Captain's Inn

Hurghada (Egipt)
Trwa weryfikacja ceny...

Captain's Inn zdaniem specjalistów Urlop.pl

Marina zachwyca o każdej porze dnia, a widoki z obiektu należą do największych atutów Captain's Inn. Śniadania serwowane z takim krajobrazem pozostają w pamięci na długo. Goście często podkreślają wyjątkową atmosferę i serdeczne traktowanie, zwracając uwagę na pomocny i uprzejmy personel. Czystość jest kolejnym aspektem chwalonym w opiniach – pokoje i części wspólne utrzymane są w nienagannym porządku, a obsługa dba o detale. Lokalizacja w samym sercu mariny pozwala na szybki dostęp do restauracji, sklepów i plaży, które znajdują się w bliskim zasięgu spaceru. W hotelu serwowane jedzenie zbiera liczne pochwały za jakość i różnorodność, a śniadania uznawane są za wyjątkowo smaczne. Wiele osób chętnie wraca do tego miejsca.

  • Nr 3 wśród 30 hoteli 3* w Hurghadzie
  • ok. 500m od plaży
  • plaża: piaszczysta, rafa
  • Transfer z lotniska ok. 40 min.
  • Długość lotu 4h 20min.
  • basen
  • sporty wodne
  • sport

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis obiektu
Opis ogólny:
Hotel miejski Captain's Inn Hotel znajduje się około 300 m od piaszczystej/żwirowej plaży. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są bezpłatnie. Do turystycznego centrum jest ok. 2 km. Miasto Downtown El Gouna jest oddalone o około 2 km (Downtown Hurghada około 20 km, Cairo City około 450 km). Trzeba pokonać około 1 km, aby dotrzeć do supermarketu bądź pozostałych sklepów. Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 1 km. Z obiektu można wygodnie dotrzeć do pobliskiej dyskoteki. Dalsze możliwości rozrywki podczas pobytu gwarantuje kino (ok. 1 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Senzo Mall (ok. 40 km) oraz New Marina Hurghada (ok. 30 km). Postój taksówek (ok. 2 km) i przystanek autobusowy (ok. 2 km) zapewniają mobilność podczas urlopu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 1 km szpital. Lotnisko (HRG) położone jest ok. 40 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. Kolejne lotnisko (RMF) jest oddalone o ok. 250 km.
Wyposażenie :
Ten 2-piętrowy hotel, odnowiony w 2019 roku, oddaje do dyspozycji gości 48 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, windę, klimatyzację, sejf (bezpłatny), salon fryzjerski, sklep, parking (bezpłatny) oraz system kontroli dostępu. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Usługa sprzątania pokoi oraz usługa konsjerża są bezpłatne. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna (00:00 - 00:00) są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą.
Wyżywienie:
Śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 10:30) w formie bufetu.
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 1 km od hotelu), piłka nożna i koszykówka. W odległości ok. 200 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). W odległości ok. 1 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Oferty wellness: saunę i masaże za opłatą.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku. Dostępne opcje płatnicze: Diners Club, Eurocard/MasterCard, American Express oraz Visa.
Double Standard Pokój:
Pokoje wyposażone są w podwójne łóżko lub dwa łóżka pojedyncze, terakotę, łóżeczko dziecięce (bezpłatnie), ogrzewanie (regulowane indywidualnie), minibar (za opłatą) oraz telewizję satelitarną i telewizor z płaskim ekranem oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację (od stycznia do grudnia). Łazienka z prysznicem. Powierzchnia ok 18 m.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przepisy celne
* Na jakim dokumencie podróży można przekroczyć granicę?
* Paszport TAK
* Paszport tymczasowy TAK
* Dowód osobisty NIE
Władze Egiptu mogą odmówić prawa wjazdu jeśli paszport jest uszkodzony lub nie zawiera wszystkich stron.
Dla obywateli RP wymagana jest wiza. Kupuje się ją po przylocie, na lotnisku. Opłaty za wizę wynoszą ok. 29 USD (wiza jednokrotna). Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Paszport ( z pustą stroną) musi posiadać co najmniej 6-miesięczną ważność po dacie zakończenia planowanej podróży. W razie uszkodzenia lub utraty paszportu należy zgłosić ten fakt na policję, zwrócić się do Wydziału Konsularnego Ambasady RP w Kairze o wydanie paszportu tymczasowego, a następnie wystąpić do tutejszego Urzędu MSW (Kair, przy Placu Tahrir) w celu uzyskania potwierdzenia wjazdu na teren Egiptu oraz wizę wyjazdową. Wiza taka jest ważna wówczas przez 7 dni i nie można bez niej wyjechać z Egiptu.Obywatele Białorusi wylatujący z Polski do Egiptu, zgodnie z informacja zawartą w systemie TIMATIC należącym do Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych (IATA), muszą posiadać aktualną wizę do Egiptu już podczas odprawy biletowo- bagażowej. Nie ma możliwości uzyskania wizy w Egipcie. Bez wymaganego zezwolenia pasażerowie nie zostaną wpuszczeni na pokład samolotu. Obywatele Białorusi aplikują o wizy wyłącznie w Ambasadzie.
UWAGA!
Zgodnie z ustawą nr 216 z 2017 r. import/przewóz dronów na teren Egiptu jest surowo zabroniony, chyba że uzyskano pozwolenie od właściwego organu, którym jest Ministerstwo Obrony. Jeśli którykolwiek pasażer przybędzie z dronem, będzie musiał zgłosić się do organów celnych na lotnisku, gdzie zostaną podjęte odpowiednie środki prawne.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Bagaż niestandardowy
UWAGA! Przewóz sprzętu sportowego nie jest wliczany w bagaż główny objęty Ofertą. Przewóz sprzętu sportowego to dodatkowy koszt, który Klienci opłacają na lotnisku.
Rodzaj oferty
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean, Smartwings) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
EasyJet - cena zawiera bagaż podręczny bezpłatnyEasyJet (45 x 36 x 20 cm). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg /os.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.SMART WINGS- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. UWAGA! bagaż można dobrać w momencie potwierdzania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji przez Organizatora dokupienie bagażu rejestrowanego nie jest możliwe. Mejsca są przydzielane bezpłatnie przy odprawie na lotnisku, nie ma możliwości wybrania/dokupienia miejsc obok siebie za pośrednictwem Organizatora.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Świadczenia - opieka rezydenta/bagaż
CENA ZAWIERA:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Corendon mały bagaż 8 kg 55x40x25, czartery 5 kg podręczny),
- 20 kg bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- 20 kg w przypadku przelotów liniami Corendon
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta RMF/SSH
- opieka anglojęzycznego rezydenta HRG
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
-standardowej opieki rezydenta polskiego rezydenta; na miejscu Klienci otrzymują namiary do przedstawiciela kontrahenta, z którym można się skontaktować telefonicznie i przez wybrane komunikatory internetowe. Godziny transferu powrotnego mogą być podane w formie wiadomości do recepcji hotelu na pokój lub przez komunikator internetowy lub jak w Ważnych ifnormacjach wysyłanych wraz z dokumentami podróży.
Informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów, godziny funkcjonowania barów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Dane GPS hotelu Captain's Inn
N 27º 24' 30.9528"
E 33º 40' 26.8788"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Egiptu.
Zobacz więcej informacji o Captain's Inn w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1987 opinii z różnych źródeł
5.4 / 6
Znakomity
95% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Znakomity

6.0
1320 opinii
5.0
272 opinie
4.0
260 opinii
3.0
99 opinii
2.0
16 opinii
1.0
20 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Captain's Inn

Opinie o hotelu i otoczeniu

Captain's Inn zachwyca wyjątkową lokalizacją w sercu mariny Abu Tig, oferując niezapomniane widoki na jachty i tętniące życiem nabrzeże. Otoczenie licznych restauracji, kawiarni i sklepów sprawia, że hotel stanowi doskonałą bazę do odkrywania uroków El Gouny. Kameralny i przytulny charakter obiektu, zadbane wnętrza oraz spokojna atmosfera sprzyjają relaksowi. Goście mogą odpoczywać w zielonym patio lub na tarasie z widokiem na marinę, a wysoki poziom czystości i dbałość o porządek są tu standardem. To miejsce, gdzie można cieszyć się zarówno malowniczymi krajobrazami, jak i dogodną lokalizacją wśród atrakcji El Gouny.

Opinie o pokoju

Pokoje wyróżniają się czystością, przytulnością oraz wysokim standardem utrzymania, co zapewnia komfortowy wypoczynek zarówno podczas krótkiego, jak i dłuższego pobytu. Wygodne łóżka, świeża pościel i sprawnie działająca klimatyzacja gwarantują relaks nawet w upalne dni. Wiele pokoi oferuje widok na marinę, a codzienna wymiana ręczników i sprawna obsługa pokojowa podnoszą jakość pobytu. Mimo że niektóre pokoje są mniejsze, ich funkcjonalność i wyposażenie spełniają oczekiwania większości gości. Zadbane łazienki oraz ogólna atmosfera sprzyjająca wypoczynkowi sprawiają, że pobyt w Captain's Inn pozostawia pozytywne wrażenia.

Opinie o gastronomii

Oferta gastronomiczna obiektu cieszy się uznaniem gości, którzy doceniają świeżość i różnorodność serwowanych śniadań, dostępnych zarówno w restauracji, jak i na tarasie z widokiem na marinę. Wiele opinii podkreśla bogaty wybór potraw oraz wysoką jakość posiłków. Restauracja steakhouse wyróżnia się przyjemną atmosferą i wysokim poziomem obsługi. Goście mają także możliwość korzystania z napojów i przekąsek w ciągu dnia, a przyjazna atmosfera sprzyja komfortowi podczas każdego posiłku. Całość sprawia, że pobyt pozostawia bardzo pozytywne wrażenia kulinarne.

Opinie o basenie

Dostęp do kilku basenów w partnerskich hotelach, oddalonych o kilka minut spacerem, pozwala wybrać miejsce najlepiej odpowiadające indywidualnym preferencjom. Baseny są zadbane i oferują komfortowe warunki do relaksu. Goście doceniają wygodę korzystania oraz wysoki standard tych obiektów. Brak aquaparku nie wpływa na atrakcyjność oferty, która przypadnie do gustu osobom ceniącym swobodę wyboru i komfort wypoczynku przy basenie.

Opinie o plaży

Zaledwie kilka minut spacerem dzieli gości od zadbanej, piaszczystej plaży, która zapewnia komfortowe warunki do wypoczynku. Plaża: piaszczysta, rafa. Na miejscu dostępne są leżaki oraz ręczniki plażowe, a wysoki standard czystości i wygody jest utrzymywany przez obsługę. Położenie przy marinie gwarantuje spokojną i malowniczą okolicę, a łatwe dojście sprawia, że miejsce to jest przyjazne również rodzinom z dziećmi. W pobliżu znajdują się bary i restauracje, które dodatkowo urozmaicają czas spędzony nad wodą. To doskonała propozycja dla osób ceniących relaks na piaszczystej plaży w pięknym otoczeniu.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie obiektu dostępna jest nowoczesna siłownia, a miłośnicy sportów wodnych mogą skorzystać ze szkoły kitesurfingu, co pozwala aktywnie spędzać czas nad wodą. Goście mają również do dyspozycji atrakcyjne baseny, które sprzyjają zarówno relaksowi, jak i aktywności fizycznej. W ciągu dnia i wieczorami organizowane są różnorodne animacje oraz rozrywki, które umilają pobyt zarówno rodzinom, jak i grupom przyjaciół. Aktywny wypoczynek łączy się tu z komfortem i dobrą zabawą.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie w samym centrum malowniczej Abu Tig Marina zapewnia łatwy dostęp do licznych atrakcji i rozrywek regionu. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się restauracje, bary i kawiarnie, które oferują różnorodność kuchni i wyjątkowy klimat – idealne na wieczorne wyjścia czy poranną kawę z widokiem na jachty. Krótki spacer pozwala dotrzeć do pięknych plaż, centrum nurkowego oraz sklepów i supermarketów. Lokalizacja umożliwia szybkie dotarcie pieszo do głównych atrakcji El Gouny, a transport lokalny, taki jak tuk-tuki i taksówki, ułatwia przemieszczanie się po miasteczku. Captain's Inn to świetny wybór dla osób, które chcą być blisko wszystkich wydarzeń i korzystać z uroków tej wyjątkowej miejscowości.

Holiday Check

(169 opinii)

Thumb up Holiday Check
100%
4.9 /6

Hotel

4.8

Pokój

5.2

Serwis

5.8

Położenie

5.9

Gastronomia

5.9

Sport i rozrywka

5.8

Captain's Inn na mapie

Jaka jest pogoda w Hurghadzie?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
20
21
24
27
31
33
34
35
33
29
25
22
średnia temp. w nocy
14
15
17
20
24
26
28
28
26
23
20
16
śr. ilość dni słonecznych
31
28
31
30
31
30
31
31
30
31
30
31
śr. ilość dni deszczowych
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
średnie opady (mm)
1.46
0.54
2.2
0.27
0.37
0.01
0.02
0.02
0.14
1.36
0.19
2.19
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie