Golden Beach Park

Złote Piaski, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Trwa weryfikacja ceny...

Golden Beach Park zdaniem specjalistów Urlop.pl

Goście często chwalą przestronne pokoje w Golden Beach Park oraz ładne widoki z balkonów na morze. Czystość i wielkość pomieszczeń są często podkreślane w opiniach. Z drugiej strony, wiele osób zwraca uwagę na przestarzałe wyposażenie obiektu, niesprawną klimatyzację i niedziałające windy. Oferta all inclusive spotyka się z krytyką ze względu na monotonne posiłki, niską jakość napojów oraz dodatkowe opłaty za niektóre usługi. Dojście do plaży wymaga pokonania wielu schodów, co bywa uciążliwe dla rodzin z dziećmi i osób starszych. Mimo tych wad, osoby mniej wymagające oraz planujące spędzać czas poza hotelem doceniają korzystny stosunek ceny do jakości i czyste pokoje.

  • ok. 200m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • Długość lotu 1h 30min.
  • basen
  • siłownia
  • spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis
LOKALIZACJA - w miejscowości Złote Piaski, otoczony parkiem, ok. 17 km od Warny, ok. 27 km od lotniska w Warnie
PLAŻA - ok. 200 m od hotelu, zejście po schodach, szeroka, piaszczysta, leżaki i parasole płatne
HOTEL - 234 pokoje, 24h recepcja, kantor, sala konferencyjna, restauracja główna, bar w lobby, bar przy basenie, taras, przechowalnia bagażu
Płatne: sejf, pralnia, parking, salon fryzjerski, sklep z pamiątkami, wypożyczalnia samochodówWi-Fi w miejscach ogólnodostępnych płatne
POKOJE  - Typu Standard - ok. 22 m2, dla 2 osób z możliwością dostawki
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, sejf (płatny), balkon/tarasInne dostępne typy pokoi:
Single (pokój jednoosobowy)
Superior ok. 26 m2, dla max 4Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
Uwaga! pokoje o podwyższonym standardzie - dostępne w systemie lub na zapytanie (większy metraż, superior, suite, z widokiem na morze/basen, delux itp. - dodatkowo płatne). Pokoje rodzinne/family (bez podwyższonego standardu) to pokoje z dostawką dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, dwóch łóżek/rozkładanych foteli lub łóżka piętrowego.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen zewnętrzny, brodzik dla dzieci, basen kryty z jacuzzi, przy basenie bezpłatne leżaki i parasole plac zabaw, fitness, tenis stołowy, rzutki
Płatne: centrum SPA (łaźnia parowa, sauna, masaż), bilard, minigolf, sporty wodne na plażyWięcej informacji o hotelu: https://parkhotelgoldenbeach.com/en/  
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa;  lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Dane GPS hotelu Golden Beach Park
N 43º 17' 39.8796"
E 28º 2' 40.4016"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Golden Beach Park w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1018 opinii z różnych źródeł
3.6 / 6
Przeciętny
59% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
290 opinii
5.0
168 opinii
4.0
187 opinii
3.0
154 opinie
2.0
84 opinie
1.0
135 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób szukających spokoju (60%)
  • osób oszczędnych (40%)
  • rodzin z dziećmi (20%)
  • osób młodych i aktywnych (20%)
  • osób szukających rozrywek (20%)

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Golden Beach Park

Opinie o hotelu i otoczeniu

Golden Beach Park położony jest w spokojniejszej części kurortu, w niewielkiej odległości od plaży, do której prowadzi jednak spora liczba schodów – warto o tym pamiętać, szczególnie podróżując z dziećmi lub osobami starszymi. Obiekt charakteryzuje się przestronnymi wnętrzami i rozbudowaną infrastrukturą, choć niektóre części wspólne, takie jak windy, strefy rekreacyjne czy elementy zewnętrzne, wymagają odświeżenia i lepszej konserwacji. Z wielu balkonów i tarasu restauracji rozciągają się ładne widoki na morze. Opinie dotyczące czystości i porządku w częściach ogólnodostępnych są podzielone – część gości jest zadowolona z codziennego sprzątania, inni zwracają uwagę na niedociągnięcia w utrzymaniu czystości na terenie hotelu i wokół basenu. Stan techniczny niektórych udogodnień, takich jak windy, leżaki czy infrastruktura sportowa, bywa krytykowany. W okolicy znajduje się promenada z licznymi sklepami i restauracjami, co ułatwia spędzanie wolnego czasu poza terenem obiektu.

Opinie o pokoju

Pokoje w Golden Beach Park wyróżniają się przestronnością i są regularnie sprzątane, a ręczniki często wymieniane, co docenia wielu gości. Wśród opinii pojawiają się jednak uwagi dotyczące przestarzałego wyposażenia, w tym mebli i klimatyzacji, która bywa niewystarczająca podczas upałów. Część gości zwraca uwagę na czystość i codzienny serwis, jednak pojawiają się także opinie o powierzchownym sprzątaniu czy obecności insektów. Łazienki w wielu pokojach wymagają odświeżenia – pojawiają się komentarze o brudnych wannach, problemach z odpływem wody czy nieprzyjemnych zapachach. Mimo to, niektórzy goście są zadowoleni z wielkości i funkcjonalności łazienek. Ogólnie warunki zakwaterowania uznawane są za wystarczające na pobyt budżetowy, choć nie spełniają standardów wyższej klasy.

Opinie o gastronomii

Oferta gastronomiczna oceniana jest różnie – część gości docenia wybór i smak potraw, inni wskazują na monotonię i powtarzalność posiłków. W restauracji potrawy są codziennie uzupełniane, choć nie zawsze wystarczają do końca serwowania. Napoje dostępne w ramach all inclusive, zarówno bezalkoholowe, jak i alkoholowe, są przeciętnej jakości, a kawa i soki często rozczarowują smakiem. Przekąski i lody przy basenie dostępne są w ograniczonym wyborze, a bar na plaży oferuje wyłącznie podstawowe napoje. Pojawiają się uwagi dotyczące zbyt tłustych lub przesolonych dań oraz problemów z czystością naczyń w restauracji. Ogólnie wyżywienie i napoje nie wyróżniają się na tle innych hoteli tej klasy, a komfort korzystania z oferty gastronomicznej bywa nierówny.

Opinie o basenie

Na terenie Golden Beach Park znajdują się trzy baseny: jeden większy oraz dwa mniejsze, w tym brodzik dla dzieci. Baseny bywają zatłoczone, a liczba leżaków i parasoli jest niewystarczająca, co może utrudniać znalezienie wolnego miejsca, zwłaszcza w godzinach szczytu. Stan leżaków i materacy pozostawia wiele do życzenia – część z nich jest wyeksploatowana lub uszkodzona, a czystość w strefie basenowej bywa krytykowana. Bar przy basenie funkcjonuje sprawnie, a w określonych godzinach dostępne są przekąski i lody. W niektórych opiniach pojawiają się uwagi dotyczące zaniedbanej infrastruktury wokół basenu, jak odpadająca płytka czy brak wystarczającej liczby parasoli. Wewnętrzny basen jest obecnie nieczynny.

Opinie o plaży

Plaża piaszczysta położona w pobliżu hotelu oceniana jest jako czysta i zadbana, z łagodnym zejściem do wody. Odległość do morza nie jest duża, jednak dojście wymaga pokonania od 100 do nawet 180 schodów, co może być uciążliwe zwłaszcza dla rodzin z małymi dziećmi, osób starszych lub osób z ograniczoną mobilnością. Na miejscu znajduje się strefa z leżakami i parasolami, jednak korzystanie z nich oraz z baru na plaży najczęściej wiąże się z dodatkową opłatą lub wykupieniem wyższego pakietu. Plaża nie jest prywatna, a liczba miejsc na leżakach bywa niewystarczająca w godzinach szczytu. W barze na plaży dostępne są przekąski i napoje, choć wybór jest ograniczony. Zejście i powrót z plaży mogą być męczące przy częstym przemieszczaniu się między hotelem a wybrzeżem.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Wieczorne animacje i programy dla dzieci odbywają się codziennie po godzinie 20:00, choć nie zawsze są regularne i często skierowane głównie do najmłodszych. Na terenie Golden Beach Park znajduje się plac zabaw, jednak bywa on czasami zamknięty lub korzystanie z niego wiąże się z dodatkowymi opłatami. Dzieci mogą korzystać z basenów, lecz liczba leżaków jest ograniczona, a baseny zamykane są stosunkowo wcześnie. Dojście do plaży prowadzi po licznych schodach, co może stanowić utrudnienie dla rodzin z wózkami dziecięcymi. Obiekt zapewnia podstawowe udogodnienia dla rodzin, jednak oferta atrakcji i infrastruktura dla najmłodszych są raczej ograniczone.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie obiektu znajduje się basen z wydzieloną strefą dla dzieci, jednak jego rozmiar nie zawsze odpowiada liczbie korzystających gości. Organizowane animacje są powtarzalne i skierowane głównie do najmłodszych, obejmując głównie mini disco i malowanie twarzy. Osoby poszukujące bardziej urozmaiconej rozrywki lub wieczornych atrakcji mogą odczuwać niedosyt, ponieważ oferta zabaw i występów jest ograniczona. Dostępna jest siłownia, jednak jej wyposażenie i stan techniczny nie spełniają oczekiwań wielu turystów. Okazjonalnie odbywają się gry takie jak siatkówka czy minigolf, lecz infrastruktura sportowa wymaga odświeżenia, a aktywności nie są regularnie prowadzone. Okolica sprzyja spacerom, a pobliska promenada z licznymi sklepami i punktami usługowymi stanowi dodatkową formę spędzania czasu.

Opinie o położeniu i okolicy

Obiekt usytuowany jest w popularnej części Złotych Piasków, gdzie wieczorami nie brakuje życia i różnorodnych rozrywek. W okolicy rozciąga się bulwar z licznymi sklepami, straganami, pamiątkami, kawiarniami oraz restauracjami oferującymi lokalne smaki i muzykę na żywo. W pobliżu znajdują się supermarkety, a dzieci mogą skorzystać z różnych atrakcji dostępnych na straganach. Spacer bulwarem prowadzi do wielu miejsc, gdzie można zarówno odpocząć, jak i zrobić zakupy. W regionie dostępne są także atrakcje wodne oraz park wodny, a dla miłośników zwiedzania w promieniu kilkudziesięciu kilometrów znajduje się kilka ciekawych zabytków. Lokalizacja sprzyja wieczornym spacerom i korzystaniu z miejskich uroków kurortu, choć dojście na plażę wiąże się z pokonaniem większej liczby schodów.

Ocena klientów
Holiday Check
4.4 / 6
Dobry
64% osób poleca
(22 opinie)
Hotel i otoczenie4.2
Pokoje4.5
Położenie i okolica4.5
Gastronomia4.6
infrastruktura3.9
Ogólne wrażenia4.3
Holiday Check

(603 opinii)

Thumb up Holiday Check
27%
3.1 /6

Hotel

3.1

Pokój

3.3

Serwis

3.2

Położenie

3.3

Gastronomia

2.5

Sport i rozrywka

3.1
Opinie użytkowników
Ewelina
lipiec 2022
2.7 / 6
Uzasadnienie
Dla mało wymagających. Hotel dość przeciętny.
Hotel
Mało zieleni na terenie hotelu na basenie dwie doniczki z uschniętymi palemkami. Lobby przy recepcji małe z kilkoma krzesłami i stolikami, toaleta za recepcją z której strasznie śmierdziało, stara winda która jeździła jak chciała. Personel dość nie miły barmani jak by za kare pracowali.
Pokoje
Pokój standardowo wyposażony, dość spory w miarę czysto, łazienka słaba stare kafelki, wanna z foliowym parawanem. Na tarasie plastikowe dwa krzesła, suszarka, stolik.
Gastronomia
Jedzenie średnie. Monotonność na śniadaniach wydzielanie ilości np 2 naleśniki nie więcej po więcej trzeba było drugi raz stać w kolejce... Obiady trochę lepsze więcej warzyw, przystawek ale brak kawy w tej restauracji trzeba było przenosić się do lobby na kawę. Obsługa wyrywająca talerze i szklanki z przed nosa.
Infrastruktura
Basen przeciętny, połamane leżaki na basenie, kratki odpływowe na basenie wyłamane, mało parasoli, toaleta na basenie nie nadająca się do skorzystania. Animacji praktycznie zero jedynie aqua aerobik który trwał 7 minut, muzyka na basenie przez 1h dziennie i codziennie taka sama. Plaża do której prowadza 97 strome schodki dość zatłoczona.
Położenie
Blisko centrum. Promenada dość atrakcyjna.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL)

Golden Beach Park na mapie

Jaka jest pogoda w Złotych Piaskach?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
6
8
11
15
20
25
28
29
24
18
13
8
średnia temp. w nocy
1
2
4
8
12
17
20
20
17
12
8
3
śr. ilość dni słonecznych
24
22
26
25
22
22
25
28
27
26
27
25
śr. ilość dni deszczowych
7
6
5
5
9
8
6
3
3
5
3
6
średnie opady (mm)
54.91
40.24
38.94
39.1
56.71
70.71
47.01
19.5
41.06
65.16
47.63
56.65
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie