Gradina

Złote Piaski, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Trwa weryfikacja ceny...

Gradina zdaniem specjalistów Urlop.pl

Gradina to hotel o dobrej lokalizacji blisko plaży i atrakcji w mieście, z prywatną plażą oraz ofertą dla dzieci. Pokoje są czyste i przestronne, co może zadowolić osoby o ograniczonym budżecie lub tych, którzy planują spędzać niewiele czasu w pokoju, skupiając się na zwiedzaniu okolicy. Basen jest bardzo mały i nie zachęca do kąpieli. Standard obiektu pozostawia wiele do życzenia. Jedzenie jest monotonne, często odgrzewane i nieświeże, co może negatywnie wpłynąć na komfort pobytu. Goście doceniają bliskość morza i spokojną lokalizację, jednak należy liczyć się z niską jakością usług i ograniczonymi udogodnieniami.

  • ok. 200m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • Długość lotu 1h 30min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Opis ogólny:
Hotel plażowy (w 2. linii) BSA Gradina jest oddalony o ok. 250 m od prywatnej piaszczystej plaży. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są bezpłatnie (za kaucją). Miasto Varna jest oddalone o około 18 km (Balchik około 22 km, Bourgas około 130 km). Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 10 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 300 m. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 300 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Aquapolis (ok. 500 m) oraz Aladzha Monastery (ok. 4 km). Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (ok. 200 m) zapewniają mobilność na wakacjach. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 18 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 10 km szpital. Lotnisko (VAR) położone jest ok. 28 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. Kolejne lotnisko (BOJ) jest oddalone o ok. 127 km.
Wyposażenie :
Ten 9-piętrowy hotel, częściowo odnowiony w 2022 roku, został zaprojektowany w stylu tradycyjnym i oddaje do dyspozycji gości 140 pokoi. Hotel posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, windę, klimatyzację, sejf (odpłatny), minimarket, parking (płatny) oraz system kontroli dostępu. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Na zewnątrz hotelu dzieci mogą korzystać z placu zabaw. Usługa prania oraz opieka medyczna (00:00 - 23:59) są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci (możliwość użytkowania od maja do września). W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami (bar zaprasza od godziny 10:00 - 21:00).
Wyżywienie:
Śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 10:00) w formie szwedzkiego stołu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Menu dla dzieci. Koktajle w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe (10:00 - 23:00), piwo (10:00 - 23:00), wino (10:00 - 23:00), kawa i herbata (10:00 - 23:00), lokalne alkohole (10:00 - 23:00), przekąski (16:00 - 17:00), napój powitalny oraz bezpłatny dostęp do Internetu. Wcześniejszy check-in i późniejszy check-out są możliwe (w zależności od dostępności).
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: rzutki (bezpłatnie), tenis stołowy (bezpłatnie), tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 15 km od hotelu), bilard (za opłatą) i siłownia. W odległości ok. 300 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). W odległości ok. 30 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: saunę i masaże za opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku i po rosyjsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa;  lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Dane GPS hotelu Gradina
N 43º 16' 34.8132"
E 28º 2' 19.464"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Gradina w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1190 opinii z różnych źródeł
3.5 / 6
Przeciętny
59% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
373 opinie
5.0
88 opinii
4.0
239 opinii
3.0
191 opinii
2.0
170 opinii
1.0
129 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • rodzin z dziećmi (25%)
  • osób szukających spokoju (25%)
  • wymagających klientów (25%)
  • osób niewymagających (25%)
  • osób oszczędnych (25%)
  • osób szukających rozrywek (25%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (13%)

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Gradina

Opinie o hotelu i otoczeniu

Gradina to duży hotel położony w spokojnej okolicy, zaledwie kilka minut spacerem od plaży i głównego deptaka w Złotych Piaskach. Budynek, choć nie najnowszy, prezentuje się schludnie, a teren wokół obiektu jest zadbany i zielony, co doceniają goście szukający wypoczynku w otoczeniu natury. Części wspólne, takie jak lobby czy restauracja, utrzymywane są w czystości, choć w niektórych opiniach pojawiają się zastrzeżenia co do stanu technicznego windy i ogólnego wyposażenia. Widoki z wyższych pięter mogą być atrakcyjne, szczególnie dla osób ceniących panoramę kurortu i morza. W okolicy hotelu znajdują się sklepy oraz przystanki komunikacji, co ułatwia zwiedzanie i korzystanie z lokalnych atrakcji. Gradina to propozycja dla osób, które nie oczekują luksusu, ale cenią sobie przystępną lokalizację oraz podstawowy komfort wypoczynku.

Opinie o pokoju

Zakwaterowanie w tym obiekcie jest zróżnicowane – część pokoi jest przestronna, czysta i regularnie sprzątana, co doceniło wielu gości, jednak pojawiają się także uwagi dotyczące wilgoci, zapachu stęchlizny oraz niewystarczającej czystości w niektórych pokojach. Wyposażenie bywa podstawowe, a niektóre pokoje mogą być słabo wyciszone, z widocznymi śladami zużycia mebli czy niedziałającą klimatyzacją. Opinie na temat łazienek są w przeważającej mierze krytyczne – goście często zwracają uwagę na bardzo małe przestrzenie, brak wentylacji, problemy z odpływem wody podczas prysznica oraz niską jakość wykończenia. Często wymieniane są również niedogodności, takie jak brak suszarki do włosów, nieprzyjemny zapach czy obecność insektów. Ręczniki i pościel są wymieniane, choć nie zawsze codziennie. Wśród pozytywnych opinii pojawia się informacja o nowoczesnych, odnowionych pokojach z ładnymi balkonami i sprawnie działającą klimatyzacją, jednak nie są to doświadczenia wszystkich gości.

Opinie o gastronomii

Propozycje kulinarne w tym obiekcie oceniane są bardzo różnie – część gości docenia różnorodność i świeżość potraw, inni natomiast wskazują na monotonię posiłków, ograniczony wybór i niską jakość serwowanych dań. Śniadania bywają powtarzalne, a ciepłe potrawy nie zawsze cieszą się uznaniem odwiedzających. Często pojawiają się opinie o ponownym wykorzystywaniu resztek z wcześniejszych posiłków oraz o daniach serwowanych w temperaturze poniżej oczekiwań. Desery i przekąski nie wyróżniają się niczym szczególnym, a napoje, zwłaszcza alkoholowe i soki, określane są jako rozcieńczone i mało atrakcyjne. Mimo to, niektórzy goście podkreślają, że przy niższych oczekiwaniach można znaleźć coś dla siebie, a stosunek ceny do jakości bywa dla nich akceptowalny.

Opinie o basenie

Basen na terenie obiektu jest niewielki, co sprawia, że w sezonie bywa zatłoczony i nie zawsze pozwala na swobodne pływanie. Utrzymywany jest w czystości, jednak jego rozmiar może nie spełnić oczekiwań osób ceniących przestrzeń. Dla dzieci przygotowano osobną, wydzieloną część do zabaw w wodzie. Brakuje informacji o podgrzewanej wodzie, a basen czynny jest głównie w ciągu dnia. W pobliżu znajdują się leżaki, choć ich liczba nie zawsze odpowiada potrzebom wszystkich gości. Gradina nie oferuje aquaparku ani rozbudowanej strefy wodnych atrakcji.

Opinie o plaży

W niedużej odległości od hotelu znajduje się piaszczysta plaża, do której można dotrzeć w około 5–10 minut spacerem przez park lub teren sąsiedniego kompleksu. Plaża oferuje wydzieloną strefę z leżakami i parasolami, które są dostępne bezpłatnie po okazaniu karty pobieranej w recepcji. Warto pamiętać, że liczba miejsc na plaży jest ograniczona, dlatego w godzinach porannych może być trudniej o wolny leżak, szczególnie w pełni sezonu. Wejście do morza jest miejscami urozmaicone – poza piaskiem mogą pojawiać się kamienie i muszle, dlatego zaleca się ostrożność podczas wchodzenia do wody. Na plaży nie ma baru ani bufetu, więc napoje i przekąski warto zabrać ze sobą z hotelu. Goście doceniają czystość wody i spokojną atmosferę, choć dostępność sprzętu plażowego i odległość do plaży bywają źródłem mieszanych opinii.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Najmłodsi goście mogą liczyć na kilka udogodnień, które zapewniają rozrywkę podczas pobytu w Gradina. Na terenie obiektu znajduje się wydzielony brodzik oraz plac zabaw zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz budynku. W sezonie organizowane są animacje i wieczorne programy skierowane do dzieci, takie jak tańce czy konkursy, co urozmaica rodzinny wypoczynek. Dla rodziców istotną informacją będzie obecność pokoju zabaw, choć nie zawsze oceniany jest jako szczególnie atrakcyjny. Warto mieć na uwadze, że nie wszystkie opinie potwierdzają szeroki wybór posiłków odpowiednich dla dzieci. Ogólnie rzecz biorąc, oferta dla rodzin z dziećmi jest standardowa, z podstawowymi rozwiązaniami i animacjami, które sprawdzą się podczas spokojnego pobytu.

Opinie o rozrywce i sport

Na miejscu dostępny jest program animacyjny, który spotyka się z różnorodnymi opiniami – niektórzy goście doceniają organizowane zabawy i wieczorne atrakcje dla dzieci, inni zwracają uwagę na ograniczoną różnorodność i niską jakość rozrywki dla dorosłych. Dla najmłodszych przygotowano animacje, place zabaw oraz oddzielny brodzik. Wśród propozycji aktywności znajduje się możliwość gry w tenisa stołowego, a na tarasie dostępnych jest kilka urządzeń do ćwiczeń, choć siłownia nie jest rozbudowana i jej wyposażenie oceniane jest jako skromne. Basen jest niewielki i bywa zatłoczony, jednak stanowi alternatywę dla osób chcących się ochłodzić na miejscu. W pobliżu znajduje się prywatna piaszczysta plaża, do której goście mają dostęp w ramach pobytu. Oferta rozrywkowa i sportowa jest raczej podstawowa i może nie spełnić oczekiwań osób szukających bogatego programu animacji czy rozbudowanych stref aktywności.

Opinie o położeniu i okolicy

Dogodna lokalizacja hotelu pozwala na łatwy dostęp do plaży oraz głównej promenady, gdzie znajdują się liczne sklepy z pamiątkami, markety i stoiska oferujące różnorodne produkty. W okolicy nie brakuje atrakcji – w zasięgu spaceru dostępne są rozrywkowe miejsca, takie jak Megapark, Partystadl czy Bierkönig, a także tereny zielone sprzyjające wypoczynkowi. Goście chwalą bliskość przystanku autobusowego, umożliwiającego wygodne połączenie z centrum Warny i innymi częściami regionu. Lokalizacja polecana jest zarówno rodzinom, jak i osobom szukającym spokojniejszego wypoczynku, a otoczenie zapewnia wiele opcji spędzania wolnego czasu poza samym obiektem. W pobliżu można również znaleźć sklepy spożywcze i minimarkety, co ułatwia codzienne zakupy podczas pobytu. Osoby ceniące dostęp do miejskich atrakcji i dobre położenie względem plaży mogą uznać tę okolicę za interesujący wybór na urlop.

Ocena klientów
Holiday Check
4.6 / 6
Dobry
79% osób poleca
(14 opinii)
Hotel i otoczenie4.5
Pokoje4.8
Położenie i okolica4.9
Gastronomia4.4
infrastruktura4.2
Ogólne wrażenia4.9
Holiday Check

(95 opinii)

Thumb up Holiday Check
24%
3.4 /6

Hotel

3.4

Pokój

2.9

Serwis

2.7

Położenie

3.4

Gastronomia

2.0

Sport i rozrywka

2.6
Opinie użytkowników
Grzegorz
sierpień 2018
6.0 / 6
Uzasadnienie
Wspaniałą animatorka i barman - świetnie zajmują się gośćmi, zapewniają rozrywkę i mile spędzony czas. Hotel jest super położony, wszędzie blisko do atrakcji miejskich.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Gradina na mapie

Jaka jest pogoda w Złotych Piaskach?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
6
8
11
15
20
25
28
29
24
18
13
8
średnia temp. w nocy
1
2
4
8
12
17
20
20
17
12
8
3
śr. ilość dni słonecznych
24
22
26
25
22
22
25
28
27
26
27
25
śr. ilość dni deszczowych
7
6
5
5
9
8
6
3
3
5
3
6
średnie opady (mm)
54.91
40.24
38.94
39.1
56.71
70.71
47.01
19.5
41.06
65.16
47.63
56.65
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie