St. Raphael Resort

Limassol, Cypr Południowy (Cypr)
Trwa weryfikacja ceny...

St. Raphael Resort zdaniem specjalistów Urlop.pl

Czystość i przestronne pokoje wyróżniają St. Raphael Resort. Atmosfera jest przyjazna i sprzyja relaksowi, a obsługa zawsze pomaga z uśmiechem. Hotel położony jest blisko prywatnej plaży, oferując piękne widoki i spokojne miejsce do wypoczynku nad morzem. W restauracjach dostępne są różnorodne, wysokiej jakości potrawy, w tym opcje wegańskie i bezglutenowe, co docenią goście o specjalnych potrzebach żywieniowych. Piękne ogrody i zadbany teren tworzą doskonałe warunki do spacerów i relaksu. To doskonały wybór na rodzinne wakacje, romantyczny pobyt lub komfortowy wypoczynek.

  • bezpośrednio przy plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 50 min.
  • wifi
  • zjeżdżalnie wodne
  • basen

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis
Hotel znajduje się około 14 km od centrum LIMASSOL, najbliższe sklepy i restauracje ok. 500 m od hotelu, ok. 2 km od ruin starożytnego Amathus, ok. 5 km od dzielnicy turystycznej Yermasoyia, ok. 17 km od parku wodnego Fasouri Watermania; ok. 70 km od portu lotniczego w Pafos, ok. 60 km od portu lotniczego w Larnace; przystanek autobusowy ok. 100 m od hotelu (ok. 1,5 EUR/Limassol, ok. 5 EUR bilet całodniowy w obrębie Limassol).
Plaża publiczna, piaszczysta, bezpośrednio przy hotelu, na wydzielonym odcinku plaży bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki.
Pięciogwiazdkowy hotel, komfortowy, zbudowany w 1987 r., odnowiony w 2011 r., sześć pięter, cztery windy, przestronne lobby, całodobowa recepcja, restauracja Octagon z tarasem - dania w formie bufetu, kuchnia lokalna i międzynarodowa, menu dla dzieci, Palladium - dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, wieczory tematyczne, menu dla dzieci, muzyka na żywo, wymagany strój formalny (panowie długie spodnie), Splash Tavern (czynna w sezonie letnim) - fast food, przekąski, sałatki, Seachelles przy plaży (czynna w sezonie letnim) - potrawy z grilla, Phoenician (czynna w sezonie letnim; wymagana wcześniejsza rezerwacja) - la carte, kuchnia śródziemnomorska i arabska serwowana w formie tradycyjnego meze, wymagany strój formalny (panowie długie spodnie), we wszystkich restauracjach dostępne foteliki dla dzieci, dania wegetariańskie; Captain's Bar & Terrace, bar swim-up przy basenie, Sailor's Rest Lounge Bar, kantor, sejf w recepcji, sklepy z pamiątkami i biżuterią, butik; centrum konferencyjne dla 500 osób, taras z widokiem na morze, ogród, bezpłatny internet bezprzewodowy w lobby i Captain's Bar; za opłatą: całodobowy room-service, opiekunka do dziecka (na zamówienie), fryzjer; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express, Diners Club.
Pokój standardowy: w budynku głównym, 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 27 m, elegancki, klimatyzowany (w sezonie letnim) lub ogrzewany (w sezonie zimowym), łazienka (wanna, wc; suszarka, szlafroki, kapcie), telewizja satelitarna, telefon, sejf, zestaw do kawy/herbaty; za opłatą: minibar, internet bezprzewodowy (6 EUR/godz., 12 EUR/12 godz., 18 EUR/18 godz. - ceny mogą się zmienić wg ustaleń hotelu); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka), widok na morze za dopłatą.
Hotel posiada dwa baseny o nieregularnych kształtach, ze słodką wodą, ok. 400 m i ok. 350 m, gł. 0,8-1,3 m, mała zjeżdżalnia, dwa brodziki dla dzieci, słodka woda, każdy ok. 50 m, gł. 0,8 m, przy basenach bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki; 2 korty tenisowe z oświetleniem (płatne: ok. 1 EUR/30 min) i wypożyczalnią sprzętu, tenis stołowy, rzutki, łucznictwo, bule, badminton, siatkówka plażowa; pokój i plac zabaw dla dzieci, miniklub (4-12 lat), amfiteatr, okazjonalnie animacje dla dorosłych i dzieci; Serenity SPA, kryty basen, sezonowo podgrzewany, słodka woda, ok. 60 m, gł. 1 m, sauna, łaźnia parowa, jacuzzi, siłownia; płatne: zabiegi pielęgnacyjne na twarz i ciało, zabiegi antycellulitowe, refleksologia, manicure, pedicure, masaże, solarium.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA  (z wyłączeniem oferty na sam przelot)
- przelot
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- opieka polskojęzycznego rezydenta
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
-miejsc obok siebie
-bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.OFERTA NA SAM PRZELOT -nie zawiera transferów, ubezpieczenia, opieki rezydenta.
Klienci przylatujący na Cypr są opieką polskojęzycznego rezydenta.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów, odziny otwarcia barów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed i poza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- na wybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej i morza.Plaże na Cyprze są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok 2,5 Euro/koszt parasola 2,5 Euro.
Fotelik dla dziecka do lat 2 na transferze płaty ok 5 Euro w jedną stronę.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.
Dane GPS hotelu St. Raphael Resort
N 34º 42' 46.1736"
E 33º 10' 2.6004"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem na Cypr.
Zobacz więcej informacji o St. Raphael Resort w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 2646 opinii z różnych źródeł
5.4 / 6
Znakomity
92% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
1849 opinii
5.0
344 opinie
4.0
316 opinii
3.0
72 opinie
2.0
19 opinii
1.0
46 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób niewymagających (100%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (100%)
Najczęściej oceniane:
  • Sklepy w okolicy
  • Atmosfera i traktowanie gości

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu St. Raphael Resort

Opinie o hotelu i otoczeniu

St. Raphael Resort to imponujący, przestronny kompleks położony tuż przy szerokiej, piaszczystej plaży z krystalicznie czystą wodą i pięknymi widokami na morze oraz marinę. Goście mogą korzystać z rozległych, starannie utrzymanych ogrodów pełnych palm, bujnej zieleni i miejsc do relaksu w cieniu drzew, które zapewniają wyjątkową atmosferę spokoju i wytchnienia. Teren hotelu wyróżnia się elegancką architekturą, nowoczesnym lobby i licznymi przestrzeniami wspólnymi, które są utrzymane w nienagannej czystości. Na miejscu znajdują się liczne udogodnienia, takie jak strefy rekreacyjne, siłownia, spa, korty tenisowe oraz kilka basenów, a wszędzie panuje porządek i dbałość o szczegóły. Zarówno wnętrza, jak i zewnętrzne części hotelu zachwycają estetyką, a z wielu miejsc rozpościerają się zapierające dech w piersiach widoki na morze, zachody słońca oraz panoramę miasta. Lokalizacja na obrzeżach Limassol gwarantuje ciszę i komfort, a dogodny dojazd do centrum miasta umożliwia łatwe zwiedzanie okolicy.

Opinie o pokoju

Pokoje w St. Raphael Resort wyróżniają się przestronnością, komfortem oraz wysokim standardem czystości, co zapewnia przyjemny wypoczynek zarówno rodzinom, jak i parom. Wiele z nich oferuje zachwycające widoki na morze lub marinę, a goście doceniają wygodne łóżka oraz funkcjonalne wyposażenie. Wnętrza są zadbane i nowoczesne, choć w niektórych opiniach pojawia się sugestia o lekkim odświeżeniu wystroju. Łazienki są utrzymane w czystości, a w wielu pokojach dostępne są zarówno prysznice, jak i wanny, a także wysokiej jakości kosmetyki i świeże ręczniki. Klimatyzacja działa sprawnie, a codzienne sprzątanie utrzymuje pokoje w nienagannym stanie. Goście cenią sobie również praktyczne udogodnienia, takie jak duże balkony, szafy z oświetleniem i sejfy.

Opinie o gastronomii

Wyjątkowa podróż kulinarna czeka na gości dzięki bogactwu smaków, świeżości i różnorodności potraw serwowanych każdego dnia. Na terenie St. Raphael Resort działa kilka restauracji, w tym lokal w pełni wegański oraz miejsca specjalizujące się w kuchni międzynarodowej i tematycznych wieczorach kulinarnych. Oferty śniadaniowe i kolacyjne spełniają oczekiwania zarówno miłośników tradycyjnych smaków, jak i osób na diecie roślinnej czy bezglutenowej, a menu jest starannie oznaczone pod kątem alergenów. W barach i restauracjach dostępne są wysokiej jakości napoje i koktajle, które doskonale dopełniają relaks nad basenem lub na plaży. Obsługa restauracyjna elastycznie podchodzi do indywidualnych potrzeb gości, a elegancka atmosfera sprawia, że każdy posiłek staje się prawdziwą przyjemnością.

Opinie o basenie

Strefa basenowa obejmuje zarówno przestronne baseny zewnętrzne, jak i kameralny, podgrzewany basen kryty, który szczególnie doceniany jest w chłodniejsze dni lub poza sezonem. Baseny są bardzo czyste i zadbane, a teren wokół nich sprzyja relaksowi w komfortowych warunkach. Dla rodzin z dziećmi przygotowano specjalny basen ze zjeżdżalnią oraz brodzik, a także strefę animacji wodnych i zabaw przy basenie. Wokół basenów nie brakuje wygodnych leżaków i parasoli, co pozwala cieszyć się wypoczynkiem bez tłoku. Dodatkowym udogodnieniem jest bar przy basenie, oferujący szeroki wybór napojów i przekąsek. Cała strefa basenowa stanowi świetne miejsce zarówno do aktywnego spędzania czasu, jak i błogiego lenistwa.

Opinie o plaży

Szeroka, piaszczysta plaża położona tuż przy St. Raphael Resort zachwyca drobnym, złotym piaskiem i bezpośrednim dostępem do morza. Utrzymana w czystości, z licznymi komfortowymi leżakami i parasolami, zapewnia prywatność i wygodę. Łagodne, stopniowe zejście do wody sprawia, że miejsce jest wyjątkowo przyjazne dla rodzin z dziećmi oraz osób o różnym poziomie umiejętności pływackich. Na plaży znajdują się restauracja i bar, a miłośnicy sportów wodnych mogą korzystać z szerokiej oferty atrakcji. Kameralna atmosfera oraz spokojne otoczenie sprzyjają pełnemu relaksowi na piaszczystym brzegu, czyniąc to miejsce idealnym wyborem dla osób poszukujących wypoczynku w pięknym, naturalnym otoczeniu.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny z dziećmi znajdą w St. Raphael Resort szeroki wybór atrakcji i udogodnień, które zapewniają niezapomniany wypoczynek. Dla najmłodszych przygotowano przestronny i doskonale wyposażony klub z bogatym programem animacji, kreatywnymi zajęciami oraz wieczornymi mini-dyskotekami i spektaklami. Na terenie obiektu dostępne są brodziki oraz baseny ze zjeżdżalniami, a bezpieczeństwo dzieci jest stale monitorowane przez wykwalifikowanych ratowników. Duży plac zabaw oraz bezpieczna, prywatna plaża z łagodnym zejściem do morza stanowią dodatkowe atuty dla rodzin. Komfortowe, rodzinne pokoje często posiadają wydzieloną przestrzeń dla dzieci, a personel elastycznie podchodzi do potrzeb najmłodszych podczas posiłków. Wysoki poziom troski o dzieci sprawia, że ośrodek jest szczególnie polecany na rodzinne wakacje.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie resortu dostępna jest bogata oferta sportowa i rozrywkowa. Nowoczesna siłownia, strefa fitness, korty tenisowe oraz różnorodne zajęcia, takie jak aqua aerobik, pilates czy joga w ogrodzie, pozwalają aktywnie spędzać czas. Kompleks basenowy, obejmujący zarówno baseny zewnętrzne, jak i kryty, sprzyja relaksowi oraz aktywnościom wodnym. Klub dla dzieci i młodzieży oferuje animacje, konkursy, turnieje oraz wieczorne mini-dyskoteki, natomiast dorośli mogą uczestniczyć w wieczornych pokazach, muzyce na żywo czy widowiskowych występach. W ciągu dnia i wieczorami organizowane są animacje, karaoke oraz turnieje sportowe, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie. Resort zapewnia aktywny wypoczynek i mnóstwo rozrywki dla całych rodzin oraz osób szukających różnorodnych atrakcji.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie w spokojnej, nadmorskiej części Limassol sprzyja relaksowi i wypoczynkowi z dala od miejskiego zgiełku. W okolicy można korzystać z pięknej, szerokiej plaży oraz długiej promenady, idealnej na spacery z widokiem na morze. W pobliżu znajdują się sklepy spożywcze, apteka oraz kilka restauracji i barów, do których można dojść pieszo, a lokalny beach bar tuż przy plaży pozwala poczuć prawdziwy cypryjski klimat. Łatwy dostęp do komunikacji miejskiej – przystanek autobusowy znajduje się bardzo blisko resortu – umożliwia wygodne dotarcie do centrum Limassol, portu czy innych atrakcji regionu. Lokalizacja pozwala również na szybkie zorganizowanie wycieczek po wyspie, a bliskość głównych tras ułatwia podróże zarówno samochodem, jak i taksówką. To doskonała propozycja dla osób szukających odpoczynku w otoczeniu natury, z jednoczesnym dostępem do miejskich rozrywek i udogodnień.

Ocena klientów
Holiday Check
5.2 / 6
Bardzo dobry
100% osób poleca
(5 opinii)
Hotel i otoczenie5.1
Pokoje5.4
Położenie i okolica5.0
Gastronomia5.3
infrastruktura5.6
Ogólne wrażenia5.1
Holiday Check

(93 opinii)

Thumb up Holiday Check
92%
5.6 /6

Hotel

5.6

Pokój

5.6

Serwis

5.6

Położenie

5.5

Gastronomia

5.5

Sport i rozrywka

5.2
Opinie użytkowników
Katarzyna
październik 2019
3.9 / 6
Zalety
Położenie
Wady
Atmosfera
Hotel
Hotel nie do końca odpowiadał naszym oczekiwaniom. Nie był zły i widać, że trwają w nim prace remontowe. Jednak część zdjęć w ofercie nie odpowiadała rzeczywistości.
Pokoje
Nasz pokój był dobrej jakości - niedawno odnowiony i wyposażony w nowoczesne meble. Czystość też była dopilnowana.
Gastronomia
Jedzenie było dość smaczne i wybór też wystarczający.
Infrastruktura
Plaza i baseny były niezłe.
Położenie
Do pobliskiego miasta nie było daleko i można było tam podjechać. W okolicy był dostęp do sklepów i restauracji.
Dane wyjazdu
śniadania (BB), 3-6 dni

St. Raphael Resort na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie