Sunny Days Palma De Mirette Resort

Hurghada (Egipt)
Trwa weryfikacja ceny...

Sunny Days Palma De Mirette Resort zdaniem specjalistów Urlop.pl

Goście chętnie korzystają z różnorodnych animacji prowadzonych przez zaangażowany zespół, a wieczorne pokazy cieszą się dużą popularnością zarówno wśród dorosłych, jak i dzieci. Przyjazna atmosfera oraz życzliwe podejście personelu są często wymieniane jako ważne atuty pobytu. Wiele opinii zwraca uwagę na przestarzałe wyposażenie obiektu, awarie klimatyzacji oraz problemy z infrastrukturą. Łazienki wymagają gruntownego odświeżenia, ponieważ bywają niewygodne i mało funkcjonalne. Pomimo tych niedociągnięć, stosunek jakości do ceny jest często doceniany. Sunny Days Palma De Mirette Resort polecany jest osobom mniej wymagającym, które szukają ekonomicznej opcji z bogatą ofertą animacji i nie planują spędzać dużo czasu w pokojach.

  • bezpośrednio przy plaży
  • plaża piaszczysta, rafa
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • Długość lotu 4h 20min.
  • zjeżdżalnie wodne
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis obiektu
Opis ogólny:
Hotel plażowy Sunny Days Palma De Mirette Resort znajduje się około 25 m od prywatnej piaszczystej plaży. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są bezpłatnie. Miasto Downtown jest oddalone o około 3 km (Cairo około 500 km, Luxor około 230 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 5 km od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 3 km. Najbliższe bary i restauracje położone są również w odległości w odległości ok. 3 km. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 10 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 500 m szpital. Lotnisko (HRG) położone jest ok. 15 km od hotelu. Kolejne lotnisko (RMF) jest oddalone o ok. 230 km.
Wyposażenie :
Ten 3-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 196 pokoi mieszczących się w budynku głównym oraz aneksie. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, klimatyzację, minimarket, różne inne możliwości zakupowe, dyskotekę oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajdują się trzy klimatyzowane restauracje i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Obsługa pokojowa, usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 2 baseny ze słodką wodą z zintegrowanym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami.
Wyżywienie:
Śniadanie (serwowane w godzinach 06:30 - 10:00) w formie bufetu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Piwo, wino oraz lokalne alkohole w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe (10:00 - 00:00), późne śniadanie (10:30 - 12:00), przekąski (12:00 - 17:00), nocne przekąski (22:30 - 01:00) oraz bezpłatne korzystanie z sejfu (depozyt).
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: aerobik, siatkówka plażowa, tenis stołowy (bezpłatnie), tenis (za dodatkową opłatą, ok. 25 m od hotelu), bilard (za opłatą), siłownia i piłka nożna. W odległości ok. 25 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych, np. pływanie na motorówkach (realizacja przez firmy zewnętrzne). Oferty wellness: strefa spa, saunę, jacuzzi, łaźnia parowa i masaże za opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami. Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 4 - 10 lat) i mini klub (dla dzieci w wieku od 4 - 12 lat).
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po rosyjsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa, Eurocard/MasterCard oraz American Express.
Premium Pokój :
Pokoje wyposażone są w łóżko king size lub dwa łóżka pojedyncze, terakotę, ogrzewanie (regulowane indywidualnie), balkon lub taras, sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przepisy celne
* Na jakim dokumencie podróży można przekroczyć granicę?
* Paszport TAK
* Paszport tymczasowy TAK
* Dowód osobisty NIE
Władze Egiptu mogą odmówić prawa wjazdu jeśli paszport jest uszkodzony lub nie zawiera wszystkich stron.
Dla obywateli RP wymagana jest wiza. Kupuje się ją po przylocie, na lotnisku. Opłaty za wizę wynoszą ok. 29 USD (wiza jednokrotna). Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Paszport ( z pustą stroną) musi posiadać co najmniej 6-miesięczną ważność po dacie zakończenia planowanej podróży. W razie uszkodzenia lub utraty paszportu należy zgłosić ten fakt na policję, zwrócić się do Wydziału Konsularnego Ambasady RP w Kairze o wydanie paszportu tymczasowego, a następnie wystąpić do tutejszego Urzędu MSW (Kair, przy Placu Tahrir) w celu uzyskania potwierdzenia wjazdu na teren Egiptu oraz wizę wyjazdową. Wiza taka jest ważna wówczas przez 7 dni i nie można bez niej wyjechać z Egiptu.Obywatele Białorusi wylatujący z Polski do Egiptu, zgodnie z informacja zawartą w systemie TIMATIC należącym do Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych (IATA), muszą posiadać aktualną wizę do Egiptu już podczas odprawy biletowo- bagażowej. Nie ma możliwości uzyskania wizy w Egipcie. Bez wymaganego zezwolenia pasażerowie nie zostaną wpuszczeni na pokład samolotu. Obywatele Białorusi aplikują o wizy wyłącznie w Ambasadzie.
UWAGA!
Zgodnie z ustawą nr 216 z 2017 r. import/przewóz dronów na teren Egiptu jest surowo zabroniony, chyba że uzyskano pozwolenie od właściwego organu, którym jest Ministerstwo Obrony. Jeśli którykolwiek pasażer przybędzie z dronem, będzie musiał zgłosić się do organów celnych na lotnisku, gdzie zostaną podjęte odpowiednie środki prawne.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Bagaż niestandardowy
UWAGA! Przewóz sprzętu sportowego nie jest wliczany w bagaż główny objęty Ofertą. Przewóz sprzętu sportowego to dodatkowy koszt, który Klienci opłacają na lotnisku.
Rodzaj oferty
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean, Smartwings) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
EasyJet - cena zawiera bagaż podręczny bezpłatnyEasyJet (45 x 36 x 20 cm). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg /os.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.SMART WINGS- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. UWAGA! bagaż można dobrać w momencie potwierdzania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji przez Organizatora dokupienie bagażu rejestrowanego nie jest możliwe. Mejsca są przydzielane bezpłatnie przy odprawie na lotnisku, nie ma możliwości wybrania/dokupienia miejsc obok siebie za pośrednictwem Organizatora.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Świadczenia - opieka rezydenta/bagaż
CENA ZAWIERA:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Corendon mały bagaż 8 kg 55x40x25, czartery 5 kg podręczny),
- 20 kg bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- 20 kg w przypadku przelotów liniami Corendon
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta RMF/SSH
- opieka anglojęzycznego rezydenta HRG
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
-standardowej opieki rezydenta polskiego rezydenta; na miejscu Klienci otrzymują namiary do przedstawiciela kontrahenta, z którym można się skontaktować telefonicznie i przez wybrane komunikatory internetowe. Godziny transferu powrotnego mogą być podane w formie wiadomości do recepcji hotelu na pokój lub przez komunikator internetowy lub jak w Ważnych ifnormacjach wysyłanych wraz z dokumentami podróży.
Informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów, godziny funkcjonowania barów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Dane GPS hotelu Sunny Days Palma De Mirette Resort
N 27º 14' 43.0297"
E 33º 50' 36.4597"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Egiptu.
Zobacz więcej informacji o Sunny Days Palma De Mirette Resort w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 2499 opinii z różnych źródeł
3.8 / 6
Przeciętny
59% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
884 opinie
5.0
406 opinii
4.0
331 opinii
3.0
382 opinie
2.0
234 opinie
1.0
262 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • rodzin z dziećmi (53%)
  • osób niewymagających (33%)
  • osób szukających spokoju (33%)
  • osób młodych i aktywnych (33%)
  • osób oszczędnych (27%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (13%)
  • nowożeńców (13%)
  • osób szukających rozrywek (13%)
  • wymagających klientów (7%)
Najczęściej oceniane:
  • Ogólne wrażenie
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Jedzenie
  • Basen
  • Czystość i porządek
  • Stan techniczny
  • Pokój

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Sunny Days Palma De Mirette Resort

Opinie o hotelu i otoczeniu

Sunny Days Palma De Mirette Resort to rozległy kompleks położony tuż przy morzu, z bezpośrednim dostępem do prywatnej plaży oraz pięknymi widokami na Morze Czerwone. Na terenie obiektu znajduje się kilka basenów, park wodny i liczne miejsca do relaksu, a całość otaczają zadbane alejki i zielone przestrzenie. Goście mogą korzystać z infrastruktury trzech sąsiadujących hoteli, co daje szeroki wybór atrakcji i miejsc do wypoczynku. Malownicze widoki z balkonów oraz czystość w przestrzeniach wspólnych są często podkreślane, choć pojawiają się również uwagi dotyczące przestarzałego wyposażenia i konieczności odnowienia niektórych części kompleksu. Okolica sprzyja zarówno spokojnemu wypoczynkowi, jak i aktywnościom takim jak spacery czy nurkowanie w pobliskiej rafie. To miejsce docenią osoby szukające przyjemnej lokalizacji nad morzem, choć nie wszystkie elementy infrastruktury są nowe.

Opinie o pokoju

Pokoje w Sunny Days Palma De Mirette Resort cechują się dużą różnorodnością – część z nich jest przestronna i regularnie sprzątana, jednak wiele opinii wskazuje na zużycie i przestarzałe wyposażenie. Wśród pozytywnych aspektów wymieniane są wygodne łóżka oraz balkony z widokiem na morze, natomiast często podkreślana jest obecność starych mebli, problemy z klimatyzacją i potrzeba odświeżenia wnętrz. Łazienki oceniane są krytycznie ze względu na niewielki rozmiar, brak czystości, uszkodzone prysznice, nieszczelności oraz zniszczone wyposażenie. Zdarzają się także uwagi dotyczące niedostatecznej ilości ręczników czy problemów z uzupełnianiem papieru toaletowego. Ogólna jakość pokoi i łazienek wymaga poprawy, zwłaszcza w zakresie czystości i utrzymania technicznego.

Opinie o gastronomii

Oferta kulinarna w Sunny Days Palma De Mirette Resort obejmuje różnorodne bufety i kilka restauracji na terenie kompleksu. Goście mają do wyboru zarówno lokalne, jak i międzynarodowe propozycje, choć powtarzalność potraw i monotonia menu bywają wskazywane jako mankament. Opinie na temat jakości posiłków są podzielone – niektóre dania bywają niedoprawione lub przygotowane w sposób pozostawiający niedosyt, zwłaszcza w restauracjach tematycznych. Dostępne są napoje alkoholowe, jednak ich jakość oraz sposób serwowania nie zawsze spełniają oczekiwania. W restauracjach doceniana jest świeżość i czystość, choć pojawiają się również uwagi dotyczące organizacji i obsługi. Podsumowując, gastronomia jest rozbudowana, lecz doświadczenia kulinarne zależą w dużej mierze od indywidualnych oczekiwań gości.

Opinie o basenie

Na terenie Sunny Days Palma De Mirette Resort znajduje się wiele różnorodnych basenów, z których część jest odpowiednia dla dzieci, a niektóre są podgrzewane, co zwiększa komfort korzystania. Obecność aquaparku stanowi dodatkową atrakcję, szczególnie dla rodzin z dziećmi, które chętnie korzystają ze zjeżdżalni i wodnych zabaw. Dostęp do basenów i aquaparku w ramach dużego kompleksu pozwala na korzystanie z różnych stref relaksu i rozrywki. W niektórych opiniach pojawiają się sugestie dotyczące potrzeby poprawy stanu technicznego basenów i ich wyposażenia. Ogólnie baseny i aquapark są ważnym atutem resortu, choć ich jakość może się różnić w poszczególnych częściach obiektu.

Opinie o plaży

Bezpośrednie położenie przy piaszczystej plaży z dostępem do rafy koralowej stanowi jeden z głównych atutów Sunny Days Palma De Mirette Resort. Plaża oferuje łagodne zejście do morza, a w niektórych miejscach tuż przy brzegu można podziwiać rafę i kolorowe ryby podczas snorkelingu. Woda jest zazwyczaj czysta, a teren plażowy zadbany, choć w sezonie może być tłoczno i czasem brakuje wolnych leżaków. Goście korzystają z barów plażowych oraz infrastruktury sportowej i rozrywkowej, w tym atrakcji wodnych. Zaleca się zabranie specjalnego obuwia do wody ze względu na obecność kamieni i fragmentów rafy. Ogólnie plaża piaszczysta z rafą jest mocnym punktem resortu, choć pojawiają się pojedyncze uwagi dotyczące jej wielkości czy czystości.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Sunny Days Palma De Mirette Resort zapewnia szeroki wybór atrakcji i udogodnień dla najmłodszych. Dzieci mają do dyspozycji liczne baseny, brodziki, zjeżdżalnie, place zabaw oraz specjalnie przygotowane strefy na świeżym powietrzu. Codzienne animacje, programy rozrywkowe, mini disco, kreatywne zajęcia, kluby dziecięce i wieczorne pokazy sprawiają, że najmłodsi są stale zaangażowani i zadowoleni. Rodzice doceniają możliwość pozostawienia dzieci pod opieką animatorów, którzy dbają o bezpieczeństwo i dobrą zabawę. Dodatkowym atutem jest dostęp do infrastruktury trzech sąsiadujących hoteli, co zwiększa różnorodność atrakcji. Mimo że niektóre elementy wyposażenia są już wysłużone, większość rodzin ocenia pobyt z dziećmi jako udany i pełen wrażeń.

Opinie o rozrywce i sport

Rozbudowany program animacyjny obejmuje szeroki wachlarz zajęć sportowych i rozrywkowych dla wszystkich grup wiekowych. W ciągu dnia organizowane są aktywności takie jak zumba, joga, stretching, aqua aerobik czy siatkówka plażowa, a dla dzieci przygotowano mini klub, animacje i wieczorne mini disco. Wieczorami odbywają się różnorodne pokazy, konkursy i występy, które cieszą się popularnością wśród gości. Na terenie kompleksu dostępny jest park wodny oraz kilka basenów, co sprzyja aktywnemu wypoczynkowi. Dodatkowo, organizowane są imprezy tematyczne, zajęcia taneczne i wyjścia do lokalnych klubów. Oferta animacji i sportu zapewnia urozmaicony czas wolny podczas pobytu.

Opinie o położeniu i okolicy

Dogodna lokalizacja w Hurghadzie, tuż przy plaży i blisko centrum miasta oraz popularnej promenady Sheraton Road, to jeden z głównych atutów resortu. Goście mają łatwy dostęp do licznych atrakcji regionu, takich jak wycieczki nurkowe, rejsy po Morzu Czerwonym, safari na quadach czy wyprawy do Luksoru, które można zorganizować w lokalnych biurach podróży. W okolicy nie brakuje sklepów, bazarów, aptek i lokalnych restauracji, a do centrum miasta można szybko dotrzeć taksówką lub Uberem. W pobliżu znajdują się także punkty z pamiątkami, księgarnie i markety, co ułatwia codzienne zakupy i pozwala poczuć klimat Hurghady. Wieczorami okolica tętni życiem, oferując wiele możliwości rozrywki poza terenem hotelu. Bliskość morza oraz dogodna komunikacja sprawiają, że lokalizacja jest bardzo wysoko oceniana przez gości.

Ocena klientów
Holiday Check
4.2 / 6
Dobry
55% osób poleca
(38 opinii)
Hotel i otoczenie4.2
Pokoje4.1
Położenie i okolica4.6
Gastronomia4.0
infrastruktura4.2
Ogólne wrażenia4.1
Holiday Check

(85 opinii)

Thumb up Holiday Check
58%
4.1 /6

Hotel

4.3

Pokój

3.7

Serwis

3.5

Położenie

4.7

Gastronomia

3.2

Sport i rozrywka

4.2
Opinie użytkowników
Dawid
lipiec 2025
Zweryfikowane
5.0 / 6
Zalety
Baseny.
Wady
Brak.
Uzasadnienie
Bardzo miły czas w hotelu z miłą obsługą.

Sunny Days Palma De Mirette Resort na mapie

Jaka jest pogoda w Hurghadzie?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
20
21
24
27
31
33
34
35
33
29
25
22
średnia temp. w nocy
14
15
17
20
24
26
28
28
26
23
20
16
śr. ilość dni słonecznych
31
28
31
30
31
30
31
31
30
31
30
31
śr. ilość dni deszczowych
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
średnie opady (mm)
1.46
0.54
2.2
0.27
0.37
0.01
0.02
0.02
0.14
1.36
0.19
2.19
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie