Maricas Boutique

Kissonegra, Cypr Południowy (Cypr)
Trwa weryfikacja ceny...

Maricas Boutique zdaniem specjalistów Urlop.pl

Z Maricas Boutique rozciągają się naprawdę piękne widoki na morze i okolicę, które wielu gości bardzo ceni. Lokalizacja obiektu jest wygodna dla osób chcących zwiedzać region, ponieważ znajduje się blisko miasta oraz zapewnia łatwy dostęp do sklepów i komunikacji publicznej. Niestety, goście często narzekają na przestarzałe wyposażenie, problemy z zamkami, klimatyzacją i instalacjami. Łazienki bywają zaniedbane, często brakuje ciepłej wody, a czystość w pokojach i częściach wspólnych pozostawia wiele do życzenia. Obiekt wybierają przede wszystkim mniej wymagający goście lub osoby szukające taniego noclegu na krótki pobyt, planujące spędzać czas poza hotelem. Widoki i lokalizacja pozostają jednak elementami, które są chętnie doceniane przez klientów.

  • ok. 50m od plaży
  • plaża kamienista, piaszczysto-kamienista
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • wifi
  • basen
  • sporty wodne

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis obiektu
LOKALIZACJA - w miejscowości Kissonerga Ok. 8 km od centrum Paphos, ok. 25 km od lotniska w Paphos, ok. 160 od lotniska w Larnace
PLAŻA - 30 m od hotelu, piaszczysto-kamienista, leżaki, parasole płatne
HOTEL - 21 pokoi, w budynku trzypiętrowym, recepcja z lobby, restauracja, bar w lobby
W-Fi w miejscach ogólnodostepnych bezpłatnie.
POKOJE  - standardowy typu STUDIO (ok. 28 m2) dla 2 osób dorosłych z możliwością jednej dostawki.
Klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV, minilodówka, sejf (płatny), czajnik, zestaw do parzenia kawy i herbaty, balkon/taras
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen, leżaki i parasole wokól basenu bezpłatnie, basen dla dzieci,
WYŻYWIENIE: BB (Bed & Breakfast) - śniadanie w formie bufetu.
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w godzinach wyznaczonych przez hotel.Uwaga! pokoje o podwyższonym standarcie (większe, superior, suite, z widokiem na morze/basen, de lux - dodatkowo płatne). Pokoje rodzinne standardowe (family bez podwyższonego standardu) to pokoje z dostawką dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, dwóch łóżek/rozkładanych foteli, łóżka piętrowego.
WARTOWYRÓŻNIĆ - piekny widol na morze z terenu hotelu, kameralny, rodzinny.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA  (z wyłączeniem oferty na sam przelot)
- przelot
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- opieka polskojęzycznego rezydenta
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
-miejsc obok siebie
-bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.OFERTA NA SAM PRZELOT -nie zawiera transferów, ubezpieczenia, opieki rezydenta.
Klienci przylatujący na Cypr są opieką polskojęzycznego rezydenta.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów, odziny otwarcia barów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed i poza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- na wybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej i morza.Plaże na Cyprze są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok 2,5 Euro/koszt parasola 2,5 Euro.
Fotelik dla dziecka do lat 2 na transferze płaty ok 5 Euro w jedną stronę.
Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.
Dane GPS hotelu Maricas Boutique
N 34º 49' 52.5936"
E 32º 23' 32.8956"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką na Cypr.
Zobacz więcej informacji o Maricas Boutique w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 551 opinii z różnych źródeł
2.8 / 6
Słaby
42% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
182 opinie
5.0
0 opinii
4.0
51 opinii
3.0
41 opinii
2.0
48 opinii
1.0
229 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób szukających spokoju (100%)
  • rodzin z dziećmi (100%)
Najczęściej oceniane:
  • Położenie i okolica (plaża)

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Maricas Boutique

Opinie o hotelu i otoczeniu

Maricas Boutique zachwyca położeniem tuż przy morzu, oferując piękne widoki na morze, góry i zachody słońca, które można podziwiać z pokoi, balkonów oraz tarasów. Zadbany ogród z kolorowymi krzewami i zielonym trawnikiem sprzyja relaksowi na świeżym powietrzu. Na terenie obiektu znajduje się basen otoczony leżakami, a szybki dostęp do plaży oraz pobliskich sklepów i przystanków autobusowych ułatwia zwiedzanie okolicy. Wiele opinii podkreśla wspaniałe panoramy i spokojną atmosferę, choć bliskość głównej drogi może wpływać na poziom ciszy. Części wspólne, takie jak ogród i teren wokół basenu, są chwalone za estetykę, jednak pojawiają się uwagi dotyczące czystości i ogólnego utrzymania. Budynek i infrastruktura wymagają odnowienia, co wpływa na ogólne wrażenie z pobytu.

Opinie o pokoju

Pokoje w Maricas Boutique są przestronne i często oferują atrakcyjne widoki na morze lub basen, co sprzyja wypoczynkowi. Goście doceniają wygodne łóżka oraz sprawnie działającą klimatyzację, która poprawia komfort pobytu. Jednak wiele opinii wskazuje na problemy z czystością oraz przestarzałe wyposażenie, takie jak stare meble, brak podstawowych naczyń czy widoczne ślady zużycia. Łazienki wymagają odświeżenia – pojawiają się uwagi dotyczące braku ciepłej wody, niskiego ciśnienia, zacieków, wilgoci, niedostatecznej czystości i nieprzyjemnych zapachów. Zdarzają się również niedziałające elementy wyposażenia, takie jak prysznice, drzwi balkonowe czy klimatyzatory w wybranych pokojach. Obiekt może być odpowiedni dla osób o niewygórowanych oczekiwaniach, ceniących przystępną cenę i atrakcyjne widoki, jednak warto mieć na uwadze, że standard pokoi i łazienek odbiega od współczesnych oczekiwań.

Opinie o gastronomii

Oferta gastronomiczna spotyka się z bardzo zróżnicowanymi opiniami. Goście często zwracają uwagę na monotonne i powtarzalne śniadania, które bywają serwowane na zimno i przygotowane z produktów niższej jakości. Wskazywany jest również ograniczony wybór potraw podczas śniadań i kolacji, a niektórzy podkreślają brak świeżości oraz niewielką obecność lokalnych specjałów. W przypadku opcji all inclusive oraz kolacji, posiłki bywają odgrzewane i mało urozmaicone. W restauracji i barze wybór napojów oraz alkoholi jest ograniczony, a dostępność niektórych produktów bywa niewystarczająca. Plusem jest dogodna lokalizacja blisko sklepów i restauracji poza obiektem, co stanowi alternatywę dla osób poszukujących większej różnorodności smaków.

Opinie o basenie

Basen cieszy się uznaniem gości dzięki czystości, wygodnym leżakom i otoczeniu zieleni, które sprzyja relaksowi. Przestrzeń wokół basenu umożliwia korzystanie z uroków słońca i pięknych widoków, a sam basen jest odpowiedni zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. Wśród opinii pojawiają się jednak uwagi o sporadycznych problemach z czystością wody oraz drobnymi usterkami technicznymi, takimi jak niestabilna drabinka czy śliskie dno. Niektórzy wspominają o obecności owadów w okolicy basenu, zwłaszcza wieczorami, a w upalne dni woda bywa zbyt ciepła. Mimo tych drobnych niedogodności, basen pozostaje jednym z bardziej lubianych miejsc do wypoczynku podczas pobytu.

Opinie o plaży

Bliskość morza to jeden z największych atutów Maricas Boutique – do plaży można dotrzeć w zaledwie kilka minut spacerem, a z wielu pokoi rozpościerają się malownicze widoki na wodę i zachody słońca. W sąsiedztwie znajduje się kamienista lub piaszczysto-kamienista plaża, która opisywana jest jako niewielka i spokojna, choć miejscami trudniejsza do użytkowania ze względu na żwirowe i skaliste podłoże. Zaleca się zabranie odpowiedniego obuwia do wody, ponieważ wejście do morza bywa wymagające, a dno jest usiane kamieniami. W pobliżu dostępny jest bar plażowy oraz możliwość korzystania z leżaków w strefie ogrodowej. Osoby poszukujące wygodniejszego zejścia do wody mogą skorzystać z pobliskich plaż, takich jak Coral Bay, do których łatwo dojechać komunikacją miejską. Plaża przy obiekcie nie oferuje infrastruktury sportowej, ale jej położenie sprzyja spokojnemu wypoczynkowi z dala od miejskiego zgiełku.

Opinie o położeniu i okolicy

Obiekt położony jest w spokojnej okolicy niedaleko Pafos, zaledwie kilka kroków od morza i z pięknym widokiem na zachody słońca. W pobliżu znajduje się całodobowy sklep spożywczy, co ułatwia codzienne zakupy, a także przystanek autobusowy, skąd łatwo dostać się do centrum miasta lub na popularną plażę Coral Bay. W okolicy dostępnych jest kilka lokalnych restauracji, w tym polecana wegetariańska, oraz przyjemny bar plażowy, który wieczorami przyciąga miłośników relaksu nad wodą. Region oferuje spokojną atmosferę, idealną dla osób szukających wytchnienia od zgiełku turystycznych kurortów. Dobra komunikacja publiczna umożliwia wygodne zwiedzanie atrakcji Pafos oraz innych części wyspy. Okolica sprzyja spacerom nad morzem, odkrywaniu lokalnych smaków i zakupom w niewielkich sklepikach.

Ocena klientów
Holiday Check
5.6 / 6
Znakomity
100% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie5.5
Pokoje5.5
Położenie i okolica5.5
Gastronomia6.0
infrastruktura5.5
Ogólne wrażenia5.5
Opinie użytkowników
Monika
grudzień 2021
5.6 / 6
Zalety
Lokalizacja bardzo dobra
Wady
Brak
Uzasadnienie
Oferta dostosowana do moich finansów i spełniająca moje oczekiwania

Maricas Boutique na mapie

Jaka jest pogoda w Kissonegra?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
16
16
17
21
24
28
31
31
29
26
22
18
średnia temp. w nocy
12
11
12
15
19
22
25
25
24
21
17
14
śr. ilość dni słonecznych
24
23
27
27
28
29
31
31
29
28
26
25
śr. ilość dni deszczowych
7
5
4
3
3
1
0
0
1
3
4
6
średnie opady (mm)
79.03
44.29
34.43
17.08
14.44
3.41
0.17
1.16
3.84
16.98
28.53
69.91
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie