Panorama (Varna)

Warna, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Trwa weryfikacja ceny...

Panorama (Varna) zdaniem specjalistów Urlop.pl

Blisko centrum miasta, portu i piaszczystej plaży znajduje się Panorama (Varna), co docenia zdecydowana większość gości. Śniadania są bardzo urozmaicone, świeże i oferują szeroki wybór potraw. Uprzejma, pomocna i przyjazna obsługa tworzy miłą atmosferę. Pokoje są czyste, przestronne i wyposażone w wygodne łóżka, które zapewniają komfortowy wypoczynek. W komentarzach pojawiają się jednak uwagi dotyczące stanu technicznego – niektóre elementy wyposażenia oraz wystrój wymagają odświeżenia, co może wpływać na ogólne wrażenie z pobytu. Panorama (Varna) sprawdzi się dobrze dla osób ceniących świetne położenie, smaczne śniadania i przyjazną atmosferę.

  • bezpośrednio przy plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • basen
  • siłownia
  • sport

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis ogólny:
Hotel miejski Panorama Varna jest oddalony o ok. 50 km od Balchik (Dobrich około 50 km, Sofia ca. 500 km). Najbliższa piaszczysta plaża, znajduje się tuż przy hotelu. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są bezpłatnie. Do turystycznego centrum jest ok. 1 km. Najbliższe sklepy znajdują się ok. 4 km od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 50 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 100 m. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 100 m. Dalsze możliwości rozrywki podczas pobytu gwarantują teatr (ok. 1 km) i kino. Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (bezpośrednio przy hotelu). Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 500 m. Lotnisko (BOJ) położone jest ok. 120 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. Kolejne lotnisko (VAR) jest oddalone o ok. 8 km.
Wyposażenie :
Ten 5-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 57 pokoi. Hotel posiada recepcję, lobby z barem, 2 windy, klimatyzację, sejf (bezpłatny) oraz parking (płatny). W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi w wyznaczonych miejscach. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną z dostępem do Internetu. Usługa sprzątania pokoi oraz usługa konsjerża są bezpłatne. Obsługa pokojowa, usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.
Wyżywienie:
Śniadanie w formie bufetu.
Sport/czas wolny:
W odległości ok. 20 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). W odległości ok. 50 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Oferty wellness: saunę i masaże za opłatą.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po rosyjsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.
Double Deluxe Pokój 
Pokoje wyposażone są w podwójne łóżko, rozkładaną sofę z możliwością spania, wykładzinę dywanową, łóżeczko dziecięce (bezpłatnie), ogrzewanie (sterowane centralnie), minibar (za opłatą), Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizor z płaskim ekranem oraz centralnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z prysznicem.  (Powierzchnia: ok. 48-53 m).
Double Deluxe Pokój 
Pokoje wyposażone są w podwójne łóżko, rozkładaną sofę z możliwością spania, wykładzinę dywanową, łóżeczko dziecięce (bezpłatnie), ogrzewanie (sterowane centralnie), minibar (za opłatą), Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizor z płaskim ekranem oraz centralnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z prysznicem.  (Powierzchnia: ok. 48-53 m).
Double Standard Pokój (Boczny widok na morze lub basen):
Pokoje wyposażone są w podwójne łóżko lub dwa łóżka pojedyncze, wykładzinę dywanową, łóżeczko dziecięce (bezpłatnie), ogrzewanie (sterowane centralnie), minibar (za opłatą), Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizor z płaskim ekranem oraz centralnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z prysznicem. Powierzchnia: ok. 28 m.
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa;  lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Dane GPS hotelu Panorama (Varna)
N 43º 11' 53.8908"
E 27º 55' 12.1512"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Panorama (Varna) w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 721 opinii z różnych źródeł
4.8 / 6
Dobry
82% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
331 opinii
5.0
91 opinii
4.0
172 opinie
3.0
94 opinie
2.0
23 opinie
1.0
10 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Panorama (Varna)

Opinie o hotelu i otoczeniu

Położenie Panorama (Varna) tuż przy plaży, w pobliżu portu i Ogrodu Morskiego, pozwala cieszyć się zarówno urokami wybrzeża, jak i miejskimi atrakcjami. Z wielu pokoi oraz części wspólnych roztaczają się piękne widoki na Morze Czarne, a łatwy dostęp do promenady, restauracji i centrum Warny zapewnia wygodę podczas pobytu. Obiekt wyróżnia się czystością i dbałością o porządek zarówno w pokojach, jak i przestrzeniach ogólnodostępnych. Wnętrza są zadbane, choć niektóre elementy wymagają odświeżenia, a stan techniczny części wspólnych bywa oceniany różnie, jednak większość gości podkreśla schludność i przyjemną atmosferę. To komfortowa baza zarówno na krótki wypoczynek, jak i dłuższy pobyt w Warnie.

Opinie o pokoju

Przestronne pokoje zapewniają wygodne łóżka oraz wysoki standard czystości, co jest często doceniane przez gości. Wiele z nich oferuje piękne widoki na morze, a wnętrza są przytulne, nowocześnie urządzone i dobrze wyposażone, gwarantując komfortowy wypoczynek. Klimatyzacja i ogrzewanie działają sprawnie, a pokoje utrzymane są w przyjemnej kolorystyce. Łazienki, choć niekiedy wymagają odświeżenia lub pojawiają się drobne niedogodności z ciśnieniem wody, w większości przypadków są nowoczesne, czyste i dobrze zaopatrzone. Wygodne materace oraz funkcjonalność pokoi dodatkowo podnoszą komfort pobytu, a ogólna dbałość o czystość i wygodę sprawia, że większość odwiedzających jest zadowolona z pobytu.

Opinie o gastronomii

Bogaty wybór śniadań w formie bufetu, świeżość produktów oraz różnorodność dań na ciepło i zimno to elementy, które szczególnie doceniają odwiedzający. Wysoka jakość serwowanych potraw oraz możliwość spróbowania lokalnych specjałów stanowią dodatkową atrakcję podczas pobytu. Śniadania wyróżniają się urozmaiceniem i smakiem, a szeroki wybór napojów pozwala rozpocząć dzień w przyjemnej atmosferze. Dla osób ceniących wygodę dostępne są także opcje cateringu i lunchu, chwalone za staranność przygotowania. W okolicy znajduje się wiele restauracji i barów, co umożliwia poznawanie lokalnej kuchni poza hotelem.

Opinie o plaży

Szeroka, piaszczysta plaża znajduje się tuż przy hotelu Panorama (Varna) – wystarczy przejść przez ulicę, by cieszyć się szybkim i wygodnym dostępem do morza. Teren jest zadbany, z łagodnym zejściem do wody, co sprawia, że miejsce to doskonale sprawdza się zarówno dla rodzin z dziećmi, jak i osób szukających relaksu. W okolicy nie brakuje barów plażowych i restauracji, a także możliwości wynajęcia leżaków i parasoli. Dodatkowym udogodnieniem są bezpłatne ręczniki oraz kupony na leżaki i parasole, które hotel czasami oferuje swoim gościom. Z wielu pokoi rozpościera się malowniczy widok na Morze Czarne, podkreślając wyjątkowy charakter tej lokalizacji.

Opinie o położeniu i okolicy

Znakomita lokalizacja w samym sercu Warny, tuż przy malowniczym porcie i kilka kroków od szerokiej, piaszczystej plaży, sprawia, że Panorama (Varna) jest doskonałym wyborem dla osób ceniących bliskość atrakcji. W okolicy można korzystać z nadmorskiej promenady, odwiedzić słynny Ogród Morski czy odkrywać lokalne restauracje i bary. Miłośnicy historii mają okazję zwiedzić ruiny rzymskich łaźni, a rodziny z dziećmi znajdą w pobliżu lunapark oraz liczne miejsca rozrywki. Centrum miasta z butikami, sklepami i kawiarniami znajduje się w zasięgu krótkiego spaceru, co pozwala w pełni korzystać z uroków Warny. Region ten słynie z czystych plaż, przyjaznej atmosfery i doskonałych warunków do wypoczynku zarówno dla osób szukających relaksu, jak i aktywnego zwiedzania.

Holiday Check

(16 opinii)

Thumb up Holiday Check
87%
5.0 /6

Hotel

5.0

Pokój

5.0

Serwis

5.0

Położenie

4.6

Gastronomia

4.6

Sport i rozrywka

6.0

Panorama (Varna) na mapie

Jaka jest pogoda w Warnie?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
6
8
11
15
20
25
28
29
24
18
13
8
średnia temp. w nocy
1
2
4
8
12
17
20
20
17
12
8
3
śr. ilość dni słonecznych
24
22
26
25
22
22
25
28
27
26
27
25
śr. ilość dni deszczowych
7
6
5
5
9
8
6
3
3
5
3
6
średnie opady (mm)
54.91
40.24
38.94
39.1
56.71
70.71
47.01
19.5
41.06
65.16
47.63
56.65
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie