SH Dolce Mare

Złote Piaski, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Trwa weryfikacja ceny...

SH Dolce Mare zdaniem specjalistów Urlop.pl

Teren SH Dolce Mare wyróżnia się bogatą zielenią i ciekawym układem przestrzennym. Hotel jest położony blisko piaszczystej plaży, co umożliwia szybki dostęp do morza i sprzyja spacerom w okolicy. Wiele opinii wskazuje na poważne problemy techniczne, takie jak niedziałający sprzęt, cieknące prysznice czy awarie wind. Klimatyzacja często nie działa lub działa bardzo słabo zarówno w pokojach, jak i w restauracji, co bywa szczególnie uciążliwe podczas upałów. Osoby ceniące lokalizację i zieleń mogą znaleźć tu swoje miejsce, choć komfort techniczny i sprawność klimatyzacji pozostawiają wiele do życzenia.

  • ok. 300m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • zjeżdżalnie wodne
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Opis ogólny:
Ośrodek hotelowy Mimosa Sunshine Hotel jest oddalony o ok. 18 km od Varna. Najbliższa piaszczysta plaża, znajduje się ok. 350 m od hotelu. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są bezpłatnie. Do turystycznego centrum jest ok. 150 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 150 m. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 150 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Aladja Monastery (ok. 4 km), Albena (ok. 12 km) oraz Sv. Konstantin (ok. 10 km). Postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (ok. 500 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 18 km. Lotnisko (VAR) położone jest ok. 28 km od hotelu. Kolejne lotnisko (BOJ) jest oddalone o ok. 127 km.
Wyposażenie :
Ten 7-piętrowy hotel, odnowiony w 2024 roku, oddaje do dyspozycji gości 331 pokoi mieszczących się w budynku głównym oraz aneksie. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, klimatyzację, sejf (odpłatny), salon fryzjerski, parking (płatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajdują się dwie klimatyzowane restauracje. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną. Usługa prania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 2 baseny ze słodką wodą z basenikiem dla dzieci i jedna zjeżdżalnia wodna. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami (bar zaprasza od godziny 11:00 - 18:00).
Wyżywienie:
Śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 10:00) w formie szwedzkiego stołu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Napoje bezalkoholowe (10:00 - 23:00), piwo (10:00 - 23:00), wino (10:00 - 23:00), kawa i herbata (10:00 - 23:00), ciasta i wyroby cukiernicze (16:00 - 17:00), lokalne alkohole (10:00 - 23:00) oraz przekąski (10:00 - 16:00).
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis stołowy (bezpłatnie), rzutki (za ewentualną opłatą), siatkówka, bilard (za ewentualną opłatą), siłownia, tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 500 m od hotelu) i aerobik. Oferty wellness: strefa spa, taras słoneczny, sauna, solarium, łaźnia parowa i masaże za ewentualną opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami. Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 4 - 12 lat) i mini klub (dla dzieci w wieku od 4 - 12 lat). Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po rosyjsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa;  lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Dane GPS hotelu SH Dolce Mare
N 43º 17' 1.9522"
E 28º 2' 27.6065"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o SH Dolce Mare w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1491 opinii z różnych źródeł
3.6 / 6
Przeciętny
61% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
493 opinie
5.0
229 opinii
4.0
178 opinii
3.0
162 opinie
2.0
227 opinii
1.0
202 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób szukających rozrywek (83%)
  • osób młodych i aktywnych (67%)
  • wymagających klientów (33%)
  • rodzin z dziećmi (33%)
  • osób szukających spokoju (17%)
  • osób niewymagających (17%)
Najczęściej oceniane:
  • Pokój
  • Czystość i porządek
  • Jedzenie
  • Animacje
  • Atmosfera i traktowanie gości

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu SH Dolce Mare

Opinie o hotelu i otoczeniu

Atrakcyjna lokalizacja SH Dolce Mare, blisko plaży i centrum Złotych Piasków, ułatwia korzystanie z lokalnych atrakcji i sklepów. Kompleks wyróżnia się efektowną architekturą, licznymi basenami, zjeżdżalniami oraz rozległymi tarasami, które oferują zarówno miejsca do relaksu, jak i aktywnego wypoczynku. Przestronny teren z wielopoziomowym układem, zielenią i różnorodnymi strefami zapewnia komfortowy pobyt. Z wielu miejsc rozciągają się malownicze widoki na morze. Części wspólne są zadbane, choć przy dużym obłożeniu może pojawić się wrażenie mniejszego porządku, a niektóre obszary wymagają odświeżenia. Ogólna atmosfera sprzyja wakacyjnemu wypoczynkowi.

Opinie o pokoju

Przestronne pokoje w SH Dolce Mare wyróżniają się nowoczesnym wystrojem i funkcjonalnością. W części z nich można podziwiać przyjemne widoki, a codzienna wymiana pościeli i ręczników podnosi komfort pobytu. Zdarzają się jednak uwagi dotyczące czystości i jakości sprzątania – nie zawsze pokoje są odpowiednio przygotowane, a niektóre elementy wyposażenia wymagają odświeżenia. Klimatyzacja nie zawsze działa sprawnie, co może być odczuwalne podczas upałów. W łazienkach pojawiają się czasem problemy z odpływem wody i utrzymaniem higieny, dlatego standard może odbiegać od oczekiwań typowych dla wyższej kategorii. Ogólnie pokoje zapewniają przyzwoity komfort, choć pewne niedociągnięcia mogą wpłynąć na satysfakcję z pobytu.

Opinie o gastronomii

Różnorodność kulinarna w SH Dolce Mare obejmuje kilka restauracji i barów, gdzie posiłki serwowane są w formule all inclusive. Goście mają do dyspozycji szeroki wybór dań, choć niektórzy zwracają uwagę na powtarzalność oferty i sezonowe problemy z temperaturą potraw. W barach dostępne są napoje bezalkoholowe oraz lokalne alkohole, jednak jakość drinków bywa oceniana jako przeciętna, a czasem pojawiają się uwagi dotyczące ich smaku i sposobu serwowania. W godzinach szczytu w restauracji może być tłoczno, co skutkuje oczekiwaniem na wolny stolik lub sztućce. Ogólnie oferta gastronomiczna pozwala spróbować różnych dań, choć opinie na temat jakości i organizacji posiłków są zróżnicowane.

Opinie o basenie

Strefa basenowa w SH Dolce Mare obejmuje kilka zewnętrznych basenów, brodziki dla dzieci oraz basen wewnętrzny. Wśród atrakcji znajdują się zjeżdżalnie wodne, które szczególnie przypadną do gustu najmłodszym. Baseny są przestronne i otoczone zielenią, jednak w szczycie sezonu leżaki mogą być szybko zajmowane, co wymaga wcześniejszego przyjścia. Różnorodność stref pozwala zarówno na aktywny wypoczynek, jak i spokojny relaks. Dla rodzin z dziećmi dużą zaletą są animacje i wodne zabawy organizowane przy basenach. Cały kompleks sprzyja relaksowi i aktywnemu spędzaniu czasu w słoneczne dni.

Opinie o plaży

Piaszczysta plaża znajduje się w niewielkiej odległości od SH Dolce Mare, co pozwala na szybki i wygodny spacer do brzegu morza. Lokalizacja sprzyja częstym wizytom nad wodą, a dostęp do promenady umożliwia korzystanie z uroków nadmorskiego kurortu. Na plaży dostępne są leżaki i parasole, które można wynająć za dodatkową opłatą. Szeroka, zadbana przestrzeń zachęca zarówno do relaksu, jak i aktywnego wypoczynku. W pobliżu nie brakuje barów i punktów z przekąskami, co pozwala spędzić na plaży dłuższy czas. Goście doceniają piękne widoki oraz łatwy dostęp do lokalnych atrakcji turystycznych.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny z dziećmi znajdą w SH Dolce Mare wiele atrakcji, takich jak animacje, gry interaktywne, mini dyskoteka czy wieczorne pokazy. Dla najmłodszych przygotowano plac zabaw, zjeżdżalnie oraz przestronne baseny, które zapewniają dodatkową rozrywkę. Animatorzy dbają o przyjazną atmosferę podczas zajęć, choć niektórzy goście wskazują, że oferta dla dzieci mogłaby być bardziej rozbudowana, a brodziki nie zawsze spełniają oczekiwania. Doceniany jest rodzinny charakter obiektu, jednak pojawiają się uwagi dotyczące ograniczonej liczby leżaków przy basenach oraz śliskiej nawierzchni w ich pobliżu. Obiekt cieszy się popularnością wśród rodzin poszukujących miejsca z animacjami i aktywnościami dla dzieci.

Opinie o rozrywce i sport

Bogata oferta rozrywkowa obejmuje animacje dla dzieci i dorosłych, które odbywają się przez cały dzień i wieczorami. Do dyspozycji gości są liczne baseny, brodziki, zjeżdżalnie oraz basen wewnętrzny, co daje wiele możliwości aktywnego spędzania czasu. Program animacyjny obejmuje gimnastykę, aqua aerobik, waterpolo, gry zespołowe, konkursy oraz mini disco dla najmłodszych. Miłośnicy sportu mogą korzystać z siłowni oraz stołów do ping-ponga i piłkarzyków, choć wyposażenie tych stref jest raczej podstawowe. Wieczorne pokazy i występy artystyczne integrują gości i tworzą żywiołową atmosferę, idealną dla osób szukających różnorodnych aktywności podczas wakacji.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie w samym sercu Złotych Piasków, tuż przy głównej promenadzie i kilka minut spacerem od szerokiej, piaszczystej plaży, sprawia, że SH Dolce Mare jest doskonałą bazą do korzystania z licznych atrakcji kurortu. W okolicy znajdują się sklepy, butiki, stragany z pamiątkami, kawiarnie, restauracje oraz bary z muzyką na żywo. W pobliżu można zobaczyć miniaturową wieżę Eiffla i diabelski młyn, a bogate życie nocne oraz rozrywki sprawiają, że każdy wieczór dostarcza nowych wrażeń. Okolica sprzyja spacerom i pozwala cieszyć się tętniącym życiem centrum, a sklepy są czynne do późnych godzin nocnych. To idealne miejsce dla osób ceniących bliskość miejskich atrakcji i wygodę.

Ocena klientów
Holiday Check
5.0 / 6
Bardzo dobry
94% osób poleca
(17 opinii)
Hotel i otoczenie4.9
Pokoje5.1
Położenie i okolica5.1
Gastronomia5.0
infrastruktura4.8
Ogólne wrażenia4.9
Holiday Check

(34 opinii)

Thumb up Holiday Check
66%
4.6 /6

Hotel

4.6

Pokój

5.0

Serwis

4.8

Położenie

5.3

Gastronomia

4.3

Sport i rozrywka

4.9
Opinie użytkowników
Wiktor
sierpień 2022
2.1 / 6
Zalety
Ładne pokoje póki się dobrze nie przypatrzy
Wady
Brudna stołówka, obrzydliwe brudne toalety, wszystkie automaty do napojów brudne lepiące się czy to na stołówce czy za barem. Nie przyjemny zapach ze stołówki już na recepcji i z wentylacji w łazienkach pokojowych
braki jedzenia w stołówce
mały zakres programów rozrywkowych
większość pracowników hotelu nie zna języka angielskiego nawet podstaw co nie które osoby z obsługi bardzo aroganckie
Uzasadnienie
Przy samym wejściu czuć zapach ze stołówki. Na recepcji większość pracowników nie zna podstaw języka angielskiego,mało tego pokazują nerwy jak nie mówi się do nich w ich języku. Bagaże zanosisz sam. Pokoje dość schludne choć w łazienkach szwankuje kanalizacja prysznic przecieka pełno wody i odór z wentylacji. Animatorzy głównie nastawieni na rozrywkę dla najmłodszych choć niezbyt cieszą się zainteresowaniem. Toalety przy basenie nawet w środku nie daleko recepcji przeokropne nieprzyjemny zapach bród wszystko w płynach. Stołówka najgorsze miejsce tego hotelu; wielkie kolejki zawsze brak niektórych potraw. Nie przyjemny zapach. Stoły brudne. Automaty do napojów obrzydliwe. Każda potrawa czy to mięso czy makaron smakuje tak samo z tymi samymi przyprawami. Ciasta rozmoknięte lody roztopione. Ludzie z Bułgarii bardzo bezczelni i aroganccy odnoszę wrażenie że uważają, iż mają do wszystkiego pierwszeństwo i większe przywileje. Pan manager z lobby baru nie przyjemny - bardzo się denerwuje jak zamawia się już po raz kolejny raz nawet zasugerował że trzeba będzie zapłacić za kolejne drinki. Podsumowując kompletnie nie polecam cena nie mała a standard 3 gwiazdek nie równa się do naszej jednej. Predyspozycje są ale obsługa atmosfera jest fatalna.
Komu odradzasz i dlaczego?
Krótko mówiąc bród słaba obsługa z brakiem znajomości angielskiego okropne stołówki i jedzenie
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), stacjonarne biuro podróży, wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, podróżuje 1 raz w roku

SH Dolce Mare na mapie

Jaka jest pogoda w Złotych Piaskach?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
6
8
11
15
20
25
28
29
24
18
13
8
średnia temp. w nocy
1
2
4
8
12
17
20
20
17
12
8
3
śr. ilość dni słonecznych
24
22
26
25
22
22
25
28
27
26
27
25
śr. ilość dni deszczowych
7
6
5
5
9
8
6
3
3
5
3
6
średnie opady (mm)
54.91
40.24
38.94
39.1
56.71
70.71
47.01
19.5
41.06
65.16
47.63
56.65
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie