Grand Hotel Dubrownik

Dubrownik, Dalmacja (Chorwacja)
Trwa weryfikacja ceny...

Grand Hotel Dubrownik zdaniem specjalistów Urlop.pl

Wyjątkowe widoki na morze i okolicę pojawiają się w wielu opiniach o Grand Hotel Dubrownik. Goście wspominają o możliwości podziwiania panoramy zarówno z pokoi, jak i restauracji czy tarasów. Lokalizacja hotelu ułatwia szybkie dojście do plaży, promenady, restauracji i sklepów. Wygodna komunikacja z historycznym centrum Dubrownika również zbiera pozytywne komentarze. Oferta gastronomiczna wypada różnorodnie, a świeżość potraw oraz szeroki wybór śniadań i kolacji w formie bufetu często są chwalone. Wśród minusów pojawiają się uwagi dotyczące stanu technicznego obiektu. Część osób zwraca uwagę na trwające prace remontowe, drobne zaniedbania i potrzebę odświeżenia niektórych pomieszczeń. Takie niedociągnięcia mogą wpływać na komfort pobytu, zwłaszcza w czasie intensywnych remontów.

  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Naszym zdaniem
Czterogwiazdkowy hotel położony na półwyspie Lapad w Dubrowniku oferuje 244 pokoje w budynku głównym i dwóch budynkach bocznych. Goście skorzystać mogą z basenu zewnętrznego oraz szerokiej oferty Wellness. Bliskość plaży i położenie zaledwie 4,5 km od Starego Miasta w Dubrowniku sprawiają, że jest to doskonałe miejsce na relaks i zwiedzanie.

Położenie
Hotel zlokalizowany jest na półwyspie Lapad w Dubrowniku, ok. 4,2 km od Starego Miasta. W pobliżu znajdują się sklepy i restauracje, kamienista plaża Uvala Lapad Beach - ok. 350 m (leżaki i parasole słoneczne za opłatą), port lotniczy Dubrownik - ok. 23 km.

Wyposażenie
Całodobowa recepcja, lobby, winda, bezpłatne Wi-Fi, restauracja główna, restauracja a la carte, bar przy basenie, kantor, parking.

Pokoje
Room Balcony - jedno łóżko podwójne, klimatyzacja, TV, Wi-Fi, sejf, prywatna łazienka (wanna lub prysznic), balkon.

Room SeaSide Balcony - jedno łóżko podwójne, klimatyzacja, TV, Wi-Fi, sejf, prywatna łazienka (wanna lub prysznic), balkon od strony morza.

Single w.Child Room Balcony - dla jednej osoby dorosłej i dziecka, jedno łóżko podwójne, klimatyzacja, TV, Wi-Fi, sejf, prywatna łazienka (wanna lub prysznic), balkon.

Single w.Child Room SeaSide Balcony - dla jednej osoby dorosłej i dziecka, jedno łóżko podwójne, klimatyzacja, TV, Wi-Fi, sejf, prywatna łazienka (wanna lub prysznic), balkon od strony morza.

Annex Balcony - pokój w budynku bocznym, jedno łóżko podwójne, klimatyzacja, TV, Wi-Fi, sejf, prywatna łazienka (wanna lub prysznic), balkon.

Single w.Child Annex Balcony - pokój w budynku bocznym, dla jednej osoby dorosłej i dziecka, jedno łóżko podwójne, klimatyzacja, TV, Wi-Fi, sejf, prywatna łazienka (wanna lub prysznic), balkon.

.

Wyżywienie
BB (Bed and Breakfast) - śniadanie w formie bufetu.

HB (Half Board) - śniadanie w formie bufetu, kolacja w formie bufetu lub a la carte.

Sport i rozrywka
Basen zewnętrzny, leżaki i parasole słoneczne przy basenie w cenie, sala fitness. Za opłatą centrum Wellness & Spa: sauna, łaźnia parowa, pokój relaksacyjny, masaże i zabiegi kosmetyczno-pielęgnacyjne.

Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera
Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Informacje o lotach liniami wizzair, ryanair
*

Wizz Air

Lecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:

jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).   Bagaż rejestrowany za dopłatą.

WIZZ Priority:

Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm).

Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.

*

Lecąc Ryanair, każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).  

Bagaż rejestrowany za dopłatą.

*

Easy Jet 

W cenie jedna sztuka bagażu podręcznego o wymiarach max 45cm x 36cm x 20cm, który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym fotelem.

Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.

Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system.Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą.

Warunki przewozu linii  Easy Jet: https://www.easyjet.com/pl/ogolne-warunki

*

Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą:

do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).

W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:

- bagaż rejestrowany 23kg;możliwość zakupu podczas zakładania rezerwacji.

Dodanie ww usługi już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.

Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system.Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie.

Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.

 

Wybór miejsca (za opłatą) - wycena indywidualna

Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji.Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem.W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

Warunki przewozu linii Ryanair: https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne-informacje/centrum-pomocy/Czesto-zadawane-pytania/ogolne-warunki-przewozu/ogolne-warunki-przewozu.

Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

.
Informacje dodatkowe
Na miejscu wymagana jest płatność za taksę turystyczną (podatek) - koszt w zależności od standardu obiektu, od 0,5- 4 EUR/dzień/osobę.
W przypadku późnego przylotu (loty po godzinie 19:00) wymagany będzie obowiązkowy nocleg na lądzie.

Pierwszy prom/wodolot z wysp Losinj, Brac, Hvar, Kolocep, Lopud, Sipan, Mljet i Korcula odpływa w godzinach 05:00-06:30.

Wylot przed godziną 09:00 będzie wymagał noclegu na kontynencie.

Jeżeli transfery na i z wysp nie będą mogły zostać zrealizowane ze względu na wczesny lub późny lot, Klienci zostaną zakwaterowani na lądzie głównym na jedną noc..
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.

Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody.Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu.Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 
.

Dane GPS hotelu Grand Hotel Dubrownik
N 42º 39' 19.4029"
E 18º 4' 22.3677"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Chorwacji.
Zobacz więcej informacji o Grand Hotel Dubrownik w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1361 opinii z różnych źródeł
4.1 / 6
Dobry
75% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
559 opinii
5.0
185 opinii
4.0
298 opinii
3.0
162 opinie
2.0
84 opinie
1.0
73 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób szukających rozrywek (100%)

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Grand Hotel Dubrownik

Opinie o hotelu i otoczeniu

Grand Hotel Dubrownik znajduje się w dzielnicy Lapad, kilka minut spacerem od Adriatyku i długiej promenady. Okolica sprzyja relaksującym spacerom, a w pobliżu nie brakuje restauracji, kawiarni, sklepów czy przystanków autobusowych prowadzących do centrum Dubrownika. Sam obiekt wyróżnia się przestronnymi wnętrzami, nowoczesnym wystrojem i zadbanym terenem zewnętrznym z tarasem słonecznym. Goście często chwalą czystość i porządek, choć niektórzy wspominają o drobnych niedociągnięciach w ogrodzie. Widoki z pokoi i restauracji robią wrażenie i są często wymieniane jako dodatkowy atut.

Opinie o pokoju

Pokoje oceniane są jako przestronne i nowocześnie wyposażone, z codzienną dbałością o czystość. Wiele z nich oferuje widoki na morze lub okolicę, a goście chwalą wygodne łóżka i praktyczne udogodnienia, takie jak klimatyzacja czy lodówka. Łazienki są zazwyczaj nowoczesne i dobrze wyposażone, choć pojawiają się uwagi dotyczące twardości materacy oraz niewielkich rozmiarów łazienek w niektórych pokojach. Balkony zapewniają prywatność i możliwość relaksu na świeżym powietrzu. Ogólnie pokoje tworzą przyjazną przestrzeń zarówno na krótki, jak i dłuższy pobyt.

Opinie o gastronomii

Bogaty wybór potraw podczas śniadań i kolacji w formie bufetu to częsty temat pozytywnych opinii. Goście doceniają świeżość i dobrą organizację posiłków, a przestronne wnętrza restauracji z widokiem na basen i morze dodatkowo umilają czas przy stole. Wiele osób zwraca uwagę na różnorodność dań i deserów oraz szeroki wybór napojów. Bar hotelowy jest miejscem, gdzie można odpocząć przy kawie lub przekąskach, choć pojawiają się głosy o wyższych cenach napojów i alkoholi. Napoje do kolacji są płatne dodatkowo, co dla niektórych bywa zaskoczeniem. Ogólnie atmosfera w restauracji i barze sprzyja odpoczynkowi, a obsługa dba o regularne uzupełnianie bufetu i czystość.

Opinie o basenie

Baseny w Grand Hotel Dubrownik cieszą się uznaniem za czystość i dobrą organizację strefy wypoczynkowej. Na terenie obiektu znajduje się kilka basenów, w tym duży główny oraz mniejsze, a także jacuzzi i strefa SPA z saunami. Goście doceniają wygodny dostęp do ręczników i możliwość relaksu przy basenie, gdzie dostępne są napoje i przekąski. Nawet w sezonie nie brakuje miejsca na leżakach. Część osób wspomina, że basen kryty bywa niepodgrzewany, ale ogólne wrażenia ze strefy wodnej są bardzo pozytywne. To dobre miejsce na odpoczynek zarówno dla dorosłych, jak i rodzin.

Opinie o plaży

Bliskość wybrzeża to jeden z mocnych punktów Grand Hotel Dubrownik. Plaża znajduje się tuż obok lub w bezpośrednim sąsiedztwie, co wielu gości uznaje za duży plus. W okolicy biegnie promenada z restauracjami i barami, a z plaży można podziwiać malownicze zachody słońca. Warto jednak wiedzieć, że plaża nie jest zarządzana przez hotel, więc leżaki czy parasole nie zawsze są dostępne, a niektórzy zwracają uwagę na brak dodatkowych udogodnień. Część osób wspomina też o konieczności obejścia przecznicy, jeśli bezpośrednia ścieżka z hotelu jest zamknięta. Mimo tych drobnych niedogodności, lokalizacja przy morzu i łatwy dostęp do nadmorskich atrakcji są często wymieniane jako główne zalety.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie hotelu nie brakuje możliwości aktywnego spędzania czasu. Do dyspozycji gości są zarówno baseny wewnętrzne, jak i zewnętrzne, a także strefa SPA z saunami i jacuzzi. Siłownia wyposażona w różnorodny sprzęt pozwala na codzienne treningi, a okolica zachęca do spacerów i joggingu wśród malowniczych krajobrazów. Dostępne są również tereny sportowe oraz możliwość korzystania z pobliskiej plaży. Wieczorami przy basenie często pojawia się muzyka, co tworzy przyjemną atmosferę. Goście mają tu szansę zarówno na relaks, jak i aktywność fizyczną.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie w dzielnicy Lapad zapewnia szybki dostęp do promenady, restauracji, kawiarni i barów. W okolicy znajdują się także sklepy i supermarkety, co ułatwia codzienne funkcjonowanie. Bliskość plaży oraz tras spacerowych pozwala na aktywne spędzanie czasu i podziwianie zachodów słońca nad Adriatykiem. Dogodne połączenia autobusowe umożliwiają sprawny dojazd do historycznego centrum Dubrownika. Dzielnica uchodzi za spokojną, a jednocześnie oferuje wiele atrakcji, takich jak wycieczki po okolicznych wyspach czy wieczorne życie na promenadzie. To miejsce wybierane zarówno przez osoby szukające relaksu, jak i tych, którzy chcą zwiedzać miasto.

Ocena klientów
Holiday Check
6.0 / 6
Fantastyczny
100% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie6.0
Pokoje6.0
Położenie i okolica6.0
Gastronomia6.0
infrastruktura6.0
Ogólne wrażenia6.0
Holiday Check

(62 opinii)

Thumb up Holiday Check
92%
5.3 /6

Hotel

5.4

Pokój

4.6

Serwis

5.3

Położenie

5.0

Gastronomia

4.7

Sport i rozrywka

4.9
Opinie użytkowników
Norbert
październik 2017
6.0 / 6
Uzasadnienie
Bardzo wygodny i dobrze urządzony hotel położony w parkowym otoczeniu. Niedaleko znajdowała się ładna plaża, a przy nim super basen. Świetny pokój składał się z dwóch pomieszczeń. Hotel ulokowany dość daleko od starej części miasta, ale kursowały tam autobusy. Bardzo fajne były restauracje przy promenadzie. Polecamy
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 2 tygodnie

Grand Hotel Dubrownik na mapie

Jaka jest pogoda w Dubrowniku?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
11
12
14
17
20
25
28
29
25
20
16
12
średnia temp. w nocy
6
7
9
12
15
19
22
23
19
15
12
8
śr. ilość dni słonecznych
23
20
23
21
19
23
26
25
22
24
21
22
śr. ilość dni deszczowych
8
8
8
9
12
7
5
6
8
7
9
9
średnie opady (mm)
165.81
165.53
153.56
131.4
130.3
81.6
42.02
54.81
136.53
180.39
250.55
192.87
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie