The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort

Marsa Alam (Egipt)
Trwa weryfikacja ceny...

The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort zdaniem specjalistów Urlop.pl

Goście szczególnie cenią wyjątkową atmosferę oraz uprzejmość i zaangażowanie personelu, które pojawiają się w niemal każdej opinii. Doskonała czystość pokoi i całego terenu gwarantuje komfortowy wypoczynek przez cały pobyt. Szeroka, piaszczysta plaża z pomostem zachwyca dostępem do przepięknej rafy, przyciągającej miłośników snorkelingu i nurkowania. Kuchnia oferuje różnorodne i smaczne posiłki, które zadowolą także osoby o specjalnych wymaganiach dietetycznych. Możliwość podziwiania podwodnego świata tuż przy hotelu, gdzie można spotkać żółwie i bogactwo kolorowych ryb, jest dodatkowym atutem. The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort to miejsce, do którego wielu gości wraca regularnie, doceniając jego wyjątkowy klimat i wysoką jakość usług.

  • Hotel w TOP10 w Marsa el Alam
  • bezpośrednio przy plaży
  • plaża: piaszczysta, rafa, pomost
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • Długość lotu 4h 40min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis obiektu
Opis ogólny:
Hotel plażowy Three Corners Fayrouz Plaza jest oddalony o ok. 2 km od South Of Port Ghalib Downtown (Cairo około 600 km, Luxor ca. 350 km). Najbliższa prywatna, piaszczysta/żwirowa plaża, znajduje się ok. 50 m od hotelu. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są bezpłatnie. Najbliższe sklepy znajdują się ok. 5 km od hotelu. Najbliższe bary i restauracje położone są również w odległości w odległości ok. 5 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 2 km szpital. Lotnisko (RMF) położone jest ok. 45 km od hotelu. Kolejne lotnisko (HRG) jest oddalone o ok. 262 km.
Wyposażenie :
Ten 2-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 495 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, klimatyzację, salon fryzjerski, minimarket, różne inne możliwości zakupowe, parking (bezpłatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajdują się cztery klimatyzowane restauracje i bar z przekąskami. Na zewnątrz hotelu dzieci mogą korzystać z placu zabaw. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Obsługa pokojowa, usługa prania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 4 baseny ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze znajdującym się przy basenie (bar zaprasza od godziny 10:00 - 17:00).
Wyżywienie:
Śniadanie (serwowane w godzinach 07:00 - 10:00) w formie szwedzkiego stołu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Wybrane importowane alkohole w wybranych barach i restauracjach oraz koktajle w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe (10:00 - 00:00), piwo (10:00 - 00:00), wino (10:00 - 00:00), kawa i herbata (15:00 - 17:00), lokalne alkohole (10:00 - 00:00), późne śniadanie (10:00 - 11:00), przekąski (15:00 - 17:00), napój powitalny oraz bezpłatne korzystanie z sejfu (depozyt).
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia, joga, tenis stołowy (bezpłatnie), bilard (za opłatą), siatkówka, piłka nożna, siatkówka plażowa, rzutki (bezpłatnie) i aerobik. Oferty wellness: strefa spa, saunę, jacuzzi, łaźnia parowa i masaże za opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami i muzyką na żywo. Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 4 - 12 lat) i mini klub (dla dzieci w wieku od 4 - 12 lat).
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku i po włosku. Dostępne opcje płatnicze: Visa, Eurocard/MasterCard oraz American Express.
Pokój rodzinny:
Pokoje wyposażone są w łóżko king size lub dwa łóżka pojedyncze, terakotę, czajnik (bezpłatnie), minibar (za opłatą), balkon lub taras, sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną i telewizor z płaskim ekranem oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z prysznicem.
Double Grand Pokój:
Pokoje wyposażone są w łóżko king size lub dwa łóżka pojedyncze, terakotę, czajnik (bezpłatnie), minibar (za opłatą), balkon lub taras, sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną i telewizor z płaskim ekranem oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z prysznicem. Powierzchnia: ok 32 m.
Double Premium Pokój:
Pokoje wyposażone są w łóżko king size lub dwa łóżka pojedyncze, terakotę, czajnik (bezpłatnie), minibar (za opłatą), balkon lub taras, sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną i telewizor z płaskim ekranem oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z prysznicem. Powierzchnia: ok 28 m.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przepisy celne
* Na jakim dokumencie podróży można przekroczyć granicę?
* Paszport TAK
* Paszport tymczasowy TAK
* Dowód osobisty NIE
Władze Egiptu mogą odmówić prawa wjazdu jeśli paszport jest uszkodzony lub nie zawiera wszystkich stron.
Dla obywateli RP wymagana jest wiza. Kupuje się ją po przylocie, na lotnisku. Opłaty za wizę wynoszą ok. 29 USD (wiza jednokrotna). Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Paszport ( z pustą stroną) musi posiadać co najmniej 6-miesięczną ważność po dacie zakończenia planowanej podróży. W razie uszkodzenia lub utraty paszportu należy zgłosić ten fakt na policję, zwrócić się do Wydziału Konsularnego Ambasady RP w Kairze o wydanie paszportu tymczasowego, a następnie wystąpić do tutejszego Urzędu MSW (Kair, przy Placu Tahrir) w celu uzyskania potwierdzenia wjazdu na teren Egiptu oraz wizę wyjazdową. Wiza taka jest ważna wówczas przez 7 dni i nie można bez niej wyjechać z Egiptu.Obywatele Białorusi wylatujący z Polski do Egiptu, zgodnie z informacja zawartą w systemie TIMATIC należącym do Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych (IATA), muszą posiadać aktualną wizę do Egiptu już podczas odprawy biletowo- bagażowej. Nie ma możliwości uzyskania wizy w Egipcie. Bez wymaganego zezwolenia pasażerowie nie zostaną wpuszczeni na pokład samolotu. Obywatele Białorusi aplikują o wizy wyłącznie w Ambasadzie.
UWAGA!
Zgodnie z ustawą nr 216 z 2017 r. import/przewóz dronów na teren Egiptu jest surowo zabroniony, chyba że uzyskano pozwolenie od właściwego organu, którym jest Ministerstwo Obrony. Jeśli którykolwiek pasażer przybędzie z dronem, będzie musiał zgłosić się do organów celnych na lotnisku, gdzie zostaną podjęte odpowiednie środki prawne.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Bagaż niestandardowy
UWAGA! Przewóz sprzętu sportowego nie jest wliczany w bagaż główny objęty Ofertą. Przewóz sprzętu sportowego to dodatkowy koszt, który Klienci opłacają na lotnisku.
Rodzaj oferty
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean, Smartwings) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
EasyJet - cena zawiera bagaż podręczny bezpłatnyEasyJet (45 x 36 x 20 cm). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg /os.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.SMART WINGS- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. UWAGA! bagaż można dobrać w momencie potwierdzania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji przez Organizatora dokupienie bagażu rejestrowanego nie jest możliwe. Mejsca są przydzielane bezpłatnie przy odprawie na lotnisku, nie ma możliwości wybrania/dokupienia miejsc obok siebie za pośrednictwem Organizatora.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Świadczenia - opieka rezydenta/bagaż
CENA ZAWIERA:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Corendon mały bagaż 8 kg 55x40x25, czartery 5 kg podręczny),
- 20 kg bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- 20 kg w przypadku przelotów liniami Corendon
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta RMF/SSH
- opieka anglojęzycznego rezydenta HRG
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
-standardowej opieki rezydenta polskiego rezydenta; na miejscu Klienci otrzymują namiary do przedstawiciela kontrahenta, z którym można się skontaktować telefonicznie i przez wybrane komunikatory internetowe. Godziny transferu powrotnego mogą być podane w formie wiadomości do recepcji hotelu na pokój lub przez komunikator internetowy lub jak w Ważnych ifnormacjach wysyłanych wraz z dokumentami podróży.
Informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów, godziny funkcjonowania barów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Dane GPS hotelu The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort
N 25º 31' 16.7088"
E 34º 38' 35.25"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Egiptu.
Zobacz więcej informacji o The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 12103 opinie z różnych źródeł
5.7 / 6
Fantastyczny
99% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Fantastyczny

6.0
9733 opinie
5.0
1651 opinii
4.0
590 opinii
3.0
70 opinii
2.0
36 opinii
1.0
23 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób szukających spokoju (55%)
  • wymagających klientów (40%)
  • rodzin z dziećmi (20%)
  • osób młodych i aktywnych (15%)
  • nowożeńców (10%)
  • osób szukających rozrywek (10%)
Najczęściej oceniane:
  • Jedzenie
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Transfer
  • Plaża

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort

Opinie o hotelu i otoczeniu

The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort zachwyca wyjątkową lokalizacją tuż przy morzu, z szeroką, piaszczystą plażą i dostępem do rafy koralowej, co przyciąga miłośników nurkowania i snorkelingu. Rozległy, zadbany teren hotelu przypomina urokliwą, zieloną wioskę otoczoną bujnymi ogrodami, palmami i kolorowymi kwiatami, tworząc malowniczą atmosferę sprzyjającą relaksowi. Przestronne i czyste przestrzenie wspólne, wieczorne oświetlenie oraz piękne widoki na morze, ogrody lub pobliskie Port Ghalib podkreślają wyjątkowy charakter tego miejsca. W hotelu panuje cisza i spokój, a atmosfera sprzyja wypoczynkowi zarówno rodzin, jak i osób szukających wyciszenia. Części wspólne, takie jak lobby czy alejki, są utrzymane w doskonałym porządku i czystości, co robi bardzo pozytywne wrażenie.

Opinie o pokoju

Pokoje w The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort wyróżniają się przestronnością, komfortem oraz wyjątkową czystością. Wnętrza są dobrze wyposażone, oferując wygodne łóżka, klimatyzację, sejf, minibar, telewizor oraz balkon lub taras z miejscem do relaksu. Codzienna, staranna obsługa sprzątająca oraz możliwość indywidualnej zmiany poduszek czy materaca pozwalają dopasować komfort wypoczynku do własnych potrzeb. W łazienkach znajduje się wszystko, co niezbędne do wygodnego pobytu, a ich czystość stoi na bardzo wysokim poziomie. Dbałość o detale, dekoracje oraz przyjemna atmosfera sprawiają, że można tu liczyć na spokojny i relaksujący wypoczynek w komfortowych warunkach.

Opinie o gastronomii

Różnorodność i wysoka jakość serwowanych posiłków to jeden z największych atutów tego miejsca. W restauracji głównej oraz licznych restauracjach à la carte można spróbować kuchni międzynarodowej i lokalnych specjałów. Szczególną popularnością cieszy się restauracja położona przy plaży, oferująca wyjątkową atmosferę podczas posiłków. Tematyczne wieczory kulinarne oraz stacje live-cooking pozwalają na degustację świeżo przygotowanych potraw. W ofercie znajdują się również propozycje dla osób na diecie bezglutenowej i wegetariańskiej. Bary hotelowe serwują szeroki wybór napojów i koktajli, a całość dopełnia przyjazna atmosfera oraz dbałość o detale, które sprawiają, że pobyt staje się prawdziwą przyjemnością dla podniebienia.

Opinie o basenie

Strefa basenowa wyróżnia się zadbanymi i przestronnymi basenami, które zapewniają zarówno relaks, jak i rozrywkę. Do dyspozycji gości jest większy basen z barem oraz spokojniejszy basen relaksacyjny, idealny do odpoczynku w ciszy. Baseny są regularnie czyszczone, a wokół nich nie brakuje miejsc do wypoczynku. Woda utrzymywana jest w nienagannej czystości, a cała strefa basenowa oferuje przyjemną atmosferę. Organizowane są animacje oraz zajęcia sportowe przy basenie. Choć obiekt nie posiada aquaparku, strefa basenowa spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających gości.

Opinie o plaży

Obiekt położony jest bezpośrednio przy szerokiej, piaszczystej plaży z dostępem do imponującej rafy koralowej. Na terenie plaży znajduje się długi pomost prowadzący do miejsc idealnych do snorkelingu i nurkowania, co umożliwia podziwianie bogactwa podwodnego świata. Goście mogą korzystać z różnych stref wypoczynkowych: spokojnej części relaksacyjnej oraz większego odcinka z barem i atrakcjami sportowymi. Przy plaży dostępny jest bar oraz restauracja z widokiem na morze, co sprzyja wyjątkowej atmosferze. Zaleca się korzystanie ze specjalnego obuwia do wody podczas wejścia do morza z niektórych fragmentów plaży. Lokalizacja tuż przy plaży oraz bliskość rafy sprawiają, że to miejsce doskonale odpowiada oczekiwaniom miłośników wypoczynku nad wodą i podwodnych przygód.

Opinie o rozrywce i sport

Bogaty program animacji zapewnia rozrywkę zarówno dorosłym, jak i dzieciom – od różnorodnych gier i zabaw po wieczorne show oraz występy na żywo. W ciągu dnia można uczestniczyć w zajęciach sportowych, takich jak siatkówka plażowa, piłka nożna, boccia czy wodny aerobik w basenie. Na terenie The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort znajduje się nowoczesne centrum fitness, a miłośnicy sportów wodnych mają do dyspozycji doskonałą bazę nurkową i możliwość snorkelingu na hotelowej rafie koralowej. Dla osób szukających mocniejszych wrażeń dostępne są przejażdżki quadami, jazda konna i na wielbłądach. Wieczorami organizowane są tematyczne imprezy i animacje, które umilają czas w przyjaznej atmosferze. Różnorodność atrakcji sprawia, że każdy znajdzie tu coś dla siebie.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie tuż przy Morzu Czerwonym zapewnia łatwy dostęp do malowniczych raf koralowych, będących prawdziwym rajem dla miłośników nurkowania i snorkelingu. W okolicy znajduje się słynna zatoka Marsa Mubarak, gdzie można spotkać żółwie morskie, a czasem nawet diugonie – to wyjątkowa atrakcja dla osób ceniących kontakt z naturą. Bliskość lotniska Marsa Alam sprawia, że transfer jest szybki i komfortowy, bez uciążliwego hałasu samolotów. W pobliżu resortu znajduje się urokliwy Port Ghalib, do którego można wygodnie dostać się hotelowym shuttle busem – miejsce to oferuje liczne restauracje, kawiarnie oraz sklepy, idealne na wieczorny spacer czy zakupy. Okolica sprzyja zarówno relaksowi na piaszczystych plażach, jak i odkrywaniu niezwykłych uroków regionu Marsa Alam.

Ocena klientów
Holiday Check
5.5 / 6
Znakomity
100% osób poleca
(30 opinii)
Hotel i otoczenie5.7
Pokoje5.4
Położenie i okolica5.3
Gastronomia5.6
infrastruktura5.3
Ogólne wrażenia5.7
Holiday Check

(6734 opinii)

Thumb up Holiday Check
95%
5.6 /6

Hotel

5.6

Pokój

5.4

Serwis

5.7

Położenie

5.6

Gastronomia

5.5

Sport i rozrywka

5.3
Opinie użytkowników
Marek
lipiec 2025
Zweryfikowane
6.0 / 6
Zalety
Super położenie.
Krótki transfer z lotniska.
Super plaża i cudowna rafa, a nawet delfiny z którymi można popływać.
Wady
Trudno znaleźć. Ja nie znalazłem.
Uzasadnienie
To był mój dziewiąty raz w Egipcie (piąty w Marsa Alarm) i myślałem że mnie już nic nie zaskoczy. A jednak pobyt w tym hotelu to strzał w dziesiątkę. Wszystko na bardzo wysokim poziomie zaczynając od obsługi, a kończąc na infrastrukturze hotelu. Ja i moja żona jesteśmy mega zadowoleni i jeszcze nie wiem, ale kto wie czy nie wrócimy do tego hotelu. Gorąco polecam.

The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort na mapie

Jaka jest pogoda w Marsa el Alam?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
22
23
25
28
32
34
35
35
34
31
27
23
średnia temp. w nocy
16
17
19
22
25
28
29
29
28
25
21
18
śr. ilość dni słonecznych
31
28
31
30
31
30
31
31
30
31
30
31
śr. ilość dni deszczowych
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
średnie opady (mm)
0.75
0.19
0.68
0.11
0.4
0
0.01
0.14
0.11
1.63
1.59
1.74
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie