Wyżywienie
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Opis kontrahenta
Opis ogólny:
Ok. 100 m od piaszczystej/żwirowej plaży (bezpłatny transfer na plażę) leży ośrodek hotelowy Zaton Holiday Resort - Mobile Homes. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 2 km. Miasto Nin jest oddalone o około 2 km (Zadar około 15 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 15 km od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 2 km. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 1 km. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 15 km. Dalsze możliwości rozrywki podczas pobytu gwarantuje kino (ok. 15 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: National Park Kornati Islands (ok. 15 km), National Park Plitvice Lakes (ok. 133 km), National Park Paklenica - Climbing (ok. 52 km), Zrmanja Canoeing (ok. 60 km) oraz National Park Krka - Waterfalls (ok. 90 km). Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (ok. 1 km) i przystanek autobusowy (ok. 1,5 km) zapewniają mobilność podczas urlopu. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 15 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 15 km szpital. Lotnisko (SPU) położone jest ok. 140 km od hotelu. Kolejne lotnisko (ZAD) jest oddalone o ok. 30 km.
Wyposażenie :
Ten hotel oddaje do dyspozycji gości 379 pokoi. Hotel posiada recepcję (check-in od godz. 16:00, check-out do godz. 09:00), sejf (bezpłatny), salon fryzjerski, kiosk, minimarket, różne inne możliwości zakupowe, parking (bezpłatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się 7 klimatyzowanych restauracji i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi w wyznaczonych miejscach. Na zewnątrz hotelu dzieci mogą korzystać z placu zabaw. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną z łącznie 100 miejscami siedzącymi. Za usługę prania mogą obowiązywać opłaty.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się 6 basenów ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (za opłatą). Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku (bar zaprasza od godziny 10:00 - 18:00).
Wyżywienie:
Śniadanie w formie szwedzkiego stołu. Częściowe wyżywienie Plus obejmuje śniadanie i kolację i napoje podczas posiłków w wybranych restauracjach lub barach.
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: minigolf, rzutki (za opłatą), piłka nożna, tenis stołowy (za opłatą), siłownia, koszykówka, aerobik, bilard (za opłatą), tenis (za dodatkową opłatą, ok. 1 km od hotelu) i siatkówka plażowa. W odległości ok. 100 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych, np. skuter wodny i narty wodne (realizacja przez firmy zewnętrzne). Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami i muzyką na żywo. Opieka nad dziećmi: program animacji, mini klub i przedszkole.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, włosku i po chińsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard, karta EC, American Express, Visa oraz Diners Club.
Cena zawiera
CENA OFERTY Z DOJAZDEM WŁASNYM ZAWIERA :
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.10:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcjiUWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- opieki rezydenta
- opłaty klimatycznej: płatna na miejscu w Hotelu
- ubezpieczenia
CENA Z PRZELOTEM ZAWIERA
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.10:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- telefoniczna anglojęzyczna inoflinia alarmowa przedstawiciela naszego kontrahenta
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagaży w przypadku przelotów liniami Wizzair i Ryanair ( 10 kg podręczny oraz bagaże rejestrowane)
- miejsc obok siebie w samolocie
- podatku turystycznego
- opieki rezydenta
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak swanego "lunch box`u".
Plaże w Chorwacji są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok 10 Euro/koszt parasola 5 Euro.
Dane GPS hotelu Zaton Holiday Resort Mobile Home
N 44º 13' 41.394"
E 15º 10' 9.1232"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie.
Zachęcamy do sprawdzenia
aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Chorwacji.