Plaka

Akropol, Ateny, Attyka (Grecja)
Trwa weryfikacja ceny...

Plaka zdaniem specjalistów Urlop.pl

W samym sercu Aten znajduje się hotel Plaka, który dzięki świetnej lokalizacji umożliwia łatwe dotarcie pieszo do najważniejszych atrakcji miasta. Wielu gości zwraca uwagę na przyjazną atmosferę oraz profesjonalną obsługę, dzięki którym pobyt jest bardzo komfortowy. Z tarasu na dachu i niektórych pokoi rozciągają się zapierające dech w piersiach widoki na Akropol. Czystość w pokojach i częściach wspólnych została przez wielu doceniona. Śniadania są urozmaicone i smaczne, z szerokim wyborem dań, co podkreślają liczne opinie. Plaka często wybierają osoby ceniące wygodę, gościnność oraz wyjątkowy klimat centrum Aten.

  • plaża piaszczysto-żwirowa
  • wifi
  • sport

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis kontrahenta
LOKALIZACJA- Plaka Hotel znajduje się w odległości około 500 m od najbliższych barów i restauracji. Do turystycznego centrum jest ok. 500 m. Najbliższe sklepy znajdują się ok. 500 m od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 20 m. Najbliższa stacja metra znajduje się około 150 m od hotelu. Lotnisko (ATH) położone jest ok. 40 km od hotelu.
HOTEL- oddaje do dyspozycji gości 67 pokoi. Hotel posiada recepcję, lobby, windę oraz sejf. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi- w wyznaczonych miejscach. 
PLAŻA - plaża Flisvos około 11km, leżaki i parasole płatne.

POKOJE  - typu Standard, łazienka (WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów), TV-sat, balkon/taras, klimatyzacja i sejf dodatkowo płatne.  Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  -  sporty wodne na plaży dodatkowo płatne.  Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku.  Taxa klimatyczna płatna na miejscu. 
Dodatkowe informacje: https://www.plakahotel.gr/ 
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Oferta nie zawiera transferu lotnisko-hotel-lotnisko i opieki rezydenta
BRAK TRANSFERU LOTNISKO-HOTEL-LOTNISKO
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bagaż podręczny: 
RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm)
WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
AEGEAN (A3)  - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 8kg (max. wymiary: 56cm x 45cm x 25cm)
SKYEXPRESS (GQ) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 8kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 15cm)
LOT (LO) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 8kg (max. wymiary: 55 x 40 x 23 cm)

UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
BAGAŻ PŁATNY AEGEAN (A3)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu rejestrowanego 20 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
BAGAŻ PŁATNY LOT (LO)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu rejestrowanego 23 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
BAGAŻ PŁATNY SKYEXPRESS (GQ) 
Można kupić tylko przy odprawie na lotnisku
Przybliżony koszt 120 USD za podróż w obie strony
Max. waga 23KG

WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.
Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu Plaka
N 37º 58' 32.7138"
E 23º 43' 41.715"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Grecji.
Zobacz więcej informacji o Plaka w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1230 opinii z różnych źródeł
5.2 / 6
Bardzo dobry
93% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
681 opinii
5.0
247 opinii
4.0
220 opinii
3.0
46 opinii
2.0
13 opinii
1.0
23 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Plaka

Opinie o hotelu i otoczeniu

Plaka położona jest w samym centrum tętniącej życiem dzielnicy Aten, tuż przy najważniejszych atrakcjach miasta, restauracjach i sklepach. Nowoczesny, schludny budynek wyróżnia się imponującym tarasem na dachu, z którego rozciąga się widok na Akropol i panoramę miasta – zarówno w dzień, jak i po zmroku. Części wspólne są utrzymane w czystości, a przestrzenie funkcjonalne i zadbane. Goście chwalą komfortowe rozwiązania, takie jak dwie windy czy wygodne lobby, choć niektórzy zauważają, że nie należy ono do największych. Okolica sprzyja spacerom i poznawaniu miasta, a dogodna lokalizacja ułatwia korzystanie z komunikacji miejskiej. Plaka często polecana jest osobom, które cenią świetną lokalizację, piękne widoki oraz dbałość o czystość.

Opinie o pokoju

W opiniach często pojawiają się pochwały za nowoczesny wystrój pokoi, ich czystość i funkcjonalność. Goście doceniają wygodne łóżka oraz praktyczne wyposażenie, takie jak klimatyzacja, lodówka czy sejf. Wiele pokoi oferuje widok na Akropol, a niektóre mają balkon, co stanowi dodatkowy atut. Codzienne sprzątanie i dbałość o porządek pozwalają cieszyć się komfortowym wypoczynkiem przez cały pobyt. Łazienki, choć zwykle niewielkie, są schludne i wyposażone w podstawowe udogodnienia. Wysoka jakość prysznica i czystość ręczników są często podkreślane w recenzjach. Przemyślana organizacja przestrzeni sprawia, że nawet mniejsze pokoje są wygodne, a pobyt w Plaka pozostawia pozytywne wrażenia.

Opinie o gastronomii

Wielu gości zwraca uwagę na różnorodność i jakość śniadań serwowanych w formie bufetu, które są regularnie uzupełniane i pozwalają dobrze rozpocząć dzień. Sporym atutem okazuje się restauracja oraz bar na dachu – możliwość zjedzenia posiłku lub wypicia drinka z widokiem na Akropol jest często wspominana jako wyjątkowe doświadczenie. W opiniach pojawia się sporo pochwał dla bogatego wyboru lokalnych smaków, które trafiają zarówno w gusta miłośników tradycyjnej kuchni, jak i osób preferujących lżejsze propozycje. Atmosfera podczas posiłków oceniana jest jako przyjazna, a obsługa w restauracji profesjonalna. Goście doceniają przemyślane menu, szeroki wybór napojów oraz możliwość relaksu na tarasie. Dla wielu osób to właśnie kulinarna oferta i wieczory spędzone w restauracji czy barze należą do najprzyjemniejszych wspomnień z pobytu.

Opinie o położeniu i okolicy

Sercem jednej z najbardziej klimatycznych dzielnic Aten jest właśnie Plaka. Okolica przyciąga brukowanymi uliczkami, licznymi zabytkami i szeroką ofertą restauracji, kawiarni oraz barów, które pozwalają poczuć lokalny klimat. W bliskim sąsiedztwie znajdują się takie atrakcje jak Akropol, Partenon czy Agora, a także modne dzielnice Monastiraki, Ermou i Syntagma, gdzie można zarówno zrobić zakupy, jak i spróbować lokalnych przysmaków. Komunikacja miejska jest łatwo dostępna, co umożliwia szybkie przemieszczanie się po mieście lub dojazd na lotnisko. W pobliżu nie brakuje też supermarketów i punktów usługowych, co sprawia, że miejsce to świetnie sprawdza się jako baza wypadowa do zwiedzania Aten.

Holiday Check

(75 opinii)

Thumb up Holiday Check
100%
5.0 /6

Hotel

5.0

Pokój

4.4

Serwis

5.3

Położenie

5.5

Gastronomia

4.5

Sport i rozrywka

4.4

Plaka na mapie

Jaka jest pogoda w Akropolu?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
13
14
16
20
25
30
33
32
28
23
19
14
średnia temp. w nocy
7
8
9
12
16
21
24
24
21
16
13
9
śr. ilość dni słonecznych
25
23
25
26
26
25
29
29
27
27
26
27
śr. ilość dni deszczowych
6
5
6
4
5
5
2
2
3
4
4
4
średnie opady (mm)
55.75
63.01
51.49
40.01
30.31
29.99
12.89
8.9
29.3
40.59
45.02
67.05
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie