Golden Tulip Media

Dubaj (Emiraty Arabskie)
Trwa weryfikacja ceny...

Golden Tulip Media zdaniem specjalistów Urlop.pl

W opiniach o Golden Tulip Media często pojawia się wzmianka o przyjaznej atmosferze oraz uprzejmym podejściu do gości. Obsługa uchodzi za pomocną i chętnie odpowiada na pytania, a pokoje są regularnie sprzątane i utrzymywane w czystości. Sporo osób zwraca uwagę na lokalizację blisko stacji metra i łatwy dostęp do głównych atrakcji Dubaju. Goście wspominają także o wygodnych rozwiązaniach transportowych, takich jak dostępność taksówek czy darmowe transfery do plaży i centrów handlowych. Wysoki standard usług i otoczenie sprzyjające wypoczynkowi pojawiają się w wielu recenzjach.

  • Transfer z lotniska ok. 60 min.
  • Długość lotu 4h 50min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Naszym zdaniem
Komfortowy hotel należący do prestiżowej sieci, dogodnie usytuowany. Dobra baza wypadowa na wycieczki po Dubaju, klasyka stylu, przyjazny personel, konkurencyjne ceny. 

Położenie
W dzielnicy Al Barsha Heights, w pobliżu stacji metra Internet (kilka minut pieszo), niedaleko słynnej galerii handlowo-rekreacyjnej Mall of Emirates, ok. 17 km od Burj Khalifa.

Naprzeciwko znajduje się sklep spożywczy, w sąsiedztwie są inne hotele.Ok.30 km od lotniska w Dubaju (DXB), ok. 101 km od lotniska w Abu Dhabi (AUH).

Goście mogą korzystać z darmowego minibusa, który jeździ do Mall of Emirates oraz na plażę JBR (godziny i trasy,  szczegóły dostępne w punkcie concierge/oferta czasowa, niezależna od hotelu). 
 .

Wyposażenie
Całodobowa recepcja, eleganckie lobby, windy (hotel ma 15 pięter), restauracja Symphoney (kuchnia międzynarodowa) z kawiarnią, restauracja azjatycka (czynna wieczorem, specjalność: grill koreański oraz kuchnia japońska), sala bankietowa, centrum biznesowe, room service (24 h), minisklepik z pamiątkami, wypożyczalnia samochodów, usługi pralnicze, bezpłatne Wi-Fi. 

 

Pokoje
W hotelu znajduje się 288 pokoi w kilku kategoriach.

Kind Bed Standard room -  standardowy pokój; sypialnia (łóżko king size), biurko, TV SAT, sejf, telefon,  klimatyzacja, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, minibar (płatny), bezpłatne Wi-Fi, łazienka z prysznicem i suszarką do włosów.

Powierzchnia ok. 25 m kw.

Deluxe room - wyposażenie jak w pokoju standardowym, większa powierzchnia (ok. 32 m kw.).

W obu pokojach dziecko do 6 r. ż.nie otrzymuje dostawki, śpi z rodzicami.3 osoba dorosła i dziecko 6-12 lat otrzymują dostawkę.Możliwość maksymalnie jednej dostawki w pokoju. Po wstawieniu dodatkowyego łóżka przestrzeń w pokoju może być ograniczona.

 
.

Wyżywienie
BB - śniadania

HB - śniadania i kolacje lub śniadania i obiady, napoje do obiadów i kolacji płatne

W hotelu nie podaje się alkoholu
Sport i rozrywka
Nieduży basen zewnętrzny z tarasem (widok na miasto) i barem, siłownia, łaźnia parowa, masaże, zabiegi kosmetyczne, salon fryzjerski.

W pobliżu hotelu znajdują się miejsca rozrywkowe (np. dyskoteka, kluby itd). 

Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczna obsługa lokalnego przedstawiciela w Dubaju, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT. 

Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego Tourism Dirham Fee (płatnego na recepcji).

Wysokość podatku turystycznego:

dla pobytów w Dubaju i Ras Al Khaimah:

* 5* hotel - 20 aed na sypialnię za noc (w przypadku pokoju 2 Bedroom będzie to 2 x 20 aed = 40 aed, pokoju 3 Bedroom - 3 x 20 aed = 60 aed, etc)

* 4* hotel - 15 aed za sypialnię za noc (w przypadku pokoju 2 Bedroom będzie to 2 x 15 aed = 30 aed, pokoju 3 Bedroom - 3 x 15 aed = 45 aed, etc)

* 3* hotel - 10 aed za sypialnię za noc (w przypadku pokoju 2 Bedroom będzie to 2 x 10 aed = 20 aed, pokoju 3 Bedroom - 3 x 10 aed = 30 aed, etc)

dla pobytów w Abu Dhabi:

* od 1.09.2023 podatek zostaje usunięty.
.

Przelot
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.

Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.

W przypadku poniższych przelotów wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.

Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

//

Emirates Airlines

Lecąc Emirates Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 7 kg,

- jeden bagaż rejestrowany - od 15 do 30 kg (w zależności od taryfy, limit potwierdza organizator)

Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.

Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.

Warunki przewozu linii Emirates Airlines: https://www.emirates.com/pl/polish/before-you-fly/travel/rules-and-notices/

//

flydubai

Lecąc flydubai każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 7 kg, maksymalne wymiary 55x38x20 cm.

(UWAGA - do wagi i wymiarów bagażu podręcznego WLICZAJĄ się także zakupy w strefie wolnocłowej)

- jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg.

Na pokładzie serwowany jest 1 bezpłatny posiłek.Pozostałe posiłki i napoje dodatkowo płatne, zgodnie z informacją pokładową.

Miejsca w samolocie przydzielane są automatycznie przez system.Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie (nawet jeśli leci dziecko z rodzicem).

Warunki przewozu linii flydubai: https://www.flydubai.com/en/information/policies/conditions-of-carriage

//

LOT Polish Airlines

Lecąc LOT Polish Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).

W zależności od taryfy - bagaż rejestrowany 23kg (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm) w cenie bądź za dopłatą. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. 

Podczas lotu będą proponowane 2 serwisy.

Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system.

Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.

Warunki przewozu linii LOT Polish Airlines: https://www.lot.com/pl/pl/conditions-of-carriage

Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa

//

Enter Air

Lecąc Enter Air każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 5 kg,

- jeden bagaż rejestrowany - do 16 kg.

Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Emiratów z przelotem liniami Enter Air, obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika.Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.Warunki przewozu linii Enter Air: https://www.enterair.pl/pl/ogolne-warunki-przewozu

//

Wizz Air

Lecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).   Bagaż rejestrowany (10 kg, 20 kg, 32 kg) za dopłatą.Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji.

Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu.

WIZZ Priority za dopłatą:

Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm).Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.

Wybór miejsca (za opłatą) - cena podawana indywidualnie do rezerwacji

Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji.Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem.W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.

Warunki przewozu linii WizzAir: https://wizzair.com/pl-pl/legal/ogolne-warunki-przewozu-pasazerow-i-bagazu

Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa.

.

Wizy
Obywatele RP podlegają obowiązkowi wizowemu.

Bezpłatne wizy wjazdowe otrzymuje się na przejściach granicznych bez konieczności uzyskania wcześniejszej promesy.Zezwalają one na jednorazowy pobyt w ZEA do 30 dni.Wymogiem niezbędnym jest posiadanie paszportu ważnego co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu.Władze ZEA nie uznają polskich paszportów tymczasowych jako dokumentów uprawniających do wjazdu do ZEA.

Paszporty te honorowane są jedynie do celu tranzytu lub wyjazdu z kraju.

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.W przeciwnym wypadku hotel na miejscu może zażądać dopłaty, jeśli cena dla innej narodowości będzie inna.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.
Uwagi
Większość hoteli pobiera depozyt (zwrotny) od klientów w wysokości ok. 200-2000 dirhamów (w zależności od standardu hotelu) za pobyt w razie korzystania z mini baru i innych płatnych usług.

Zazwyczaj kwota ta jest blokowana na karcie kredytowej.Jeśli klienci posłużą się gotówką, w przypadku zwrotu (kiedy nie skorzystają z żadnych płatnych usług) mogą (ale nie muszą) otrzymać pieniądze w lokalnej walucie (dirhamy). Nie posiadamy informacji o konkretnych wysokościach depozytu - jest to sprawa indywidualna przy każdej rezerwacji. Wszystko zależy od długości imprezy, rodzaju wyżywienia, recepcji.Klienci muszą to uzgodnić na recepcji.Mogą także poinformować hotel, że nie chcą płacić depozytu i proszą o opróżnienie minibaru i że w przypadku korzystania z płatnych usług będą płacić od razu gotówką - ale to muszą ustalić na recepcji.

Nie jesteśmy w stanie potwierdzić na 100%, że dany hotel się na to zgodzi. 

Dla gości przebywających poza Dubajem, rezydent dostępny jest pod telefonem, możliwa jest realizacja wycieczek fakultatywnych, natomiast ich cena będzie wyższa niż z samego Dubaju z uwagi na odległość.

W związku z charakterem Dubaju - miasta wciąż rozwijającego się, prosimy o wyrozumiałość w kwestii robót budowlanych i remontów.Powstają tam nowe miejsca w przestrzeni publicznej (plaże, promenady), prowadzone są budowy i rozbudowy hoteli.W związku z tym należy liczyć się z pewnymi niedogodnościami (np. hałas, zmiana organizacji ruchu, widok maszyn itp.).Na taką sytuację Best Reisen nie ma wpływu.
.
Ramadan i inne święta lokalne
Podczas trwania Ramadanu (który trwa ok miesiąc) oraz innych świąt lokalnych mogą obowiązywać pewne ograniczenia w hotelach co do godzin otwarcia lokali gastronomicznych, pór posiłków, serwowania napoi, rozrywek itp. 

Ramadan jest świętem ruchomym i każdego roku wypada w innych datach. Jest to specyfika kraju muzułmańskiego dlatego zachęcamy do sprawdzenia czy Państwa wyjazd wypada w tym okresie.

Ważne informacje
Przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i bezpieczeństwa dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/.
Dane GPS hotelu Golden Tulip Media
N 25º 5' 59.3556"
E 55º 10' 43.428"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Emiratów Arabskich.
Zobacz więcej informacji o Golden Tulip Media w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1481 opinii z różnych źródeł
5.0 / 6
Bardzo dobry
87% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
789 opinii
5.0
149 opinii
4.0
353 opinie
3.0
123 opinie
2.0
18 opinii
1.0
49 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób młodych i aktywnych (100%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (100%)
Najczęściej oceniane:
  • Położenie i okolice (miasto)

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Golden Tulip Media

Opinie o hotelu i otoczeniu

Golden Tulip Media prezentuje się jako nowoczesny i zadbany obiekt, położony w spokojnej, dobrze skomunikowanej części Dubaju, niedaleko stacji metra oraz licznych sklepów i restauracji. Goście doceniają czystość w częściach wspólnych, takich jak lobby czy strefy rekreacyjne, a także estetyczne wnętrza i codziennie utrzymywany porządek. Budynek jest przestronny, a z wyższych pięter rozciągają się widoki na miasto. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się supermarket, apteka i punkty usługowe, co ułatwia codzienne funkcjonowanie. Obiekt oferuje wygodny parking i jest chwalony za ogólną dbałość o czystość oraz przyjemną atmosferę. To propozycja dla osób szukających komfortowego miejsca na wypoczynek lub zwiedzanie Dubaju.

Opinie o pokoju

Pokoje w Golden Tulip Media oceniane są jako czyste i komfortowe, a goście chwalą ich przestronność oraz wygodne łóżka. Wiele opinii podkreśla codzienne, dokładne sprzątanie i regularną wymianę ręczników, co wpływa na poczucie świeżości. Wyposażenie obejmuje klimatyzację, sejf, czajnik, telewizor i inne niezbędne udogodnienia, a w wyższych kategoriach można liczyć na większą powierzchnię i dodatkowe funkcje. Łazienki są zadbane, często przestronne i funkcjonalne, z dobrym ciśnieniem wody. Goście doceniają spokojną atmosferę w pokojach, choć sporadycznie pojawiają się uwagi dotyczące hałasu czy starszego wyposażenia. Ogólny standard pokoi i łazienek spełnia oczekiwania osób poszukujących wygodnego miejsca na pobyt.

Opinie o gastronomii

Wielu gości zwraca uwagę na urozmaicone i smaczne śniadania, a serwowane potrawy oceniane są jako świeże i dobrze przygotowane. Bufet zapewnia różnorodność, a posiłki są regularnie uzupełniane. W opiniach pojawiają się pochwały za czystość i przyjemną atmosferę w restauracji oraz możliwość zamawiania dań na bieżąco. Dla osób ceniących wygodę, plusem jest obecność restauracji na dwóch piętrach i dostępność przekąsek przez całą dobę w hotelowym sklepie. Zdarzały się jednak głosy o powtarzalności oferty śniadaniowej i ograniczonym wyborze słodkich propozycji. Warto pamiętać, że w hotelu nie serwuje się alkoholu, co może mieć znaczenie dla niektórych gości.

Opinie o basenie

Basen w Golden Tulip Media zbiera pozytywne opinie za czystość, przyjemną atmosferę i komfortowe warunki do relaksu. Podgrzewana woda umożliwia korzystanie z kąpieli niezależnie od pogody, a lokalizacja na pierwszym piętrze pozwala podziwiać widok na miasto. Goście często wybierają to miejsce na odpoczynek po zwiedzaniu Dubaju. Warto jednak mieć na uwadze, że basen jest stosunkowo niewielki i przy większej liczbie osób może brakować leżaków. Mimo tych drobnych niedogodności, basen pozostaje jednym z najczęściej wymienianych atutów hotelu.

Opinie o plaży

W pobliżu hotelu znajduje się piaszczysta plaża, która cieszy się uznaniem wśród osób szukających wypoczynku nad morzem. Goście mają wygodny dostęp do plaży zarówno pieszo, jak i korzystając z bezpłatnego transportu hotelowego. Plaża jest zadbana, z miękkim piaskiem, co zachęca do relaksu i spacerów brzegiem morza. W okolicy nie brakuje atrakcji, a komfortowe położenie względem plaży pozwala łatwo korzystać z kąpieli słonecznych i morskich. Wielu odwiedzających docenia szybki i łatwy dostęp do piaszczystego wybrzeża.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny z dziećmi mogą liczyć na wygodne warunki podczas pobytu w Golden Tulip Media. Na terenie obiektu znajduje się niewielki basen, który często staje się miejscem zabaw dla najmłodszych. W opiniach pojawiają się pozytywne wzmianki o przyjaznej atmosferze podczas posiłków, co bywa ważne dla rodzin podróżujących z dziećmi. Hotel organizuje również transfer na plażę, co ułatwia wspólne wyjścia nad morze. Mimo że niektórzy goście mieli zastrzeżenia do ogólnej atmosfery, wiele osób podkreślało czystość i pomocność obsługi, co sprzyja spokojnemu wypoczynkowi z dziećmi.

Opinie o rozrywce i sport

Na miejscu dostępny jest basen oraz niewielka siłownia z podstawowym wyposażeniem. Goście mogą także skorzystać ze strefy relaksu, w której oferowane są masaże, łaźnia parowa oraz usługi fryzjerskie. Zewnętrzny basen pozwala na orzeźwiającą kąpiel i odpoczynek na leżakach. Hotel zapewnia transfery do popularnych plaż i centrów handlowych, co daje możliwość aktywnego spędzania czasu poza obiektem. Wśród udogodnień sportowych i rekreacyjnych dominują propozycje dla osób preferujących spokojniejszy wypoczynek, choć niektórzy zwracali uwagę, że siłownia jest niewielka i bywa tam zbyt ciepło. To miejsce, gdzie można połączyć relaks z umiarkowaną aktywnością.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie Golden Tulip Media w dzielnicy Al Barsha Heights sprawia, że hotel stanowi dobrą bazę wypadową do zwiedzania Dubaju. W okolicy nie brakuje restauracji, supermarketów, kawiarni oraz całodobowych sklepów spożywczych i apteki, co ułatwia codzienne zakupy. Bliskość stacji metra Dubai Internet City oraz postojów taksówek umożliwia szybki dojazd do głównych atrakcji miasta, takich jak Dubai Marina czy Burj Khalifa. Goście korzystają z bezpłatnych transferów hotelowych do popularnych plaż i centrów handlowych, co pozwala na wygodne zwiedzanie bez konieczności organizowania własnego transportu. W pobliżu można znaleźć także sklepy z alkoholem oraz punkty usługowe. Lokalizacja zapewnia dogodny dostęp do komunikacji miejskiej i pozwala cieszyć się zarówno spokojem dzielnicy, jak i bliskością miejskich rozrywek.

Ocena klientów
Holiday Check
4.1 / 6
Dobry
100% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie3.6
Pokoje4.0
Położenie i okolica4.8
Gastronomia4.0
infrastruktura4.0
Ogólne wrażenia4.0
Holiday Check

(50 opinii)

Thumb up Holiday Check
79%
4.7 /6

Hotel

4.8

Pokój

4.9

Serwis

4.2

Położenie

4.2

Gastronomia

3.7

Sport i rozrywka

3.4
Opinie użytkowników
Robert
luty 2020
4.1 / 6
Zalety
Dobre położenie
Wady
Brak
Hotel
Hotel był niezły i w dobrej lokalizacji, ale mieliśmy większe oczekiwania w stosunku do niego. Warunki słabsze niż oczekiwaliśmy po ofercie.
Pokoje
Typowo urządzony pokój, w którym niestety przez cały nasz pobyt utrzymał się dziwny zapach.
Gastronomia
Bardzo smaczne śniadania z dużym wyborem oraz ciekawymi opcjami na zimno i gorąco.
Infrastruktura
Miejsce polecamy osobom nastawionym na zwiedzanie. Sporo opcji pozwalających poznać to super miasto. Na miejscu niewielki basen.
Dane wyjazdu
śniadania (BB), 3-6 dni

Golden Tulip Media na mapie

Jaka jest pogoda w Dubaju?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
24
25
28
32
37
39
40
40
38
35
30
26
średnia temp. w nocy
17
18
21
24
27
30
32
31
29
26
23
19
śr. ilość dni słonecznych
30
28
30
29
30
30
30
31
30
30
29
30
śr. ilość dni deszczowych
1
0
1
1
1
0
1
0
0
1
1
1
średnie opady (mm)
11.57
8.66
14.29
10.46
1.76
0.01
1.12
0.83
0.21
1.07
4.69
6.56
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie