Marlin Inn Azur Resort

Hurghada (Egipt)
Trwa weryfikacja ceny...

Marlin Inn Azur Resort zdaniem specjalistów Urlop.pl

W Marlin Inn Azur Resort panuje przyjazna atmosfera, a zespół animatorów angażuje gości w różnorodne zajęcia. Goście chwalą smaczne i urozmaicone jedzenie. Plaża z miękkim piaskiem oraz pięknym widokiem na morze stanowi doskonałe miejsce do relaksu. Obsługa jest uprzejma i zawsze gotowa do pomocy. Niektóre pokoje wymagają odświeżenia, co może wpłynąć na komfort pobytu. Obiekt oferuje dobre warunki do wypoczynku, bogaty program animacji oraz atrakcyjne otoczenie sprzyjające udanym wakacjom.

  • bezpośrednio przy plaży
  • plaża piaszczysta, pomost
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • Długość lotu 4h 20min.
  • wifi
  • siłownia
  • sporty wodne

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis obiektu
Informacje Ogólne:
Witamy Marlin Inn Beach Resort w Hurghada South. Hotel położony jest 100 m od plaży piaszczysta. Dla Państwa komfortu hotel posiada klimatyzację, salon fryzjerski, lobby, mini market i sklepy. W 5-piętrowym hotelu personel mówi po angielsku, rosyjsku, niemiecku i francusku. Dzieci mają możliwość zabawy na placu zabaw. Do dyspozycji jest basen ze słodką wodą . Parasole słoneczne i leżaki do opalania są dostępne bezpłatnie na plaży i na basenie. W pobliżu hotelu z możliwością dojazdu:. W pobliżu hotelu znajdują się placówka medyczna, sklepy, informacja turystyczna i bary/restauracje. Oferta rozrywkowa hotelu: dyskoteka.
Udogodnienia:
Hotel oferuje pralnię, kantor i pokojówki. Dostęp do Internetu bezprzewodowego poprzez hotspot. Rodzinny hotel oferuje zajęcia animacyjne dla dzieci i klub dziecięcy, aby zapewnić rodzicom i najmłodszym gościom przyjemny pobyt.
Posiłki:
W hotelu znajdują się 3 restauracje. Wieczorem odwiedź bar w recepcji. All Inclusive: All Inclusive obejmuje przekąski o północy (pora serwowania: 22:00 - 00:00), wino, drugie śniadanie (pora serwowania: 07:00 - 10:00), alkohole lokalne (pora serwowania: 10:00 - 00:00), przekąski (pora serwowania: 10:30 - 11:30), napoje bezalkoholowe (pora serwowania: 09:00 - 00:00) i piwo.
Sport i Rozrywka:
Aby aktywnie spędzać czas wolny, hotel oferuje rzutki i bilard. Marlin Inn Beach Resort posiada spa i jacuzzi. Goście, którzy również na urlopie chcą spędzać czas uprawiając sport, mają następujące możliwości: fitness i siatkówka plażowa. W zależności od pogody i sezonu jako formę rozrywki oferujemy przedstawienia wieczorne i muzykę na żywo.
Dodatkowe Informacje:
Akceptujemy następujące formy płatności: karta Visa i karta Eurocard/MasterCard. Za korzystanie z niektórych urządzeń, ofert i aktywności mogą być pobierane dodatkowe opłaty.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przepisy celne
* Na jakim dokumencie podróży można przekroczyć granicę?
* Paszport TAK
* Paszport tymczasowy TAK
* Dowód osobisty NIE
Władze Egiptu mogą odmówić prawa wjazdu jeśli paszport jest uszkodzony lub nie zawiera wszystkich stron.
Dla obywateli RP wymagana jest wiza. Kupuje się ją po przylocie, na lotnisku. Opłaty za wizę wynoszą ok. 29 USD (wiza jednokrotna). Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Paszport ( z pustą stroną) musi posiadać co najmniej 6-miesięczną ważność po dacie zakończenia planowanej podróży. W razie uszkodzenia lub utraty paszportu należy zgłosić ten fakt na policję, zwrócić się do Wydziału Konsularnego Ambasady RP w Kairze o wydanie paszportu tymczasowego, a następnie wystąpić do tutejszego Urzędu MSW (Kair, przy Placu Tahrir) w celu uzyskania potwierdzenia wjazdu na teren Egiptu oraz wizę wyjazdową. Wiza taka jest ważna wówczas przez 7 dni i nie można bez niej wyjechać z Egiptu.Obywatele Białorusi wylatujący z Polski do Egiptu, zgodnie z informacja zawartą w systemie TIMATIC należącym do Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych (IATA), muszą posiadać aktualną wizę do Egiptu już podczas odprawy biletowo- bagażowej. Nie ma możliwości uzyskania wizy w Egipcie. Bez wymaganego zezwolenia pasażerowie nie zostaną wpuszczeni na pokład samolotu. Obywatele Białorusi aplikują o wizy wyłącznie w Ambasadzie.
UWAGA!
Zgodnie z ustawą nr 216 z 2017 r. import/przewóz dronów na teren Egiptu jest surowo zabroniony, chyba że uzyskano pozwolenie od właściwego organu, którym jest Ministerstwo Obrony. Jeśli którykolwiek pasażer przybędzie z dronem, będzie musiał zgłosić się do organów celnych na lotnisku, gdzie zostaną podjęte odpowiednie środki prawne.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Bagaż niestandardowy
UWAGA! Przewóz sprzętu sportowego nie jest wliczany w bagaż główny objęty Ofertą. Przewóz sprzętu sportowego to dodatkowy koszt, który Klienci opłacają na lotnisku.
Rodzaj oferty
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean, Smartwings) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
EasyJet - cena zawiera bagaż podręczny bezpłatnyEasyJet (45 x 36 x 20 cm). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg /os.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.SMART WINGS- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. UWAGA! bagaż można dobrać w momencie potwierdzania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji przez Organizatora dokupienie bagażu rejestrowanego nie jest możliwe. Mejsca są przydzielane bezpłatnie przy odprawie na lotnisku, nie ma możliwości wybrania/dokupienia miejsc obok siebie za pośrednictwem Organizatora.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Świadczenia - opieka rezydenta/bagaż
CENA ZAWIERA:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Corendon mały bagaż 8 kg 55x40x25, czartery 5 kg podręczny),
- 20 kg bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- 20 kg w przypadku przelotów liniami Corendon
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta RMF/SSH
- opieka anglojęzycznego rezydenta HRG
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
-standardowej opieki rezydenta polskiego rezydenta; na miejscu Klienci otrzymują namiary do przedstawiciela kontrahenta, z którym można się skontaktować telefonicznie i przez wybrane komunikatory internetowe. Godziny transferu powrotnego mogą być podane w formie wiadomości do recepcji hotelu na pokój lub przez komunikator internetowy lub jak w Ważnych ifnormacjach wysyłanych wraz z dokumentami podróży.
Informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów, godziny funkcjonowania barów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Dane GPS hotelu Marlin Inn Azur Resort
N 27º 11' 32.1324"
E 33º 50' 6.9036"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Egiptu.
Zobacz więcej informacji o Marlin Inn Azur Resort w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 3508 opinii z różnych źródeł
4.8 / 6
Dobry
87% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
1194 opinie
5.0
1321 opinii
4.0
530 opinii
3.0
120 opinii
2.0
53 opinie
1.0
290 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób niewymagających (60%)
  • osób młodych i aktywnych (40%)
  • rodzin z dziećmi (40%)
  • osób szukających rozrywek (40%)
  • osób szukających spokoju (20%)
  • osób oszczędnych (20%)
Najczęściej oceniane:
  • Plaża
  • Jedzenie
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Klimatyzacja
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Animacje
  • Ogólne wrażenie
  • Pokój
  • Czystość i porządek
  • Łazienka
  • Alkohole
  • Basen

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Marlin Inn Azur Resort

Opinie o hotelu i otoczeniu

Marlin Inn Azur Resort zachwyca zadbaną zielenią i starannie zorganizowanym terenem, który – choć kompaktowy – pozwala w pełni cieszyć się wypoczynkiem. Położenie tuż przy szerokiej, piaszczystej plaży z łagodnym zejściem do morza oraz spektakularnymi widokami na błękitne wody i palmy sprawia, że miejsce to jest idealne zarówno na relaks, jak i aktywne spędzanie czasu. Goście doceniają czystość i dbałość o porządek w częściach wspólnych, holu, restauracjach czy na plaży, co przekłada się na komfortowy pobyt. Lokalizacja w centrum Hurghady zapewnia łatwy dostęp do sklepów, kawiarni i atrakcji miejskich, a jednocześnie pozwala cieszyć się spokojną atmosferą na terenie hotelu. Wiele pozytywnych opinii dotyczy także pięknych widoków z balkonów i tarasów, które umilają każdy dzień pobytu. Marlin Inn Azur Resort to miejsce, gdzie można liczyć na przyjemne otoczenie i dobrze utrzymaną infrastrukturę, idealną na udane wakacje.

Opinie o pokoju

Pokoje w Marlin Inn Azur Resort wyróżniają się przestronnością, wygodnymi łóżkami i regularnym sprzątaniem, co zapewnia świeżość i przyjemną atmosferę podczas pobytu. Goście doceniają czystość oraz komfortowe wyposażenie, a także piękne widoki z okien lub balkonów, szczególnie na morze. Skuteczna klimatyzacja pozwala na relaks nawet w upalne dni. Niektóre opinie zwracają uwagę na starszy wystrój i zużycie mebli, jednak codzienna dbałość o porządek rekompensuje te niedociągnięcia. Łazienki, choć funkcjonalne, mogą wymagać odświeżenia, lecz utrzymywane są w czystości. Pobyt w tym miejscu to gwarancja wygodnego wypoczynku w zadbanych wnętrzach.

Opinie o gastronomii

Wysoka jakość i różnorodność posiłków serwowanych w restauracjach to jeden z wyróżników tego obiektu. Goście doceniają świeżość i smak dań, a także codziennie zmieniające się menu, które pozwala cieszyć się nowymi propozycjami każdego dnia. W ofercie znajdują się również napoje i drinki, które zdobywają uznanie odwiedzających. Obsługa w barach oraz atmosfera podczas posiłków są często chwalone. Na terenie Marlin Inn Azur Resort dostępna jest także restauracja rybna oraz bar na plaży, gdzie można delektować się przekąskami i napojami w pięknym otoczeniu. Wieczorami organizowane są tematyczne kolacje oraz pokazy, które wzbogacają kulinarne doświadczenia i sprawiają, że pobyt jest pełen przyjemnych wrażeń smakowych.

Opinie o basenie

Na terenie obiektu dostępne są dwa baseny, w tym wydzielony brodzik dla dzieci z niewielką zjeżdżalnią, co zapewnia rozrywkę najmłodszym. Baseny są regularnie utrzymywane w czystości, a liczba leżaków pozwala na swobodne korzystanie ze strefy wypoczynkowej. W okolicy basenu panuje przyjemna atmosfera, często urozmaicana przez codzienne animacje i programy rozrywkowe. Nie ma tu aquaparku ani rozbudowanej infrastruktury z wieloma zjeżdżalniami. Baseny nie są podgrzewane, co warto wziąć pod uwagę planując wypoczynek poza sezonem letnim. To doskonałe miejsce dla osób poszukujących relaksu przy basenie oraz rodzin z dziećmi ceniących spokojny wypoczynek.

Opinie o plaży

Bezpośredni dostęp do szerokiej, piaszczystej plaży z pomostem to jeden z głównych atutów tego miejsca. Goście doceniają łagodne, komfortowe wejście do wody, które jest szczególnie odpowiednie dla rodzin z dziećmi. Na plaży przygotowano liczne leżaki i parasole, a także bar oferujący napoje i przekąski. Nie brakuje tu również atrakcji sportowych oraz animacji, które umilają czas zarówno dorosłym, jak i najmłodszym. Plaża nie jest połączona z rafą koralową, a piaszczyste dno sprawia, że nie ma potrzeby używania specjalnego obuwia. W okresach większego obłożenia warto rozważyć wcześniejsze zajęcie leżaka.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny z dziećmi znajdą tu wiele atrakcji i udogodnień, które uprzyjemniają pobyt najmłodszym. Dzieci mogą uczestniczyć w animacjach prowadzonych przez zespół animatorów, a wieczorne mini dyskoteki cieszą się dużym zainteresowaniem. Na terenie Marlin Inn Azur Resort znajduje się klub dla dzieci oraz wydzielony basen z małą zjeżdżalnią, co sprzyja bezpiecznej zabawie. Piaszczysta plaża z łagodnym wejściem do morza oraz otwarta piaskownica stanowią dodatkowe atuty dla rodzin z maluchami. Różnorodne programy animacyjne angażują zarówno dzieci, jak i dorosłych, umożliwiając wspólne lub indywidualne spędzanie czasu według własnych preferencji.

Opinie o rozrywce i sport

Bogaty program animacyjny zapewnia rozrywkę przez cały dzień i wieczorami. Organizowane są różnorodne zajęcia sportowe, takie jak stretching, joga, aqua aerobik, zumba, siatkówka czy turnieje gier zespołowych. Codziennie odbywają się pokazy, wieczorne występy oraz dyskoteki, które przyciągają zarówno dorosłych, jak i dzieci. Dla najmłodszych przygotowano mini-dyskoteki oraz specjalne animacje. Na terenie Marlin Inn Azur Resort często organizowane są imprezy tematyczne, w tym popularne piankowe party. To miejsce, gdzie aktywna rozrywka i integracja z innymi gośćmi są na porządku dziennym.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie w samym sercu Hurghady, tuż przy długiej, tętniącej życiem promenadzie, umożliwia wieczorne spacery oraz korzystanie z licznych sklepów, aptek, kawiarni i restauracji. Lokalizacja Marlin Inn Azur Resort pozwala na szybki dojazd z lotniska oraz łatwy dostęp do centrum miasta – zarówno pieszo, jak i taksówką. W pobliżu znajdują się popularne atrakcje, takie jak Sheraton Promenade czy port jachtowy, a zorganizowane wycieczki umożliwiają odkrywanie uroków Morza Czerwonego, zwiedzanie Kairu, Luksoru czy udział w safari. Goście chwalą dobrą komunikację miejską oraz bogatą ofertę rozrywkową w okolicy, w tym wieczorne występy i lokalne wydarzenia. To doskonała propozycja dla osób ceniących aktywny wypoczynek, zakupy oraz możliwość poznawania egipskiego wybrzeża.

Ocena klientów
Holiday Check
3.3 / 6
Średni
71% osób poleca
(7 opinii)
Hotel i otoczenie3.3
Pokoje3.1
Położenie i okolica3.5
Gastronomia3.3
infrastruktura3.4
Ogólne wrażenia3.1
Holiday Check

(569 opinii)

Thumb up Holiday Check
83%
5.0 /6

Hotel

5.0

Pokój

4.6

Serwis

5.3

Położenie

5.3

Gastronomia

4.8

Sport i rozrywka

5.0
Opinie użytkowników
Галина
maj 2025
Zweryfikowane
5.2 / 6
Zalety
Animacje.
Jedzenie.
Plaża.
Świetna obsługa
Wady
Dużą wadą tego hotelu jest parking dla jachtów w pobliżu plaży. Olej opałowy z nich jest w wodzie. Na powierzchni wody są tłuste plamy.
Uzasadnienie
Byliśmy w hotelu od 05.05.do 11.05.25. 1. Pokoje są stare, ale czyste. 2. Animacja na najwyższym poziomie. 3. W Egipcie 18 razy. Widzieliśmy różnorodną kuchnię. Ale w tym hotelu kuchnia jest bardzo dobra, różnorodna Ryby (duszone, grillowane i codziennie inne. Z mięs: kaczka, indyk, przepiórka, wołowina, kurczak. Były krewetki, sushi, shawarma, różne rodzaje makaronów, a nawet ukraiński barszcz. Dużo ciast i różnych owoców. Napoje cola, fanta, sprite bez lodu nie są rozcieńczane. Ich alkohol jest lokalny. 4. Lokalizacja. Niedaleko centrum. Przed hotelem są sklepy, kawiarnie. Jest gdzie spacerować. 5. Plaża - Pierwsza linia. Dużo łóżek. Ręczniki są nowe. Materace na łóżkach są w dobrym stanie - nie stare. Wejście do morza jest łagodne. Nie ma kamieni. Dobre na relaks z dziećmi. W barze na plaży od 11 do 14 lody bierz ile chcesz. 6. Obsługa jest świetna. Starają się. Jest dużo obsługi. 7. Jest jeden duży minus. W 5 dniu naszego urlopu, 3 duże dwupiętrowe jachty z młodymi ludźmi zaparkowano w pobliżu plaży hotelowej. Silniki jachtów były często włączane. Cały dym szedł w stronę naszej plaży. Powietrze było zagazowane. Ludzie przemieszczali się z leżakami na drugą stronę plaży. Jachty są duże. Później na powierzchni wody pojawiły się tłuste plamy od oleju napędowego. 8. PLAŻA OKOLICZNA JEST PRZEZNACZONA DO PARKINGU JACHTÓW (są specjalne miejsca parkingowe i jachty mieszczą się tuż przy nich, czyli przy brzegu). Są tam leżaki dla tych, którzy wypoczywają na jachtach.

Marlin Inn Azur Resort na mapie

Jaka jest pogoda w Hurghadzie?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
20
21
24
27
31
33
34
35
33
29
25
22
średnia temp. w nocy
14
15
17
20
24
26
28
28
26
23
20
16
śr. ilość dni słonecznych
31
28
31
30
31
30
31
31
30
31
30
31
śr. ilość dni deszczowych
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
średnie opady (mm)
1.46
0.54
2.2
0.27
0.37
0.01
0.02
0.02
0.14
1.36
0.19
2.19
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie