Ogólny opis obiektu 
Opis ogólny:
Około 250 m od piaszczystej plaży (w 2. linii), cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Obiekt oddalony jest od turystycznego centrum o zaledwie kilka kroków. Miasto Larnaca jest oddalone o około 45 km (Nicosia około 90 km, Paralimni około 7 km). Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 100 m. Najbliższe bary i restauracje położone są również w odległości w odległości ok. 100 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 100 km. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Sculpture Park Ayia Napa (ok. 1 km), Ayia Napa Monastery (ok. 300 m), WaterWorld WaterPark (ok. 6 km), Cape Greco National Park (ok. 8 km) oraz Thalassa Museum (ok. 300 m). Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (ok. 30 m) i przystanek autobusowy (ok. 30 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 10 km szpital. Lotnisko (LCA) położone jest ok. 58 km od hotelu. Kolejne lotnisko (PFO) jest oddalone o ok. 170 km.
Wyposażenie :
Ten 3-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 117 pokoi. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby, windę, klimatyzację, sejf (za ewentualną opłatą), parking (bezpłatny), system kontroli dostępu oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi w wyznaczonych miejscach. Na zewnątrz hotelu dzieci mogą korzystać z placu zabaw. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków, specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Obsługa pokojowa oraz usługa prania i prasowania są dostępne odpłatnie. Za usługę konsjerża mogą obowiązywać opłaty.
Basen:
Na terenie zewnętrznym tego nowoczesnego hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku (bar zaprasza od godziny 10:00 - 12:00).
Wyżywienie:
Śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 09:30) w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację.
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis stołowy (za opłatą). W odległości ok. 800 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: saunę za opłatą. Masaże za ewentualną opłatą. Opieka nad dziećmi: baby-sitting (ewentualnie za opłatą). Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. W tym hotelu nie sweruje się napojów alkoholowych. Personel hotelu mówi po angielsku i po niemiecku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.
Standard pokój rodzinny:
Pokoje wyposażone są w podwójne łóżko, dwa łóżka pojedyncze lub łóżko pojedyncze, dodatkowe łóżko, wykładzinę dywanową, łóżeczko dziecięce (bezpłatnie), ogrzewanie (regulowane indywidualnie), czajnik (bezpłatnie), balkon lub taras, sejf (za opłatą) oraz telewizję satelitarną oraz centralnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z wanną i prysznicem. Powierzchnia: ok 25 m.
Standard pokój rodzinny (Widok na basen, Balkon):
Pokoje wyposażone są w podwójne łóżko, dwa łóżka pojedyncze lub łóżko pojedyncze, dodatkowe łóżko, wykładzinę dywanową, łóżeczko dziecięce (bezpłatnie), ogrzewanie (regulowane indywidualnie), czajnik (bezpłatnie), balkon lub taras, sejf (za opłatą) oraz telewizję satelitarną oraz centralnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z wanną i prysznicem. Powierzchnia: ok 25 m.
Twin standard:
Pokoje wyposażone są w podwójne łóżko, dwa łóżka pojedyncze lub łóżko pojedyncze, wykładzinę dywanową, ogrzewanie (regulowane indywidualnie), czajnik (bezpłatnie), balkon lub taras, sejf (za opłatą) oraz telewizję satelitarną oraz centralnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z wanną i prysznicem. Powierzchnia: ok 21 m.
Superior
Pokoje wyposażone są w podwójne łóżko, dwa łóżka pojedyncze lub łóżko pojedyncze, wykładzinę dywanową, ogrzewanie (regulowane indywidualnie), czajnik (bezpłatnie), balkon lub taras, sejf (za opłatą) oraz telewizję satelitarną oraz centralnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z wanną i prysznicem. Powierzchnia: ok 21 m. 
Dokonanie rezerwacji 
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty 
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA  (z wyłączeniem oferty na sam przelot)
 - przelot 
 - transfer lotnisko-hotel-lotnisko 
 - zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
 - wyżywienie według wybranej opcji
 - ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), 
 - opieka polskojęzycznego rezydenta
 - bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
-miejsc obok siebie
-bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
 BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
 Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
 - Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
 - Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
 Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
 - bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
 - bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
 - miejsc obok siebie w samolocie 
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.OFERTA NA SAM PRZELOT -nie zawiera transferów, ubezpieczenia, opieki rezydenta.
Klienci przylatujący na Cypr są opieką polskojęzycznego rezydenta.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne 
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dodatkowe 
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów, odziny otwarcia barów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.
Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed i poza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- na wybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej i morza.Plaże na Cyprze są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok 2,5 Euro/koszt parasola 2,5 Euro.
Fotelik dla dziecka do lat 2 na transferze płaty ok 5 Euro w jedną stronę.
Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej 
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.
Dane GPS hotelu Anesis
N 34º 59' 10.6728"
E 34º 0' 10.2708"
Zobacz więcej informacji o 
Anesis w katalogu hoteli