Golden Tulip Media

Dubaj (Emiraty Arabskie)
Trwa weryfikacja ceny...

Golden Tulip Media zdaniem specjalistów Urlop.pl

Goście często chwalą w Golden Tulip Media wyjątkową atmosferę oraz uprzejme i profesjonalne podejście personelu. Wysoki poziom czystości jest zauważalny zarówno w pokojach, jak i w częściach wspólnych. Hotel położony jest wygodnie, blisko stacji metra i z łatwym dostępem do atrakcji Dubaju. Sprawnie działa transport – dostępne są taksówki oraz darmowe transfery do plaż i centrów handlowych. Przyjazna obsługa, czystość, dogodna lokalizacja oraz dobre rozwiązania komunikacyjne sprawiają, że pobyt w tym miejscu jest komfortowy i wygodny.

  • ok. 3000m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 60 min.
  • Długość lotu 6h 20min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Naszym zdaniem
Komfortowy hotel należący do prestiżowej sieci, dogodnie usytuowany. Dobra baza wypadowa na wycieczki po Dubaju, klasyka stylu, przyjazny personel, konkurencyjne ceny. 

Położenie
W dzielnicy Al Barsha Heights, w pobliżu stacji metra Internet (kilka minut pieszo), niedaleko słynnej galerii handlowo-rekreacyjnej Mall of Emirates, ok. 17 km od Burj Khalifa.

Naprzeciwko znajduje się sklep spożywczy, w sąsiedztwie są inne hotele.Ok.30 km od lotniska w Dubaju (DXB), ok. 101 km od lotniska w Abu Dhabi (AUH).

Goście mogą korzystać z darmowego minibusa, który jeździ do Mall of Emirates oraz na plażę JBR (godziny i trasy,  szczegóły dostępne w punkcie concierge/oferta czasowa, niezależna od hotelu). 
 .

Wyposażenie
Całodobowa recepcja, eleganckie lobby, windy (hotel ma 15 pięter), restauracja Symphoney (kuchnia międzynarodowa) z kawiarnią, restauracja azjatycka (czynna wieczorem, specjalność: grill koreański oraz kuchnia japońska), sala bankietowa, centrum biznesowe, room service (24 h), minisklepik z pamiątkami, wypożyczalnia samochodów, usługi pralnicze, bezpłatne Wi-Fi. 

 

Pokoje
W hotelu znajduje się 288 pokoi w kilku kategoriach.

Kind Bed Standard room -  standardowy pokój; sypialnia (łóżko king size), biurko, TV SAT, sejf, telefon,  klimatyzacja, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, minibar (płatny), bezpłatne Wi-Fi, łazienka z prysznicem i suszarką do włosów.

Powierzchnia ok. 25 m kw.

Deluxe room - wyposażenie jak w pokoju standardowym, większa powierzchnia (ok. 32 m kw.).

W obu pokojach dziecko do 6 r. ż.nie otrzymuje dostawki, śpi z rodzicami.3 osoba dorosła i dziecko 6-12 lat otrzymują dostawkę.Możliwość maksymalnie jednej dostawki w pokoju. Po wstawieniu dodatkowyego łóżka przestrzeń w pokoju może być ograniczona.

 
.

Wyżywienie
BB - śniadania

HB - śniadania i kolacje lub śniadania i obiady, napoje do obiadów i kolacji płatne

W hotelu nie podaje się alkoholu
Sport i rozrywka
Nieduży basen zewnętrzny z tarasem (widok na miasto) i barem, siłownia, łaźnia parowa, masaże, zabiegi kosmetyczne, salon fryzjerski.

W pobliżu hotelu znajdują się miejsca rozrywkowe (np. dyskoteka, kluby itd). 

Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczna obsługa lokalnego przedstawiciela w Dubaju, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT. 

Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego Tourism Dirham Fee (płatnego na recepcji).

Wysokość podatku turystycznego:

dla pobytów w Dubaju i Ras Al Khaimah:

* 5* hotel - 20 aed na sypialnię za noc (w przypadku pokoju 2 Bedroom będzie to 2 x 20 aed = 40 aed, pokoju 3 Bedroom - 3 x 20 aed = 60 aed, etc)

* 4* hotel - 15 aed za sypialnię za noc (w przypadku pokoju 2 Bedroom będzie to 2 x 15 aed = 30 aed, pokoju 3 Bedroom - 3 x 15 aed = 45 aed, etc)

* 3* hotel - 10 aed za sypialnię za noc (w przypadku pokoju 2 Bedroom będzie to 2 x 10 aed = 20 aed, pokoju 3 Bedroom - 3 x 10 aed = 30 aed, etc)

dla pobytów w Abu Dhabi:

* od 1.09.2023 podatek zostaje usunięty.
.

Przelot
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.

Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.

W przypadku poniższych przelotów wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.

Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

//

Emirates Airlines

Lecąc Emirates Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 7 kg,

- jeden bagaż rejestrowany - od 15 do 30 kg (w zależności od taryfy, limit potwierdza organizator)

Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.

Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.

Warunki przewozu linii Emirates Airlines: https://www.emirates.com/pl/polish/before-you-fly/travel/rules-and-notices/

//

flydubai

Lecąc flydubai każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 7 kg, maksymalne wymiary 55x38x20 cm.

(UWAGA - do wagi i wymiarów bagażu podręcznego WLICZAJĄ się także zakupy w strefie wolnocłowej)

- jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg.

Na pokładzie serwowany jest 1 bezpłatny posiłek.Pozostałe posiłki i napoje dodatkowo płatne, zgodnie z informacją pokładową.

Miejsca w samolocie przydzielane są automatycznie przez system.Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie (nawet jeśli leci dziecko z rodzicem).

Warunki przewozu linii flydubai: https://www.flydubai.com/en/information/policies/conditions-of-carriage

//

LOT Polish Airlines

Lecąc LOT Polish Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).

W zależności od taryfy - bagaż rejestrowany 23kg (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm) w cenie bądź za dopłatą. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. 

Podczas lotu będą proponowane 2 serwisy.

Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system.

Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.

Warunki przewozu linii LOT Polish Airlines: https://www.lot.com/pl/pl/conditions-of-carriage

Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa

//

Enter Air

Lecąc Enter Air każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 5 kg,

- jeden bagaż rejestrowany - do 16 kg.

Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Emiratów z przelotem liniami Enter Air, obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika.Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.Warunki przewozu linii Enter Air: https://www.enterair.pl/pl/ogolne-warunki-przewozu

//

Wizz Air

Lecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).   Bagaż rejestrowany (10 kg, 20 kg, 32 kg) za dopłatą.Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji.

Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu.

WIZZ Priority za dopłatą:

Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm).Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.

Wybór miejsca (za opłatą) - cena podawana indywidualnie do rezerwacji

Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji.Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem.W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.

Warunki przewozu linii WizzAir: https://wizzair.com/pl-pl/legal/ogolne-warunki-przewozu-pasazerow-i-bagazu

Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa.

.

Wizy
Obywatele RP podlegają obowiązkowi wizowemu.

Bezpłatne wizy wjazdowe otrzymuje się na przejściach granicznych bez konieczności uzyskania wcześniejszej promesy.Zezwalają one na jednorazowy pobyt w ZEA do 30 dni.Wymogiem niezbędnym jest posiadanie paszportu ważnego co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu.Władze ZEA nie uznają polskich paszportów tymczasowych jako dokumentów uprawniających do wjazdu do ZEA.

Paszporty te honorowane są jedynie do celu tranzytu lub wyjazdu z kraju.

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.W przeciwnym wypadku hotel na miejscu może zażądać dopłaty, jeśli cena dla innej narodowości będzie inna.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.
Uwagi
Większość hoteli pobiera depozyt (zwrotny) od klientów w wysokości ok. 200-2000 dirhamów (w zależności od standardu hotelu) za pobyt w razie korzystania z mini baru i innych płatnych usług.

Zazwyczaj kwota ta jest blokowana na karcie kredytowej.Jeśli klienci posłużą się gotówką, w przypadku zwrotu (kiedy nie skorzystają z żadnych płatnych usług) mogą (ale nie muszą) otrzymać pieniądze w lokalnej walucie (dirhamy). Nie posiadamy informacji o konkretnych wysokościach depozytu - jest to sprawa indywidualna przy każdej rezerwacji. Wszystko zależy od długości imprezy, rodzaju wyżywienia, recepcji.Klienci muszą to uzgodnić na recepcji.Mogą także poinformować hotel, że nie chcą płacić depozytu i proszą o opróżnienie minibaru i że w przypadku korzystania z płatnych usług będą płacić od razu gotówką - ale to muszą ustalić na recepcji.

Nie jesteśmy w stanie potwierdzić na 100%, że dany hotel się na to zgodzi. 

Dla gości przebywających poza Dubajem, rezydent dostępny jest pod telefonem, możliwa jest realizacja wycieczek fakultatywnych, natomiast ich cena będzie wyższa niż z samego Dubaju z uwagi na odległość.

W związku z charakterem Dubaju - miasta wciąż rozwijającego się, prosimy o wyrozumiałość w kwestii robót budowlanych i remontów.Powstają tam nowe miejsca w przestrzeni publicznej (plaże, promenady), prowadzone są budowy i rozbudowy hoteli.W związku z tym należy liczyć się z pewnymi niedogodnościami (np. hałas, zmiana organizacji ruchu, widok maszyn itp.).Na taką sytuację Best Reisen nie ma wpływu.
.
Ramadan i inne święta lokalne
Podczas trwania Ramadanu (który trwa ok miesiąc) oraz innych świąt lokalnych mogą obowiązywać pewne ograniczenia w hotelach co do godzin otwarcia lokali gastronomicznych, pór posiłków, serwowania napoi, rozrywek itp. 

Ramadan jest świętem ruchomym i każdego roku wypada w innych datach. Jest to specyfika kraju muzułmańskiego dlatego zachęcamy do sprawdzenia czy Państwa wyjazd wypada w tym okresie.

Ważne informacje
Przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i bezpieczeństwa dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/.
Dane GPS hotelu Golden Tulip Media
N 25º 5' 59.3556"
E 55º 10' 43.428"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Emiratów Arabskich.
Zobacz więcej informacji o Golden Tulip Media w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1819 opinii z różnych źródeł
4.9 / 6
Dobry
86% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
928 opinii
5.0
205 opinii
4.0
442 opinie
3.0
158 opinii
2.0
22 opinie
1.0
64 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób młodych i aktywnych (100%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (100%)
Najczęściej oceniane:
  • Położenie i okolice (miasto)

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Golden Tulip Media

Opinie o hotelu i otoczeniu

Golden Tulip Media to nowoczesny i zadbany obiekt położony w spokojnej, dobrze skomunikowanej dzielnicy Dubaju, w pobliżu stacji metra oraz licznych sklepów i restauracji. Części wspólne, takie jak lobby, korytarze czy strefy rekreacyjne, utrzymane są w czystości, a wnętrza wyróżniają się estetyką i elegancją. Przestronny budynek oferuje atrakcyjne widoki na miasto z wyższych pięter. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się supermarket, apteka oraz punkty usługowe, co sprzyja wygodzie codziennego pobytu. Goście mają do dyspozycji wygodny parking, a ogólna dbałość o czystość i przyjemna atmosfera sprawiają, że jest to dobry wybór zarówno na wypoczynek, jak i zwiedzanie Dubaju.

Opinie o pokoju

Pokoje w Golden Tulip Media charakteryzują się czystością i komfortem, a ich przestronność oraz wygodne łóżka zapewniają dobry wypoczynek. Codzienne, dokładne sprzątanie oraz regularna wymiana ręczników wpływają na poczucie świeżości podczas pobytu. Wyposażenie obejmuje klimatyzację, sejf, czajnik, telewizor i inne niezbędne udogodnienia, a w wyższych kategoriach dostępna jest większa powierzchnia i dodatkowe funkcje. Łazienki są utrzymane w czystości, często przestronne i funkcjonalne, z dobrym ciśnieniem wody i wygodnymi ręcznikami. Goście doceniają spokojną atmosferę w pokojach, choć sporadycznie pojawiają się uwagi dotyczące hałasu lub starszego wyposażenia. Ogólny standard pokoi i łazienek spełnia oczekiwania osób poszukujących wygodnego i zadbanego miejsca na pobyt.

Opinie o gastronomii

Oferta śniadaniowa w Golden Tulip Media jest urozmaicona i smaczna, a serwowane potrawy świeże i odpowiednio przygotowane. Bufet zapewnia różnorodność, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie podczas śniadania czy kolacji, a posiłki są regularnie uzupełniane. W restauracji panuje czystość i przyjemna atmosfera, a możliwość zamawiania dań na bieżąco stanowi dodatkowy atut. Restauracje rozmieszczone na dwóch piętrach oraz całodobowy sklep z przekąskami zwiększają wygodę gości. Warto jednak pamiętać, że niektórzy zwracają uwagę na powtarzalność oferty śniadaniowej oraz ograniczony wybór słodkich propozycji. W hotelu nie serwuje się alkoholu, co może być istotne dla osób oczekujących pełnej oferty barowej.

Opinie o basenie

Basen w Golden Tulip Media wyróżnia się czystością, przyjemną atmosferą oraz komfortowymi warunkami do relaksu. Podgrzewana woda umożliwia korzystanie z kąpieli niezależnie od pogody, a lokalizacja na pierwszym piętrze zapewnia widok na miasto i wygodne leżaki. Miejsce to idealnie nadaje się do wypoczynku po intensywnym zwiedzaniu Dubaju, choć przy większej liczbie gości basen może wydawać się niewielki, a liczba leżaków ograniczona. Mimo to, basen pozostaje jednym z najczęściej docenianych udogodnień w hotelu. Na terenie obiektu nie ma aquaparku.

Opinie o plaży

Piaszczysta plaża JBR, do której można dotrzeć pieszo lub skorzystać z bezpłatnego transferu, zapewnia komfortowe warunki do wypoczynku nad morzem. Goście doceniają czystość oraz przyjazną atmosferę tego miejsca, które doskonale sprawdza się zarówno dla rodzin z dziećmi, jak i osób szukających relaksu. W okolicy dostępne są liczne atrakcje, a dogodna lokalizacja hotelu pozwala cieszyć się urokami wybrzeża bez konieczności długich dojazdów. To idealna propozycja dla osób ceniących bliskość morza i wygodę.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny z dziećmi mogą liczyć na wygodne warunki podczas pobytu w Golden Tulip Media. Na terenie obiektu znajduje się niewielki basen, który stanowi atrakcyjne miejsce zabaw i relaksu dla najmłodszych. Przyjazna atmosfera podczas posiłków sprzyja rodzinom podróżującym z dziećmi, a transfer na plażę ułatwia wspólne wyjścia nad morze. Czystość oraz pomocność obsługi są często podkreślane przez gości, co przekłada się na spokojny i komfortowy wypoczynek z dziećmi.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie Golden Tulip Media dostępny jest basen oraz niewielka siłownia wyposażona w podstawowy sprzęt do ćwiczeń. Strefa relaksu obejmuje masaże, łaźnię parową oraz usługi fryzjerskie, a zewnętrzny basen umożliwia orzeźwiającą kąpiel i wypoczynek na leżakach. Transfery do popularnych plaż oraz centrów handlowych ułatwiają aktywne spędzanie czasu poza hotelem. Udogodnienia sportowe i rekreacyjne są skierowane głównie do osób preferujących spokojniejszy wypoczynek, choć siłownia bywa oceniana jako niewielka i momentami zbyt ciepła. To dobre miejsce dla tych, którzy chcą połączyć relaks z aktywnością podczas pobytu w Dubaju.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie w dynamicznie rozwijającej się dzielnicy Al Barsha Heights sprawia, że hotel stanowi świetną bazę wypadową do odkrywania Dubaju. W okolicy nie brakuje restauracji, supermarketów, kawiarni oraz całodobowych sklepów spożywczych i apteki, co zapewnia wygodę codziennych zakupów. Bliskość stacji metra Dubai Internet City oraz postojów taksówek umożliwia łatwy dostęp do najważniejszych atrakcji miasta, takich jak Dubai Marina, Burj Khalifa czy Mall of the Emirates. Bezpłatne transfery hotelowe do popularnych plaż i centrów handlowych pozwalają na komfortowe zwiedzanie bez konieczności organizowania własnego transportu. W pobliżu znajdują się także sklepy z alkoholem oraz punkty usługowe, takie jak fryzjer czy salon masażu. Lokalizacja zapewnia dogodny dostęp do komunikacji miejskiej i pozwala cieszyć się zarówno spokojem dzielnicy, jak i bliskością miejskich rozrywek.

Ocena klientów
Holiday Check
4.1 / 6
Dobry
100% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie3.6
Pokoje4.0
Położenie i okolica4.8
Gastronomia4.0
infrastruktura4.0
Ogólne wrażenia4.0
Holiday Check

(49 opinii)

Thumb up Holiday Check
77%
4.6 /6

Hotel

4.6

Pokój

4.9

Serwis

4.2

Położenie

4.2

Gastronomia

3.7

Sport i rozrywka

3.4
Opinie użytkowników
Robert
luty 2020
4.1 / 6
Zalety
Dobre położenie
Wady
Brak
Hotel
Hotel był niezły i w dobrej lokalizacji, ale mieliśmy większe oczekiwania w stosunku do niego. Warunki słabsze niż oczekiwaliśmy po ofercie.
Pokoje
Typowo urządzony pokój, w którym niestety przez cały nasz pobyt utrzymał się dziwny zapach.
Gastronomia
Bardzo smaczne śniadania z dużym wyborem oraz ciekawymi opcjami na zimno i gorąco.
Infrastruktura
Miejsce polecamy osobom nastawionym na zwiedzanie. Sporo opcji pozwalających poznać to super miasto. Na miejscu niewielki basen.
Dane wyjazdu
śniadania (BB), 3-6 dni

Golden Tulip Media na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie