Madara

Złote Piaski, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Trwa weryfikacja ceny...

Madara zdaniem specjalistów Urlop.pl

Dzieci mogą liczyć na wiele atrakcji i ciekawe animacje, które organizują animatorzy. Warsztaty, zabawy oraz gry odbywają się zarówno dla najmłodszych, jak i dorosłych, dzięki czemu rodziny spędzają czas aktywnie i bez nudy. Na terenie hotelu znajdują się brodziki, które ułatwiają pobyt rodzinom z małymi dziećmi. Dojście do plaży zajmuje kilkanaście minut, a droga bywa męcząca, szczególnie dla dzieci i osób starszych. Goście często zwracają uwagę na stan techniczny obiektu, wskazując na awarie klimatyzacji, problemy z wyposażeniem pokoi oraz przestarzałe instalacje. Madara sprawdzi się dla rodzin poszukujących rozrywki na miejscu i nieprzeszkadzających im dłuższe spacery na piaszczystą plażę.

  • ok. 450m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 40 min.
  • Długość lotu 1h 30min.
  • basen
  • siłownia
  • spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis ogólny:
Około 450 m od piaszczystej plaży leży ośrodek hotelowy Madara Park Hotel. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 500 m. Miasto Varna jest oddalone o około 18 km. Najbliższe sklepy znajdują się ok. 300 m od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 200 m. Najbliższe bary i restauracje położone są również w odległości w odległości ok. 200 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 300 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Sveti Konstantin (ok. 10 km), Albena (ok. 12 km) oraz Aladzha Monastery (ok. 4 km). Postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (ok. 100 m). Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 18 km. Lotnisko (VAR) położone jest ok. 28 km od hotelu. Kolejne lotnisko (BOJ) jest oddalone o ok. 127 km.
Wyposażenie :
Ten 6-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 242 pokoi. Hotel posiada całodobową recepcję, lobby z barem, 2 windy, klimatyzację, sejf (odpłatny), salon fryzjerski, minimarket, parking (płatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi w wyznaczonych miejscach. Na zewnątrz hotelu dzieci mogą korzystać z placu zabaw. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną z dostępem do Internetu, a także cateringiem. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje windę dostosowaną do transportu wózków. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie. Za usługę konsjerża mogą obowiązywać opłaty.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze znajdującym się przy basenie.
Wyżywienie:
Śniadanie  w formie bufetu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Napoje bezalkoholowe, piwo, wino, kawa i herbata, ciasta i wyroby cukiernicze, lokalne alkohole, późne śniadanie, przekąski oraz bezpłatny dostęp do Internetu.
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: siatkówka, tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 1 km od hotelu), koszykówka, rzutki (za ewentualną opłatą), tenis stołowy (bezpłatnie), badminton (bezpłatnie) i bilard (bezpłatnie). W odległości ok. 500 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). W odległości ok. 35 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Oferty wellness: saunę i masaże za opłatą. Taras słoneczny za ewentualną opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami. Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 2 - 12 lat), mini klub (dla dzieci w wieku od 4 - 12 lat) i przedszkole.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, rosyjsku i po bułgarsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa;  lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Dane GPS hotelu Madara
N 43º 17' 5.4387"
E 28º 2' 17.5643"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Madara w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 2220 opinii z różnych źródeł
3.9 / 6
Przeciętny
71% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Przeciętny

6.0
899 opinii
5.0
239 opinii
4.0
439 opinii
3.0
255 opinii
2.0
140 opinii
1.0
248 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • rodzin z dziećmi (50%)
  • osób niewymagających (25%)
  • osób szukających rozrywek (25%)
  • wymagających klientów (13%)
  • osób młodych i aktywnych (13%)

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Madara

Opinie o hotelu i otoczeniu

Madara to hotel o średniej wielkości, położony w spokojnej, zielonej okolicy Złotych Piasków, w pewnej odległości od plaży – dojście na wybrzeże zajmuje zazwyczaj 10–15 minut spacerem, prowadząc przez tereny z bujną roślinnością i strome schody. Teren wokół obiektu jest zadbany, z licznymi kwiatami, drzewami oraz przytulnymi zakątkami do relaksu, a goście doceniają przyjemną atmosferę oraz poczucie prywatności. Wspólne przestrzenie, w tym lobby, restauracja i baseny, są utrzymywane w czystości, a codzienna dbałość o porządek widoczna jest zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku. Hotel oferuje widoki na otaczającą zieleń, a niektóre pokoje wychodzą na basen lub park, co sprzyja relaksowi. Goście chwalą spokojną atmosferę i ciszę, szczególnie poza ścisłym sezonem. Stan techniczny części wspólnych oceniany jest jako zadbany, choć pojawiają się opinie o drobnych niedociągnięciach, które nie wpływają znacząco na komfort pobytu.

Opinie o pokoju

Pokoje w Madarze są czyste, przestronne i wyposażone w klimatyzację, lodówkę oraz wygodne łóżka, co zapewnia komfortowy wypoczynek. Wiele opinii podkreśla codzienne sprzątanie oraz regularną wymianę pościeli i ręczników, choć zdarzają się uwagi dotyczące sporadycznej niedokładności w utrzymaniu czystości. Wystrój pokoi jest nowoczesny i stonowany, a niektóre z nich posiadają duże tarasy z przyjemnym widokiem. Łazienki są przestronne, często z kabiną prysznicową, jednak pojawiają się głosy o drobnych problemach z odpływem wody lub brakiem zasłony prysznicowej. Goście doceniają wygodę oraz funkcjonalność wyposażenia, co sprzyja relaksowi po dniu pełnym atrakcji. Całość tworzy przyjazną przestrzeń zarówno dla rodzin, jak i osób podróżujących indywidualnie.

Opinie o gastronomii

Różnorodność kulinarna to jeden z atutów tego miejsca – goście często podkreślają szeroki wybór dań podczas posiłków, a także dostępność przekąsek, lodów i deserów w ramach opcji all inclusive. W restauracji serwowane są świeże i smaczne potrawy, choć przy dłuższych pobytach pojawiają się opinie o powtarzalności menu. Posiłki podawane są w formie bufetu, co pozwala każdemu znaleźć coś dla siebie, a dla dzieci przewidziano specjalne propozycje. W barach dostępne są kolorowe napoje i koktajle, jednak jakość alkoholi i niektórych napojów bezalkoholowych bywa oceniana umiarkowanie. Przestronna restauracja oraz snack bar przy basenie zapewniają wygodę podczas posiłków i relaksu, a całość dopełnia przyjazna atmosfera sprzyjająca wspólnemu biesiadowaniu.

Opinie o basenie

Na terenie obiektu dostępny jest zarówno basen zewnętrzny, jak i kryty, a także osobny brodzik dla dzieci. Baseny są regularnie sprzątane, a wokół nich znajduje się sporo leżaków, choć w sezonie bywa problem z ich dostępnością i miejscem pod parasolem. Dla najmłodszych przygotowano animacje oraz zajęcia w wodzie, co pozwala na aktywny wypoczynek całej rodzinie. Basen zewnętrzny sprzyja relaksowi i zabawie, natomiast kryty – według wielu opinii – nie jest podgrzewany, mimo takiej informacji w ofercie, co może być istotne poza wysokim sezonem. Goście doceniają czystość i dbałość o porządek w strefie basenowej, choć niektórzy zwracają uwagę na śliskie płytki oraz konieczność wcześniejszej rezerwacji miejsc przy basenie. Aquapark nie występuje.

Opinie o plaży

Piaszczysta i szeroka plaża, do której prowadzi spacer trwający zazwyczaj od 10 do 20 minut, stanowi idealne miejsce na rodzinny wypoczynek oraz kąpiele słoneczne. W drodze na wybrzeże można napotkać strome schody lub wzniesienia, co może być wyzwaniem dla osób z ograniczoną mobilnością lub rodzin z małymi dziećmi. Plaża jest ogólnodostępna, nie stanowi prywatnej części hotelu, dlatego leżaki i parasole są dodatkowo płatne, ale można także korzystać z własnych ręczników i rozłożyć się bezpośrednio na piasku. W okolicy dostępne są liczne bary i punkty gastronomiczne, a sama plaża zachęca do długich spacerów oraz relaksu przy brzegu. Wejście do wody jest łagodne, nie wymaga specjalnego obuwia, a goście doceniają miękkość piasku i przyjazne warunki do wypoczynku.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny podróżujące z dziećmi szczególnie doceniają Madarę za bogaty program animacji, liczne warsztaty oraz wieczorne zabawy, które zapewniają najmłodszym mnóstwo radości i niezapomnianych chwil. Na terenie obiektu znajdują się zarówno zewnętrzne, jak i wewnętrzne place zabaw, a także brodzik i basen dla dzieci, gdzie maluchy mogą bezpiecznie się bawić. Goście chwalą także klub dziecięcy i dedykowane menu dla najmłodszych, co ułatwia codzienne posiłki podczas pobytu. Rodziny zwracają uwagę na czystość, komfortowe warunki oraz przyjazną atmosferę sprzyjającą relaksowi i wspólnemu spędzaniu czasu. To miejsce doskonale sprawdza się na rodzinne wakacje, oferując wiele udogodnień i atrakcji dla dzieci.

Opinie o rozrywce i sport

Rozbudowany program animacyjny obejmuje gry, zabawy oraz wieczorne pokazy, a także warsztaty i aktywności skierowane zarówno do dzieci, jak i dorosłych. Animatorzy dbają o dobrą atmosferę przy basenie, regularnie organizując konkursy oraz zajęcia ruchowe, w tym taniec i fitness w wodzie. Dla najmłodszych przygotowano klub dziecięcy oraz plac zabaw, co pozwala rodzinom na aktywny i radosny wypoczynek. Do dyspozycji gości są zewnętrzny i kryty basen, boisko sportowe, stół do ping-ponga oraz sprzęt do ćwiczeń na świeżym powietrzu. Wieczorami odbywają się animacje i dyskoteki, które wprowadzają wakacyjny klimat i sprzyjają integracji. W Madarze relaks i rozrywka idą w parze, zapewniając wiele możliwości spędzania czasu.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie w popularnym kurorcie Złote Piaski zapewnia dostęp do szerokiej oferty rozrywek i atrakcji. Spacer na piaszczystą plażę zajmuje około 10–15 minut, a po drodze mijają Państwo liczne sklepy, stragany z pamiątkami, bary i restauracje, które tętnią życiem zarówno w dzień, jak i wieczorem. W okolicy nie brakuje klubów nocnych oraz miejsc idealnych dla osób poszukujących wakacyjnych wrażeń i zabawy. Centrum kurortu, oddalone o kilkanaście minut pieszo, oferuje bogaty wybór sklepów spożywczych, kantorów i bankomatów, co ułatwia codzienne zakupy oraz korzystanie z lokalnych usług. Złote Piaski to miejsce, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie – zarówno miłośnicy aktywnego wypoczynku, jak i osoby szukające relaksu na plaży. Bezpośrednie połączenia autobusowe do Warny umożliwiają łatwe zwiedzanie okolicy i poznawanie bułgarskiego wybrzeża.

Ocena klientów
Holiday Check
4.9 / 6
Dobry
95% osób poleca
(19 opinii)
Hotel i otoczenie5.0
Pokoje5.0
Położenie i okolica4.7
Gastronomia5.1
infrastruktura4.7
Ogólne wrażenia4.9
Holiday Check

(917 opinii)

Thumb up Holiday Check
68%
4.3 /6

Hotel

4.3

Pokój

4.4

Serwis

4.4

Położenie

4.4

Gastronomia

3.6

Sport i rozrywka

4.6
Opinie użytkowników
jacek
lipiec 2018
4.3 / 6
Uzasadnienie
Zostaliśmy zameldowani o 14, mimo że przyjechaliśmy o 8. Nikt nie zaproponował nam wody, mimo że wiedzieli o braku opasek. Nie mogliśmy korzystać z niczego !!! Poza tym w porządku, zadbane pokoje, w porządku posiłki. Do plaży daleko.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Madara na mapie

Jaka jest pogoda w Złotych Piaskach?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
6
8
11
15
20
25
28
29
24
18
13
8
średnia temp. w nocy
1
2
4
8
12
17
20
20
17
12
8
3
śr. ilość dni słonecznych
24
22
26
25
22
22
25
28
27
26
27
25
śr. ilość dni deszczowych
7
6
5
5
9
8
6
3
3
5
3
6
średnie opady (mm)
54.91
40.24
38.94
39.1
56.71
70.71
47.01
19.5
41.06
65.16
47.63
56.65
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie