Madara

Złote Piaski, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Trwa weryfikacja ceny...

Madara zdaniem specjalistów Urlop.pl

Madara zbiera sporo pochwał za animacje i atrakcje dla dzieci – wielu rodziców docenia zaangażowanie animatorów i różnorodność zajęć, które pozwalają najmłodszym aktywnie spędzać czas. Część gości zwracała też uwagę na brodziki, które zapewniają dzieciom bezpieczną zabawę w wodzie. Nie wszyscy byli jednak zadowoleni z lokalizacji – dojście do piaszczystej plaży bywało dla niektórych męczące, zwłaszcza podczas upałów. W opiniach pojawiały się również uwagi dotyczące stanu technicznego obiektu, który według części osób mógłby wymagać odświeżenia. Mimo tych zastrzeżeń, Madara często wybierana jest przez rodziny, które szukają miejsca z animacjami i spokojną atmosferą.

  • Nr 20 wśród 52 hoteli 4* w Złotych Piaskach
  • ok. 450m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 40 min.
  • Długość lotu 1h 30min.
  • basen
  • siłownia
  • spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis ogólny:
Około 450 m od piaszczystej plaży leży ośrodek hotelowy Madara Park Hotel. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 500 m. Miasto Varna jest oddalone o około 18 km. Najbliższe sklepy znajdują się ok. 300 m od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 200 m. Najbliższe bary i restauracje położone są również w odległości w odległości ok. 200 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 300 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Sveti Konstantin (ok. 10 km), Albena (ok. 12 km) oraz Aladzha Monastery (ok. 4 km). Postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (ok. 100 m). Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 18 km. Lotnisko (VAR) położone jest ok. 28 km od hotelu. Kolejne lotnisko (BOJ) jest oddalone o ok. 127 km.
Wyposażenie :
Ten 6-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 242 pokoi. Hotel posiada całodobową recepcję, lobby z barem, 2 windy, klimatyzację, sejf (odpłatny), salon fryzjerski, minimarket, parking (płatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi w wyznaczonych miejscach. Na zewnątrz hotelu dzieci mogą korzystać z placu zabaw. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną z dostępem do Internetu, a także cateringiem. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje windę dostosowaną do transportu wózków. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie. Za usługę konsjerża mogą obowiązywać opłaty.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze znajdującym się przy basenie.
Wyżywienie:
Śniadanie  w formie bufetu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Napoje bezalkoholowe, piwo, wino, kawa i herbata, ciasta i wyroby cukiernicze, lokalne alkohole, późne śniadanie, przekąski oraz bezpłatny dostęp do Internetu.
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: siatkówka, tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 1 km od hotelu), koszykówka, rzutki (za ewentualną opłatą), tenis stołowy (bezpłatnie), badminton (bezpłatnie) i bilard (bezpłatnie). W odległości ok. 500 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). W odległości ok. 35 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Oferty wellness: saunę i masaże za opłatą. Taras słoneczny za ewentualną opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami. Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 2 - 12 lat), mini klub (dla dzieci w wieku od 4 - 12 lat) i przedszkole.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, rosyjsku i po bułgarsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa;  lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Dane GPS hotelu Madara
N 43º 17' 5.4387"
E 28º 2' 17.5643"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Madara w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1541 opinii z różnych źródeł
3.9 / 6
Przeciętny
71% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Przeciętny

6.0
627 opinii
5.0
159 opinii
4.0
306 opinii
3.0
169 opinii
2.0
94 opinie
1.0
186 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • rodzin z dziećmi (50%)
  • osób niewymagających (25%)
  • osób szukających rozrywek (25%)
  • wymagających klientów (13%)
  • osób młodych i aktywnych (13%)

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Madara

Opinie o hotelu i otoczeniu

Madara to hotel średniej wielkości, położony w spokojnej, zielonej części Złotych Piasków, z dala od zgiełku głównych ulic. Spacer na plażę zajmuje zwykle 10–15 minut i prowadzi przez tereny z bujną roślinnością oraz strome schody. Otoczenie obiektu jest zadbane, z licznymi kwiatami, drzewami i przytulnymi miejscami do odpoczynku. Goście doceniają czystość zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku, a także poczucie prywatności i spokojną atmosferę, szczególnie poza szczytem sezonu. Wspólne przestrzenie, takie jak lobby, restauracja czy baseny, są utrzymywane w dobrym stanie, choć pojawiają się pojedyncze uwagi o drobnych niedociągnięciach, które nie wpływają znacząco na komfort pobytu. Część pokoi oferuje widok na zieleń lub basen, co dodatkowo sprzyja relaksowi.

Opinie o pokoju

Pokoje w Madarze oceniane są jako czyste, przestronne i dobrze wyposażone – na wyposażeniu znajduje się klimatyzacja, lodówka oraz wygodne łóżka, co sprzyja komfortowemu wypoczynkowi. Goście często podkreślają codzienne sprzątanie i regularną wymianę pościeli oraz ręczników, choć zdarzają się pojedyncze uwagi dotyczące niedokładności w utrzymaniu czystości. Wystrój jest nowoczesny i stonowany, a niektóre pokoje posiadają duże tarasy z przyjemnym widokiem. Łazienki są przestronne, często z kabiną prysznicową, jednak pojawiają się głosy o drobnych problemach z odpływem wody lub brakiem zasłony prysznicowej. Ogólnie rzecz biorąc, pokoje zapewniają wygodę zarówno rodzinom, jak i osobom podróżującym indywidualnie.

Opinie o gastronomii

Pod względem kulinarnym Madara oferuje spory wybór – goście często wspominają o różnorodności dań podczas posiłków oraz dostępności przekąsek i deserów w ramach opcji all inclusive. Posiłki serwowane są w formie bufetu, co pozwala każdemu znaleźć coś dla siebie, a dla dzieci przewidziano specjalne propozycje. Niektórzy zwracają uwagę na powtarzalność menu przy dłuższych pobytach, choć ogólna jakość potraw oceniana jest pozytywnie. W barach dostępne są kolorowe napoje i koktajle, jednak opinie na temat jakości alkoholi i niektórych napojów bezalkoholowych bywają mieszane. Przestronna restauracja i snack bar przy basenie zapewniają wygodę podczas posiłków, a przyjazna atmosfera sprzyja wspólnemu biesiadowaniu.

Opinie o basenie

Na terenie obiektu znajdują się zarówno basen zewnętrzny, jak i kryty, a także brodzik dla dzieci. Baseny są regularnie sprzątane, a wokół nich rozstawiono sporo leżaków, choć w szczycie sezonu bywa problem z ich dostępnością i miejscem pod parasolem. Dla najmłodszych przygotowano animacje oraz zajęcia w wodzie, co pozwala rodzinom aktywnie spędzać czas. Basen zewnętrzny cieszy się popularnością jako miejsce relaksu i zabawy, natomiast kryty – według części gości – nie jest podgrzewany, co może mieć znaczenie poza sezonem letnim. Wiele osób docenia czystość w strefie basenowej, choć pojawiają się uwagi dotyczące śliskich płytek oraz konieczności wcześniejszej rezerwacji miejsc przy basenie.

Opinie o plaży

Plaża w okolicy hotelu to szeroka, piaszczysta strefa, oddalona o około 10–20 minut spacerem. Droga na miejsce prowadzi przez teren z licznymi schodami lub stromymi podejściami, co może być pewnym utrudnieniem, zwłaszcza dla rodzin z małymi dziećmi czy osób mających trudności z poruszaniem się. Nie jest to plaża prywatna, a korzystanie z leżaków i parasoli wiąże się z dodatkową opłatą. Wejście do morza jest łagodne, nie wymaga specjalnego obuwia, a sama plaża ma typowo miejski charakter – w sezonie bywa tu tłoczno, a otoczenie tworzą liczne hotele i punkty handlowe. Warto pamiętać, że powrót do hotelu prowadzi pod górę, co po całym dniu na słońcu może być męczące.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny z dziećmi często wybierają Madarę ze względu na szeroką gamę atrakcji dla najmłodszych. Na miejscu można liczyć na bogaty program animacji, warsztaty oraz wieczorne zabawy, które zapewniają dzieciom sporo radości. Do dyspozycji są zarówno zewnętrzne, jak i wewnętrzne place zabaw, brodzik oraz basen przeznaczony specjalnie dla dzieci, co pozwala maluchom bezpiecznie spędzać czas. Klub dziecięcy oraz dedykowane menu dla najmłodszych ułatwiają codzienne funkcjonowanie rodzinom. Wiele osób zwraca uwagę na czystość i komfortowe warunki, a także na atmosferę sprzyjającą wspólnemu wypoczynkowi. Ogólnie rzecz biorąc, miejsce to dobrze sprawdza się podczas rodzinnych wakacji, oferując liczne udogodnienia dla dzieci.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie obiektu nie brakuje rozrywek – program animacyjny obejmuje gry, zabawy, wieczorne pokazy oraz różnorodne aktywności dla dzieci i dorosłych. Animatorzy starają się zadbać o dobrą atmosferę przy basenie, organizując konkursy, zajęcia ruchowe czy taniec w wodzie. Dla najmłodszych przygotowano klub dziecięcy i plac zabaw, co pozwala rodzinom aktywnie spędzać czas. Goście mają do dyspozycji zarówno basen zewnętrzny, jak i kryty, a także boisko sportowe, stół do ping-ponga czy sprzęt do ćwiczeń na świeżym powietrzu. Wieczorami często odbywają się animacje i dyskoteki, które sprzyjają integracji i wprowadzają wakacyjny klimat. Wiele osób podkreśla, że trudno się tu nudzić, a relaks i zabawa idą w parze.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie Madary w sercu Złotych Piasków sprawia, że goście mają łatwy dostęp do licznych atrakcji kurortu. Spacer na piaszczystą plażę zajmuje około 10–15 minut, a po drodze można natknąć się na sklepy, bary, restauracje i stragany z pamiątkami, które tętnią życiem przez cały dzień. W okolicy nie brakuje klubów nocnych i miejsc dla osób szukających rozrywki. Centrum kurortu, oddalone o kilkanaście minut pieszo, oferuje szeroki wybór sklepów, kantorów i bankomatów, co ułatwia codzienne zakupy. Złote Piaski to miejsce, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie – zarówno miłośnicy aktywnego wypoczynku, jak i osoby szukające relaksu na plaży. Bezpośrednie połączenia autobusowe do Warny umożliwiają łatwe zwiedzanie okolicy.

Ocena klientów
Holiday Check
4.9 / 6
Dobry
95% osób poleca
(19 opinii)
Hotel i otoczenie5.0
Pokoje5.0
Położenie i okolica4.7
Gastronomia5.1
infrastruktura4.7
Ogólne wrażenia4.9
Holiday Check

(918 opinii)

Thumb up Holiday Check
70%
4.4 /6

Hotel

4.4

Pokój

4.4

Serwis

4.5

Położenie

4.5

Gastronomia

3.8

Sport i rozrywka

4.6
Opinie użytkowników
jacek
lipiec 2018
4.3 / 6
Uzasadnienie
Zostaliśmy zameldowani o 14, mimo że przyjechaliśmy o 8. Nikt nie zaproponował nam wody, mimo że wiedzieli o braku opasek. Nie mogliśmy korzystać z niczego !!! Poza tym w porządku, zadbane pokoje, w porządku posiłki. Do plaży daleko.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Madara na mapie

Jaka jest pogoda w Złotych Piaskach?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
6
8
11
15
20
25
28
29
24
18
13
8
średnia temp. w nocy
1
2
4
8
12
17
20
20
17
12
8
3
śr. ilość dni słonecznych
24
22
26
25
22
22
25
28
27
26
27
25
śr. ilość dni deszczowych
7
6
5
5
9
8
6
3
3
5
3
6
średnie opady (mm)
54.91
40.24
38.94
39.1
56.71
70.71
47.01
19.5
41.06
65.16
47.63
56.65
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie