Tasia Maris Oasis

Ayia Napa, Cypr Południowy (Cypr)
Trwa weryfikacja ceny...

Tasia Maris Oasis zdaniem specjalistów Urlop.pl

Wyjątkowa atmosfera i serdeczne podejście do gości to cechy, które często przewijają się w opiniach o Tasia Maris Oasis. Hotel położony jest w centrum miasta, więc łatwo stąd dojść na plażę, do restauracji czy sklepów. Wielu gości docenia regularne sprzątanie pokoi i utrzymanie porządku w całym obiekcie. Jedzenie zbiera pochwały za różnorodność i smak, a śniadania i kolacje oferują spory wybór. Część osób zwraca uwagę na stan techniczny niektórych pokoi i wyposażenia – pojawiają się opinie o potrzebie drobnych napraw lub odświeżenia wnętrz. Mimo tych uwag, lokalizacja, czystość i przyjazna obsługa należą do najmocniejszych stron hotelu i budują pozytywne wrażenia z pobytu.

  • ok. 700m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 40 min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis
LOKALIZACJA - doskonała lokalizacja sprawia, że to wyjątkowy hotel zarówno dla par jak i rodzin. Położony tuż przy centrum Ayia Napa, na niewielkim wzgórzu z widokiem na morze, obok średniowiecznego akweduktu i lasu Stone River.  Do centrum jest ok. 7 minut, Muzeum morskie Thalassa oddalone jest o ok. 2 minuty spacerem. Zarówno miłośnicy plaż, jak i miłośnicy nocnego życia znajda  coś dla siebie.
PLAŻA - Grecian Beach, największa piaszczysta plaża w Ayia Napa, znajduje się zaledwie 10 minut spacerem od hotelu.
HOTEL -  posiada w 141 pokoi. Całodobowa recepcja, restauracja główna oferująca śniadania i kolacje, restauracja przy basenie na lunch i przekąski, lobby bar/bar przy basenie oferujący napoje i przekąski, ogród na dachu - bar relaksacyjny (czynny od czerwca do września) rozległe ogródy, prywatny parking, pralnia/suszarnia usługi sprzątania, lekarz na telefon, wymiana walut w recepcji, samochody, moppety i wypożyczalnia rowerów, odówka, sejf za dodatkową opłatą. Akceptowane są karty kredytowe.
POKOJE - pokoje i apartamenty Tasia Maris charakteryzują się minimalistycznym wystrojem w odcieniach bieli i szarości. Wyposażone w telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów telewizji satelitarnej, minilodówkę i klimatyzację. W łazience znajduje się bezpłatny zestaw kosmetyków i suszarka do włosów.
Dostępne są standardowe pokoje z 2 łóżkami pojedynczymi lub 1 lóżkiem podwojnym; Pokoje typu superior i pokoje rodzinne z widokiem na morze lub basen lub balkon z widokiem na ląd. Nowocześnie i komfortowo umeblowane pokoje posiadają balkon z widokiem na basen, widok na morze lub ląd, prysznic ze strumieniem deszczowym, toaletę, kolorową telewizję satelitarną, telefon z bezpośrednim wyjściem na miasto, bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu, sejf, mini lodówkę, zestaw do parzenia kawy i herbaty , suszarka do włosów, centralne ogrzewanie i klimatyzacja.
Pokoje o podwyższonym standardize ( większy metraż, widok, dwa pokoje itp) dodatkowo płatne.
REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE - basen z tarasem słonecznym i bezpłatnymi leżakami i parasolami, jacuzzi na świeżym powietrzu, basen dla dzieci, centrum fitness z siłownią, sauna, łaźnia parowa i gabinet masażu, plac zabaw dla dzieci.
WYŻYWIENIE -  HB sniadania i obiadokolacje w  formie  bufetu. ALL INCLUSIVE: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, w ciągu dnia lekkie przekąski w wyznaczonych miejscach i porach; Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach do godziny 24:00.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA  (z wyłączeniem oferty na sam przelot)
- przelot
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- opieka polskojęzycznego rezydenta
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
-miejsc obok siebie
-bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.OFERTA NA SAM PRZELOT -nie zawiera transferów, ubezpieczenia, opieki rezydenta.
Klienci przylatujący na Cypr są opieką polskojęzycznego rezydenta.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów, odziny otwarcia barów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed i poza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- na wybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej i morza.Plaże na Cyprze są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok 2,5 Euro/koszt parasola 2,5 Euro.
Fotelik dla dziecka do lat 2 na transferze płaty ok 5 Euro w jedną stronę.
Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.
Dane GPS hotelu Tasia Maris Oasis
N 34º 59' 19.0608"
E 34º 0' 12.51"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą na Cypr.
Zobacz więcej informacji o Tasia Maris Oasis w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1159 opinii z różnych źródeł
4.7 / 6
Dobry
90% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
525 opinii
5.0
0 opinii
4.0
514 opinii
3.0
53 opinie
2.0
23 opinie
1.0
44 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób nastawionych na zwiedzanie (100%)
  • osób młodych i aktywnych (100%)
  • osób szukających rozrywek (100%)
Najczęściej oceniane:
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Czystość i porządek

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Tasia Maris Oasis

Opinie o hotelu i otoczeniu

Tasia Maris Oasis prezentuje się nowocześnie i estetycznie, a zadbany teren często bywa określany jako czysty i przyjemny. Położenie w centrum Ayia Napa zapewnia bliskość plaży, głównych atrakcji miasta, sklepów i przystanków autobusowych. Z wyższych pięter oraz wielu miejsc na terenie hotelu rozciągają się ładne widoki na morze i miasto, a niektóre pokoje mają przestronne tarasy z leżakami. Wokół budynku rośnie zieleń, palmy i znajduje się niewielki ogród, choć opinie na jego temat są podzielone. Części wspólne utrzymywane są w czystości, jednak niektóre elementy wyposażenia mogą wymagać odświeżenia. Stan techniczny hotelu oceniany jest różnie – większość gości nie zgłasza poważnych problemów, ale zdarzają się uwagi dotyczące drobnych usterek lub potrzeby renowacji.

Opinie o pokoju

Pokoje urządzone są nowocześnie, przestronne i regularnie sprzątane. Goście często zwracają uwagę na wysoki poziom czystości, wygodne łóżka oraz dobre wyposażenie, w tym klimatyzację i lodówkę. Codzienna wymiana ręczników i świeża pościel pojawiają się w wielu opiniach. Zdarzają się jednak uwagi dotyczące słabego wygłuszenia i hałasu od sąsiadów, a także sporadyczne głosy o niedostatecznym sprzątaniu w trakcie pobytu. Łazienki bywają oceniane krytycznie – pojawiają się opinie o potrzebie odświeżenia armatury, problemach z odpływem czy niewielkiej przestrzeni. Mimo tych zastrzeżeń, ogólna jakość pokoi i ich czystość pozostawia pozytywne wrażenie.

Opinie o gastronomii

Posiłki serwowane są w formie bufetu, a różnorodność i świeżość potraw często spotykają się z pozytywnymi opiniami. Goście chwalą smaczne jedzenie oraz zmieniające się menu, co pozwala uniknąć monotonii nawet podczas dłuższego pobytu. W opcji all inclusive dostępne są przekąski i szeroki wybór napojów, a drinki z baru cieszą się uznaniem. Atmosfera w restauracji i barze jest przyjazna, a obsługa sprawna i uprzejma. Możliwość zjedzenia lunchu lub przekąsek poza głównymi godzinami posiłków bywa doceniana. Ceny napojów i jedzenia oceniane są jako przystępne, a oferta gastronomiczna odpowiada zarówno dorosłym, jak i rodzinom z dziećmi.

Opinie o basenie

Basen utrzymany jest w czystości i zapewnia przyjemne warunki do relaksu, choć nie należy do największych. Leżaki są dostępne, jednak przy pełnym obłożeniu może ich brakować. Przy basenie działa bar z szerokim wyborem napojów i koktajli, które cieszą się uznaniem gości. Dla dzieci przygotowano brodzik oraz jacuzzi z masażem wodnym, co urozmaica wypoczynek. Niektórzy zwracają uwagę, że basen mógłby być większy, a głębokość nie jest zróżnicowana, co może nie odpowiadać wszystkim. Całość tworzy przyjazną przestrzeń zarówno dla dorosłych, jak i rodzin z dziećmi.

Opinie o plaży

Piaszczysta plaża znajduje się niedaleko hotelu i można do niej dojść pieszo w kilka do kilkunastu minut. Goście często doceniają wygodne położenie, które pozwala szybko dotrzeć zarówno do morza, jak i promenady. Plaża jest szeroka, czysta i nie wymaga specjalnego obuwia, co sprzyja swobodnemu wypoczynkowi. W okolicy nie brakuje atrakcji wodnych oraz barów, co zachęca do aktywnego spędzania czasu. Lokalizacja hotelu umożliwia korzystanie z uroków nadmorskiego wypoczynku bez konieczności długich spacerów.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Na miejscu dostępny jest plac zabaw oraz brodzik, choć niektórzy goście zwracają uwagę, że ten ostatni mógłby być lepiej utrzymany. Basen przystosowany jest do rodzinnego wypoczynku, a możliwość zakwaterowania dzieci na dodatkowym łóżku bez dopłat spotyka się z uznaniem. Oferta atrakcji dla najmłodszych jest raczej podstawowa, bez rozbudowanych animacji czy dedykowanej opieki. W niektórych opiniach pojawiają się uwagi o ograniczonej liczbie udogodnień oraz braku nadzoru nad dziećmi bawiącymi się na terenie hotelu.

Opinie o rozrywce i sport

Goście mają do dyspozycji dobrze wyposażoną siłownię, basen oraz jacuzzi, co pozwala na relaks i aktywność fizyczną. Wspólne przestrzenie, takie jak salon czy taras na dachu, sprzyjają spędzaniu czasu w grupie. Na miejscu można zagrać w ping ponga, bilard czy darta, choć część tych atrakcji znajduje się w mniej uczęszczanych miejscach. Brak animacji i zorganizowanych zajęć rozrywkowych jest zauważalny, jednak bliskość klubów, barów i innych atrakcji miasta rekompensuje ten brak osobom szukającym rozrywki poza hotelem.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie w samym centrum Ayia Napa pozwala szybko dotrzeć do najważniejszych atrakcji tej tętniącej życiem miejscowości. W okolicy znajduje się wiele piaszczystych plaż, a do morza można dojść w kilka minut. W pobliżu nie brakuje sklepów, restauracji, barów, aptek oraz wypożyczalni samochodów i quadów. Osoby zainteresowane zwiedzaniem mają w zasięgu ręki zabytkowy klasztor, park rzeźb, Most Miłości czy muzeum Thalassa. Przystanki autobusowe tuż obok hotelu ułatwiają wycieczki po regionie, a wieczorami można korzystać z bogatej oferty rozrywkowej miasta, w tym klubów, kasyna i promenady z muzyką na żywo. To miejsce, gdzie łatwo połączyć wypoczynek na plaży z aktywnym odkrywaniem Cypru.

Ocena klientów
Holiday Check
4.0 / 6
Dobry
100% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie4.0
Pokoje4.0
Położenie i okolica4.0
Gastronomia4.0
infrastruktura4.0
Ogólne wrażenia4.0
Opinie użytkowników
Halina
listopad 2024
Zweryfikowane
4.0 / 6
Zalety
Przemiła obsługa.
Lokalizacja.
Wady
Czystość, podniszczone meble.
Uzasadnienie
Dobry hotel w świetnej lokalizacji.

Tasia Maris Oasis na mapie

Jaka jest pogoda w Ayia Napie?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
16
16
18
21
24
28
31
32
30
26
22
18
średnia temp. w nocy
13
12
14
16
20
24
26
27
25
22
19
15
śr. ilość dni słonecznych
25
24
28
27
29
29
31
31
29
28
26
26
śr. ilość dni deszczowych
6
4
3
3
2
1
0
0
1
3
4
5
średnie opady (mm)
59.07
36.95
22.75
14.55
13.57
2.19
0.04
0.21
4.08
18.79
31.07
65.31
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie