Marina Grand Beach

Złote Piaski, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Trwa weryfikacja ceny...

Marina Grand Beach zdaniem specjalistów Urlop.pl

Hotel położony jest bezpośrednio przy plaży i oferuje piękne widoki na morze. Pokoje są przestronne, czyste i wyposażone w duże balkony, które sprzyjają relaksowi. Goście mogą korzystać z basenów, a obsługa jest przyjazna i pomocna. Na miejscu serwowane jest jedzenie dobrej jakości, choć niektórzy zwracają uwagę na ograniczoną różnorodność i jakość potraw. Konieczne są remonty i modernizacje, ponieważ stan techniczny niektórych elementów wymaga poprawy. Marina Grand Beach to miejsce, które warto rozważyć na wakacje nad morzem ze względu na unikalne położenie i komfortowe pokoje.

  • ok. 50m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • Długość lotu 1h 30min.
  • basen
  • siłownia
  • spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis
LOKALIZACJA - ok. 200 m od centrum miejscowości Złote Piaski, blisko restauracji, barów i klubów, ok. 1,5 km od aquaparku Aquapolis, ok. 15 km od Albeny, ok. 17 km od Warny, ok. 25 km od lotniska w Warnie
PLAŻA - ok. 100 m od hotelu, przejście przez ulicę, publiczna, piaszczysta, leżaki i parasole płatne
HOTEL - 234 pokoje, 24h recepcja, kantor, wind, restauracja główna, kawiarnia, bar w lobby, Mezzanine bar z tarasem słonecznym, bar przy basenie, przechowalnia bagażu 
Płatne: wypożyczalnia rowerów i samochodów, parkingWi-Fi w miejscach ogólnodostępnych bezpłatne
POKOJE  - Typu Standard - ok. 28 m2, dla 2 osób z możliwością dostawki
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, telefon, sejf, minibar (płatny), Wi-Fi, balkon/tarasInne dostępne typy pokoi:
Single (pokój jednoosobowy)
Suite ok. 52 m2Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
Uwaga! pokoje o podwyższonym standardzie - dostępne w systemie lub na zapytanie (większy metraż, superior, suite, z widokiem na morze/basen, delux itp. - dodatkowo płatne). Pokoje rodzinne/family (bez podwyższonego standardu) to pokoje z dostawką dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, dwóch łóżek/rozkładanych foteli lub łóżka piętrowego.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen zewnętrzny, oddzielny basen zewnętrzny dla dzieci, basen kryty, leżaki i parasole przy basenie bezpłatne, centrum fitness, tenis stołowy, bilard, miniklub, plac zabaw, aerobik, rzutki, gimnastyka w wodzie 
Płatne: centrum SPA (masaż, hydromasaż, aromaterapia, strefa relaksu, sauna, łaźnia parowa, grota solna)Więcej informacji o hotelu: https://marinagrandbeach.bg/ 
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa;  lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Dane GPS hotelu Marina Grand Beach
N 43º 16' 48.3152"
E 28º 2' 31.8783"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Marina Grand Beach w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1534 opinie z różnych źródeł
3.8 / 6
Przeciętny
63% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
642 opinie
5.0
141 opinii
4.0
196 opinii
3.0
185 opinii
2.0
175 opinii
1.0
195 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób szukających rozrywek (64%)
  • osób młodych i aktywnych (36%)
  • wymagających klientów (27%)
  • rodzin z dziećmi (18%)
  • osób szukających spokoju (9%)

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Marina Grand Beach

Opinie o hotelu i otoczeniu

Marina Grand Beach to nowoczesny, przestronny obiekt położony tuż przy plaży i nadmorskiej promenadzie w Złotych Piaskach. Z wielu pokoi oraz tarasów rozciągają się zachwycające widoki na morze, które są często chwalone przez gości. Budynek i części wspólne prezentują się bardzo dobrze, choć w niektórych opiniach pojawiają się sugestie dotyczące miejsc wymagających odświeżenia. Lobby, restauracje i baseny są na ogół utrzymane w czystości, jednak przy dużym obłożeniu może być tłoczno, a czasem pojawiają się drobne niedociągnięcia w sprzątaniu. Rozległy, zadbany teren oraz bliskość licznych atrakcji, sklepów i punktów usługowych sprawiają, że pobyt w Marina Grand Beach to udany wypoczynek blisko morza.

Opinie o pokoju

Pokoje w Marina Grand Beach charakteryzują się przestronnością, komfortem oraz codziennym sprzątaniem, co jest doceniane przez wielu gości. Wnętrza są czyste, a wyposażenie obejmuje klimatyzację, sejf, minibar oraz balkony, często z pięknym widokiem na morze. Mimo licznych pozytywnych opinii, pojawiają się uwagi dotyczące przestarzałego wystroju oraz sporadycznych problemów z czystością w niektórych pokojach. Łazienki są duże, choć w wielu opiniach wskazuje się na potrzebę odświeżenia, nieprzyjemny zapach, wilgoć, problemy z odpływem oraz widoczne ślady zużycia. Część łazienek wyposażona jest w wannę z zasłoną prysznicową, co nie zawsze jest wygodne. Codzienna wymiana ręczników oraz sprawna obsługa sprzątająca wpływają jednak na ogólne poczucie komfortu podczas pobytu.

Opinie o gastronomii

Oferta kulinarna Marina Grand Beach spotyka się z mieszanymi opiniami. Goście doceniają różnorodność i dostępność posiłków oraz obecność kilku barów z napojami, jednak pojawiają się uwagi dotyczące powtarzalności dań, ograniczonego wyboru i jakości, która nie zawsze spełnia oczekiwania. Zdarzają się także opinie o problemach z temperaturą potraw, długimi kolejkami do kawy czy brakiem świeżości wybranych produktów. Przekąski między głównymi posiłkami bywają skromne, a desery i śniadania nie wyróżniają się szczególną różnorodnością. Alkohole dostępne są w kilku barach, choć niektórzy goście zwracają uwagę na ich przeciętną jakość oraz serwowanie w plastikowych kubkach. To miejsce może być odpowiednie dla osób ceniących wygodę formuły all inclusive i bliskość barów.

Opinie o basenie

Na terenie Marina Grand Beach dostępne są zarówno basen odkryty, jak i kryty, co umożliwia relaks niezależnie od pogody. Baseny są przestronne, jednak w szczycie sezonu może być tłoczno, a liczba leżaków i parasoli bywa niewystarczająca, a niektóre z nich wymagają odświeżenia. Goście często podkreślają czystość basenów, choć pojawiają się również uwagi dotyczące konserwacji i zużycia wyposażenia. Woda w basenach nie jest podgrzewana, co może być odczuwalne w chłodniejsze dni. Organizowane animacje przy basenie cieszą się popularnością wśród rodzin z dziećmi.

Opinie o plaży

Bezpośrednie sąsiedztwo szerokiej, piaszczystej plaży to jeden z największych atutów Marina Grand Beach. Od hotelu oddziela ją jedynie promenada lub niewielka ulica, a dojście do morza zajmuje zaledwie kilka minut. Plaża jest zadbana, z łagodnym, piaszczystym wejściem do wody, co sprawia, że jest szczególnie wygodna dla rodzin z dziećmi. Warto pamiętać, że plaża nie jest prywatna, a korzystanie z leżaków i parasoli wiąże się z dodatkowymi opłatami, a wolne miejsca na własny ręcznik mogą być ograniczone. W okolicy znajdują się bary i punkty gastronomiczne, a promenada zachęca do spacerów i korzystania z lokalnych atrakcji.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny podróżujące z dziećmi znajdą w Marina Grand Beach wiele udogodnień, takich jak klub dla dzieci z animacjami, program dzienny oraz wieczorne mini-disco, które stanowi dużą atrakcję dla najmłodszych. W ciągu dnia organizowane są zajęcia animacyjne, a w pobliżu hotelu dostępne są dodatkowe rozrywki, w tym park rozrywki i wesołe miasteczko. Na terenie obiektu znajduje się wydzielony basen dla dzieci oraz niewielki plac zabaw. Goście doceniają rodzinny charakter hotelu oraz możliwość skorzystania z dodatkowych łóżek dla dzieci bez opłat. Warto jednak zapoznać się z aktualną ofertą posiłków dla najmłodszych, ponieważ opinie na temat ich różnorodności i jakości są podzielone.

Opinie o rozrywce i sport

Bogaty program animacyjny zapewnia rozrywkę zarówno dzieciom, jak i dorosłym. Animatorzy organizują różnorodne zajęcia, gry, wieczorne show oraz aktywności przy basenie, co sprzyja integracji i dobrej zabawie. Wieczorne imprezy i muzyka stanowią dodatkową atrakcję, a dla najmłodszych przygotowano specjalne programy oraz mini-disco. Na miejscu dostępny jest bilard, a osoby preferujące aktywny wypoczynek mogą korzystać z siłowni, choć jej standard oceniany jest różnie. Przestronne baseny zewnętrzne i kryte umożliwiają relaks niezależnie od pogody, a bliskość plaży oraz liczne kluby i atrakcje w okolicy pozwalają na urozmaicenie pobytu.

Opinie o położeniu i okolicy

Bliskość szerokiej, piaszczystej plaży oraz tętniącej życiem promenady sprawia, że lokalizacja Marina Grand Beach w Złotych Piaskach jest bardzo atrakcyjna. W okolicy znajdują się liczne bary, restauracje, sklepy z pamiątkami, supermarkety, apteka i kantor, co ułatwia codzienne zakupy i wymianę waluty. Na miłośników rozrywki czekają atrakcje takie jak wesołe miasteczko, park rozrywki, bungee czy diabelski młyn, a w sezonie letnim dostępne są kluby muzyczne. Dogodny dostęp do centrum Złotych Piasków oraz możliwość spacerów nadmorską promenadą pozwalają na relaks i aktywne spędzanie czasu. W pobliżu znajduje się także aquapark oraz opcje wycieczek po okolicy, co zapewnia wiele możliwości spędzenia wolnego czasu.

Ocena klientów
Holiday Check
5.4 / 6
Znakomity
88% osób poleca
(24 opinie)
Hotel i otoczenie5.5
Pokoje5.8
Położenie i okolica5.5
Gastronomia5.4
infrastruktura5.3
Ogólne wrażenia5.1
Holiday Check

(979 opinii)

Thumb up Holiday Check
69%
4.4 /6

Hotel

4.4

Pokój

4.8

Serwis

4.3

Położenie

5.3

Gastronomia

3.8

Sport i rozrywka

4.3
Opinie użytkowników
Grażyna
sierpień 2018
Zweryfikowane
4.9 / 6
Pokoje
Pokój dobrze wyposażony.
Dane wyjazdu
ultra all inclusive (UALL), wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, podróżuje 2 razy w roku

Marina Grand Beach na mapie

Jaka jest pogoda w Złotych Piaskach?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
6
8
11
15
20
25
28
29
24
18
13
8
średnia temp. w nocy
1
2
4
8
12
17
20
20
17
12
8
3
śr. ilość dni słonecznych
24
22
26
25
22
22
25
28
27
26
27
25
śr. ilość dni deszczowych
7
6
5
5
9
8
6
3
3
5
3
6
średnie opady (mm)
54.91
40.24
38.94
39.1
56.71
70.71
47.01
19.5
41.06
65.16
47.63
56.65
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie