Petrosana Hotel Apts

Ayia Napa, Cypr Południowy (Cypr)
Trwa weryfikacja ceny...

Petrosana Hotel Apts zdaniem specjalistów Urlop.pl

Bliskość centrum Ayia Napa ułatwia dostęp do lokalnych atrakcji, restauracji i plaży. Przyjazna atmosfera oraz uprzejmość obsługi są często podkreślane przez gości, którzy doceniają komfort pobytu. Czystość obiektu i pokoi stoi na wysokim poziomie, a codzienne sprzątanie i zadbane wnętrza wyróżniają ten hotel. W niektórych łazienkach widoczne są oznaki zużycia, a problemy z dostępem do wody lub niewielka przestrzeń pod prysznicem bywają zgłaszane. Przestarzałe wyposażenie, takie jak klimatyzacja czy gniazdka elektryczne, może wpływać na wygodę podczas pobytu w Petrosana Hotel Apts.

  • ok. 650m od plaży
  • plaża kamienista
  • Transfer z lotniska ok. 40 min.
  • Długość lotu 3h 10min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis
LOKALIZACJA - w Ayia Napa, ok. 500 m od centrum miasta, ok. 2 km od plaży Nissi Beach, ok.5 km od Paralimni, ok.55 km od lotniska w Larnace
PLAŻA - ok. 2 km od hotelu, publiczna, piaszczysta,  parasole i leżaki płatne
HOTEL - 48 pokoi, 24h recepcja, kantor, bar, kawiarnia
Płatne: sejf w recepcji, sala konferencyjna 
Wi-Fi w miejscach ogólnodostępnych bezpłatnePOKOJE  - Typu Studio - ok. 28 m2,  2-osobowy, możliwość jednej dostawki
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja (płatna), łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), aneks kuchenny, TV-sat, telefon, sejf (płatny), bakon/taras (stolik, krzesełka)Inne dostępne pokoje:
Typu Apartament z jedną sypialnią dla max. 4 osób
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen, brodzik,  leżaki i parasole przy basenie, siłownia, plac zabw
Płatne: sauna Więcej informacji o hotelu: https://petrosana.com.cy/ 

Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA  (z wyłączeniem oferty na sam przelot)
- przelot
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- opieka polskojęzycznego rezydenta
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
-miejsc obok siebie
-bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.OFERTA NA SAM PRZELOT -nie zawiera transferów, ubezpieczenia, opieki rezydenta.
Klienci przylatujący na Cypr są opieką polskojęzycznego rezydenta.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów, odziny otwarcia barów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed i poza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- na wybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej i morza.Plaże na Cyprze są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok 2,5 Euro/koszt parasola 2,5 Euro.
Fotelik dla dziecka do lat 2 na transferze płaty ok 5 Euro w jedną stronę.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.
Dane GPS hotelu Petrosana Hotel Apts
N 34º 59' 28.3992"
E 33º 59' 32.478"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem na Cypr.
Zobacz więcej informacji o Petrosana Hotel Apts w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 416 opinii z różnych źródeł
4.2 / 6
Dobry
78% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
211 opinii
5.0
9 opinii
4.0
110 opinii
3.0
38 opinii
2.0
29 opinii
1.0
19 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Petrosana Hotel Apts

Opinie o hotelu i otoczeniu

Dogodna lokalizacja w centrum Ayia Napa umożliwia szybki dostęp do miejskich atrakcji, plaż oraz licznych restauracji i sklepów. Obiekt jest kameralny, a jego teren zadbany, z estetycznym otoczeniem wokół basenu i wygodnym parkingiem. Z balkonów i tarasów rozciągają się widoki na miejskie krajobrazy i zachody słońca, co stanowi dodatkowy atut. Wspólne przestrzenie są regularnie sprzątane, co przekłada się na poczucie czystości i komfortu. Otoczenie hotelu wzbogacają zieleń i kwiaty, a atmosfera sprzyja wypoczynkowi. Petrosana Hotel Apts stanowi wygodną bazę wypadową w sercu kurortu, zapewniając łatwy dostęp do rozrywek i relaksu.

Opinie o pokoju

Pokoje w Petrosana Hotel Apts charakteryzują się przestronnością oraz wygodnymi łóżkami, co przekłada się na komfortowy wypoczynek. Wnętrza są dobrze wyposażone, często posiadają duże balkony i aneksy kuchenne, co sprzyja samodzielności podczas pobytu. Sprawnie działająca klimatyzacja oraz regularne sprzątanie zapewniają świeżość i porządek. W niektórych opiniach pojawiają się uwagi dotyczące czystości ręczników oraz obecności mrówek, jednak ogólna ocena czystości i utrzymania pokoi pozostaje pozytywna. Łazienki są funkcjonalne, choć niektóre wymagają odświeżenia lub są nieco wąskie, ale spełniają podstawowe potrzeby gości. Całość tworzy przyjazną przestrzeń do relaksu po dniu pełnym wrażeń.

Opinie o gastronomii

Oferta gastronomiczna w Petrosana Hotel Apts cieszy się uznaniem ze względu na smaczne i świeżo przygotowywane śniadania, które podawane są w formie zestawów, a nie bufetu, z umiarkowaną różnorodnością. Posiłki, zarówno śniadania, jak i lunche, wyróżniają się prostotą, ale są sycące i dobrej jakości. Bar przy basenie zapewnia przyjemną atmosferę oraz starannie przygotowane napoje i przekąski. Goście doceniają możliwość spożywania posiłków na świeżym powietrzu oraz przyjazny klimat restauracji. Pojedyncze opinie wskazują na ograniczony wybór śniadań, jednak większość odwiedzających pozytywnie ocenia całość oferty kulinarnej. To propozycja dla osób poszukujących nieskomplikowanej, smacznej kuchni w przystępnej cenie.

Opinie o basenie

Strefa basenowa wyróżnia się czystością i zadbanym otoczeniem, zapewniając przyjemne warunki do relaksu przez cały dzień. Basen, choć niewielki, jest odpowiedni zarówno do pływania, jak i spokojnego wypoczynku, a teren wokół niego jest starannie utrzymany. Bar przy basenie oferuje różnorodne napoje w przystępnych cenach, co dodatkowo podnosi komfort pobytu. Kameralny charakter tej części obiektu sprzyja spokojnej atmosferze, idealnej zarówno dla rodzin, jak i grup przyjaciół. W hotelu nie ma aquaparku ani podgrzewanego basenu.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie w samym centrum tętniącej życiem Ayia Napa pozwala w pełni korzystać z licznych atrakcji tej popularnej miejscowości. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się restauracje, kluby nocne, sklepy oraz supermarket. Krótki spacer dzieli obiekt od plaż oraz przystanku autobusowego, skąd można łatwo dotrzeć do znanych miejsc, takich jak Nissi Beach. Okolica sprzyja zarówno relaksowi na plaży, jak i aktywnemu wypoczynkowi dzięki pobliskim rezerwatom przyrody, punktom widokowym i wypożyczalniom quadów. Lokalizacja umożliwia szybki dostęp do wszystkich atrakcji regionu, czyniąc z hotelu doskonałą bazę do odkrywania uroków Ayia Napa.

Holiday Check

(11 opinii)

Thumb up Holiday Check
42%
4.8 /6

Hotel

4.7

Pokój

5.5

Serwis

5.4

Położenie

3.9

Gastronomia

4.0

Sport i rozrywka

4.7

Petrosana Hotel Apts na mapie

Jaka jest pogoda w Ayia Napie?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
16
16
18
21
24
28
31
32
30
26
22
18
średnia temp. w nocy
13
12
14
16
20
24
26
27
25
22
19
15
śr. ilość dni słonecznych
25
24
28
27
29
29
31
31
29
28
26
26
śr. ilość dni deszczowych
6
4
3
3
2
1
0
0
1
3
4
5
średnie opady (mm)
59.07
36.95
22.75
14.55
13.57
2.19
0.04
0.21
4.08
18.79
31.07
65.31
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie