Tofinis

Ayia Napa, Cypr Południowy (Cypr)
Trwa weryfikacja ceny...

Tofinis zdaniem specjalistów Urlop.pl

W opiniach często przewija się informacja o wygodnym położeniu Tofinis – łatwo stąd dotrzeć zarówno do centrum Ayia Napa, jak i do przystanków autobusowych czy sklepów. Sporym plusem dla wielu gości okazuje się też piaszczysta plaża w niedalekiej odległości, na którą można dojść spacerem. Część osób zwraca jednak uwagę na potrzebę odświeżenia niektórych pokoi i wspólnych przestrzeni – pojawiają się sygnały o zużytym wyposażeniu lub drobnych usterkach. W łazienkach niektórzy narzekają na niedociągnięcia związane z czystością, słabą wentylacją i problemy z wodą. Mimo tych uwag, goście, którzy nastawiają się na zwiedzanie i nie oczekują luksusu, często uznają pobyt za udany. W wielu recenzjach pojawia się też pochwała za korzystny stosunek ceny do jakości i dobre miejsce jako baza wypadowa.

  • ok. 300m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 40 min.
  • Długość lotu 3h 20min.
  • wifi
  • zjeżdżalnie wodne
  • basen

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Opis ogólny:
Ok. 250 m od plaży leży hotel Tofinis Hotel. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 500 m. Miasto Larnaka jest oddalone o około 47 km (Nicosia około 101 km, Paralimin około 10 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 500 m od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 20 m. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 300 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 500 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: sculpture park ayia napa (ok. 20 m), Ayia Napa Monastery (ok. 1 km) oraz Cape Gerco (ok. 6 km). Wypożyczalnia samochodów, wypożyczalnia motocykli, postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (bezpośrednio przy hotelu). Lotnisko (LCA) położone jest ok. 58 km od hotelu. Kolejne lotnisko (PFO) jest oddalone o ok. 170 km.
Wyposażenie :
Ten 5-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 214 pokoi mieszczących się w budynku głównym i 2 budynkach gospodarczych. Hotel posiada recepcję, lobby z barem, 2 windy, klimatyzację, sejf, sklep, parking  oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi - w wyznaczonych miejscach.
Basen:
Na terenie zewnętrznym tego nowoczesnego hotelu z parkiem wodnym znajduje się basen ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania. Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku.
Wyżywienie:
Śniadanie w formie bufetu. Częściowe wyżywienie Plus obejmuje śniadanie. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Menu dla dzieci. Przekąski w określonych godzinach. Napój powitalny oraz bezpłatny dostęp do Internetu.
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia, rzutki (za kaucją), bilard (za opłatą), tenis stołowy (za kaucją) i tenis (bezpłatnie, ok. 10 km od hotelu). W odległości ok. 10 km od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: jacuzzi bezpłatnie. Sauna i masaże odpłatnie. Taras słoneczny i hammam za ewentualną opłatą. Opieka nad dziećmi: mini klub (dla dzieci w wieku od 4 - 12 lat).
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, rosyjsku i po grecku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard, American Express oraz Visa.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA  (z wyłączeniem oferty na sam przelot)
- przelot
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- opieka polskojęzycznego rezydenta
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
-miejsc obok siebie
-bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.OFERTA NA SAM PRZELOT -nie zawiera transferów, ubezpieczenia, opieki rezydenta.
Klienci przylatujący na Cypr są opieką polskojęzycznego rezydenta.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów, odziny otwarcia barów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed i poza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- na wybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej i morza.Plaże na Cyprze są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok 2,5 Euro/koszt parasola 2,5 Euro.
Fotelik dla dziecka do lat 2 na transferze płaty ok 5 Euro w jedną stronę.
Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.
Dane GPS hotelu Tofinis
N 34º 59' 8.0745"
E 34º 0' 54.0467"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką na Cypr.
Zobacz więcej informacji o Tofinis w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1396 opinii z różnych źródeł
3.3 / 6
Średni
45% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
370 opinii
5.0
47 opinii
4.0
278 opinii
3.0
73 opinie
2.0
508 opinii
1.0
120 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Najczęściej oceniane:
  • Jedzenie
  • Czystość i porządek
  • Atmosfera i traktowanie gości

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Tofinis

Opinie o hotelu i otoczeniu

Tofinis położony jest w dogodnej lokalizacji, zaledwie kilka minut spacerem od piaszczystej plaży oraz blisko znanych atrakcji, takich jak Most Miłości czy park rzeźb. Z wyższych pięter i przestronnych balkonów rozciągają się atrakcyjne widoki na morze i okolicę. W pobliżu znajdują się sklepy oraz przystanek autobusowy, co ułatwia dojazd do centrum Ayia Napy i innych plaż. Na terenie hotelu działa aquapark z licznymi zjeżdżalniami, a wokół basenów i strefy rekreacyjnej nie brakuje miejsc do wypoczynku, choć w szczycie sezonu może być tłoczno. Części wspólne, takie jak lobby, restauracje i baseny, oceniane są jako zadbane, jednak niektórzy goście zgłaszają uwagi do czystości i stanu technicznego niektórych elementów. Wnętrza są nowoczesne, ale hotelowi brakuje rozległych terenów zielonych, a architektura jest raczej funkcjonalna niż kameralna. Obiekt sprawdzi się głównie jako baza wypadowa dla rodzin i osób aktywnych, które cenią bliskość atrakcji i łatwy dostęp do wybrzeża.

Opinie o pokoju

Pokoje w Tofinis prezentują zróżnicowany standard – część z nich jest przestronna, wyposażona w klimatyzację i codziennie sprzątana, jednak wiele opinii wskazuje na przeciętną czystość oraz widoczne ślady zużycia mebli czy wyposażenia. Goście zwracają uwagę na niewygodne, twarde łóżka oraz cienkie materace w dostawkach, co może wpływać na komfort snu, a sporadycznie pojawiały się także zgłoszenia dotyczące pluskiew. W apartamentach rodzinnych można natknąć się na stare kanapy i ograniczone wyposażenie kuchenne, a sprzątanie bywa pobieżne – podłogi czy łazienki nie zawsze są dokładnie czyszczone. Łazienki w wielu pokojach wymagają poprawy – pojawiają się opinie o nieprzyjemnych zapachach, pleśni, problemach z odpływem wody, niskim ciśnieniu pod prysznicem oraz sporadycznym braku ciepłej wody. Ręczniki i pościel wymieniane są co kilka dni, co nie zawsze odpowiada oczekiwaniom gości. Plusem jest dobrze działająca klimatyzacja oraz dostęp do dużych balkonów w wybranych pokojach, co doceniają niektórzy turyści.

Opinie o gastronomii

Pod względem gastronomicznym obiekt wypada całkiem nieźle – goście mają do wyboru różnorodne posiłki, a tematyczne kolacje pojawiają się regularnie i stanowią ciekawą odmianę. Wiele osób chwali smak i świeżość jedzenia, choć pojawiają się też głosy o powtarzalności potraw, zwłaszcza podczas lunchów, oraz o jakości niektórych produktów. Restauracje są przestronne, a obsługa sprawnie dba o czystość i uzupełnianie bufetów. W ramach all inclusive dostępne są lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe oraz szeroki wybór drinków, choć nie każdemu odpowiada ich smak czy jakość. Goście doceniają możliwość korzystania z przekąsek i lodów w ciągu dnia. Ogólnie oferta kulinarna jest oceniana jako solidna, choć nie brakuje opinii wskazujących na miejsca do poprawy, szczególnie w zakresie napojów i niektórych dań.

Opinie o basenie

Na terenie Tofinis działa rozbudowany aquapark z wieloma zjeżdżalniami, leniwą rzeką i strefą dla najmłodszych, co stanowi duże udogodnienie dla rodzin. Goście chwalą różnorodność wodnych atrakcji, które zapewniają rozrywkę zarówno dzieciom, jak i dorosłym. Baseny są przestronne, choć w szczycie sezonu może pojawić się problem z dostępnością leżaków, a niektóre z nich wymagają odświeżenia. Opinie na temat czystości w strefie basenowej są podzielone – część osób docenia codzienne sprzątanie, inni wskazują na potrzebę większej dbałości o porządek przy dużej liczbie gości. Zdarza się, że niektóre atrakcje wodne bywają okresowo niedostępne, a godziny otwarcia basenów i aquaparku są ograniczone do popołudnia, co nie wszystkim odpowiada. Regularnie odbywają się animacje i zajęcia wodne, które cieszą się popularnością wśród rodzin.

Opinie o plaży

Plaża piaszczysta znajduje się w niedalekiej odległości – dojście zajmuje zwykle od 5 do 10 minut spacerem, choć powrót prowadzi pod górę, co może być odczuwalne dla rodzin z małymi dziećmi czy osób starszych. Szeroka, zadbana i z łagodnym zejściem do morza, jest często wybierana przez rodziny. Woda jest czysta, a widoki na okolicę należą do największych zalet tego miejsca. Na miejscu można wypożyczyć leżaki i parasole (za opłatą), a także skorzystać z punktów z napojami i przekąskami. W okolicy dostępne są sporty wodne oraz masaże plażowe. Plaża nie jest prywatna i nie należy do hotelu, więc w sezonie bywa tłoczno, jednak jej jakość i położenie są często wymieniane jako jeden z głównych atutów pobytu.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny z dziećmi mogą liczyć w Tofinis na szeroki wybór atrakcji i udogodnień. Na terenie obiektu działa rozbudowany aquapark z licznymi zjeżdżalniami, brodzikami i leniwą rzeką, które dostarczają sporo frajdy zarówno młodszym, jak i starszym dzieciom. Klub dziecięcy organizuje różnorodne animacje i zajęcia, a program obejmuje m.in. mini disco, gry, warsztaty plastyczne czy pokazy tematyczne. W ciągu dnia dzieci mają do dyspozycji liczne aktywności przy basenach, a wieczorami czeka na nie rozrywka dostosowana do ich wieku. W restauracjach dostępne są wysokie krzesełka, a oferta posiłków uwzględnia potrzeby najmłodszych. Bliskość plaży oraz plac zabaw na terenie hotelu to dodatkowe atuty dla rodzin. Mimo pewnych niedociągnięć organizacyjnych, zaplecze dla dzieci jest oceniane jako solidne, z naciskiem na komfort i bezpieczeństwo najmłodszych.

Opinie o rozrywce i sport

Goście mogą korzystać z rozbudowanej strefy wodnej z dużym parkiem wodnym, zjeżdżalniami, leniwą rzeką i brodzikami, które szczególnie przypadają do gustu dzieciom. Codziennie odbywają się animacje, takie jak aqua aerobik, gry zespołowe w basenie, mini disco, konkursy czy różnorodne pokazy. Klub dziecięcy zapewnia zajęcia plastyczne i zabawy pod okiem animatorów, a wieczorne animacje skupiają się głównie na najmłodszych. Dorośli mają do dyspozycji turnieje sportowe, np. dart czy tenis stołowy, a także rodzinne olimpiady przy basenie. Na miejscu znajduje się siłownia, choć jej standard oceniany jest jako przeciętny. Chociaż oferta rozrywkowa jest bogata, część gości zauważa, że wieczorne animacje dla dorosłych są raczej skromne i kończą się wcześnie, przez co wieczory bywają spokojniejsze.

Opinie o położeniu i okolicy

Obiekt znajduje się w spokojnej części Ayia Napy, kilka minut spacerem od malowniczej, piaszczystej plaży z czystą wodą. W okolicy nie brakuje popularnych atrakcji, takich jak Most Miłości czy Park Rzeźb i Kaktusów, które warto odwiedzić podczas pobytu. Do centrum miasta, znanego z tętniącego życiem nocnego życia, można dojść pieszo w około 15–20 minut lub dojechać autobusem, którego przystanek znajduje się tuż przy hotelu. W pobliżu działają sklepy i supermarkety, co ułatwia codzienne zakupy, a dla aktywnych dostępna jest stacja rowerów miejskich. Lokalizacja umożliwia łatwe wycieczki do innych atrakcji regionu, takich jak Nissi Beach, port czy jaskinie morskie. Okolica sprzyja zarówno relaksowi, jak i odkrywaniu uroków Cypru, a bogata oferta wycieczek fakultatywnych pozwala lepiej poznać wyspę.

Ocena klientów
Holiday Check
2.3 / 6
Mierny
0% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie1.0
Pokoje2.0
Położenie i okolica2.0
Gastronomia6.0
infrastruktura2.0
Ogólne wrażenia1.0
Holiday Check

(17 opinii)

Thumb up Holiday Check
48%
3.6 /6

Hotel

3.6

Pokój

3.2

Serwis

5.0

Położenie

5.0

Gastronomia

6.0

Sport i rozrywka

4.1
Opinie użytkowników
Olena
listopad 2023
2.3 / 6
Zalety
Pyszna kuchnia
Wady
Zaniedbany.
Zerowa orientacja na klienta.
Uzasadnienie
Brudno, pościel i ręczniki zostały wymienione 7 dnia, obsługa na recepcji i menadżer pracują zgodnie z zasadą - nie ma pieniędzy, nie ma obsługi. Zapłaciłem za pokój o podwyższonym standardzie z bocznym widokiem na morze, dostałem pokój z widokiem na ogromny, hałaśliwy parking. Na prośbę o zmianę numeru - brak reakcji w ciągu 5 dni. Pomimo tego, że był koniec sezonu i hotel był w połowie pusty. Trzeba kupić adapter do gniazdka, drugą kartę-klucz do pokoju, ręczniki na basen. Leżaki przy basenie są stare i zniszczone. Zero animacji. W aquaparku zjeżdżalnie są stare, można zejść bez kąpielówek, a baseny są niebezpieczne i płytkie. U nas 2 osoby odniosły obrażenia podczas zejścia do basenu.
Komu odradzasz i dlaczego?
Cena nie odzwierciedla jakości warunków i usług w hotelu.

Tofinis na mapie

Jaka jest pogoda w Ayia Napie?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
16
16
18
21
24
28
31
32
30
26
22
18
średnia temp. w nocy
13
12
14
16
20
24
26
27
25
22
19
15
śr. ilość dni słonecznych
25
24
28
27
29
29
31
31
29
28
26
26
śr. ilość dni deszczowych
6
4
3
3
2
1
0
0
1
3
4
5
średnie opady (mm)
59.07
36.95
22.75
14.55
13.57
2.19
0.04
0.21
4.08
18.79
31.07
65.31
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie