od centrum kurortu, ok. 7 km od centrum Słonecznego Brzegu, ok. 35 km od lotniska w Burgas
PLAŻA -ok. 20-120 m od hotelu - w zależności od lokalizacji pokoju w kompleksie, plaża piaskowo-żwirkowa,  parasole i leżaki płatne
HOTEL -  recepcja, winda, ogród, restauracja główna, 2 restauracje a la carte, 3 bary
Płatne: sklep z pamiątkami, minimarket, sejf w recepcjiWi-Fi w miejscach ogólnodostępnych 
POKOJE  - Typu Standard - ok. 25 m2, 2-osobowy, możliwość 1 dostawki
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, telefon, sejf (płatny), minibar (płatny), bakon/taras (stolik, krzesełka)Inne dostępne pokoje:
Typu SINGLE (pokój jednoosobowy)
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - 7 basenów, basen kryty, parasole i leżaki przy basenie bezpłatne, siatkówka, piłka nożna, tenis stołowy, aqua aerobik, animacje dzienne i wieczorne
Płatne: bilard, sporty wodne na plaży, korty tenisowe, spa, sauna, jacuzzi, masaże, łaźnia tureckaWięcej informacji o hotelu: https://gardenofeden.bg/ 
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa;  lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Dane GPS hotelu Garden of Eden
N 42º 42' 28.2995"
E 27º 46' 40.4095"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Garden of Eden w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1642 opinie z różnych źródeł
4.7 / 6
Dobry
82% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
605 opinii
5.0
492 opinie
4.0
286 opinii
3.0
136 opinii
2.0
52 opinie
1.0
71 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • rodzin z dziećmi (100%)
  • osób szukających spokoju (75%)
  • osób oszczędnych (25%)
  • nowożeńców (13%)
  • wymagających klientów (13%)
  • osób szukających rozrywek (13%)
Najczęściej oceniane:
  • Pokój
  • Ogród
  • Basen
  • Cisza
  • Czystość i porządek
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Plaża
  • Animacje

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Garden of Eden

Opinie o hotelu i otoczeniu

Garden of Eden to rozległy, malowniczo położony kompleks, który wyróżnia się wyjątkowo zadbanymi ogrodami, bujną roślinnością i przemyślaną architekturą z wieloma niskimi budynkami otoczonymi zielenią. Całość znajduje się tuż przy pięknej, piaszczystej plaży z widokiem na Morze Czarne, co zapewnia gościom możliwość relaksu w niezwykle atrakcyjnej scenerii oraz łatwy dostęp do kąpieli morskich i spacerów brzegiem morza. Na terenie obiektu znajduje się wiele basenów otoczonych kwiatami, a z licznych miejsc rozciągają się zachwycające widoki na morze i okoliczne wzgórza. Kompleks jest bardzo przestronny, cichy i zapewnia poczucie spokoju, co docenią osoby szukające wypoczynku z dala od miejskiego zgiełku. Części wspólne, zwłaszcza ogrody i baseny, są utrzymane w bardzo dobrym stanie i regularnie pielęgnowane, co tworzy przyjemną atmosferę. Warto jednak mieć na uwadze, że niektóre elementy infrastruktury wymagają odświeżenia, a teren jest dość rozległy i miejscami pagórkowaty, co może stanowić wyzwanie dla osób z ograniczoną mobilnością.

Opinie o pokoju

Pokoje w Garden of Eden zapewniają dużą przestrzeń i są wyposażone w udogodnienia przydatne podczas pobytu, takie jak klimatyzacja i dobrze wyposażone aneksy kuchenne. Goście doceniają częste wymiany ręczników oraz sprawne działanie klimatyzacji, co szczególnie przydaje się w upalne dni. Wiele apartamentów wyróżnia się czystością i funkcjonalnością, choć niektóre z nich wymagają odświeżenia i mają bardziej podstawowe wyposażenie. W łazienkach mogą występować nieszczelności pryszniców lub wanien, a czasem problemy z odpływem wody, co może prowadzić do zalania podłogi. Pojawiają się również uwagi dotyczące komfortu łóżek – część gości uznała materace za niewygodne lub zużyte. Mimo tych niedogodności, przestronne pokoje i regularna wymiana ręczników sprzyjają udanemu wypoczynkowi.

Opinie o gastronomii

Kilka restauracji dostępnych na terenie kompleksu, w tym włoska i rybna, cieszy się uznaniem gości za jakość potraw i różnorodność smaków. Bufet śniadaniowy oraz kolacje oferują szeroki wybór dań, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie, a osoby na diecie wegetariańskiej również docenią dostępność odpowiednich opcji. Goście zwracają uwagę na atrakcyjny wygląd stołów bufetowych oraz bogactwo dostępnych dań i deserów, choć pojawiają się opinie, że niektóre potrawy mogłyby być lepiej doprawione lub cieplejsze. Na miejscu znajdują się bary oraz supermarket, w którym można zaopatrzyć się w podstawowe produkty i napoje, a także automaty z kawą i napojami bezalkoholowymi. Włoska restauracja z opcją na wynos oraz bar przy plaży umożliwiają urozmaicenie posiłków podczas pobytu. Różnorodność napojów i koktajli w barach sprzyja relaksowi zarówno przy basenach, jak i na plaży.

Opinie o basenie

Goście mają do dyspozycji imponującą liczbę basenów – nawet osiem różnych stref wodnych, w tym baseny o zróżnicowanej głębokości, co sprawdza się zarówno dla rodzin z dziećmi, jak i osób szukających spokojnego wypoczynku. Baseny rozmieszczone są w różnych częściach kompleksu, dzięki czemu nawet w szczycie sezonu można znaleźć miejsce do relaksu bez tłoku. Na terenie obiektu znajdują się również bary przy basenach, a niektóre z nich wieczorami są podświetlane, co tworzy wyjątkowy klimat. Baseny są regularnie sprzątane i otoczone zadbaną zielenią, co podkreśla komfort wypoczynku. Dla najmłodszych przygotowano animacje, a strefy basenowe stanowią dużą atrakcję dla dzieci. Dodatkowo, goście mogą skorzystać z bezpłatnego autobusu do aquaparku w okolicy, co stanowi świetne uzupełnienie wodnych atrakcji.

Opinie o plaży

Piaszczysta plaża przy Garden of Eden jest zadbana i malowniczo położona tuż przy terenie hotelu, co zapewnia szybki i wygodny dostęp z większości budynków. Bliskość morza pozwala dotrzeć na plażę w kilka minut, a osobom z ograniczoną mobilnością dostęp ułatwiają windy. Na miejscu dostępne są leżaki i parasole (za dodatkową opłatą), a także bar oraz restauracja z widokiem na morze. Plaża oferuje również atrakcje wodne, takie jak wypożyczalnia sprzętu do sportów wodnych czy możliwość skorzystania z wodnej taksówki do pobliskiego Nesebyru. Choć nie jest bardzo rozległa, jej kameralność i piękne otoczenie sprzyjają relaksowi. Goście doceniają czystość piasku i spokojną atmosferę, a duża darmowa strefa na ręczniki pozwala wygodnie korzystać z uroków wybrzeża.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny z dziećmi znajdą w Garden of Eden szeroki wybór atrakcji przygotowanych z myślą o najmłodszych. Na terenie kompleksu działa dobrze zorganizowany klub dziecięcy z codziennymi animacjami, grami i zabawami zarówno w budynku, jak i na świeżym powietrzu. Dzieci mogą korzystać z licznych, zadbanych basenów o różnych głębokościach, a wieczorne dyskoteki i specjalne programy rozrywkowe cieszą się dużą popularnością. Rodzice doceniają możliwość pozostawienia pociech pod opieką instruktorów w Klub Kids, co pozwala na swobodny wypoczynek. Cały obiekt jest przestronny i bezpieczny, choć sporadycznie pojawiają się uwagi dotyczące szybkiej jazdy wózków bagażowych. To doskonały wybór dla rodzin poszukujących miejsca przyjaznego dzieciom oraz zróżnicowanych form spędzania czasu.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie Garden of Eden znajduje się imponująca liczba basenów oraz różnorodne strefy przeznaczone zarówno dla osób szukających relaksu, jak i rodzin z dziećmi. Dla najmłodszych przygotowano atrakcyjny klub oraz bogaty program animacji prowadzony przez doświadczonych animatorów, co sprawia, że dzieci świetnie się bawią przez cały dzień. W ciągu dnia można korzystać z prywatnej, piaszczystej plaży z możliwością uprawiania sportów wodnych oraz skorzystać z kortu tenisowego. Aktywności sportowe są łatwo dostępne, choć korzystanie z siłowni wiąże się z dodatkową opłatą, a jej wyposażenie oceniane jest jako podstawowe. Wieczorami organizowane są okazjonalne animacje lub krótkie występy, jednak osoby poszukujące intensywnej rozrywki nocnej mogą odczuć niedosyt atrakcji dla dorosłych. To miejsce szczególnie przypadnie do gustu rodzinom z dziećmi oraz osobom ceniącym aktywny wypoczynek w pięknym otoczeniu.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie Garden of Eden przypadnie do gustu osobom ceniącym spokojny wypoczynek nad Morzem Czarnym, a jednocześnie chcącym korzystać z atrakcji regionu. W bliskiej okolicy znajduje się urokliwa miejscowość Sveti Vlas z mariną, eleganckimi restauracjami i sklepami, gdzie można poczuć lokalny klimat podczas wieczornych spacerów. Z przystani przy hotelu regularnie kursuje wodna taksówka do malowniczego, wpisanego na listę UNESCO Nesebyru – starego miasta z zabytkami i klimatycznymi knajpkami, które zachwyca niepowtarzalną atmosferą. W okolicy nie brakuje także rozrywek: wesołe miasteczko, aquapark z darmowym autobusem oraz słynna, tętniąca życiem Sunny Beach z licznymi klubami i barami są łatwo dostępne zarówno komunikacją publiczną, jak i taksówką. W pobliżu hotelu można znaleźć sklepy spożywcze oraz lokalne stragany z akcesoriami plażowymi. Położenie obiektu na obrzeżach Sveti Vlas zapewnia ciszę i bliskość natury, a jednocześnie umożliwia szybki dojazd do wszystkich najważniejszych atrakcji regionu.

Ocena klientów
Holiday Check
4.7 / 6
Dobry
87% osób poleca
(15 opinii)
Hotel i otoczenie4.7
Pokoje4.9
Położenie i okolica4.9
Gastronomia4.9
infrastruktura4.4
Ogólne wrażenia4.6
Holiday Check

(2 opinii)

Thumb up Holiday Check
50%
3.6 /6

Hotel

4.0

Pokój

4.0

Serwis

3.5

Położenie

3.0

Gastronomia

4.0

Sport i rozrywka

3.0
Opinie użytkowników
Bożena
lipiec 2023
4.9 / 6
Zalety
Spokój,
piękne ogrody, pełne różnorodnej, ciekawej roślinności.
Pokoje codziennie sprzątane, codziennie czyste ręczniki, wymiana pościeli co 3 dni.
Personel bardzo miły.
Wady
Płatne leżaki na plaży,
brak animacji dla dorosłych, wieczorem nudy
brak znajomości angielskiego przez personel.
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), wypoczynek, pokój standardowy, 8-12 dni, inny, podróżuje 3-4 razy w roku

Garden of Eden na mapie

Jaka jest pogoda w Św. Własie?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
7
8
11
15
19
25
28
28
24
18
14
9
średnia temp. w nocy
2
3
5
8
13
18
21
21
18
13
9
5
śr. ilość dni słonecznych
24
22
26
24
23
22
26
28
27
26
26
25
śr. ilość dni deszczowych
7
6
5
6
8
8
5
3
3
5
4
6
średnie opady (mm)
65.01
49.6
44.7
48.21
56.29
58.44
40.37
15.51
37.23
71.1
51.45
70.95
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie