Steigenberger Resort Alaya

Marsa Alam (Egipt)
Trwa weryfikacja ceny...

Steigenberger Resort Alaya zdaniem specjalistów Urlop.pl

Goście często zwracają uwagę na wyjątkowo wysoki poziom obsługi i przyjazną atmosferę panującą w Steigenberger Resort Alaya. Wiele osób chwali szeroki wybór potraw oraz wysoką jakość serwowanych dań w różnorodnych restauracjach, a także docenia bary zlokalizowane przy plaży i basenach. Pokoje oceniane są jako przestronne i nowoczesne, a codzienna dbałość o czystość jest podkreślana w licznych opiniach. Na terenie obiektu można podziwiać zadbaną zieleń i elegancką architekturę, a panujący tam spokój sprzyja wypoczynkowi. Standard utrzymania czystości jest bardzo wysoki zarówno w pokojach, jak i w częściach wspólnych. Wiele osób zauważa, że dbałość o detale sprawia, że Steigenberger Resort Alaya spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających gości.

  • bezpośrednio przy plaży
  • plaża: piaszczysta, rafa, pomost
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • Długość lotu 4h 40min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Ogólny opis obiektu
Steigenberger Resort Alaya (przeznaczony dla osób dorosłych) jest oddalony o ok. 100 m od prywatnej piaszczystej plaży. Na plaży parasole słoneczne i leżaki dostępne są bezpłatnie. Miasto Marsa Alam jest oddalone o około 73 km (Marsa Alam International Airport około 5 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 7 km od hotelu. Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 7 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony
o ok. 60 km szpital. Lotnisko (RMF) położone jest ok. 40 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem
dostępny jest odpłatny transfer. Kolejne lotnisko (HRG) jest oddalone o ok. 181 km.
Wyposażenie :
Ten hotel oddaje do dyspozycji gości 290 pokoi; posiada recepcję (check-in od godz.
14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, klimatyzację oraz sklep. W hotelu znajduje się kilka
restauracji i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi we wskazanych miejscach.
Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Obsługa pokojowa, usługa prania i prasowania oraz opieka
medyczna są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się 5 basenów ze słodką wodą. W strefie basenowej są
dostępne parasole słoneczne i leżaki (bezpłatnie). W przybasenowym barze można
delektować się orzeźwiającymi napojami (bar zaprasza od godziny 10:00 - 17:00).
Wyżywienie:
Śniadanie (serwowane w godzinach 07:00 - 10:30) w formie bufetu. All Inclusive: śniadanie, obiad
i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Woda w
określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe (10:00 - 00:00), piwo (10:00 - 00:00), wino (10:00 -
00:00), kawa i herbata (10:00 - 00:00), ciasta i wyroby cukiernicze (15:00 - 17:00), lokalne alkohole
(10:00 - 00:00), przekąski (12:30 - 16:00) oraz jeden posiłek w restauracji á-la-carte na pobyt.
Sport/czas wolny:
Przykładowe aktywności sportowe i rekreacyjne: aerobik, siatkówka plażowa, tenis (za dodatkową opłatą,
ok. 100 m od hotelu), rzutki (bezpłatnie) i tenis stołowy (bezpłatnie). W odległości ok. 100 m od hotelu
można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). Oferty wellness:
sauna, jacuzzi i łaźnia parowa bezpłatnie. Strefa spa, hammam i masaże odpłatnie. W ramach rozrywki
dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory
roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku i po arabsku.
Double Deluxe Pokój
Pokoje wyposażone są w podwójne łóżko lub dwa łóżka pojedyncze, terakotę, czajnik (bezpłatnie),
minibar (za ewentualną opłatą), balkon lub taras, sejf (bezpłatnie-depozyt) oraz telewizję satelitarną i telewizor z płaskim ekranem oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację.
Łazienka z prysznicem. Powierzchnia: ok 70 m.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przepisy celne
* Na jakim dokumencie podróży można przekroczyć granicę?
* Paszport TAK
* Paszport tymczasowy TAK
* Dowód osobisty NIE
Władze Egiptu mogą odmówić prawa wjazdu jeśli paszport jest uszkodzony lub nie zawiera wszystkich stron.
Dla obywateli RP wymagana jest wiza. Kupuje się ją po przylocie, na lotnisku. Opłaty za wizę wynoszą ok. 29 USD (wiza jednokrotna). Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Paszport ( z pustą stroną) musi posiadać co najmniej 6-miesięczną ważność po dacie zakończenia planowanej podróży. W razie uszkodzenia lub utraty paszportu należy zgłosić ten fakt na policję, zwrócić się do Wydziału Konsularnego Ambasady RP w Kairze o wydanie paszportu tymczasowego, a następnie wystąpić do tutejszego Urzędu MSW (Kair, przy Placu Tahrir) w celu uzyskania potwierdzenia wjazdu na teren Egiptu oraz wizę wyjazdową. Wiza taka jest ważna wówczas przez 7 dni i nie można bez niej wyjechać z Egiptu.Obywatele Białorusi wylatujący z Polski do Egiptu, zgodnie z informacja zawartą w systemie TIMATIC należącym do Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych (IATA), muszą posiadać aktualną wizę do Egiptu już podczas odprawy biletowo- bagażowej. Nie ma możliwości uzyskania wizy w Egipcie. Bez wymaganego zezwolenia pasażerowie nie zostaną wpuszczeni na pokład samolotu. Obywatele Białorusi aplikują o wizy wyłącznie w Ambasadzie.
UWAGA!
Zgodnie z ustawą nr 216 z 2017 r. import/przewóz dronów na teren Egiptu jest surowo zabroniony, chyba że uzyskano pozwolenie od właściwego organu, którym jest Ministerstwo Obrony. Jeśli którykolwiek pasażer przybędzie z dronem, będzie musiał zgłosić się do organów celnych na lotnisku, gdzie zostaną podjęte odpowiednie środki prawne.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Bagaż niestandardowy
UWAGA! Przewóz sprzętu sportowego nie jest wliczany w bagaż główny objęty Ofertą. Przewóz sprzętu sportowego to dodatkowy koszt, który Klienci opłacają na lotnisku.
Rodzaj oferty
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean, Smartwings) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
EasyJet - cena zawiera bagaż podręczny bezpłatnyEasyJet (45 x 36 x 20 cm). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg /os.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.SMART WINGS- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. UWAGA! bagaż można dobrać w momencie potwierdzania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji przez Organizatora dokupienie bagażu rejestrowanego nie jest możliwe. Mejsca są przydzielane bezpłatnie przy odprawie na lotnisku, nie ma możliwości wybrania/dokupienia miejsc obok siebie za pośrednictwem Organizatora.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Świadczenia - opieka rezydenta/bagaż
CENA ZAWIERA:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Corendon mały bagaż 8 kg 55x40x25, czartery 5 kg podręczny),
- 20 kg bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- 20 kg w przypadku przelotów liniami Corendon
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta RMF/SSH
- opieka anglojęzycznego rezydenta HRG
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
-standardowej opieki rezydenta polskiego rezydenta; na miejscu Klienci otrzymują namiary do przedstawiciela kontrahenta, z którym można się skontaktować telefonicznie i przez wybrane komunikatory internetowe. Godziny transferu powrotnego mogą być podane w formie wiadomości do recepcji hotelu na pokój lub przez komunikator internetowy lub jak w Ważnych ifnormacjach wysyłanych wraz z dokumentami podróży.
Informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów, godziny funkcjonowania barów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Dane GPS hotelu Steigenberger Resort Alaya
N 25º 36' 17.3034"
E 34º 36' 6.4194"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Egiptu.
Zobacz więcej informacji o Steigenberger Resort Alaya w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 4698 opinii z różnych źródeł
5.9 / 6
Fantastyczny
99% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Fantastyczny

6.0
4612 opinii
5.0
27 opinii
4.0
37 opinii
3.0
13 opinii
2.0
6 opinii
1.0
3 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • wymagających klientów (100%)
  • nowożeńców (100%)
Najczęściej oceniane:
  • Czystość i porządek
  • Basen
  • Wygląd i teren hotelu
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Ogród
  • Cisza

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Steigenberger Resort Alaya

Opinie o hotelu i otoczeniu

Nowoczesna architektura i zadbany teren Steigenberger Resort Alaya robią dobre wrażenie na odwiedzających. Przestronne alejki, starannie utrzymane ogrody i rozległe przestrzenie wspólne tworzą egzotyczny klimat sprzyjający wypoczynkowi. Bliskość morza i prywatnej plaży z dostępem do rafy koralowej to duży atut, szczególnie dla osób lubiących nurkowanie. Wspólne przestrzenie, takie jak baseny, lobby czy restauracje, są utrzymane w czystości i prezentują się nowocześnie. Wielu gości docenia ciszę, spokój oraz kameralną atmosferę, która pozwala na pełen relaks. Lokalizacja blisko lotniska i spokojna okolica zapewniają wygodny dojazd i odpoczynek z dala od miejskiego zgiełku.

Opinie o pokoju

Pokoje w Steigenberger Resort Alaya są przestronne, nowocześnie urządzone i dobrze wyposażone, co przekłada się na wysoki komfort pobytu. Goście zwracają uwagę na codzienną dbałość o czystość, wygodne łóżka oraz bogato zaopatrzone minibary. Możliwość wyboru poduszek i dostęp do prywatnych tarasów lub basenów to dodatkowe udogodnienia, które doceniają osoby szukające prywatności i relaksu. Klimatyzacja działa sprawnie i cicho, a łazienki są przestronne, często wyposażone zarówno w wannę, jak i prysznic. Praktyczne rozwiązania, takie jak garderoby czy duże lustra, podnoszą wygodę pobytu. Wysoki standard wyposażenia i regularna obsługa sprawiają, że wiele osób ocenia pobyt jako bardzo komfortowy.

Opinie o gastronomii

W opiniach często pojawiają się pochwały dotyczące różnorodności i jakości serwowanych posiłków. Goście mają do wyboru główną restaurację bufetową oraz kilka restauracji à la carte, a dania przygotowywane są ze świeżych składników. Wiele osób zwraca uwagę na estetyczną prezentację potraw i możliwość wyboru opcji dopasowanych do różnych potrzeb żywieniowych. Szczególnie pozytywnie oceniane są posiłki w restauracji przy plaży, gdzie można zjeść z widokiem na morze. Wysoka jakość napojów, w tym szeroki wybór koktajli i alkoholi, również znajduje uznanie. Atmosfera w restauracjach sprzyja spokojnemu posiłkowi, a obsługa dba o komfort gości.

Opinie o basenie

Strefa basenowa w tym obiekcie jest rozległa i dobrze utrzymana, z kilkoma dużymi, czystymi basenami, w tym opcjami z bezpośrednim dostępem z tarasu pokoju. Goście często chwalą dużą liczbę leżaków i komfortową przestrzeń, co pozwala uniknąć tłoku nawet przy większym obłożeniu. Baseny są regularnie sprzątane, a obsługa dba o wygodę wypoczywających, oferując serwis przy basenie. W chłodniejszych miesiącach część basenów, zwłaszcza przy pokojach typu swim-up, jest podgrzewana, co wielu uznaje za duży plus. Choć na terenie nie ma aquaparku, różnorodność basenów i animacje wodne zapewniają dobrą zabawę i relaks.

Opinie o plaży

Plaża przy Steigenberger Resort Alaya przyciąga uwagę pięknym widokiem na Morze Czerwone i dostępem do długiego pomostu prowadzącego bezpośrednio na rafę koralową. To właśnie pomost jest najczęściej wybieranym miejscem do wejścia do wody, szczególnie przez osoby zainteresowane snorkelingiem i nurkowaniem, ponieważ bezpośrednie zejście z plaży jest ograniczone przez rafę. W okolicy znajduje się także wydzielony, piaszczysty fragment plaży w sąsiednim hotelu, z którego mogą korzystać goście – można tam dojść pieszo lub skorzystać z hotelowego wózka. Na miejscu nie brakuje leżaków, parasoli oraz baru, co pozwala wygodnie spędzić czas zarówno na relaksie, jak i aktywnościach wodnych. Warunki na plaży szczególnie doceniają miłośnicy podwodnego świata.

Opinie o rozrywce i sport

Oferta rozrywkowa i sportowa w tym obiekcie jest szeroka, co doceniają osoby lubiące aktywnie spędzać czas. Animatorzy regularnie organizują różnorodne zajęcia, takie jak joga, aqua gym, stretching czy turnieje sportowe. Goście mają do dyspozycji siłownię, strefę fitness oraz centrum SPA, a także mogą brać udział w grupowych aktywnościach i wycieczkach, w tym nurkowaniu i snorkelingu przy rafie. Wieczorami odbywają się pokazy, muzyka na żywo i imprezy tematyczne, które tworzą przyjazną atmosferę. Dla tych, którzy wolą spokojniejszy wypoczynek, przygotowano rozległe baseny i strefy relaksu. Wiele osób podkreśla, że każdy dzień przynosi nowe możliwości spędzania czasu według własnych upodobań.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie Steigenberger Resort Alaya w pobliżu lotniska Marsa Alam sprawia, że transfer jest szybki i wygodny. W okolicy znajduje się malownicza Coraya Bay, która przyciąga miłośników nurkowania i snorkelingu bogactwem rafy oraz możliwością spotkania delfinów czy żółwi. Cisza i spokój regionu sprzyjają wypoczynkowi, a jednocześnie w niedalekim porcie Port Ghalib można wybrać się na spacer, zakupy lub do kawiarni. W pobliżu są także inne hotele i sklepy, a taxi umożliwia łatwe zwiedzanie okolicy. Hotel stanowi dobrą bazę wypadową na wycieczki, zarówno po najbliższym regionie, jak i do bardziej oddalonych miejsc, takich jak Luksor. Marsa Alam znane jest z pięknych krajobrazów i bogatego życia podwodnego, co doceniają osoby szukające niezapomnianych wrażeń poza hotelem.

Ocena klientów
Holiday Check
5.8 / 6
Fantastyczny
100% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie6.0
Pokoje6.0
Położenie i okolica6.0
Gastronomia6.0
infrastruktura5.0
Ogólne wrażenia6.0
Holiday Check

(3715 opinii)

Thumb up Holiday Check
99%
5.9 /6

Hotel

5.9

Pokój

5.9

Serwis

5.9

Położenie

5.7

Gastronomia

5.9

Sport i rozrywka

5.8
Opinie użytkowników
PIOTR
maj 2025
Zweryfikowane
5.8 / 6
Zalety
Zaletą hotelu jest ponadprzeciętna czystość pokoi.
Czystość basenów.
Czysty teren.
Uprzejmość personelu.
Fantastyczne utrzymana trawa ( jak perski dywan).
Brak dzieci jest dodatkowym plusem ( cisza na terenie).
Wady
Nie ma wad.
Uzasadnienie
Znakomicie wypoczęliśmy i na pewno ponownie tam przyjedziemy w miesiącach zimowych.

Steigenberger Resort Alaya na mapie

Jaka jest pogoda w Marsa el Alam?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
22
23
25
28
32
34
35
35
34
31
27
23
średnia temp. w nocy
16
17
19
22
25
28
29
29
28
25
21
18
śr. ilość dni słonecznych
31
28
31
30
31
30
31
31
30
31
30
31
śr. ilość dni deszczowych
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
średnie opady (mm)
0.75
0.19
0.68
0.11
0.4
0
0.01
0.14
0.11
1.63
1.59
1.74
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie