Aquamare Beach & Spa

Paphos, Cypr Południowy (Cypr)
Trwa weryfikacja ceny...

Aquamare Beach & Spa zdaniem specjalistów Urlop.pl

Atmosfera w Aquamare Beach & Spa jest bardzo przyjazna, a personel wyróżnia się uprzejmością i profesjonalizmem. Wnętrza są zadbane, a pokoje codziennie sprzątane, co doceniają goście. Niestety, łazienki wymagają odświeżenia ze względu na przestarzały stan techniczny. Obiekt sprawdza się dobrze dla osób poszukujących spokojnego wypoczynku oraz tych z ograniczonym budżetem lub planujących zwiedzanie okolicy. Czystość i dobre traktowanie gości wpływają na komfortowy pobyt.

  • bezpośrednio przy plaży
  • plaża piaszczysto-kamienista
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • Długość lotu 3h 40min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis
LOKALIZACJA - ok. 3 km od centrum Pafos, ok. 15 km od lotniska w Pafos
PLAŻA - bezpośrednio przy hoteluHOTEL - 237 pokoi, recepcja, lobby, winda, kantor, sejf, ogród, taras, 3 restauracje, 2 bary
Płatne: pralnia, sklep z pamiątkami, fryzjer, lekarz, parking, wypożyczalnia samochodów
Wi-Fi w lobby bezpłatniePOKOJE  - Pokoje standardowe dostępne są z widokiem na ląd, bocznym widokiem na morze lub widokiem na morze. 
Klimatyzacja(z opcją ogrzewania), łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka),  zestaw do zaparzania kawy i herbaty, minibar (płatny, uzupełniany na życzenie), balkon/taras
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - siłownia, tenis stołowy, basen kryty i odkryty, basen dla dzieci,  miniklub, pokój gier i zabaw
Płatne: zabiegi w centrum SPAWięcej informacji o hotelu: https://aquamarehotel.com/ 
 
 
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, w ciągu dnia przekąski, wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA  (z wyłączeniem oferty na sam przelot)
- przelot
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- opieka polskojęzycznego rezydenta
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
-miejsc obok siebie
-bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.OFERTA NA SAM PRZELOT -nie zawiera transferów, ubezpieczenia, opieki rezydenta.
Klienci przylatujący na Cypr są opieką polskojęzycznego rezydenta.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów, odziny otwarcia barów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed i poza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- na wybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej i morza.Plaże na Cyprze są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok 2,5 Euro/koszt parasola 2,5 Euro.
Fotelik dla dziecka do lat 2 na transferze płaty ok 5 Euro w jedną stronę.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.
Dane GPS hotelu Aquamare Beach & Spa
N 34º 44' 22.7148"
E 32º 26' 3.5484"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem na Cypr.
Zobacz więcej informacji o Aquamare Beach & Spa w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 2368 opinii z różnych źródeł
4.0 / 6
Dobry
56% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
609 opinii
5.0
306 opinii
4.0
1248 opinii
3.0
117 opinii
2.0
44 opinie
1.0
44 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób szukających spokoju (100%)
  • rodzin z dziećmi (67%)
  • osób niewymagających (33%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (33%)
Najczęściej oceniane:
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Jedzenie
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Czystość i porządek
  • Sport i rozrywka
  • Plaża
  • Basen
  • Pokój
  • All inclusive
  • Alkohole
  • Położenie i okolice (miasto)

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Aquamare Beach & Spa

Opinie o hotelu i otoczeniu

Aquamare Beach & Spa położony jest tuż przy plaży, oferując piękne widoki na morze i malownicze zachody słońca, które można podziwiać zarówno z pokoi, jak i z terenów zielonych hotelu. Goście doceniają zadbane lobby, przestronne części wspólne oraz czystość całego obiektu – codziennie dba się tu o porządek zarówno w środku, jak i wokół budynku. Na terenie hotelu znajduje się rozległy ogród z palmami oraz liczne miejsca do relaksu wśród zieleni, a także bezpośrednie zejście na kameralną plażę. Do dyspozycji gości są liczne leżaki rozmieszczone w ogrodach, przy basenie i nad samym brzegiem morza, co pozwala wybrać idealne miejsce na odpoczynek. Lokalizacja zapewnia szybki dojazd do portu i centrum Pafos – tuż przy hotelu znajduje się przystanek autobusowy, a w okolicy dostępne są sklepy i restauracje. Choć niektóre elementy zewnętrznej infrastruktury wymagają odświeżenia, a teren zielony miejscami mógłby być lepiej utrzymany, Aquamare Beach & Spa zapewnia przyjemną, spokojną atmosferę i piękne widoki, które gwarantują udany pobyt.

Opinie o pokoju

Pokoje w Aquamare Beach & Spa zapewniają przestrzeń i wygodne łóżka, choć wiele z nich jest już dość przestarzałych, z widocznymi śladami użytkowania na meblach i wyposażeniu. Goście często podkreślają regularne sprzątanie oraz codzienną wymianę ręczników i pościeli, co zapewnia poczucie czystości podczas pobytu. Klimatyzacja działa sprawnie, umożliwiając komfortowy wypoczynek nawet w upalne dni. Wiele pokoi oferuje piękne widoki na morze i przestronne balkony, które sprzyjają relaksowi. Łazienki są funkcjonalne, choć niektóre wymagają odświeżenia i bywają niewielkie, a czasem pojawiają się uwagi dotyczące uzupełniania kosmetyków. Mimo że standard wyposażenia nie jest najnowszy, pokoje i łazienki zapewniają solidny poziom wygody na czas urlopu.

Opinie o gastronomii

Różnorodność i świeżość śniadań oraz obfite bufety sprawiają, że każdy znajdzie coś dla siebie. W ofercie znajdują się zarówno dania międzynarodowe, jak i lokalne, a wieczory tematyczne w restauracji cieszą się dużym uznaniem. Bar przy plaży oraz możliwość spożywania posiłków na świeżym powietrzu z widokiem na morze są często chwalone przez gości. W przypadku pakietu all inclusive wybór napojów i przekąsek bywa ograniczony, a niektóre alkohole oraz wybrane koktajle mogą być dodatkowo płatne. Część osób zwraca uwagę na powtarzalność niektórych potraw, szczególnie podczas śniadań, oraz na to, że dania dla wegetarian mogłyby być bardziej urozmaicone. Na miejscu można liczyć na smaczne kolacje i szeroki wybór napojów, w tym lokalnych win i koktajli, serwowanych w przyjemnej atmosferze.

Opinie o basenie

Strefa basenowa w Aquamare Beach & Spa cieszy się uznaniem gości dzięki przestronnemu i zadbanemu basenowi zewnętrznemu, który zapewnia komfortowe warunki do relaksu. Dla rodzin z dziećmi przygotowano brodzik z atrakcjami wodnymi, takimi jak fontanna i statek, które są chętnie wybierane przez najmłodszych. Wygodny dostęp do strefy basenowej oraz możliwość wypoczynku w zacienionych miejscach ogrodu stanowią dodatkowy atut. Na terenie obiektu znajduje się także basen kryty oraz jacuzzi, choć niektórzy goście zwracają uwagę na potrzebę odświeżenia tej strefy i kwestie związane z utrzymaniem czystości. Basen zewnętrzny ma jednolitą głębokość, co wielu osobom odpowiada, jednak rodzice młodszych dzieci powinni mieć to na uwadze. Ogólnie infrastruktura basenowa sprzyja wypoczynkowi zarówno par, jak i rodzin.

Opinie o plaży

Bezpośredni dostęp do plaży to jeden z największych atutów Aquamare Beach & Spa. Plaża piaszczysto-kamienista zapewnia wygodę wypoczynku tuż przy morzu, choć wielu gości rekomenduje zabranie specjalnego obuwia ze względu na obecność kamieni i żwiru w wodzie. W okolicy hotelu dostępne są leżaki oraz bar plażowy, gdzie można zrelaksować się z napojem, podziwiając widok na morze i zachody słońca. Wejście do wody bywa utrudnione przez kamienie, a sama plaża jest raczej niewielka, jednak jej położenie tuż przy hotelu jest bardzo doceniane przez odwiedzających. To miejsce szczególnie przypadnie do gustu osobom ceniącym spokojny wypoczynek tuż przy brzegu.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny z dziećmi znajdą w Aquamare Beach & Spa brodzik z elementami wodnej zabawy, takimi jak fontanna, zjeżdżalnia i statek, co stanowi dużą atrakcję dla najmłodszych. Basen główny jest dostępny również dla dzieci, choć jego głębokość lepiej sprawdzi się u tych, które potrafią już dobrze pływać. Goście doceniają czystość strefy basenowej oraz łatwy dostęp do leżaków zarówno przy basenie, jak i w ogrodzie. Na terenie obiektu znajduje się także pokój zabaw, choć bywa oceniany jako skromnie wyposażony i nie zawsze dostępny. Oferta animacji i rozrywki dla dzieci jest ograniczona, a niektórzy rodzice zauważają brak programu dedykowanego najmłodszym. Obiekt szczególnie przypadnie do gustu rodzinom ceniącym spokojny wypoczynek i bliskość plaży, natomiast osoby szukające intensywnych atrakcji dla dzieci mogą odczuć ich niedosyt.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie obiektu dostępna jest przestronna i dobrze wyposażona siłownia, z której można korzystać niemal codziennie. Goście mają do dyspozycji basen zewnętrzny, kryty, jacuzzi oraz saunę, choć niektóre udogodnienia mogą być okresowo wyłączone z użytkowania. Wieczorami organizowane są występy muzyczne na żywo, karaoke oraz wieczory tematyczne, które tworzą przyjemną atmosferę do relaksu i zabawy. W ciągu dnia odbywają się sporadyczne zajęcia sportowe, takie jak aqua aerobik czy spinning, jednak animacje dla dzieci i dorosłych są ograniczone. Osoby szukające aktywnego wypoczynku mogą liczyć na podstawową ofertę sportową, natomiast miłośnicy spokojnego relaksu docenią możliwość odpoczynku przy basenie lub na plaży. Miejsce szczególnie polecane jest dorosłym i parom, które cenią sobie spokojniejszy wypoczynek z elementami rozrywki wieczornej.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie Aquamare Beach & Spa tuż przy plaży i promenadzie umożliwia podziwianie widoków na Morze Śródziemne oraz korzystanie z nadmorskich spacerów. W okolicy znajduje się przystanek autobusowy, z którego w kilka minut można dojechać do portu w Pafos, Grobowca Królewskiego oraz centrum miasta z licznymi sklepami, restauracjami i atrakcjami turystycznymi. W odległości krótkiego spaceru dostępne są lokalne tawerny, minimarkety i apteki, a także popularny park wodny Aphrodite – idealny dla rodzin z dziećmi. Wieczorem warto wybrać się do portu, gdzie czeka szeroki wybór knajpek, barów i możliwość skorzystania z rejsów wycieczkowych. Lokalizacja sprzyja także wycieczkom po zachodnim Cyprze oraz relaksowi na mniej zatłoczonych, publicznych plażach w pobliżu. Region Pafos słynie z historycznych zabytków, malowniczych zachodów słońca i przyjaznej atmosfery, a dogodna komunikacja autobusowa i taxi sprawia, że zwiedzanie jest wyjątkowo wygodne.

Ocena klientów
Holiday Check
4.3 / 6
Dobry
75% osób poleca
(4 opinie)
Hotel i otoczenie4.3
Pokoje4.3
Położenie i okolica4.1
Gastronomia4.3
infrastruktura4.4
Ogólne wrażenia4.3
Holiday Check

(203 opinii)

Thumb up Holiday Check
80%
4.7 /6

Hotel

4.7

Pokój

4.5

Serwis

4.4

Położenie

4.5

Gastronomia

4.5

Sport i rozrywka

4.0
Opinie użytkowników
Wojciech
sierpień 2025
3.8 / 6
Zalety
Bliskość plaży.
Dobre jedzenie.
Miły i pomocny personel.
Pokoje sprzątane codziennie i wymieniane ręczniki.
Przyzwoita strefa fitness/siłownia.
Wady
Większość pokoi wymaga liftingu (poza pokojami superior).
Opcja all inclusive trocha mija się ofertą TUI, przekąski są tylko w godzinach 15-17 i też bez szału (Burger z zamówienia za stolika obok, a nasz burger to 2 inne burgery- nasz to kotlet jak z Biedronki).
Drinki słabe z alkoholem słabej jakości.
W ogóle miałem wrażenie, że klienci z opcją all inclusive traktowani byli trochę gorzej tj. Obsługa w barze przy basenie chętniej obsługiwała innych turystów.
Brudna plaża - wypadało by zebrać śmieci. Zajmowanie leżaków ręcznikami - tutaj hotel powinien coś z tym zrobić - leżaki zarzucone ręcznikami po kilka godzin i ze znalezieniem leżaka był problem.
Daleko od centrum przez co w pobliżu hotelu nic nie ma (sklepy, restauracje itp).
Uzasadnienie
Pobyt bardzo miły, wrażenia pozytywne.

Aquamare Beach & Spa na mapie

Jaka jest pogoda w Paphos?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
16
16
17
21
24
28
31
31
29
26
22
18
średnia temp. w nocy
12
11
12
15
19
22
25
25
24
21
17
14
śr. ilość dni słonecznych
24
23
27
27
28
29
31
31
29
28
26
25
śr. ilość dni deszczowych
7
5
4
3
3
1
0
0
1
3
4
6
średnie opady (mm)
79.03
44.29
34.43
17.08
14.44
3.41
0.17
1.16
3.84
16.98
28.53
69.91
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie