Evabelle Napa

Ayia Napa, Cypr Południowy (Cypr)
Trwa weryfikacja ceny...

Evabelle Napa zdaniem specjalistów Urlop.pl

Większość gości docenia świetne położenie Evabelle Napa, blisko centrum miasta, restauracji i sklepów. Ładne widoki z balkonów na basen lub morze są często chwalone przez odwiedzających. W okolicy znajduje się wiele sklepów, co ułatwia codzienne zakupy. Wśród wad najczęściej wymieniane są łazienki, gdzie brakuje haczyków i półek, a czasem pojawia się nieprzyjemny zapach oraz powierzchowne sprzątanie. Stan techniczny pokoi i wyposażenia wymaga odświeżenia, ponieważ niektóre elementy są przestarzałe lub zniszczone. Niedociągnięcia te mogą obniżyć komfort pobytu, zwłaszcza dla osób oczekujących wyższego standardu.

  • ok. 300m od plaży
  • plaża piaszczysto-kamienista
  • Transfer z lotniska ok. 40 min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis
LOKALIZACJA - w Ayaia Napa, ok. 1 km od centrum kurortu,  ok. 100 m od hotelu znajdują się sklepy i restauracja,  ok. 50 km od lotniska w Larnace
PLAŻA - ok. 300 m od hotelu, publiczna,  piaszczystokamienista, parasole i leżaki płatne, ok. 2 km od hotelu znajduje się popularna piaszczysta plaża Nissi Beach
HOTEL - 122 pokoje, 2 budynki, 24h recepcja z lobby, winda, kantor, pralnia (płatna), parking,  restauracja, bar przy basenie  parking. Hotel posiada udogodnienia dla osób niepełnosprawnych.
W-Fi w lobby bezpłatniePOKOJE  - Typu Studio dla max. 3 osób, klimatyzacja (płatna), łazienka (WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów), aneks kuchenny, TV, telefon, lodówka, zestaw do zaparzania kawy/herbaty, sejf, balkon/taras (stolik i krzesełka)
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen,  wydzielona część dla dzieci,  przy basenie bezpłatne parasole i leżaki, kort tenisowy, siłowniaWięcej informacji o hotelu:  www.evabellenapa.com
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA  (z wyłączeniem oferty na sam przelot)
- przelot
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- opieka polskojęzycznego rezydenta
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
-miejsc obok siebie
-bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.OFERTA NA SAM PRZELOT -nie zawiera transferów, ubezpieczenia, opieki rezydenta.
Klienci przylatujący na Cypr są opieką polskojęzycznego rezydenta.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów, odziny otwarcia barów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed i poza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- na wybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej i morza.Plaże na Cyprze są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok 2,5 Euro/koszt parasola 2,5 Euro.
Fotelik dla dziecka do lat 2 na transferze płaty ok 5 Euro w jedną stronę.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.
Dane GPS hotelu Evabelle Napa
N 34º 59' 17.158"
E 33º 59' 25.5748"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem na Cypr.
Zobacz więcej informacji o Evabelle Napa w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1111 opinii z różnych źródeł
4.1 / 6
Dobry
75% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
546 opinii
5.0
143 opinie
4.0
144 opinie
3.0
93 opinie
2.0
36 opinii
1.0
149 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Evabelle Napa

Opinie o hotelu i otoczeniu

Evabelle Napa położony jest w doskonałej lokalizacji w Ayia Napa, tuż przy głównej ulicy, w otoczeniu licznych sklepów, restauracji i kawiarni, z łatwym dostępem do kilku plaż – zarówno tych w zasięgu krótkiego spaceru, jak i bardziej oddalonych, do których można wygodnie dotrzeć komunikacją miejską. Kompleks składa się z kilku budynków, oferuje przestronne części wspólne i duży teren z basenem, który stanowi centralny punkt dla gości. Z wielu balkonów i tarasów rozpościerają się atrakcyjne widoki na morze, palmy czy tętniące życiem miasto. Części wspólne, takie jak lobby, restauracja czy teren wokół basenu, są regularnie sprzątane i utrzymywane w czystości, choć pojawiają się uwagi dotyczące konieczności odświeżenia wyposażenia lub drobnych napraw. Wakacyjny klimat i zadbany teren pozwalają cieszyć się wypoczynkiem zarówno aktywnie, jak i relaksując się przy basenie. To świetny wybór dla osób ceniących wygodę lokalizacji i dobrą bazę wypadową do zwiedzania Ayia Napa oraz okolicznych atrakcji.

Opinie o pokoju

Przestronne i funkcjonalne pokoje w Evabelle Napa są regularnie sprzątane, a ręczniki i pościel wymieniane na bieżąco. Apartamenty wyposażone są w aneks kuchenny, co ułatwia przygotowanie prostych posiłków, choć wyposażenie kuchenne bywa oceniane jako podstawowe. Klimatyzacja zapewnia komfort nawet podczas upałów. Goście pozytywnie oceniają wygodę łóżek oraz nowoczesny wystrój części pokoi, jednak w niektórych apartamentach można spotkać się z bardziej zużytym wyposażeniem. Łazienki są czyste, choć sporadycznie pojawiają się uwagi dotyczące braku dodatkowych półek czy haczyków. To dobra propozycja dla osób szukających wygodnego i przestronnego zakwaterowania w przystępnej cenie.

Opinie o gastronomii

Śniadania i kolacje serwowane są w formie bufetu, a ich prostota i powtarzalność stanowią wygodną opcję na początek dnia dla wielu gości. Wybór potraw nie jest szeroki, jednak dania są świeże i podawane w czystej jadalni. Osoby oczekujące bardziej urozmaiconego menu mogą być nieco rozczarowane, zwłaszcza przy dłuższym pobycie. W ciągu dnia dostępne są przekąski i napoje w barze przy basenie, które cieszą się pozytywnymi opiniami, szczególnie ze względu na przystępne ceny i duże porcje. Należy pamiętać, że do obiadokolacji napoje nie są wliczone w cenę. Oferta gastronomiczna najlepiej sprawdzi się u osób ceniących wygodę i dostępność jedzenia na miejscu, bez oczekiwania na wykwintne doznania kulinarne.

Opinie o basenie

Duży basen z zadbanym otoczeniem zapewnia gościom komfortowy wypoczynek, a liczne leżaki oraz wygodny dostęp do baru z napojami i przekąskami są często doceniane. Czystość basenu i przyjemna atmosfera sprzyjają relaksowi, a w sezonie letnim odtwarzana muzyka tworzy wakacyjny klimat, choć bywa opisywana jako głośna w godzinach popołudniowych. Basen jest miejscem spotkań zarówno rodzin, jak i osób szukających rozrywki, a jego wielkość pozwala na swobodny wypoczynek nawet przy większej liczbie gości. Nie ma informacji o podgrzewanej wodzie ani o aquaparku. To dobre miejsce na relaks w centrum Ayia Napa.

Opinie o plaży

W okolicy hotelu znajduje się plaża piaszczysto-kamienista, do której można dotrzeć w ciągu kilku minut spacerem. Plaża ta oferuje pomost z drabinkami, ułatwiający zejście do wody, co docenią osoby lubiące pływać lub nurkować z maską. W pobliżu dostępnych jest także kilka innych plaż – zarówno spokojniejszych, jak i bardziej rozrywkowych, do których można dojść pieszo lub dojechać autobusem. Na miejscu znajdują się bary plażowe oraz możliwość wypożyczenia leżaków, co pozwala na komfortowy wypoczynek nad morzem. Lokalizacja Evabelle Napa sprawia, że codzienne korzystanie z uroków cypryjskiego wybrzeża jest wyjątkowo wygodne, a najbliższa plaża piaszczysto-kamienista zapewnia różnorodne możliwości spędzania czasu nad wodą.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny z dziećmi mogą liczyć w Evabelle Napa na przestronne apartamenty z aneksem kuchennym, co znacznie ułatwia przygotowywanie posiłków dla najmłodszych. Na terenie obiektu znajduje się zadbany basen, będący główną atrakcją dla rodzin podczas wspólnego wypoczynku. Warto jednak mieć na uwadze, że oferta dodatkowych atrakcji dla dzieci jest ograniczona, co może być istotne dla osób poszukujących bogatszego programu animacji lub placów zabaw. Goście doceniają wygodę apartamentów, choć pojawiają się pojedyncze uwagi dotyczące komfortu dodatkowych łóżek dla dzieci. To miejsce szczególnie polecane na krótsze pobyty rodzinne, gdzie największym atutem są przestronne pokoje i możliwość samodzielnego przygotowywania posiłków. Obiekt sprawdzi się zwłaszcza dla osób ceniących spokojny wypoczynek z podstawowymi udogodnieniami dla najmłodszych.

Opinie o rozrywce i sport

Goście mogą korzystać z odkrytego basenu, który cieszy się popularnością wśród osób poszukujących relaksu i ochłody w upalne dni. Dla aktywnych dostępna jest siłownia z podstawowym wyposażeniem oraz kort tenisowy. W sezonie letnim przy basenie często rozbrzmiewa muzyka, podkreślając wakacyjny klimat, a lokalizacja hotelu sprzyja korzystaniu z nocnego życia i rozrywki w okolicy. Obiekt bywa miejscem organizacji wydarzeń sportowych, takich jak turnieje piłkarskie, co stanowi dodatkową atrakcję dla aktywnych gości. Bliskość klubów i dyskotek sprawia, że każdy znajdzie tu coś dla siebie podczas pobytu.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie w samym sercu Ayia Napa sprawia, że Evabelle Napa stanowi doskonałą bazę wypadową do odkrywania lokalnych atrakcji. W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się wiele restauracji, kawiarni, barów oraz sklepów, w tym całodobowe markety i popularna piekarnia. Z obiektu można w kilka minut dojść do różnorodnych plaż – od spokojnych, rodzinnych zatoczek po słynną Nissi Beach i port turystyczny, a także do deptaku biegnącego wzdłuż wybrzeża. Bliskość przystanków autobusowych oraz wypożyczalni hulajnóg i rowerów ułatwia zwiedzanie zarówno samego kurortu, jak i dalszych zakątków Cypru. W okolicy nie brakuje również atrakcji rozrywkowych, klubów nocnych i wesołego miasteczka, co docenią osoby szukające rozrywki po zmroku. Lokalizacja pozwala cieszyć się tętniącym życiem centrum i pięknymi widokami bez konieczności długich dojazdów.

Holiday Check

(9 opinii)

Thumb up Holiday Check
86%
5.1 /6

Hotel

5.2

Pokój

3.7

Serwis

5.0

Położenie

5.7

Gastronomia

4.0

Sport i rozrywka

3.2

Evabelle Napa na mapie

Jaka jest pogoda w Ayia Napie?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
16
16
18
21
24
28
31
32
30
26
22
18
średnia temp. w nocy
13
12
14
16
20
24
26
27
25
22
19
15
śr. ilość dni słonecznych
25
24
28
27
29
29
31
31
29
28
26
26
śr. ilość dni deszczowych
6
4
3
3
2
1
0
0
1
3
4
5
średnie opady (mm)
59.07
36.95
22.75
14.55
13.57
2.19
0.04
0.21
4.08
18.79
31.07
65.31
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie