Sunny Days Palma De Mirette Resort

Hurghada (Egipt)
Trwa weryfikacja ceny...

Sunny Days Palma De Mirette Resort zdaniem specjalistów Urlop.pl

W opiniach o Sunny Days Palma De Mirette Resort często przewija się motyw przyjaznej atmosfery i otwartości całego personelu. Goście chętnie wspominają zespół animatorów, który potrafi zadbać o energię i kreatywność podczas zajęć – dzieci i dorośli nie mogą narzekać na nudę. Wiele osób zwraca uwagę na pozytywne nastawienie obsługi, która stara się uprzyjemnić pobyt na każdym kroku. Z drugiej strony, pojawiają się głosy dotyczące standardu łazienek – są niewielkie, przestarzałe i często wymagają remontu. Niektórzy wskazują na zużyte elementy wyposażenia oraz drobne usterki techniczne, które mogą przeszkadzać podczas wypoczynku. To miejsce wybierają głównie osoby, dla których ważna jest swobodna atmosfera i bogaty program animacyjny, natomiast nowoczesny wystrój czy wysoki standard łazienek nie jest dla nich priorytetem.

  • bezpośrednio przy plaży
  • plaża piaszczysta, rafa
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • Długość lotu 4h 30min.
  • zjeżdżalnie wodne
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis obiektu
Opis ogólny:Hotel plażowy Sunny Days Palma De Mirette Resort znajduje się około 25 m od prywatnej piaszczystej plaży. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są bezpłatnie. Miasto Downtown jest oddalone o około 3 km (Cairo około 500 km, Luxor około 230 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 5 km od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 3 km. Najbliższe bary i restauracje położone są również w odległości w odległości ok. 3 km. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 10 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 500 m szpital. Lotnisko (HRG) położone jest ok. 15 km od hotelu. Kolejne lotnisko (RMF) jest oddalone o ok. 230 km.Wyposażenie :Ten 3-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 196 pokoi mieszczących się w budynku głównym oraz aneksie. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, klimatyzację, minimarket, różne inne możliwości zakupowe, dyskotekę oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajdują się trzy klimatyzowane restauracje i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Obsługa pokojowa, usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 2 baseny ze słodką wodą z zintegrowanym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami.Wyżywienie:Śniadanie (serwowane w godzinach 06:30 - 10:00) w formie bufetu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Piwo, wino oraz lokalne alkohole w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe (10:00 - 00:00), późne śniadanie (10:30 - 12:00), przekąski (12:00 - 17:00), nocne przekąski (22:30 - 01:00) oraz bezpłatne korzystanie z sejfu (depozyt).Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: aerobik, siatkówka plażowa, tenis stołowy (bezpłatnie), tenis (za dodatkową opłatą, ok. 25 m od hotelu), bilard (za opłatą), siłownia i piłka nożna. W odległości ok. 25 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych, np. pływanie na motorówkach (realizacja przez firmy zewnętrzne). Oferty wellness: strefa spa, saunę, jacuzzi, łaźnia parowa i masaże za opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami. Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 4 - 10 lat) i mini klub (dla dzieci w wieku od 4 - 12 lat).Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po rosyjsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa, Eurocard/MasterCard oraz American Express.Premium Pokój :Pokoje wyposażone są w łóżko king size lub dwa łóżka pojedyncze, terakotę, ogrzewanie (regulowane indywidualnie), balkon lub taras, sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przepisy celne
* Na jakim dokumencie podróży można przekroczyć granicę?
* Paszport TAK
* Paszport tymczasowy TAK
* Dowód osobisty NIE
Władze Egiptu mogą odmówić prawa wjazdu jeśli paszport jest uszkodzony lub nie zawiera wszystkich stron.
Dla obywateli RP wymagana jest wiza. Kupuje się ją po przylocie, na lotnisku. Opłaty za wizę wynoszą ok. 29 USD (wiza jednokrotna). Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Paszport ( z pustą stroną) musi posiadać co najmniej 6-miesięczną ważność po dacie zakończenia planowanej podróży. W razie uszkodzenia lub utraty paszportu należy zgłosić ten fakt na policję, zwrócić się do Wydziału Konsularnego Ambasady RP w Kairze o wydanie paszportu tymczasowego, a następnie wystąpić do tutejszego Urzędu MSW (Kair, przy Placu Tahrir) w celu uzyskania potwierdzenia wjazdu na teren Egiptu oraz wizę wyjazdową. Wiza taka jest ważna wówczas przez 7 dni i nie można bez niej wyjechać z Egiptu.Obywatele Białorusi wylatujący z Polski do Egiptu, zgodnie z informacja zawartą w systemie TIMATIC należącym do Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych (IATA), muszą posiadać aktualną wizę do Egiptu już podczas odprawy biletowo- bagażowej. Nie ma możliwości uzyskania wizy w Egipcie. Bez wymaganego zezwolenia pasażerowie nie zostaną wpuszczeni na pokład samolotu. Obywatele Białorusi aplikują o wizy wyłącznie w Ambasadzie.
UWAGA!
Zgodnie z ustawą nr 216 z 2017 r. import/przewóz dronów na teren Egiptu jest surowo zabroniony, chyba że uzyskano pozwolenie od właściwego organu, którym jest Ministerstwo Obrony. Jeśli którykolwiek pasażer przybędzie z dronem, będzie musiał zgłosić się do organów celnych na lotnisku, gdzie zostaną podjęte odpowiednie środki prawne.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Bagaż niestandardowy
UWAGA! Przewóz sprzętu sportowego nie jest wliczany w bagaż główny objęty Ofertą. Przewóz sprzętu sportowego to dodatkowy koszt, który Klienci opłacają na lotnisku.
Rodzaj oferty
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean, Smartwings) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
EasyJet - cena zawiera bagaż podręczny bezpłatnyEasyJet (45 x 36 x 20 cm). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg /os.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.SMART WINGS- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. UWAGA! bagaż można dobrać w momencie potwierdzania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji przez Organizatora dokupienie bagażu rejestrowanego nie jest możliwe. Mejsca są przydzielane bezpłatnie przy odprawie na lotnisku, nie ma możliwości wybrania/dokupienia miejsc obok siebie za pośrednictwem Organizatora.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Świadczenia - opieka rezydenta/bagaż
CENA ZAWIERA:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Corendon mały bagaż 8 kg 55x40x25, czartery 5 kg podręczny),
- 20 kg bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- 20 kg w przypadku przelotów liniami Corendon
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta RMF/SSH
- opieka anglojęzycznego rezydenta HRG
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
-standardowej opieki rezydenta polskiego rezydenta; na miejscu Klienci otrzymują namiary do przedstawiciela kontrahenta, z którym można się skontaktować telefonicznie i przez wybrane komunikatory internetowe. Godziny transferu powrotnego mogą być podane w formie wiadomości do recepcji hotelu na pokój lub przez komunikator internetowy lub jak w Ważnych ifnormacjach wysyłanych wraz z dokumentami podróży.
Informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów, godziny funkcjonowania barów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Dane GPS hotelu Sunny Days Palma De Mirette Resort
N 27º 14' 43.0297"
E 33º 50' 36.4597"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Egiptu.
Zobacz więcej informacji o Sunny Days Palma De Mirette Resort w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 2583 opinie z różnych źródeł
3.9 / 6
Przeciętny
63% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
905 opinii
5.0
551 opinii
4.0
312 opinii
3.0
351 opinii
2.0
210 opinii
1.0
254 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • rodzin z dziećmi (56%)
  • osób niewymagających (38%)
  • osób młodych i aktywnych (38%)
  • osób szukających spokoju (31%)
  • osób oszczędnych (25%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (13%)
  • nowożeńców (13%)
  • osób szukających rozrywek (13%)
  • wymagających klientów (6%)
Najczęściej oceniane:
  • Ogólne wrażenie
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Jedzenie
  • Basen
  • Wygląd i teren hotelu
  • Animacje
  • Czystość i porządek
  • Stan techniczny
  • Pokój
  • Łazienka

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Sunny Days Palma De Mirette Resort

Opinie o hotelu i otoczeniu

Sunny Days Palma De Mirette Resort to rozległy kompleks położony tuż przy plaży, z pięknymi widokami na Morze Czerwone i łatwym dostępem do raf koralowych. Goście doceniają duży, zadbany teren z licznymi basenami, zjeżdżalniami wodnymi oraz miejscami do relaksu i aktywności na świeżym powietrzu. Możliwość korzystania z infrastruktury trzech sąsiadujących hoteli oraz licznych atrakcji i sklepików jest dodatkowym plusem. Wspólne przestrzenie są regularnie sprzątane, choć w niektórych miejscach widoczne są oznaki zużycia i potrzeba odświeżenia. Z wielu punktów rozpościerają się malownicze widoki na morze i ogród. Lokalizacja pozwala na szybkie dotarcie do centrum Hurghady i korzystanie z pobliskich atrakcji turystycznych.

Opinie o pokoju

Pokoje w Sunny Days Palma De Mirette Resort są przestronne, jednak wiele z nich wymaga odświeżenia – meble i wyposażenie bywają przestarzałe, a niektóre elementy noszą ślady zużycia. W opiniach często pojawiają się zastrzeżenia dotyczące czystości, zarówno w pokojach, jak i łazienkach. Łazienki są niewielkie i ich standard nie zawsze spełnia oczekiwania gości – zwracają uwagę na małe prysznice, problemy z odpływem wody, zniszczone elementy wyposażenia oraz ogólny brak dbałości o higienę. Klimatyzacja działa, choć bywa głośna lub wymaga interwencji serwisu. Część pokoi jest codziennie sprzątana, jednak poziom utrzymania czystości pozostaje nierówny. Na plus można zaliczyć wygodne łóżka i codzienną wymianę ręczników w niektórych pokojach, ale ogólna jakość zakwaterowania nie dorównuje standardom nowoczesnych obiektów.

Opinie o gastronomii

Oferta kulinarna jest szeroka i obejmuje zarówno bufety, jak i restauracje tematyczne. Goście często chwalą różnorodność potraw, choć po kilku dniach pobytu pojawiają się głosy o powtarzalności i monotonii menu. Posiłki serwowane są w kilku punktach na terenie obiektu, a w ramach all inclusive dostępne są przekąski i napoje przez większą część dnia. Opinie na temat jakości jedzenia są podzielone – niektórzy doceniają świeżość i smak, inni wskazują na przeciętny poziom oraz niewielką ilość lokalnych dań. Napoje, w tym alkohole, podawane są głównie w plastikowych kubkach, a wybór trunków bywa ograniczony. Restauracje a la carte stanowią dodatkową opcję, choć nie zawsze spełniają oczekiwania wszystkich gości. Ogólnie gastronomia odpowiada standardowi hotelu i pozwala na swobodne korzystanie z posiłków.

Opinie o basenie

Baseny na terenie Sunny Days Palma De Mirette Resort cieszą się dużą popularnością zarówno wśród dzieci, jak i dorosłych. Do dyspozycji gości jest kilka basenów, w tym jeden podgrzewany, co pozwala korzystać z kąpieli przez cały rok. Baseny są regularnie sprzątane i nadzorowane przez ratowników, a ich liczba umożliwia wybór spokojniejszych lub bardziej aktywnych stref. Dla najmłodszych przygotowano brodziki i zjeżdżalnie, a park wodny zapewnia dodatkowe atrakcje. Goście mogą korzystać z basenów i aquaparku w ramach kompleksu trzech sąsiadujących hoteli, co daje szeroki wybór miejsc do zabawy i relaksu. Wokół basenów dostępne są leżaki i bary, choć niektóre elementy infrastruktury mogą być już nieco zużyte. Animatorzy codziennie organizują zajęcia wodne i wieczorne pokazy przy basenach.

Opinie o plaży

Bezpośredni dostęp do piaszczystej plaży to jeden z większych atutów Sunny Days Palma De Mirette Resort. Plaża jest prywatna, rozciąga się wzdłuż laguny, a w wielu miejscach tuż przy brzegu zaczyna się rafa koralowa – to dobre miejsce do snorkelingu i obserwowania podwodnego życia. Teren jest zadbany, wyposażony w leżaki i bary z napojami oraz przekąskami. Można tu skorzystać z różnych atrakcji sportowych, animacji czy wypożyczyć sprzęt do nurkowania. W niektórych miejscach wejście do wody bywa kamieniste lub pojawiają się ostre fragmenty rafy, więc warto zabrać odpowiednie obuwie. Część gości zwraca uwagę na czystość i atrakcyjność plaży, choć w okresach większego obłożenia leżaków może brakować, a czasem pojawiają się meduzy.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny z dziećmi znajdą tu sporo atrakcji i udogodnień. Na terenie kompleksu przygotowano kilka basenów, w tym brodziki oraz zjeżdżalnie dostosowane do różnych grup wiekowych. Wielu gości docenia bogaty program animacji – dzieci mogą brać udział w grach, zabawach, mini disco czy zajęciach sportowych. Klub dla najmłodszych pozwala na spędzenie czasu pod opieką, a wieczorami organizowane są specjalne występy i pokazy. Nie brakuje też placów zabaw i wyznaczonych stref relaksu. Dzieci mają zapewnioną codzienną rozrywkę i okazję do integracji z rówieśnikami.

Opinie o rozrywce i sport

W ciągu dnia nie brakuje tu rozrywki – animacje obejmują różnorodne zajęcia sportowe, takie jak joga, stretching, aqua aerobik, zumba czy siatkówka plażowa. Wieczorami organizowane są występy, pokazy tematyczne i mini dyskoteki dla dzieci, a także imprezy dla dorosłych. Goście mają do dyspozycji kilka basenów, w tym park wodny oraz baseny z podgrzewaną wodą w sezonie zimowym. Dla osób aktywnych przygotowano strefę fitness i siłownię. Animacje odbywają się także na plaży, a turnieje sportowe pozwalają na aktywny wypoczynek przez cały pobyt.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie resortu w dogodnej części Hurghady sprawia, że do centrum miasta i popularnej przystani można dotrzeć w kilka minut. W okolicy nie brakuje sklepów, targowisk, apteki, supermarketu czy punktów z pamiątkami i lokalnymi produktami. Bliskość restauracji i barów poza hotelem daje okazję do spróbowania lokalnej kuchni i poczucia miejskiej atmosfery. Bez problemu można zamówić taksówkę lub skorzystać z Ubera, co ułatwia zwiedzanie i szybkie dotarcie do atrakcji Hurghady. W pobliżu działają liczne biura podróży oferujące wycieczki, rejsy, nurkowanie, safari na quadach czy wyprawy do Luksoru. Region ten słynie z pięknych plaż, barwnej rafy koralowej i wielu możliwości aktywnego spędzania czasu poza hotelem.

Ocena klientów
Holiday Check
4.2 / 6
Dobry
56% osób poleca
(39 opinii)
Hotel i otoczenie4.2
Pokoje4.1
Położenie i okolica4.6
Gastronomia4.0
infrastruktura4.3
Ogólne wrażenia4.1
Holiday Check

(86 opinii)

Thumb up Holiday Check
62%
4.3 /6

Hotel

4.5

Pokój

4.0

Serwis

3.8

Położenie

4.9

Gastronomia

3.6

Sport i rozrywka

4.4
Opinie użytkowników
Zofia
wrzesień 2025
Zweryfikowane
5.0 / 6
Zalety
Hotel ogromny.
Wiele basenów, barów.
Dużo atrakcji.
W morzu obok hotelu atrakcyjne widoki do snurkowania.
Zaletą hotelu jest atmosfera, estetyka i nowoczesny obsługa.
Wady
Wadą jest standard łazienek, małe prysznice.
Jedzenie po czasie stało się dla nas dosyć monotonne.
I trzeba przywyknąć do kultury napiwków, która może być dla nas uciążliwa.
Uzasadnienie
Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu. Piękne miejsce i kultura, a najbardziej skradło nasze serce Morze Czerwone i jego rafy. Lokalizacja świetna.

Sunny Days Palma De Mirette Resort na mapie

Jaka jest pogoda w Hurghadzie?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
20
21
24
27
31
33
34
35
33
29
25
22
średnia temp. w nocy
14
15
17
20
24
26
28
28
26
23
20
16
śr. ilość dni słonecznych
31
28
31
30
31
30
31
31
30
31
30
31
śr. ilość dni deszczowych
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
średnie opady (mm)
1.46
0.54
2.2
0.27
0.37
0.01
0.02
0.02
0.14
1.36
0.19
2.19
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie