Sunny Hill Apartments

Chlorakas, Cypr Południowy (Cypr)
Trwa weryfikacja ceny...

Sunny Hill Apartments zdaniem specjalistów Urlop.pl

Goście często chwalą piękne widoki na morze i okolicę, które można podziwiać z balkonów lub tarasów Sunny Hill Apartments. Bliskość przystanków autobusowych ułatwia zwiedzanie Pafos i okolic bez konieczności korzystania z samochodu. Niestety, większość opinii negatywnie ocenia stan pokoi, zwracając uwagę na stare, zniszczone meble, niewygodne łóżka oraz brak podstawowego wyposażenia. Częste są też skargi na czystość, dotyczące obecności insektów, brudnych łazienek i braku regularnego sprzątania. Stan techniczny obiektu pozostawia wiele do życzenia, pojawiają się problemy z instalacjami, przeciekającymi sufitami i niedziałającym sprzętem. Osoby nastawione na zwiedzanie i niewymagające wysokiego standardu doceniają niską cenę i lokalizację. Obiekt może się sprawdzić jako tania baza wypadowa dla mniej wymagających podróżnych.

  • ok. 650m od plaży
  • plaża kamienista
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • Długość lotu 3h 40min.
  • wifi
  • basen

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis hotelu
Sunny Hill Hotel Apartments to hotel apartamentowy położony w dzielnicy Chloraka, w Pafos, ok.6 km od Parku Archeologicznego Kato Pafos.Obiekt oddalony zaledwie 0,6 km od plaży.
 
Dzięki atrakcyjnej lokalizacji hotel zapewnia panoramiczne widoki na Morze Śródziemne, w pobliżu najwspanialszych miejsc i skarbów wyspy.Obiekt oferuje 30 pokoi.
Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją, przechowalnią bagażu, sejf i kantor wymiany walut.
Pokoje są wyposażone w zestaw do prasowania, telewizję satelitarną, zestaw do parzenia kawy i herbaty oraz łazienkę z wanną, suszarką do włosów i ręcznikami kąpielowymi. Komfortowe pokoje oferują panoramiczne widoki. Dodatkową wygodę pobytu zapewnią leżaki i prysznic na prywatnym balkonie.
Goście mogą zjeść poranny posiłek w restauracji. W obiekcie znajduje się też bar z przestronnym tarasem i TV. Na terenie hotelu Sunny Hill znajduje się również odkryty basen.WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, w ciągu dnia przekąski, wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA  (z wyłączeniem oferty na sam przelot)
- przelot
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- opieka polskojęzycznego rezydenta
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
-miejsc obok siebie
-bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.OFERTA NA SAM PRZELOT -nie zawiera transferów, ubezpieczenia, opieki rezydenta.
Klienci przylatujący na Cypr są opieką polskojęzycznego rezydenta.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów, odziny otwarcia barów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed i poza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- na wybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej i morza.Plaże na Cyprze są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok 2,5 Euro/koszt parasola 2,5 Euro.
Fotelik dla dziecka do lat 2 na transferze płaty ok 5 Euro w jedną stronę.
Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.
Dane GPS hotelu Sunny Hill Apartments
N 34º 48' 15.3168"
E 32º 24' 2.2811"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą na Cypr.
Zobacz więcej informacji o Sunny Hill Apartments w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 676 opinii z różnych źródeł
2.9 / 6
Słaby
48% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
166 opinii
5.0
0 opinii
4.0
125 opinii
3.0
117 opinii
2.0
57 opinii
1.0
211 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób oszczędnych (100%)
  • osób niewymagających (100%)
Najczęściej oceniane:
  • Ogólne wrażenie

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Sunny Hill Apartments

Opinie o hotelu i otoczeniu

Sunny Hill Apartments usytuowany jest na malowniczym wzgórzu, z którego rozpościerają się piękne widoki na morze i okolicę – to jeden z najczęściej docenianych atutów tego miejsca. Rozległy teren z apartamentami rozmieszczonymi wokół basenu oferuje przestronne tarasy i balkony, idealne do podziwiania zachodów słońca. Lokalizacja zapewnia szybki dostęp do przystanku autobusowego, sklepów i restauracji, a w pobliżu nie brakuje atrakcji turystycznych. Spokojna atmosfera sprzyja relaksowi z dala od miejskiego zgiełku. Warto jednak pamiętać, że części wspólne oraz cały obiekt wymagają odświeżenia i lepszej troski o czystość, a stan techniczny niektórych elementów bywa krytykowany przez gości. Sunny Hill Apartments to propozycja dla osób ceniących widoki i przystępną cenę, które nie oczekują wysokiego standardu wykończenia.

Opinie o pokoju

Pokoje charakteryzują się przestronnością i dostępem do balkonów, jednak większość opinii wskazuje na bardzo niski standard czystości oraz znaczne zużycie wyposażenia. Goście często zgłaszają obecność insektów, nieprzyjemny zapach wilgoci, brudne tekstylia, a także niewygodne lub zniszczone łóżka i sofy. Utrzymanie łazienek budzi liczne zastrzeżenia – są przestarzałe, wymagają gruntownego odświeżenia, a poziom higieny pozostawia wiele do życzenia. Ręczniki i pościel bywają wymieniane zbyt rzadko, a sprzątanie jest sporadyczne lub niedokładne. Klimatyzacja dostępna jest w większości pokoi, choć jej działanie nie zawsze spełnia oczekiwania. Całość sprawia wrażenie miejsca odpowiedniego wyłącznie dla osób o bardzo niskich wymaganiach, które szukają taniego noclegu i nie oczekują komfortu ani świeżości.

Opinie o gastronomii

Oferta gastronomiczna obejmuje najczęściej śniadania w formie bufetu, które określane są jako podstawowe i monotonne, choć niektórzy goście doceniają ich świeżość oraz możliwość zjedzenia do syta. W restauracji serwowane są proste, ciepłe posiłki, jednak wybór dań bywa ograniczony, a powtarzalność menu pojawia się w wielu opiniach. Część osób zwraca uwagę na niską jakość potraw i niewielką różnorodność, natomiast pozytywne głosy podkreślają, że jedzenie jest smaczne i wystarczające na krótkie pobyty. Napoje, zwłaszcza bezalkoholowe, nie zawsze spełniają oczekiwania, a oferta barowa oceniana jest jako przeciętna. Wieczorne posiłki spotykają się z mieszanymi opiniami. To propozycja dla osób poszukujących prostych i niedrogich rozwiązań żywieniowych podczas urlopu.

Opinie o basenie

Basen stanowi centralny punkt kompleksu i jest miejscem sprzyjającym relaksowi, z dostępem do leżaków i parasoli. W sezonie liczba miejsc może być niewystarczająca dla wszystkich gości. Opinie często podkreślają czystość i zadbane otoczenie basenu, choć pojawiają się również sugestie dotyczące potrzeby częstszego sprzątania i odświeżenia infrastruktury. Niewielki rozmiar basenu przy większym obłożeniu może ograniczać komfort wypoczynku. Basen nie jest podgrzewany, jednak nawet poza sezonem część gości korzystała z kąpieli. Dla wielu osób był to przyjemny element pobytu.

Opinie o plaży

Położenie obiektu na wzgórzu zapewnia malowniczy widok na morze, a w niewielkiej odległości znajduje się plaża kamienista, do której prowadzi dość strome zejście. Ze względu na kamieniste podłoże oraz brak rozbudowanej infrastruktury plażowej, miejsce to szczególnie przypadnie do gustu osobom poszukującym ciszy i kontaktu z naturą. Plaża nie jest typowym kąpieliskiem i według niektórych opinii nie nadaje się do pływania, jednak jej spokojna atmosfera sprzyja spacerom i podziwianiu okolicy. Zaleca się zabranie specjalnego obuwia do wody. W pobliżu dostępne są trasy spacerowe oraz możliwość obserwowania zachodów słońca nad morzem.

Opinie o położeniu i okolicy

Wzgórze, na którym położone są Sunny Hill Apartments, gwarantuje spokojną atmosferę w pobliżu Pafos, sprzyjającą wypoczynkowi z dala od miejskiego zgiełku. W okolicy znajdują się liczne atrakcje, takie jak Grobowce Królewskie, stanowiska archeologiczne, malownicze laguny czy skały Afrodyty. W pobliżu dostępne są bary, restauracje oraz dobrze zaopatrzone supermarkety, do których można dotrzeć pieszo lub krótką przejażdżką. Przystanek autobusowy oddalony jest o kilka minut spacerem, co umożliwia wygodne dotarcie do centrum Pafos oraz do popularnej plaży Coral Bay. Okolica ceniona jest za piękne widoki na morze i góry, a bliskość plaż zachęca do spacerów i wypoczynku nad wodą. To dogodne miejsce na bazę wypadową do zwiedzania Cypru, zarówno dla osób z własnym samochodem, jak i korzystających z komunikacji miejskiej.

Ocena klientów
Holiday Check
3.0 / 6
Średni
100% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie3.4
Pokoje3.8
Położenie i okolica4.0
Gastronomia1.0
infrastruktura3.0
Ogólne wrażenia3.0
Opinie użytkowników
Sebastian
czerwiec 2019
3.0 / 6
Zalety
Spokojny obiekt
Hotel
Miejsce, w którym spędziliśmy bardzo miły pobyt. Nie jest to luksusowy resort,a raczej mały i bardziej kameralny hotelik. Personel zasadniczo miły, chociaż zdarzały się osoby zaprzeczające cypryjskiej gościnności.
Pokoje
Pokój był dobrych rozmiarów, ale wyposażenie już widać, że podniszczone i nie najnowsze. Klimatyzacja była płatna.
Infrastruktura
Mały basen oraz oddalona od hotelu plaża.
Położenie
W okolicy liczne sklepy.
Dane wyjazdu
bez wyżywienia, 3-6 dni

Sunny Hill Apartments na mapie

Jaka jest pogoda w Chlorakas?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
16
16
17
21
24
28
31
31
29
26
22
18
średnia temp. w nocy
12
11
12
15
19
22
25
25
24
21
17
14
śr. ilość dni słonecznych
24
23
27
27
28
29
31
31
29
28
26
25
śr. ilość dni deszczowych
7
5
4
3
3
1
0
0
1
3
4
6
średnie opady (mm)
79.03
44.29
34.43
17.08
14.44
3.41
0.17
1.16
3.84
16.98
28.53
69.91
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie