Four Seasons (Limassol)

Limassol, Cypr Południowy (Cypr)
Trwa weryfikacja ceny...

Four Seasons (Limassol) zdaniem specjalistów Urlop.pl

Goście często podkreślają czystość i porządek w Four Seasons (Limassol), zwracając uwagę na nieskazitelne pokoje oraz zadbane przestrzenie wspólne. Personel wyróżnia się uprzejmością, pomocą i autentycznym zaangażowaniem w zapewnienie komfortu każdemu odwiedzającemu. Eleganckie wnętrza, piękne ogrody i doskonałe utrzymanie terenu tworzą atmosferę luksusu i relaksu. Kuchnia hotelowa cechuje się wysoką jakością i różnorodnością, a śniadania oraz posiłki w restauracjach są często chwalone przez gości. Przestronne, wygodne i nowocześnie wyposażone pokoje zapewniają komfort zarówno rodzinom, jak i parom. Four Seasons (Limassol) zachwyca dbałością o detale oraz wyjątkowym standardem usług.

  • Nr 18 wśród 49 hoteli 5* na Cyprze Południowym
  • bezpośrednio przy plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 50 min.
  • Długość lotu 3h 40min.
  • wifi
  • zjeżdżalnie wodne
  • basen

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis hotelu
Prestiżowy, niezależny hotel Four Seasons położony jest na piaszczystej plaży na wschód od Limassol, mniej więcej w połowie drogi między lotniskami Larnaka i Pafos i tylko kilka minut jazdy od centrum miasta. Ten pięciogwiazdkowy ośrodek to szczyt luksusu i stylu, łączący nienaganne udogodnienia ze światowej klasy gościnnością i obsługą.
POKOJE - 292 pokoje w 6-piętrowym budynku, w tym 4 pokoje dla osób niepełnosprawnych
Telewizory LED 49" i 55" z kanałami w wielu językach i interaktywnymi usługami dla gości. Funkcja udostępniania treści z urządzeniami gości. Bezpłatne Wi-Fi 30 Mb/s. Inteligentna technologia pokojowa z tabletem sterującym: zaprogramowane oświetlenie, temperatura w pomieszczeniu, elektryczne zasłony, nie przeszkadzać i wskaźniki pomieszczenia serwisowego. Telefon z pocztą głosową, dzwonek do drzwi, suszarka do włosów, duży elektroniczny sejf, mini bar, zestaw Nespresso i zestaw do parzenia kawy/herbaty. Łazienki wyposażone są w marmurową armaturę, kabinę prysznicową z oświetleniem do terapii Chroma, rolety zapewniające prywatność, duże lustra, pluszowe szlafroki Frette, kapcie i kosmetyki Molton Brown. Wszystkie pokoje wyposażone są w kabinę prysznicową lub wannę i kabinę prysznicową.
Wszystkie obszary hotelu są dostępne dla wózków inwalidzkich, 4 pokoje specjalnie wyposażone dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, 2 z widokiem na ląd i 2 z widokiem na morze. Pokoje te wyposażone są w podnoszone prysznice, dodatkowe poręcze i opuszczane siedziska prysznicowe, opuszczane poręcze są również montowane przy toaletach. W pokojach znajdują się włączniki światła na niskim poziomie, sejfy i otwory szpiegowskie.
Restauracje i bary: Vivaldi by Mavrommatis, Seasons Oriental, Tropical Restaurant, Colors Café, Vista Bar & Terrace, Splash Bar, Garden Pool Bar, Beach Café Bar,  Garden Court & Bar (częśc czynna sezonowo)
OBIEKTY SPOTKAŃ
Przez ponad dwie dekady nasze obiekty eventowe gościły jedne z najważniejszych wydarzeń korporacyjnych, społecznych i kulturalnych z Cypru i zagranicy. Dzięki ponad 800 m2 powierzchni i dwóm wyróżniającym się salom konferencyjnym, wydarzenia o dowolnej skali mogą być obsługiwane od małego spotkania po międzynarodową konferencję, uroczyste bankiety lub premiery produktów o dużym znaczeniu.
ZAPLECZE REKREACYJNE
Dwa odkryte baseny ze słodką wodą dla Tylko dla dorosłych" . Basen kryty ogrzewany przez cały rok z hydroterapią. Sauna, dwie łaźnie parowe i pokój ICE. Dwa oświetlone korty tenisowe, gigantyczne szachy na świeżym powietrzu, w pełni wyposażona siłownia z osobistym trenerem, aerobik
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, w ciągu dnia przekąski, wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach
Więcej informacji o hotelu: https://www.fourseasons.com.cy/
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA  (z wyłączeniem oferty na sam przelot)
- przelot
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- opieka polskojęzycznego rezydenta
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
-miejsc obok siebie
-bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.OFERTA NA SAM PRZELOT -nie zawiera transferów, ubezpieczenia, opieki rezydenta.
Klienci przylatujący na Cypr są opieką polskojęzycznego rezydenta.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów, odziny otwarcia barów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed i poza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- na wybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej i morza.Plaże na Cyprze są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok 2,5 Euro/koszt parasola 2,5 Euro.
Fotelik dla dziecka do lat 2 na transferze płaty ok 5 Euro w jedną stronę.
Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.
Dane GPS hotelu Four Seasons (Limassol)
N 34º 42' 33.1668"
E 33º 7' 41.4408"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką na Cypr.
Zobacz więcej informacji o Four Seasons (Limassol) w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1899 opinii z różnych źródeł
5.7 / 6
Fantastyczny
95% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Fantastyczny

6.0
1611 opinii
5.0
146 opinii
4.0
93 opinie
3.0
22 opinie
2.0
7 opinii
1.0
20 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób szukających spokoju (100%)
  • nowożeńców (100%)
  • wymagających klientów (100%)

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Four Seasons (Limassol)

Opinie o hotelu i otoczeniu

Four Seasons (Limassol) zachwyca elegancką architekturą oraz starannie zaprojektowanymi terenami otoczonymi bujną roślinnością i egzotycznymi ogrodami. Położenie bezpośrednio przy prywatnej, piaszczystej plaży z wygodnymi leżakami pozwala cieszyć się spektakularnymi widokami na Morze Śródziemne. Goście doceniają doskonały stan techniczny i wyjątkową czystość wszystkich części wspólnych – od stylowego lobby, przez przestronne baseny, aż po eleganckie tarasy i ścieżki spacerowe wzdłuż wybrzeża. Cały obiekt emanuje luksusem i harmonią, a otaczające go ogrody i oczka wodne z rybami koi tworzą atmosferę relaksu i wyciszenia. Lokalizacja zapewnia łatwy dostęp do lokalnych atrakcji oraz umożliwia długie spacery wzdłuż promenady, a także szybkie dotarcie do historycznych miejsc. To miejsce, które zachwyca swoim wyglądem, dbałością o detale i komfortem na najwyższym poziomie.

Opinie o pokoju

Pokoje w Four Seasons (Limassol) wyróżniają się przestronnością, elegancją i nowoczesnym wyposażeniem, zapewniając wyjątkowy komfort zarówno parom, jak i rodzinom. Wnętrza utrzymane są w nienagannej czystości, a codzienny serwis dba o każdy detal. Wysokiej klasy łóżka oraz luksusowa pościel gwarantują doskonały wypoczynek. Nowoczesne łazienki oferują wysoki standard wykończenia i funkcjonalność, często wyposażone są zarówno w prysznic, jak i wannę. Goście doceniają bogatą gamę udogodnień, takich jak nowoczesna technologia sterowania oświetleniem i klimatyzacją, minibar oraz piękne widoki z balkonów. Całość tworzy atmosferę relaksu i luksusu, która pozostaje w pamięci na długo po zakończeniu pobytu.

Opinie o gastronomii

Różnorodność i wysoka jakość oferty kulinarnej to jeden z wyróżników tego hotelu. Goście mogą wybierać spośród kilku restauracji serwujących dania kuchni międzynarodowej, włoskiej czy azjatyckiej. Śniadania w formie bogatego bufetu cieszą się dużym uznaniem, a każdy posiłek przygotowywany jest ze świeżych składników i starannie podany. Wieczory tematyczne oraz specjalne propozycje w restauracjach pozwalają na kulinarne podróże bez wychodzenia z hotelu. Osoby o szczególnych potrzebach dietetycznych znajdą tu szeroki wybór potraw. Eleganckie bary oferują wyśmienite koktajle, wina oraz napoje bezalkoholowe, a dbałość o detale sprawia, że każdy posiłek staje się wyjątkowym doświadczeniem.

Opinie o basenie

Strefa basenowa oferuje przestronne, doskonale utrzymane baseny, w tym duży basen główny, basen dla dzieci z wodną zjeżdżalnią oraz relaksujący basen przeznaczony wyłącznie dla dorosłych, zapewniający ciszę i spokój. Do dyspozycji gości jest także elegancki, podgrzewany basen kryty, idealny na chłodniejsze dni lub dla miłośników pływania niezależnie od pogody. Wokół basenów rozmieszczono wygodne leżaki, a obsługa dba o komfort, zapewniając szybkie zamówienia napojów i przekąsek bezpośrednio przy wodzie. Przyjazna atmosfera sprzyja zarówno rodzinom z dziećmi, jak i osobom poszukującym relaksu. Dodatkową atrakcją jest jacuzzi oraz liczne udogodnienia, które sprawiają, że czas spędzony przy basenach staje się prawdziwą przyjemnością.

Opinie o plaży

Bezpośrednio przy hotelu rozciąga się szeroka, piaszczysta plaża, która uchodzi za wyjątkowo zadbaną i komfortową. Miękki piasek oraz wygodne leżaki i parasole zapewniają idealne warunki do wypoczynku. Plaża oferuje pełną obsługę, w tym serwis napojów i przekąsek oraz bar, który cieszy się popularnością wśród gości. Czysta woda i łagodne zejście do morza sprawiają, że kąpiele są przyjemne zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. Wzdłuż wybrzeża biegnie malownicza promenada, idealna na spacery i jogging, a dodatkowe atrakcje sportowe na plaży urozmaicają pobyt.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny z dziećmi znajdą w Four Seasons (Limassol) szeroki wybór udogodnień i atrakcji przygotowanych z myślą o najmłodszych. Na terenie obiektu działa klub dla dzieci, oferujący różnorodne animacje i zabawy pod opieką wykwalifikowanego personelu. Duży brodzik, wodne atrakcje w basenie oraz zjeżdżalnie zapewniają dzieciom bezpieczną i radosną zabawę przez cały dzień. W pokojach dostępne są udogodnienia takie jak łóżeczka, wysokie krzesełka czy zestawy powitalne dla najmłodszych, a restauracje oferują szeroki wybór dań odpowiednich dla dzieci. Szczególną uwagę zwraca troska personelu o komfort rodzin, co sprawia, że pobyt przebiega w beztroskiej atmosferze. Zarówno dzieci, jak i dorośli mogą tu cieszyć się niezapomnianymi wakacjami.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie Four Seasons (Limassol) czeka wiele możliwości aktywnego spędzania czasu – nowoczesna siłownia wyposażona w profesjonalny sprzęt, zajęcia grupowe, takie jak pilates czy joga, oraz korty tenisowe i paddle tenis. Rozbudowana strefa spa z basenem wewnętrznym i saunami sprzyja relaksowi po treningu. Goście mają do dyspozycji baseny zewnętrzne, w tym osobny basen dla dorosłych oraz brodzik z atrakcjami dla dzieci. Prywatna plaża umożliwia uprawianie sportów wodnych, a dla najmłodszych przygotowano plac zabaw i animacje. Wieczorami organizowane są muzyka na żywo i występy DJ-a, które tworzą wyjątkową atmosferę w barach i na tarasach. To miejsce, które spełni oczekiwania zarówno osób aktywnych, jak i poszukujących relaksu.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie Four Seasons (Limassol) w atrakcyjnej części Limassol, tuż przy piaszczystej plaży, sprzyja spacerom nad morzem i relaksowi w wyjątkowej scenerii. W pobliżu znajdują się sklepy i supermarkety, które umożliwiają wygodne zakupy, a także liczne kawiarnie i restauracje poza hotelem. Bliskość przystanku autobusowego pozwala na szybkie dotarcie do centrum Limassol czy portu z mariną i barami. Wycieczki do tradycyjnych cypryjskich wiosek oraz miejsc historycznych, takich jak Amathus czy klasztory w górach, umożliwiają poznanie kultury i dziedzictwa wyspy. Okolica zachęca do aktywnego wypoczynku – od joggingu i spacerów wzdłuż wybrzeża po zwiedzanie urokliwych zakątków Cypru. To idealne miejsce zarówno dla miłośników relaksu nad morzem, jak i odkrywania autentycznego oblicza wyspy.

Ocena klientów
Holiday Check
5.9 / 6
Fantastyczny
100% osób poleca
(2 opinie)
Hotel i otoczenie6.0
Pokoje6.0
Położenie i okolica6.0
Gastronomia6.0
infrastruktura5.5
Ogólne wrażenia6.0
Holiday Check

(66 opinii)

Thumb up Holiday Check
85%
5.4 /6

Hotel

5.4

Pokój

5.2

Serwis

5.6

Położenie

4.6

Gastronomia

5.4

Sport i rozrywka

5.1
Opinie użytkowników
Weronika
czerwiec 2019
6.0 / 6
Wady
Brak wad
Uzasadnienie
To był mój pierwszy pobyt na Cyprze, wybraliśmy ten hotel ze względu na bardzo dobre opinie. Ze wszystkimi się zgadzam. Pobyt w Four Seasons był rewelacyjny.Połozony przy prywatnej plaży. Hotel jest nowoczesny, bardzo starannie jest zadbany. Bardzo piękne pomieszczenie, a zarazem nowoczesny pokój z widokiem na morze. Pokój z łazienką był codziennie bardzo dobrze sprzątany. Wymieniane ręczniki. Jedzenie bardzo dobre, urozmaicone. Możliwość była skosztowania posiłków na zewnątrz przy pięknym widoku. Obsługa nienaganna.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), 1 tydzień

Four Seasons (Limassol) na mapie

Jaka jest pogoda w Limassol?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
16
16
18
22
26
29
32
32
30
26
22
18
średnia temp. w nocy
10
10
11
14
18
21
24
24
22
19
16
12
śr. ilość dni słonecznych
26
25
28
27
29
29
31
31
29
28
27
26
śr. ilość dni deszczowych
5
3
3
3
2
1
0
0
1
3
3
5
średnie opady (mm)
62.34
32.25
18.62
9.61
10.11
1.92
0.78
0.55
3.81
16.77
22.81
62.1
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie