HVD Viva Club

Złote Piaski, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Trwa weryfikacja ceny...

HVD Viva Club zdaniem specjalistów Urlop.pl

Dla rodzin i osób ceniących przyjazną atmosferę oraz wysoką jakość obsługi, HVD Viva Club stanowi znakomity wybór. Goście doceniają miłą atmosferę oraz serdeczne traktowanie, dzięki którym czują się jak w domu. Pokoje są przestronne, czyste i dobrze wyposażone, a codzienne sprzątanie oraz uzupełnianie minibaru podnoszą wygodę pobytu. Restauracje oferują smaczne i urozmaicone posiłki, a baseny oraz strefa relaksu utrzymywane są w doskonałym stanie. Prywatna plaża znajduje się w pewnej odległości od obiektu, jednak regularne kursy autobusów ułatwiają dostęp do morza. Odległość od plaży to jedyny mankament, który nie stanowi większego problemu podczas korzystania z transportu. HVD Viva Club wyróżnia się wysokim standardem, przyjazną atmosferą i troską o komfort swoich gości.

  • Hotel w TOP10 w Złotych Piaskach
  • ok. 800m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis hotelu
Opis ogólny:
Ośrodek hotelowy HVD Viva Club Hotel położony jest w pobliżu prywatnej piaszczystej plaży (bezpłatny transfer na plażę). Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są bezpłatnie. Do turystycznego centrum jest ok. 700 m. Miasto Varna jest oddalone o około 18 km (Balchik około 22 km). Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 300 m. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 700 m. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 700 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Aladja Monastery (ok. 4 km), Aqua Park (ok. 400 m) oraz Albena (ok. 12 km). Postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (ok. 200 m) zapewniają mobilność na wakacjach. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 20 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 8 km szpital. Lotnisko (BOJ) położone jest ok. 127 km od hotelu. Kolejne lotnisko (VAR) jest oddalone o ok. 28 km.
Wyposażenie :
Ten 8-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu tradycyjnym i oddaje do dyspozycji gości 260 pokoi. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 11:00), lobby z barem, 2 windy, klimatyzację, sejf (odpłatny), parking (bezpłatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajdują się trzy klimatyzowane restauracje i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Usługa prania i prasowania jest dostępna odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze znajdującym się przy basenie (bar zaprasza od godziny 10:00 - 23:00).
Wyżywienie:
Śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 10:00) w formie bufetu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Wybrane importowane alkohole w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe (08:00 - 00:00), piwo (08:00 - 00:00), wino (08:00 - 00:00), kawa i herbata (15:00 - 17:00), ciasta i wyroby cukiernicze (15:00 - 17:00), lokalne alkohole (08:00 - 00:00), późne śniadanie (10:00 - 11:00), przekąski (11:00 - 17:00), napój powitalny oraz jeden posiłek w restauracji á-la-carte na pobyt. All Inclusive Plus: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolacja można zjeść tylko w wybranych restauracjach. Dodatkowo napoje bezalkoholowe (08:00 - 00:00), kawa i herbata (15:00 - 17:00), przekąski (11:00 - 17:00) oraz lokalne alkohole (08:00 - 00:00). Późne śniadanie, piwo, wino, międzynarodowe napoje alkoholowe oraz ciasta i wyroby cukiernicze w określonych godzinach. Napój powitalny oraz bezpłatny minibar. Jeden posiłek w restauracji á-la-carte na pobyt.
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 400 m od hotelu), siatkówka, tenis stołowy (bezpłatnie), bilard (bezpłatnie), siłownia, aerobik, rzutki (bezpłatnie) i piłka nożna. W odległości ok. 30 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Oferty wellness: saunę i jacuzzi za opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego. Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 4 - 12 lat) i mini klub (dla dzieci w wieku od 4 - 12 lat).
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po rosyjsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard, Visa oraz karta EC.
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa;  lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Dane GPS hotelu HVD Viva Club
N 43º 16' 41.268"
E 28º 2' 17.1636"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o HVD Viva Club w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 2186 opinii z różnych źródeł
5.1 / 6
Bardzo dobry
88% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Bardzo dobry

6.0
1375 opinii
5.0
208 opinii
4.0
339 opinii
3.0
118 opinii
2.0
57 opinii
1.0
89 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • wymagających klientów (56%)
  • osób szukających spokoju (33%)
  • osób szukających rozrywek (22%)
  • osób młodych i aktywnych (22%)
  • rodzin z dziećmi (11%)

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu HVD Viva Club

Opinie o hotelu i otoczeniu

HVD Viva Club wyróżnia się zadbanym, nowoczesnym charakterem i położeniem w spokojniejszej części Złotych Piasków, z dala od zgiełku głównej promenady. Budynek otacza zieleń, a z wielu pokoi rozciągają się malownicze widoki na morze lub park. Teren hotelu jest czysty i regularnie sprzątany, choć niektórzy goście zwracają uwagę na drobne niedociągnięcia w utrzymaniu porządku na zewnątrz. Do dyspozycji jest przestronny basen z leżakami, a dla miłośników plażowania zapewniono wygodny transport na prywatną, dobrze utrzymaną plażę oddaloną o kilka kilometrów. W okolicy znajdują się liczne sklepy, restauracje i atrakcje turystyczne, co pozwala na urozmaicenie pobytu. To miejsce szczególnie polecane rodzinom oraz osobom ceniącym wygodę i czystość w częściach wspólnych hotelu.

Opinie o pokoju

Pokoje wyróżniają się czystością, są regularnie sprzątane, a ręczniki oraz minibar uzupełniane są codziennie. Przestronne i nowocześnie urządzone wnętrza, wygodne łóżka oraz funkcjonalna klimatyzacja zapewniają komfortowy wypoczynek. Goście doceniają bogate wyposażenie pokoi, w tym ekspresy do kawy, lodówki oraz balkony z widokiem. Łazienki są zazwyczaj zadbane, choć niektóre opinie wskazują na ich niewielki rozmiar. Komfort pobytu podnosi codzienna wymiana ręczników oraz dostępność ręczników plażowych. Całość tworzy przyjazną przestrzeń do wypoczynku, która zapewnia wygodę zarówno rodzinom, jak i parom.

Opinie o gastronomii

Różnorodność i świeżość serwowanych posiłków są często podkreślane przez gości, zarówno w restauracji głównej, jak i w barze przy basenie oraz na plaży. Szeroki wybór dań oraz możliwość spróbowania różnych smaków podczas tematycznych kolacji czy przekąsek między głównymi posiłkami spotykają się z pozytywnymi opiniami. W ramach all inclusive dostępne są napoje bezalkoholowe i alkoholowe, w tym lokalne wina, piwo oraz popularne koktajle, które można zamawiać przez cały dzień w kilku barach. Minibar w pokojach jest regularnie uzupełniany, a dostępność kawy z ekspresu kapsułkowego stanowi dodatkowy atut. Dla osób preferujących posiłki na świeżym powietrzu przygotowano bar z przekąskami na plaży, gdzie można zjeść lunch bez konieczności wracania do hotelu. W szczycie sezonu jedzenie cieszy się szczególnie dobrymi opiniami, natomiast poza sezonem oferta może być mniej urozmaicona. Całość gastronomii oceniana jest jako solidna, z naciskiem na bogaty wybór i dbałość o świeżość produktów.

Opinie o basenie

Zewnętrzny basen cieszy się dużym zainteresowaniem wśród gości, a jego czystość i codzienna pielęgnacja są często doceniane. Dla dzieci przygotowano wydzielony brodzik, a przy basenie odbywają się liczne animacje, gry oraz wieczorne programy rozrywkowe, co sprzyja rodzinnej atmosferze i aktywnemu wypoczynkowi. Warto pamiętać, że w szczycie sezonu liczba leżaków może być niewystarczająca, dlatego warto zająć miejsce wcześniej. Przy basenie znajduje się bar z szeroką ofertą napojów i przekąsek, co ułatwia relaks bez konieczności opuszczania strefy wypoczynku. Basen nie jest podgrzewany, jednak nawet poza sezonem letnim goście chętnie korzystają z kąpieli. Mimo pewnych uwag dotyczących wielkości basenu i dostępności miejsc, pobyt przy basenie zapewnia wiele radości zarówno dorosłym, jak i dzieciom.

Opinie o plaży

Goście mają dostęp do prywatnej, piaszczystej plaży, oddalonej od hotelu o około 30–40 minut spacerem, jednak wygodny, bezpłatny autobus pozwala dotrzeć nad morze w około 10 minut. Plaża jest zadbana, wyposażona w leżaki, parasole oraz bar serwujący napoje i przekąski, co umożliwia spędzenie tam całego dnia bez konieczności powrotu do hotelu. Na miejscu znajdują się prysznice i toalety, a czystość piasku oraz komfort wypoczynku są często podkreślane przez gości. W godzinach szczytu liczba miejsc pod parasolami może być ograniczona, dlatego warto wybrać się na plażę wcześniej. Brak rafy i konieczności używania specjalnego obuwia do wody sprawia, że kąpiele są wygodne. Na plaży można korzystać z atrakcji sportowych i cieszyć się swobodną atmosferą, choć odległość od hotelu oraz rozkład jazdy autobusów mogą być mniej wygodne dla rodzin z małymi dziećmi lub osób oczekujących szybkiego dostępu do morza.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Dzieci mogą liczyć na liczne animacje, programy rozrywkowe oraz wieczorne przedstawienia, które cieszą się dużym uznaniem wśród rodzin. Na najmłodszych czeka specjalny basen oraz plac zabaw, choć w szczycie sezonu bywa tam tłoczno. Regularnie organizowane są gry, zabawy i mini-dyskoteki, a animatorzy dbają o to, by najmłodsi mieli zapewnioną rozrywkę każdego dnia. Rodziny doceniają także możliwość korzystania z prywatnej plaży z barem i przekąskami, na którą kursuje hotelowy autobus. W restauracji dostępne są opcje odpowiednie dla dzieci, choć wybór mógłby być większy. To dobre miejsce na rodzinny wypoczynek, szczególnie dla osób ceniących aktywności i wspólne spędzanie czasu z dziećmi.

Opinie o rozrywce i sport

Bogaty program animacyjny obejmuje zajęcia zarówno dla dzieci, jak i dorosłych – wieczory urozmaicane są pokazami, konkursami, mini koncertami i dyskotekami. W ciągu dnia dostępne są liczne atrakcje sportowe, takie jak siatkówka, piłka nożna, tenis stołowy, aqua aerobik, zumba czy łucznictwo. Goście mogą korzystać z czystego basenu z leżakami, niewielkiego centrum fitness oraz gier takich jak bilard czy boccia. Wieczorne animacje i muzyka przy basenie tworzą wakacyjną atmosferę, a zespół animatorów dba o różnorodność zajęć. W okolicy nie brakuje możliwości aktywnego wypoczynku, a hotelowy program rozrywkowy pozwala miło spędzić czas bez względu na wiek. To miejsce gwarantuje solidną dawkę zabawy i relaksu, szczególnie dla osób lubiących aktywność i wspólne animacje.

Opinie o położeniu i okolicy

Złote Piaski to popularny bułgarski kurort, oferujący wiele atrakcji dla osób szukających rozrywki, zakupów i zwiedzania. W okolicy czekają liczne sklepy, bary, restauracje oraz stoiska z pamiątkami – centrum kurortu znajduje się w zasięgu krótkiego spaceru, a dojście do promenady możliwe jest zarówno schodami, jak i ulicą. W sąsiedztwie nie brakuje możliwości wycieczek fakultatywnych, takich jak rejsy statkiem, wyprawy jeepami czy zwiedzanie Warny i okolicznych atrakcji przyrodniczych, np. Kamiennego Lasu. Plaże w Złotych Piaskach, zarówno bezpłatne, jak i płatne, są łatwo dostępne, choć niektóre wymagają dojścia schodami lub dojazdu autobusem. W pobliżu znajduje się także przystanek komunikacji miejskiej, umożliwiający wygodne podróżowanie do Warny oraz innych miejscowości regionu. Okolica sprzyja zarówno aktywnemu wypoczynkowi, jak i spokojnym spacerom oraz zakupom.

Ocena klientów
Holiday Check
5.7 / 6
Fantastyczny
100% osób poleca
(19 opinii)
Hotel i otoczenie5.9
Pokoje5.8
Położenie i okolica5.3
Gastronomia5.6
infrastruktura5.4
Ogólne wrażenia5.9
Holiday Check

(2081 opinii)

Thumb up Holiday Check
96%
5.5 /6

Hotel

5.5

Pokój

5.5

Serwis

5.7

Położenie

5.1

Gastronomia

5.6

Sport i rozrywka

5.3
Opinie użytkowników
michalina
listopad 2018
5.8 / 6
Hotel
Jest to czysty, niedawno odnowiony i ulepszony hotel. Oferuje bardzo dużą i urozmaiconą ofertę żywieniową. Personel jest sympatyczny i troskliwy. Kierownik zawsze do dyspozycji wszystkich gości. Podczas pobytu czuliśmy, że jesteśmy pod świetną opieką. Chętnie tam wrócimy.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

HVD Viva Club na mapie

Jaka jest pogoda w Złotych Piaskach?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
6
8
11
15
20
25
28
29
24
18
13
8
średnia temp. w nocy
1
2
4
8
12
17
20
20
17
12
8
3
śr. ilość dni słonecznych
24
22
26
25
22
22
25
28
27
26
27
25
śr. ilość dni deszczowych
7
6
5
5
9
8
6
3
3
5
3
6
średnie opady (mm)
54.91
40.24
38.94
39.1
56.71
70.71
47.01
19.5
41.06
65.16
47.63
56.65
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie