Constantinos The Great

Protaras, Cypr Południowy (Cypr)
Trwa weryfikacja ceny...

Constantinos The Great zdaniem specjalistów Urlop.pl

Położenie Constantinos The Great Beach Hotel jest jego największym atutem – znajduje się tuż przy szerokiej, piaszczystej plaży, co umożliwia bezpośredni dostęp do morza i zachwycające widoki na wybrzeże. Z balkonów i tarasów roztaczają się malownicze panoramy, które szczególnie zapadają w pamięć podczas wschodów i zachodów słońca. Niestety, w wyposażeniu hotelu widać wyraźne oznaki zużycia, a wiele elementów infrastruktury wymaga naprawy lub remontu. Standard czystości pozostawia wiele do życzenia – zarówno pokoje, jak i części wspólne są niedokładnie sprzątane, a wykładziny i łazienki bywają zaniedbane. Obiekt polecany jest przede wszystkim osobom, które cenią sobie lokalizację i widoki, a mniej zależy im na nowoczesnym standardzie i idealnej czystości.

  • bezpośrednio przy plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 50 min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis
LOKALIZACJA - Protaras, ok. 100 m od centrum miejscowości i promenady,  przystanek autobusowy ok. 150 m od hotelu, ok. 60 km od lotniska Larnaka
PLAŻA - Bezpośrednio przy hotelu piękna, piaszczysta, oznaczona błękitną flagą. Leżaki, parasole  - dodatkowo płatne
HOTEL - 153 pokoje, w 3-piętrowym budynku z 2 windami, 24h recepcja z lobby z częścią wypoczynkową. Płatne: sklep z pamiątkami, fryzjer, salon kosmetyczny, kantor wwymiany walut, pralnia, opiekunka dla dziecka. 
Restauracja Emperor, gdzie są serwowane kolacje , restauracja Byzantine (śniadania, lunche, a'la carte), bar Atrium (koktajle i przekąski), bar na plaży Sea Breeze, bar przy basenie Poseidon.
Wi-Fi w lobby bezpłatnie.
POKOJE  - Standardowy dla 2 osób z możliwością dostawki dla 3 osoby, powierzchnia ok. 25 m2. Klimatyzacja, łazienka (WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów), TV-SAT, telefon, sejf, zestaw do zaparzania kawy/herbaty,  balkon, minibar (płatny)
Inne dostępne pokoje:
Pokój 2-osobowy z bocznym widokiem na morze
Pokój 2-osobowy z widokiem na morze (niefrontalny widok na morze)
Pokój 2-osobowy z frontalnym widokiem na morze (na zapytanie)
Single (pokój jednosobowy)
Single (pokój jednosobowy) z bocznym widokiem na morze
Single (pokój jednosobowy) z widokiem na morze (niefrontalny widok morze)
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen zewnętrzny, basen wewnętrzny (podgrzewany zimą), brodzik dla dzieci,   Leżaki, parasole oraz ręczniki przy basenach bezpłatnie.Hotel prowadzi program animacyjny w ciągu dnia,  wieczorne show i muzyka na żywo. Płatne: kort tenisowy, Centrum SPA, tenis stołowy, bilard oraz siłownia.
Dla dzieci mini klub oraz pokój gier i zabaw.
WYŻYWIENIE - All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, w ciągu dnia przekąski, kawa, herbata, ciastka, lody, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach do godziny 24:00. Jeden raz na pobyt wizyta w restauracji a la carte - wymagana rezerwacja.Uwaga! pokoje o podwyższonym standarcie (większe, superior, suite, z widokiem na morze/basen, de lux - dodatkowo płatne). Pokoje rodzinne standardowe (family bez podwyższonego standardu) to pokoje z dostawką dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, dwóch łóżek/rozkładanych foteli, łóżka piętrowego.
WiFi ok 10 euro za 2 urządzenia za dzień, ok 25 Euro za 2 urządzenia za tydzień

Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA  (z wyłączeniem oferty na sam przelot)
- przelot
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- opieka polskojęzycznego rezydenta
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
-miejsc obok siebie
-bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.OFERTA NA SAM PRZELOT -nie zawiera transferów, ubezpieczenia, opieki rezydenta.
Klienci przylatujący na Cypr są opieką polskojęzycznego rezydenta.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów, odziny otwarcia barów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed i poza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- na wybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej i morza.Plaże na Cyprze są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok 2,5 Euro/koszt parasola 2,5 Euro.
Fotelik dla dziecka do lat 2 na transferze płaty ok 5 Euro w jedną stronę.
Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.
Dane GPS hotelu Constantinos The Great
N 35º 1' 3.1584"
E 34º 3' 6.2316"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem na Cypr.
Zobacz więcej informacji o Constantinos The Great w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 2044 opinie z różnych źródeł
3.9 / 6
Przeciętny
68% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
838 opinii
5.0
393 opinie
4.0
182 opinie
3.0
154 opinie
2.0
68 opinii
1.0
409 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • nowożeńców (67%)
  • rodzin z dziećmi (67%)
  • wymagających klientów (50%)
  • osób szukających spokoju (50%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (33%)
  • osób niewymagających (33%)
  • osób młodych i aktywnych (33%)
Najczęściej oceniane:
  • Plaża
  • Czystość i porządek
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Ogólne wrażenie
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Jedzenie
  • Łazienka
  • Basen

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Constantinos The Great

Opinie o hotelu i otoczeniu

Constantinos The Great zachwyca doskonałą lokalizacją – położony jest bezpośrednio przy pięknej, piaszczystej plaży i w samym centrum Protaras, tuż obok deptaka oraz licznych sklepów i restauracji. Goście doceniają imponujące widoki na morze, które można podziwiać zarówno z przestronnego lobby, jak i z wielu pokoi czy tarasów. Sam hotel jest sporych rozmiarów, z eleganckim wejściem, dużymi tarasami i nowoczesnym lobby, a na terenie obiektu znajdują się zarówno baseny, jak i zadbane alejki spacerowe. Wnętrza oraz części wspólne, choć miejscami noszą ślady upływu czasu i wymagają odświeżenia, są regularnie sprzątane, a czystość w przestrzeniach ogólnodostępnych bywa oceniana różnie – niektóre wykładziny czy elementy wyposażenia wymagają wymiany. Mimo to, wielu gości podkreśla schludność i przyjemną atmosferę w obiekcie. Constantinos The Great to idealny wybór dla osób poszukujących relaksu nad morzem, pięknych widoków i łatwego dostępu do atrakcji kurortu.

Opinie o pokoju

Pokoje w Constantinos The Great wyróżniają się przestronnością i często oferują piękne widoki, zwłaszcza te z balkonami wychodzącymi na morze. Goście doceniają wygodne łóżka, choć pojawiają się opinie o zużytej pościeli, poduszkach oraz meblach wymagających odświeżenia. Część pokoi oceniana jest jako czysta i zadbana, jednak zdarzają się uwagi dotyczące niedostatecznego sprzątania, obecności plam czy zapachu stęchlizny. Łazienki w większości wymagają modernizacji – są opisywane jako przestarzałe, z widocznymi śladami zużycia i niedoskonałościami w utrzymaniu czystości. Ręczniki bywają wymieniane codziennie, ale nie zawsze spełniają oczekiwania pod względem świeżości i jakości. Komfort pobytu podnoszą codzienne serwisy sprzątające, choć poziom ich dokładności bywa różny. Całościowo, pokoje oferują sporo przestrzeni i dobre wyposażenie, jednak warto mieć na uwadze, że standard wykończenia i czystości może być nierówny.

Opinie o gastronomii

Oferta kulinarna spotyka się z różnorodnymi opiniami – część gości docenia świeżość i wybór dań, inni wskazują na monotonię i przeciętną jakość niektórych produktów. Śniadania są oceniane jako wystarczające, choć często powtarzalne, natomiast kolacje bywają bardziej urozmaicone. W restauracji dostępna jest kuchnia międzynarodowa oraz dania odpowiednie dla różnych gustów, jednak nie zawsze spełniają one oczekiwania osób poszukujących wyższego standardu. Osoby korzystające z opcji all inclusive mają do dyspozycji napoje, lokalne alkohole oraz przekąski w barze, choć wybór trunków i przekąsek bywa ograniczony, a niektóre napoje wymagają dopłaty. Bar przy plaży oferuje szybkie przekąski, co doceniają osoby szukające swobodnej atmosfery. Wyżywienie może być odpowiednie dla osób oczekujących standardowej oferty hotelowej, jednak warto mieć na uwadze, że nie zawsze dorównuje ono poziomem typowym dla hoteli o najwyższej kategorii.

Opinie o basenie

Duży basen zewnętrzny oraz wygodna strefa relaksu z leżakami pozwalają na swobodny wypoczynek nawet w szczycie sezonu. Na terenie obiektu znajduje się także kryty basen z podgrzewaną wodą, co jest szczególnie atrakcyjne w chłodniejszych miesiącach. Kryty basen cieszy się uznaniem za komfortową temperaturę i dostępność przez cały rok, choć otoczenie wymaga miejscami odświeżenia. Baseny są odpowiednio utrzymane, a woda czysta, choć sporadycznie pojawiają się uwagi dotyczące czystości leżaków i materacy. Dla rodzin z dziećmi dodatkowym udogodnieniem jest plac zabaw oraz spokojna atmosfera wokół basenu. Całość strefy basenowej sprzyja relaksowi i stanowi jeden z mocniejszych punktów tego miejsca.

Opinie o plaży

Bezpośrednie położenie przy szerokiej, piaszczystej plaży stanowi jeden z największych atutów tego miejsca. Goście chwalą łatwy dostęp do morza oraz malownicze widoki na wybrzeże, które można podziwiać zarówno z pokoi, jak i z terenów hotelowych. Plaża jest czysta, zadbana i doskonale nadaje się do relaksu oraz spacerów o każdej porze dnia. W okolicy dostępne są liczne leżaki oraz bar serwujący napoje i przekąski, co sprzyja komfortowemu wypoczynkowi nad samym morzem. Dodatkowo, w pobliżu można skorzystać z atrakcji sportowych i sportów wodnych. Piaszczyste wybrzeże oraz centralna lokalizacja sprawiają, że to idealne miejsce na wakacje dla osób ceniących bliskość plaży i wygodę.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Na terenie obiektu dostępne są kryty i odkryty basen, które mogą być atrakcyjne dla rodzin z dziećmi, choć niektórzy goście zwracają uwagę na niską temperaturę wody, co może wpływać na komfort korzystania. Dzieci mają do dyspozycji plac zabaw, jednak jego stan oraz ilość zabawek nie zawsze spełniają oczekiwania. Rodzice zauważają, że animacje i rozrywka dla najmłodszych są skromne i mało angażujące, co może nie odpowiadać bardziej aktywnym dzieciom. W ofercie znajdują się pokoje rodzinne oraz dostawki, choć pojawiają się zastrzeżenia dotyczące ich wygody i czystości. Wybór posiłków dla dzieci bywa ograniczony, co może stanowić wyzwanie dla rodzin z najmłodszymi. Constantinos The Great to propozycja dla rodzin, które cenią lokalizację blisko plaży i nie oczekują rozbudowanego programu animacyjnego czy szerokiego wachlarza udogodnień dla dzieci.

Opinie o rozrywce i sport

Wypoczynek w Constantinos The Great to możliwość korzystania z krytego i odkrytego basenu oraz relaksu na pięknej, piaszczystej plaży. Na terenie obiektu znajduje się dobrze wyposażona siłownia, sauna, kort tenisowy, a także fotele do masażu i bilard (za opłatą). Bliskość głównej ulicy z barami oraz szeroka oferta sportów wodnych i wycieczek łodzią zapewniają różnorodne formy aktywności. Wieczory można spędzać przy muzyce na żywo lub podczas tanecznych spotkań w hotelowym lobby. Animacje i rozrywka dla dzieci oraz dorosłych są oceniane jako skromne i nie zawsze angażujące, dlatego miejsce to polecane jest głównie osobom szukającym relaksu i spokojnego wypoczynku. To doskonała propozycja dla miłośników sportu, basenów i pięknych widoków w sercu Protaras.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie w samym sercu Protaras, tuż przy jednej z najpiękniejszych, szerokich i piaszczystych plaż regionu, zapewnia zachwycające widoki na morze. Bezpośrednie sąsiedztwo promenady oraz głównej ulicy miasta umożliwia łatwy dostęp do licznych restauracji, kawiarni, barów i sklepów, co pozwala w pełni korzystać z lokalnych atrakcji i życia nocnego. W okolicy można spróbować sportów wodnych, wybrać się na rejs łodzią lub wypożyczyć quada czy buggy, by lepiej poznać malownicze wybrzeże Cypru. W pobliżu znajdują się także przystanki autobusowe, z których wygodnie dotrzesz do innych popularnych plaż i okolicznych miejscowości. Protaras tętni życiem w sezonie, oferując szeroki wybór rozrywek, natomiast poza sezonem liczba otwartych punktów handlowych i gastronomicznych jest mniejsza. Lokalizacja hotelu uznawana jest za świetną bazę do wypoczynku, spacerów i odkrywania uroków wschodniego Cypru.

Ocena klientów
Holiday Check
4.7 / 6
Dobry
86% osób poleca
(7 opinii)
Hotel i otoczenie4.6
Pokoje4.8
Położenie i okolica4.7
Gastronomia4.5
infrastruktura4.7
Ogólne wrażenia4.8
Holiday Check

(182 opinii)

Thumb up Holiday Check
54%
4.3 /6

Hotel

4.4

Pokój

3.6

Serwis

4.1

Położenie

5.2

Gastronomia

4.1

Sport i rozrywka

3.4
Opinie użytkowników
Prywatne
lipiec 2025
1.3 / 6
Zalety
Brak
Wady
Syf, brud, masakra. Karaluchy przy basenie, materace na terenie hotelu syfilis totalny. Grzyb w łazience. Jeden wielki koszmar!!!!!
Uzasadnienie
Syf, grzyb i karaluchy! Powinni zamknac ten hotel i zrobić calkowity remont. Biuro grecos wprowadza klientow w błąd pisze ze hotel jest po remoncie a to jest klamstwo. Zrobili remont tylko recepcji a lazienki są okropne ze starą wanną i plesnią. Krzesla i stoly w restauracji gdzie są śniasania i obiady pamietają wczesnego Gierka. Leżaki na terenie hotelu są tak brudne ze niedobrze sie robi na ich widok. Wygladaja jakby ktoś je wyciągnął z wysypiska smieci. Nikt zdrowy psychicznie nawet na nich nie usiądzie. Nie marnujcie swojego urlopu na ten hotel!!!!!! Nawet za darmo bym tam nie wrócila!!!!!
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), pokój standardowy, 1 tydzień, podróżuje 2 razy w roku

Constantinos The Great na mapie

Jaka jest pogoda w Protaras?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
16
16
18
22
25
29
32
32
30
27
22
18
średnia temp. w nocy
13
12
14
16
20
24
27
27
25
22
18
15
śr. ilość dni słonecznych
25
24
28
28
29
29
31
31
29
28
26
26
śr. ilość dni deszczowych
6
4
3
2
2
1
0
0
1
3
4
5
średnie opady (mm)
62.34
37.65
26.25
14.58
13.67
2.19
0.04
0.23
4.28
18.66
30.76
63.51
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie