Grand Hotel (Sveti Vlas)

Święty Włas, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Trwa weryfikacja ceny...

Grand Hotel (Sveti Vlas) zdaniem specjalistów Urlop.pl

Imponujące widoki na morze i góry można podziwiać z wielu miejsc w Grand Hotel (Sveti Vlas). Przestronna i dobrze wyposażona siłownia zyskała uznanie zarówno amatorów, jak i osób regularnie trenujących. Teren obiektu jest elegancki i zadbany, co wpływa na komfort pobytu. Położenie hotelu zapewnia szybki dostęp do lokalnych atrakcji oraz spokojną atmosferę. Niektóre elementy wyposażenia wymagają odświeżenia, a drobne usterki mogą pojawić się w pokojach i częściach wspólnych. Unikalny klimat oraz wysoki standard relaksu szczególnie odpowiadają osobom ceniącym aktywny wypoczynek i piękne otoczenie.

  • bezpośrednio przy plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 40 min.
  • Długość lotu 1h 50min.

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis ogólny:
Hotel plażowy Grand Hotel Sveti Vlas, cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców, położony jest w pobliżu piaszczystej plaży. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Miasto Burgas jest oddalone o około 52 km (Varna około 95 km, Sofia około 483 km). W okolicy hotelu znajduje się kilka obiektów handlowych i supermarket. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 2 km. Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (bezpośrednio przy hotelu). Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 5 km. Lotnisko (BOJ) położone jest ok. 32 km od hotelu. Kolejne lotnisko (VAR) jest oddalone o ok. 102 km.
Wyposażenie :
Ten 6-piętrowy hotel, częściowo odnowiony w 2024 roku, został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 65 pokoi. Obiekt posiada recepcję, lobby z barem, 3 windy, klimatyzację, sejf (bezpłatny), system kontroli dostępu oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi w wyznaczonych miejscach. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną z łącznie 120 miejscami siedzącymi, dostępem do Internetu, a także cateringiem i usługami tłumaczeniowymi. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje windę dostosowaną do transportu wózków, specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi oraz usługa konsjerża są bezpłatne. Obsługa pokojowa oraz usługa prania i prasowania są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się podgrzewany basen z zintegrowanym basenikiem dla dzieci (możliwość użytkowania od maja do października). W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie).
Wyżywienie:
Śniadanie w formie bufetu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Napoje bezalkoholowe, piwo, wino, kawa i herbata, ciasta i wyroby cukiernicze, lokalne alkohole, przekąski, jeden posiłek w restauracji á-la-carte, bezpłatny dostęp do Internetu, 24-godzinny serwis, bezpłatny minibar w pokoju (limitowany) oraz bezpłatne korzystanie z sejfu (depozyt). Wcześniejszy check-in i późniejszy check-out są możliwe (w zależności od dostępności).
Sport/czas wolny:
Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów, przechowalni rowerów (za opłatą) oraz wycieczek rowerowych z przewodnikiem (za opłatą). Oferty wellness: strefa spa, taras słoneczny, sauna, jacuzzi, łaźnia parowa i hammam bezpłatnie. Masaże odpłatnie.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa, Eurocard/MasterCard oraz karta EC.
Standard pokój rodzinny
Przestronne pokoje (powierzchnia: ok. 28-32 m) wyposażone są w łóżko king size, dodatkowe łóżko, wykładzinę dywanową, ogrzewanie (sterowane centralnie), czajnik (bezpłatnie), minibar (bezpłatnie), balkon, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję kablową oraz klimatyzację z centralnym sterowaniem (od lutego do listopada). Łazienka z prysznicem. 
Double Luxury Pokój:
Przestronne pokoje (powierzchnia: ok. 22-28 m) wyposażone są w łóżko francuskie, wykładzinę dywanową, ogrzewanie (sterowane centralnie), czajnik (bezpłatnie), minibar (bezpłatnie), Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję kablową oraz klimatyzację z centralnym sterowaniem (od lutego do listopada). Łazienka z prysznicem. 
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa;  lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Dane teleadresowe
Grand Hotel (Sveti Vlas), Yurta area, 8256 Sveti Vlas, Bułgaria, Tel. +35970044800,
Dane GPS hotelu Grand Hotel (Sveti Vlas)
N 42º 42' 33.7176"
E 27º 44' 46.302"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Grand Hotel (Sveti Vlas) w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 585 opinii z różnych źródeł
5.5 / 6
Znakomity
89% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Znakomity

6.0
491 opinii
5.0
0 opinii
4.0
32 opinie
3.0
20 opinii
2.0
14 opinii
1.0
28 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Grand Hotel (Sveti Vlas)

Opinie o hotelu i otoczeniu

Grand Hotel (Sveti Vlas) położony jest tuż przy wybrzeżu Morza Czarnego, oferując zachwycające widoki na morze i góry – panorama z pokoi, restauracji oraz siłowni pozostaje na długo w pamięci gości. Obiekt wyróżnia się elegancką, nowoczesną architekturą i przestronnymi, stylowo urządzonymi wnętrzami, które tworzą atmosferę komfortu i luksusu. Hotel dysponuje rozległym terenem z zadbanymi częściami wspólnymi, a liczne strefy relaksu i nowoczesne centrum spa sprzyjają wypoczynkowi. Teren wokół hotelu jest czysty i utrzymany w porządku, a codzienne sprzątanie zapewnia wysoki poziom higieny w częściach wspólnych. Goście doceniają również spokojną, kameralną atmosferę, która pozwala na pełny relaks. W okolicy hotelu znajdują się malownicze ścieżki spacerowe oraz dogodny dostęp do piaszczystej plaży, co sprawia, że pobyt w Grand Hotel (Sveti Vlas) to gwarancja udanego i komfortowego wypoczynku.

Opinie o pokoju

Przestronne i nowocześnie urządzone pokoje zapewniają wysoki komfort pobytu. Goście doceniają czystość, wygodne łóżka oraz dobrze zaopatrzony minibar. Nowoczesne rozwiązania w łazienkach podnoszą standard, choć niektóre praktyczne niedogodności, takie jak niewielkie parawany przy prysznicu czy brak półek na kosmetyki, mogą powodować rozchlapywanie wody. Regularne sprzątanie oraz wymiana pościeli i ręczników wpływają na poczucie świeżości. Dodatkowym atutem jest klimatyzacja w pokojach. Całość tworzy komfortowe warunki zarówno do relaksu, jak i rodzinnego wypoczynku.

Opinie o gastronomii

Szeroka oferta kulinarna wyróżnia się świeżością i smakiem serwowanych potraw. Urozmaicone menu dostępne przez cały dzień pozwala swobodnie korzystać z posiłków, a wysoka jakość napojów oraz opcja ultra all inclusive spotykają się z uznaniem gości. Pojawiają się jednak opinie o powtarzalności niektórych dań oraz sporadycznie chłodnych potraw. W barach dostępne są różnorodne napoje, choć wybór alkoholi w ramach all inclusive bywa ograniczony. Ogólne wrażenia z gastronomii są bardzo dobre, a atmosfera restauracji sprzyja relaksowi podczas posiłków.

Opinie o basenie

Strefa basenowa obejmuje zarówno baseny zewnętrzne, jak i kryty, co pozwala na relaks niezależnie od pogody. Baseny zewnętrzne są podgrzewane, a dodatkowo dostępne są jacuzzi na świeżym powietrzu, czynne również poza sezonem. W części spa znajduje się basen aquatoniczny, sauny oraz łaźnie parowe, a całość uzupełniają wygodne leżanki relaksacyjne. Goście chwalą czystość tej części obiektu, choć kryty basen jest dość niewielki i przy pełnym obłożeniu może brakować miejsc do wypoczynku. Woda w basenach jest regularnie oceniana jako czysta, a różnorodne strefy relaksu sprzyjają pełnemu odprężeniu podczas pobytu. Teren wokół basenów zewnętrznych zapewnia przyjemną atmosferę zarówno dla dorosłych, jak i rodzin z dziećmi.

Opinie o plaży

Bezpośrednie położenie przy morzu zapewnia wyjątkowo wygodny dostęp do piaszczystej plaży z łagodnym wejściem do wody. Lokalizacja w pierwszej linii brzegowej pozwala cieszyć się pięknymi widokami oraz spokojem nadmorskiego otoczenia. Plaża jest piaszczysta, choć jej szerokość bywa ograniczona i w najbardziej obleganych momentach może nie pomieścić wszystkich gości. Do zejścia na plażę prowadzi około 50 stopni w dół, co warto uwzględnić planując pobyt z małymi dziećmi lub osobami o ograniczonej mobilności. W bezpośrednim sąsiedztwie nie ma rafy ani pomostu. To idealne miejsce na relaks nad morzem i korzystanie z uroków wybrzeża.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny z dziećmi mogą liczyć na przestronny i zadbany kącik zabaw, który cieszy się uznaniem wielu gości Grand Hotel (Sveti Vlas). Najmłodsi mają do dyspozycji liczne atrakcje, a specjalnie wyznaczone miejsce do zabawy zapewnia bezpieczne warunki. Dla rodzin podróżujących z maluchami przygotowano udogodnienia, takie jak łóżeczka dziecięce. Basen wewnętrzny o płytkiej głębokości doskonale sprawdza się podczas rodzinnych pobytów, choć jego rozmiar jest dostosowany raczej do mniejszej liczby użytkowników. W ofercie pojawiają się również animacje oraz programy dla dzieci, dostępne sezonowo. Całość tworzy przyjazne miejsce na rodzinny wypoczynek z dedykowanymi atrakcjami dla najmłodszych.

Opinie o rozrywce i sport

Wyjątkowo przestronne i nowoczesne centrum fitness, rozlokowane na dwóch piętrach, oferuje szeroki wybór sprzętu do ćwiczeń oraz imponujący widok na morze. Goście mają do dyspozycji rozbudowaną strefę spa z saunami, łaźniami parowymi, jacuzzi oraz basenami z ciepłą wodą, co sprzyja relaksowi przez cały rok. Dla dzieci przygotowano duży kącik zabaw, a w wybranych terminach organizowane są wieczory muzyczne dla dorosłych. Możliwość udziału w zajęciach grupowych, takich jak Fly joga czy Cross Fit, stanowi atrakcyjną propozycję dla osób dbających o aktywność fizyczną. Baseny zewnętrzne i kryte zapewniają relaks niezależnie od pogody.

Opinie o położeniu i okolicy

Lokalizacja hotelu zapewnia bezpośredni dostęp do pięknej, piaszczystej plaży z łagodnym zejściem do morza. Okolica zachęca do spacerów, a w pobliżu znajduje się Marina Dinevi – popularny port jachtowy z restauracjami i klimatycznymi kawiarniami, idealny na wieczorne wyjścia. Warto również odwiedzić malowniczy Nessebar, oddalony o około 10 km, by odkryć uroki jednego z najstarszych miast regionu, wpisanego na listę UNESCO. Sveti Vlas to spokojna, zadbana miejscowość, która sprzyja relaksowi, a jej położenie zapewnia dostęp do największych atrakcji wybrzeża Morza Czarnego. W najbliższej okolicy dominują inne hotele i apartamentowce, co tworzy kameralną, wakacyjną atmosferę. To doskonała propozycja dla osób poszukujących wypoczynku w pięknym otoczeniu i dogodnej bazie wypadowej do zwiedzania regionu.

Grand Hotel (Sveti Vlas) na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie