Sunny Hill Apartments

Chlorakas, Cypr Południowy (Cypr)
Trwa weryfikacja ceny...

Sunny Hill Apartments zdaniem specjalistów Urlop.pl

Piękne widoki na morze i okolicę to zdecydowanie największy atut Sunny Hill Apartments. Goście często podkreślają również wygodę związaną z bliskością przystanków autobusowych, które pozwalają łatwo zwiedzać Pafos i okoliczne miejscowości bez samochodu. W wielu opiniach powraca jednak temat bardzo złego stanu technicznego apartamentów. Sporo osób skarży się na stare, zniszczone wyposażenie oraz liczne usterki wymagające pilnego remontu. Część gości narzeka też na brak czystości, nieprzyjemne zapachy, obecność insektów i zaniedbane łazienki oraz kuchnie. Pokoje często opisywane są jako niewygodne i zaniedbane. Mimo tych zastrzeżeń osoby szukające niedrogiego noclegu i traktujące apartament jako punkt wypadowy chwalą przede wszystkim lokalizację oraz widoki.

  • ok. 650m od plaży
  • plaża kamienista
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • Długość lotu 3h 40min.
  • wifi
  • basen

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis hotelu
Sunny Hill Hotel Apartments to hotel apartamentowy położony w dzielnicy Chloraka, w Pafos, ok.6 km od Parku Archeologicznego Kato Pafos.Obiekt oddalony zaledwie 0,6 km od plaży.
 
Dzięki atrakcyjnej lokalizacji hotel zapewnia panoramiczne widoki na Morze Śródziemne, w pobliżu najwspanialszych miejsc i skarbów wyspy.Obiekt oferuje 30 pokoi.
Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją, przechowalnią bagażu, sejf i kantor wymiany walut.
Pokoje są wyposażone w zestaw do prasowania, telewizję satelitarną, zestaw do parzenia kawy i herbaty oraz łazienkę z wanną, suszarką do włosów i ręcznikami kąpielowymi. Komfortowe pokoje oferują panoramiczne widoki. Dodatkową wygodę pobytu zapewnią leżaki i prysznic na prywatnym balkonie.
Goście mogą zjeść poranny posiłek w restauracji. W obiekcie znajduje się też bar z przestronnym tarasem i TV. Na terenie hotelu Sunny Hill znajduje się również odkryty basen.WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, w ciągu dnia przekąski, wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA  (z wyłączeniem oferty na sam przelot)
- przelot
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- opieka polskojęzycznego rezydenta
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
-miejsc obok siebie
-bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.OFERTA NA SAM PRZELOT -nie zawiera transferów, ubezpieczenia, opieki rezydenta.
Klienci przylatujący na Cypr są opieką polskojęzycznego rezydenta.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów, odziny otwarcia barów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed i poza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- na wybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej i morza.Plaże na Cyprze są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok 2,5 Euro/koszt parasola 2,5 Euro.
Fotelik dla dziecka do lat 2 na transferze płaty ok 5 Euro w jedną stronę.
Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.
Dane GPS hotelu Sunny Hill Apartments
N 34º 48' 15.3168"
E 32º 24' 2.2811"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą na Cypr.
Zobacz więcej informacji o Sunny Hill Apartments w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 687 opinii z różnych źródeł
2.9 / 6
Słaby
49% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
164 opinie
5.0
0 opinii
4.0
139 opinii
3.0
117 opinii
2.0
59 opinii
1.0
208 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób oszczędnych (100%)
  • osób niewymagających (100%)
Najczęściej oceniane:
  • Ogólne wrażenie

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Sunny Hill Apartments

Opinie o hotelu i otoczeniu

Sunny Hill Apartments znajduje się na wzgórzu, co zapewnia ładne widoki na morze i okolicę – to często powtarzany atut. Wokół panuje spokojna atmosfera, a bliskość przystanków autobusowych i sklepów ułatwia codzienne funkcjonowanie. Sam budynek jest już dość wiekowy, co widać po licznych śladach zużycia i braku odpowiedniej konserwacji. Części wspólne oraz teren wokół obiektu bywają zaniedbane i wymagają odświeżenia. Wiele osób zwracało uwagę na niedostateczne utrzymanie czystości w przestrzeniach wspólnych. To miejsce raczej dla osób o niewygórowanych oczekiwaniach, które nie przykładają dużej wagi do standardu.

Opinie o pokoju

Pokoje są przestronne, ale ich stan techniczny i poziom czystości często budzą zastrzeżenia. W wielu opiniach pojawiają się uwagi o insektach, nieprzyjemnych zapachach oraz starych, zużytych meblach i pościeli. Komfort snu bywa obniżony przez niewygodne łóżka i zniszczone materace. Łazienki są mocno zaniedbane, wyposażenie przestarzałe, a goście wielokrotnie zgłaszali problemy z brakiem ciepłej wody, słabym ciśnieniem oraz brudem. Ręczniki bywają niewymieniane przez cały pobyt, a sprzątanie odbywa się sporadycznie lub tylko na wyraźną prośbę. Utrzymanie pokoi odbiega od oczekiwań nawet przy niższym standardzie.

Opinie o gastronomii

Opinie na temat wyżywienia są mocno podzielone. Śniadania często określane są jako monotonne i powtarzalne, a wybór potraw bywa ograniczony. Wielu gości narzeka na jakość posiłków oraz świeżość produktów, a także na czystość w restauracji. Zdarzają się pojedyncze pozytywne komentarze dotyczące smaku, jednak przeważają głosy niezadowolenia zarówno z różnorodności, jak i jakości jedzenia. Napoje, w tym kawa, nie zyskały uznania – pojawiały się opinie o ich słabym smaku. W przypadku opcji all inclusive niektórzy zwracali uwagę na problemy z dostępnością napojów i brak niektórych alkoholi.

Opinie o basenie

Basen dostępny na terenie obiektu bywa chwalony za czystość i spokojną atmosferę, choć niektórzy narzekali na zbyt małą liczbę leżaków oraz niewielkie rozmiary, szczególnie przy większej liczbie gości. Pojawiały się też uwagi dotyczące stanu technicznego otoczenia basenu i czystości, co czasem wpływało na komfort korzystania. W pojedynczych przypadkach zgłaszano zastrzeżenia co do jakości wody i higieny, jednak nie były to dominujące opinie. W pobliżu znajduje się aquapark, co może być dodatkową atrakcją dla osób szukających wodnych rozrywek. Basen może przypaść do gustu mniej wymagającym gościom, choć warto mieć na uwadze różne doświadczenia innych odwiedzających.

Opinie o plaży

Obiekt położony jest na wzgórzu, a do morza można dojść w kilka minut pieszo. W okolicy znajduje się plaża kamienista, która według wielu opinii nie należy do najwygodniejszych miejsc do kąpieli i nie każdemu przypadnie do gustu. Część gości wspominała, że do piaszczystych plaż trzeba podjechać samochodem lub autobusem. Zejście do plaży bywa strome i nie zawsze jest komfortowe, zwłaszcza dla osób o ograniczonej sprawności. Widoki na morze są niewątpliwym plusem tej lokalizacji, jednak dostęp do plaży nie zawsze spełnia oczekiwania.

Opinie o położeniu i okolicy

Sunny Hill Apartments położone są w spokojnej okolicy na wzgórzu, skąd rozciągają się widoki na morze. W pobliżu można znaleźć kilka sklepów spożywczych, w tym całodobowe, a także bary i restauracje. Do najbliższej plaży prowadzi strome zejście, co nie wszystkim odpowiada. Dotarcie do centrum Pafos wymaga dłuższego spaceru lub skorzystania z transportu publicznego. Przystanek autobusowy znajduje się niedaleko, co ułatwia dojazd do centrum miasta, portu czy Coral Bay. W okolicy nie brakuje miejsc z lokalną kuchnią oraz supermarketów, choć większe sklepy mogą być oddalone o kilkanaście minut pieszo. Komunikacja autobusowa jest dobrze rozwinięta, co pozwala na zwiedzanie regionu nawet bez samochodu.

Ocena klientów
Holiday Check
3.0 / 6
Średni
100% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie3.4
Pokoje3.8
Położenie i okolica4.0
Gastronomia1.0
infrastruktura3.0
Ogólne wrażenia3.0
Opinie użytkowników
Sebastian
czerwiec 2019
3.0 / 6
Zalety
Spokojny obiekt
Hotel
Miejsce, w którym spędziliśmy bardzo miły pobyt. Nie jest to luksusowy resort,a raczej mały i bardziej kameralny hotelik. Personel zasadniczo miły, chociaż zdarzały się osoby zaprzeczające cypryjskiej gościnności.
Pokoje
Pokój był dobrych rozmiarów, ale wyposażenie już widać, że podniszczone i nie najnowsze. Klimatyzacja była płatna.
Infrastruktura
Mały basen oraz oddalona od hotelu plaża.
Położenie
W okolicy liczne sklepy.
Dane wyjazdu
bez wyżywienia, 3-6 dni

Sunny Hill Apartments na mapie

Jaka jest pogoda w Chlorakas?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
16
16
17
21
24
28
31
31
29
26
22
18
średnia temp. w nocy
12
11
12
15
19
22
25
25
24
21
17
14
śr. ilość dni słonecznych
24
23
27
27
28
29
31
31
29
28
26
25
śr. ilość dni deszczowych
7
5
4
3
3
1
0
0
1
3
4
6
średnie opady (mm)
79.03
44.29
34.43
17.08
14.44
3.41
0.17
1.16
3.84
16.98
28.53
69.91
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie